erkkakorhonenofficial tykkäsi
kommentistasi @erkkakorhonenofficial @axefire.ca YouTube Jason Becker ... lisää
Erkka Korhonen tykkäsi minun Instagram kommentista jossa kiitin kun otti Mielenterveyden keskusliiton collabsvideolle
Ja minua Instagramissa seuraa Cristian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä missä Erkka Korhonen itse ja aloitan Chris Anderson oppilaana
Entäs nyt Varkaus kokoomus ja perussuomalaiset ja haukkujat
3
135
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että voi voi Tiina Grönlund perussuomalaiset ja kokoomus ja haukkujat
- Anonyymi
@erkkakorhonenofficial @axefire.ca YouTube Jason Becker serrana cover. Kiitos pääsystä Mielenterveyden keskusliiton collabsvideolle. Aloitan Instagram seuraajan Christian Andersenin oppilaana kitaransoiton opiskelun hän opiskeli Guitar institute of technologyssä opettajat Guthrie Govan Marty Friedman
Tykkääjä Erkka Korhonen Raskasta joulua - Anonyymi
Erkka Korhonen ja minun Instagram seuraaja Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja molemmat opiskelleet Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5582540Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133994- 48910
- 47851
- 63799