Avoimet sivut

Anonyymi-ap

Lukutila ja jakaminen mahdollista kaikille, joten voin toimia ilman tunnon tuskia. Kommentoimaan en lähde, koska olen sen jälkeen estetty. Sivut omaava henkilö, kun ei siedä mitään poikkiajattelua.

"Eikö sovikin **** tuo teksti hyvin minun pirtaan? Tiedätkö Haapavedell, maakunnassa tai koko Suomenmaassa yhtä vainottua henkilöä?"

Teksti johon tässä viitataan kuuluu näin
"Herra, sinä olet minun
auttajani.
Näet miten minua
yritetään vaientaa,
riennäthän sinä minun avukseni."

Näin epätoivoinen on vainottu valtuutettu Repo. Mitä siellä kaupungin kulisseissa oikein tapahtuu? Vai onko kysymys koulumaailmasta vai verotuksellisista seikoista?

Vainotuin mies koko Suomessa,
jos pois lasketaan MaMut, sotapakolaiset, romaanit, saamelaiset, ruotsinkieliset, tummaihoiset, vähemmistöt, sateenkaariperheet, lesbot, homot,arabit, muslimit, lestaadiolaiset, viherpiipertävät, kettutytöt, elokapina.. mutta heitähän ei lasketa, kun juuri ovat Revon silmätikkuina. Jos ei kerran voi poislaskea niin Repo on sitten vainotuin. EU ihmisoikeusistuimen asia, kun syytöntä ihmistä vainotaan!

9

461

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain sika sylkee.

• Anonyymi

Joko sinä ap olet kutsut käräjille saanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sinä ap olet kutsut käräjille saanut?

Onko isokin haastit tulossa?

• Anonyymi

Miten tämän luontoinen minä-mies voi hoitaa yhteisiä asioita?

• Anonyymi

Onko kyse tästä..

"Koko ajan äänessä olemista, voimakasta flirttailua ja impulsiivista käytöstä. Teatraalisuutta ja suuria tunteita. Esimerkiksi tällaiset asiat voivat joskus olla oire huomionhakuisesta persoonallisuushäiriöstä.

”Huomionhakuisessa persoonallisuushäiriössä kyse ei ole yksittäisistä tapahtumista, vaan se on toistuvampi, usein haittaa ja kärsimystä itselle tai muille aiheuttava käyttäytymisen malli”, psykologi Thea Strandholm sanoo."

• Anonyymi

Johtuneekos siittä että tuo Kytökylän Tsasounan toiminta on ajettu alas eikä siis löydy enää paikkaa missä saada hengellistä hoivaa ohjeistusta ja jumalallista johdatusta???

Jotain jumalanpilkkaa ja sateenkaarihomokirkkokirjoittelua taisi takavuosina olla lööppilehtien kommenttiosastoilla
        ja kun muistetaan miten kävi Mitro Revolle hänen sotkeuduttua politiikkaan... !!! Syksyn tullen herääkin siis kysymys että missä mennään tällä hetkellä vaalien lähestyessä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuneekos siittä että tuo Kytökylän Tsasounan toiminta on ajettu alas eikä siis löydy enää paikkaa missä saada hengellistä hoivaa ohjeistusta ja jumalallista johdatusta???

Jotain jumalanpilkkaa ja sateenkaarihomokirkkokirjoittelua taisi takavuosina olla lööppilehtien kommenttiosastoilla
        ja kun muistetaan miten kävi Mitro Revolle hänen sotkeuduttua politiikkaan... !!! Syksyn tullen herääkin siis kysymys että missä mennään tällä hetkellä vaalien lähestyessä??

Tämä Repo ei tietääkseni ole Ortodoksi. Jonkun sortin uskovainen, kun on ottanut kovasti kantaa luterilaisen kirkon henkilökunnan mielipiteisiin mm. samaa sukupuolta olevien siunaamisesta. Nimenomaan "jonkun sortin", koska lähinnä kirjoittelee vain syytöksiä. Perheestä löytyy kirkkovaltuustossa istunut läheinen ja siksi luulen että on luterilainen pohjimmiltaan vaikkakin nykyään kirkosta eronnut ainakin kirjotustensa perusteella. Toki voivat olla bluffia(?)

• Anonyymi

"Sari Nuorala Eikö sovikin Sari tuo teksti hyvin minun pirtaan? Tiedätkö Haapavedell, maakunnassa tai koko Suomenmaassa yhtä vainottua henkilöä? "

• Anonyymi

Kytöukot ja Kopsan äijät
      heidän tekemät ovat
      /
      SUURET saavutukset kylällä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe