vaikka yritän unohtaa.
22:19 olit mielessäni
20
359
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi hänet pitäisi unohtaa?
- Anonyymi
Toivoton yksipuolinen ihastuminen. En halua olla häiriöksi.
- Anonyymi
Samoin, eräs mukava mies oli mielessäni…
- Anonyymi
Kiva kuulla. Niin kiva kuulla, jos olet hän.
- Anonyymi
Minä en unohda , en kykene siihen ...
Toivon ,että vielä joskus tulee aikamme.
Naiselta Miehelle. - Anonyymi
Itse en halua unohtaa, nautin meidän "jutusta" enemmän kun mistään pitkään aikaan. 💗🧡🧡
- Anonyymi
En minäkään haluaisi unohtaa, mutta ajattelen ihastumisen olevan yksipuolista enkä halua olla häiriöksi. Joskus nautinto ja kipu ovat lähellä toisiaan. Kaipaaminen tekee kipeää, hän on nautinto jota ilman on vaikea olla. Miksi nautit jutustanne hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään haluaisi unohtaa, mutta ajattelen ihastumisen olevan yksipuolista enkä halua olla häiriöksi. Joskus nautinto ja kipu ovat lähellä toisiaan. Kaipaaminen tekee kipeää, hän on nautinto jota ilman on vaikea olla. Miksi nautit jutustanne hänen kanssaan?
Se on ihanaa, kehoni ja aivoni teki yksipuolisen päätöksen ja päätti ihastua häneen.
Rakastan olla hänen kanssa tekemisissä, koen että olen jollakin tavalla hänen kanssaan samalla aaltopituudella. Asiat vaan sujuvat ja soljuvat niin hyvin.
Annoin jo hetken aikaa sitten periksi kaikille tunteenkieltoyrityksille ja nyt vaan livun virrassa ajopuun lailla ja nautin matkasta koko "rahan edestä".
Luulen että hänkin minusta jotenkin välittää, niin mikäs sen parempaa arkea raikastamaan ja riemastuttamaan.
Toinen kääntöpuoli on tietenkin se jäätävä ikävä joka iskee jokaikinen ilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihanaa, kehoni ja aivoni teki yksipuolisen päätöksen ja päätti ihastua häneen.
Rakastan olla hänen kanssa tekemisissä, koen että olen jollakin tavalla hänen kanssaan samalla aaltopituudella. Asiat vaan sujuvat ja soljuvat niin hyvin.
Annoin jo hetken aikaa sitten periksi kaikille tunteenkieltoyrityksille ja nyt vaan livun virrassa ajopuun lailla ja nautin matkasta koko "rahan edestä".
Luulen että hänkin minusta jotenkin välittää, niin mikäs sen parempaa arkea raikastamaan ja riemastuttamaan.
Toinen kääntöpuoli on tietenkin se jäätävä ikävä joka iskee jokaikinen ilta.Minä piristyn aina kun olen hänen kanssaan tekemisissä tavalla tai toisella, mutta sitä seuraa polttava ikävä. Ja tietoisuus siitä, että minä en voi olla hänen eikä hän minun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen kääntöpuoli on tietenkin se jäätävä ikävä joka iskee jokaikinen ilta.Ei hän sinusta välitä koska hänellä on minut Rakas vaimo. Jätä jo rauhaan.
- Anonyymi
hyvä kulta kaikkea parasta
- Anonyymi
https://youtu.be/zM1Y75jNaZ0?feature=shared Samoin hän on ollut myös mielessäni. m-n
- Anonyymi
Millon näit viimeksi? Jotkut unohtuu kun ei näe toista
- Anonyymi
Vähän yli viikko sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän yli viikko sitten.
Juttelitteko toisillenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelitteko toisillenne?
Kyllä.
- Anonyymi
Ei vaan jaksa yksipuoleista rakkautta
- Anonyymi
Sinun vai hänen puolelta yksipuolista?
- Anonyymi
Siis minun puolelta. Ei hänen! 😔hän ei välitä
- Anonyymi
Minulla oli myös eräs mies mielessä 21:47♥️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l241754Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1271082- 1091037
Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136803Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei7782Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta32732- 142706
Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54700- 62687
- 38669