22:19 olit mielessäni

Anonyymi-ap

vaikka yritän unohtaa.

20

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi hänet pitäisi unohtaa?

• Anonyymi

Toivoton yksipuolinen ihastuminen. En halua olla häiriöksi.

• Anonyymi

Samoin, eräs mukava mies oli mielessäni…

• Anonyymi

Kiva kuulla. Niin kiva kuulla, jos olet hän.

• Anonyymi

Minä en unohda , en kykene siihen ...
      Toivon ,että vielä joskus tulee aikamme.
      Naiselta Miehelle.

• Anonyymi

Itse en halua unohtaa, nautin meidän "jutusta" enemmän kun mistään pitkään aikaan. 💗🧡🧡

• Anonyymi

En minäkään haluaisi unohtaa, mutta ajattelen ihastumisen olevan yksipuolista enkä halua olla häiriöksi. Joskus nautinto ja kipu ovat lähellä toisiaan. Kaipaaminen tekee kipeää, hän on nautinto jota ilman on vaikea olla. Miksi nautit jutustanne hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään haluaisi unohtaa, mutta ajattelen ihastumisen olevan yksipuolista enkä halua olla häiriöksi. Joskus nautinto ja kipu ovat lähellä toisiaan. Kaipaaminen tekee kipeää, hän on nautinto jota ilman on vaikea olla. Miksi nautit jutustanne hänen kanssaan?

Se on ihanaa, kehoni ja aivoni teki yksipuolisen päätöksen ja päätti ihastua häneen.

Rakastan olla hänen kanssa tekemisissä, koen että olen jollakin tavalla hänen kanssaan samalla aaltopituudella. Asiat vaan sujuvat ja soljuvat niin hyvin.
        Annoin jo hetken aikaa sitten periksi kaikille tunteenkieltoyrityksille ja nyt vaan livun virrassa ajopuun lailla ja nautin matkasta koko "rahan edestä".

Luulen että hänkin minusta jotenkin välittää, niin mikäs sen parempaa arkea raikastamaan ja riemastuttamaan.
        Toinen kääntöpuoli on tietenkin se jäätävä ikävä joka iskee jokaikinen ilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihanaa, kehoni ja aivoni teki yksipuolisen päätöksen ja päätti ihastua häneen.

Rakastan olla hänen kanssa tekemisissä, koen että olen jollakin tavalla hänen kanssaan samalla aaltopituudella. Asiat vaan sujuvat ja soljuvat niin hyvin.
        Annoin jo hetken aikaa sitten periksi kaikille tunteenkieltoyrityksille ja nyt vaan livun virrassa ajopuun lailla ja nautin matkasta koko "rahan edestä".

Luulen että hänkin minusta jotenkin välittää, niin mikäs sen parempaa arkea raikastamaan ja riemastuttamaan.

Minä piristyn aina kun olen hänen kanssaan tekemisissä tavalla tai toisella, mutta sitä seuraa polttava ikävä. Ja tietoisuus siitä, että minä en voi olla hänen eikä hän minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän sinusta välitä koska hänellä on minut Rakas vaimo. Jätä jo rauhaan.

• Anonyymi

hyvä kulta kaikkea parasta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Millon näit viimeksi? Jotkut unohtuu kun ei näe toista

• Anonyymi

Vähän yli viikko sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän yli viikko sitten.

Juttelitteko toisillenne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttelitteko toisillenne?

Kyllä.

• Anonyymi

Ei vaan jaksa yksipuoleista rakkautta

• Anonyymi

Sinun vai hänen puolelta yksipuolista?

• Anonyymi

Siis minun puolelta. Ei hänen! 😔hän ei välitä

• Anonyymi

Minulla oli myös eräs mies mielessä 21:47♥️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1754
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      127
      1082
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      109
      1037
    4. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      803
    5. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      7
      782
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      32
      732
    7. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      706
    8. Mukava nainen on

Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      700
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      687
    10. Yleisesti mikä

Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38
      669
    Aihe