Onko täällä monta, jotka käyvät myös sinkut-palstalla säännöllisesti?

Anonyymi-ap

Mielestäni siellä on parempi henki kun tällä palstalla, mutta viime aikoina sielläkin on häipynyt paljon aktiivisia kirjoittelijoita. Jos teillä on jotain kehittävää sanottavaa, niin sinnekin voi tulla kirjoittamaan. Ei tarvitse olla sinkku, siellä on myös ei-sinkkuja jonkun verran.

Entä miten innokkaasti porukka tapailee toisiaan tällä palstalla? Ainakin sinkut-palstalla joku on joskus järjestänyt live-tapaamisia eri puolelle Suomea. Tosiaan minäkin kauan sitten bongasin tältä yksinäisyys-palstalta yhden henkilön treffeille, mutta siitä on jo lähes 15 vuotta aikaa.

Sinkut-palstalla on tullut ilmi että jotkut ovat melko kranttuja parisuhteen tai ystävien suhteen, joten samanhenkinen henkilö ei löydy todennäköisesti. Eihän tapaamiset välttämättä mihinkään johda, mutta mielestäni olisi vain hyvä että näkisi enemmän ihmisiä samassa tilanteessa kuin itsekin on, se piristää harmaata arkea.

t. mies sinkut-palstalta

17

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinkkuja sen enempää erikseen tarvitse etsiä.
      Suomessa on yli miljoona yhden hengen talouksia.

• Anonyymi

Niin, jos näet aikuisen ihmisen yksinään jossain, on hän melko todennäköisesti yksineläjä.

• Anonyymi

Selevä homma.. meinasin myös että sinkut-palsta on parempi niille, joilla on vielä jotain toimintakykyä ja sosiaalisuutta jäljellä. Tällä tuntuisi olevan melko synkkä tunnelma, ja se saattaa vetää mukanaan niitä, joilla on vielä toivoa elämässä jäljellä.
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selevä homma.. meinasin myös että sinkut-palsta on parempi niille, joilla on vielä jotain toimintakykyä ja sosiaalisuutta jäljellä. Tällä tuntuisi olevan melko synkkä tunnelma, ja se saattaa vetää mukanaan niitä, joilla on vielä toivoa elämässä jäljellä.
        ap

Ei mun elämä ole toivotonta.
        En ole epäonnistunut.
        Vaikka elän yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun elämä ole toivotonta.
        En ole epäonnistunut.
        Vaikka elän yksin.

No sitten vaan sinkut-palstalle kirjoittamaan.
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten vaan sinkut-palstalle kirjoittamaan.
        ap

Mä kävin vieraissa Sinkku palstalla.

Oon vieläkin vapaa!

• Anonyymi

Niin, ja pitäisi tähän vielä lisätä että sinkut-palstalla on eniten keski-ikäistä porukkaa, joilla on ikää noin 40-50v.
      ap

• Anonyymi

Ei tuossa iässä enää pariuduta.

• Mä pyörin aiemmin ikävä palstalla, yksinäisyyttäni. Mutta sielläkin sain vaan kiusaajia kimppuuni. Taidan pysyä yksin sitten ihan kokonaan.

• Anonyymi

Siellä on outoa sakkia.
        Pieni sama piiri keskenään.
        Ei sovi uudet sinne.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä on outoa sakkia.
        Pieni sama piiri keskenään.
        Ei sovi uudet sinne.

Mä en mikään uusi ole itsekään, mutta kyllä kai sinne voi uusiakin tulla, ja olis hyvä jos tulisikin. On se aika tunkkaista menoa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en mikään uusi ole itsekään, mutta kyllä kai sinne voi uusiakin tulla, ja olis hyvä jos tulisikin. On se aika tunkkaista menoa.

Mä luulen, että ne viestit on jotain koodeja.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen, että ne viestit on jotain koodeja.

Koodeja? Ehkä jotkut epämääräisimmät voi ollaki. Tuskin kaikki.

• Anonyymi

Siis mikä Sinkut palsta?

Olen monta vuotta Treffit 24, ja siellä samat ukot pillun perässä, pyytelevät kahvilla käymään mutta todellisuudessa on vaan se yksi asia mielessä.

• Anonyymi

Melkein MENSA alkoi just!

Star channel

• Kyllä juu.. sinkut palstalaisilla on ollut miittejä.. itse löysin miesystäväni sinkut palstalta. Lisäksi olen henkilökohtaisesti tutustunut ja tavannut kaksi miestä ja yhden naisen. Toinen miehistä on hyvin läheinen ystävä tätä nykyä.

Tosin sinkut palsta on juuri nyt suvantovaiheessa mutta mieluusti uusia kirjoittajia sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe