Mun vanhempiin ei kannata luottaa eikä perheenjäseniin yhtään mitä ne sanoo. Mun äiti rakastaa nuorempia poikia ja viettää mielellään aikaa sellaisten kanssa. Mun äiti osaa myös kietoa kaikki tahtoonsa ja saada ihmisten välit poikki. Hän on käärme. Äitini nauttii huomiostasi, se minua ällöttää kaikista eniten siksi et uskalla lähestyä minua koska hän pelottelee. Jos äitini on tähän sotkeutunut en halua tämän jatkuvan, hän paneskelee kaikkea liikkuvaa ja olen hänessä huomannut tiettyjä piirteitä viimeaikoina. En jaa miehiäni äitini kanssa. Äitini on naimisissa.
Niin se on.
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Surkee provo.
- Anonyymi
Tuskin on provo. sivusta
- Anonyymi
Semmosia ne äitit joskus on. Pääasia, ettet sinä ole sellainen himonarsisti.
- Anonyymi
Aika huonosti on asiat, jos pitää oman äitinsä miesasioita ruotia nettipalstoilla. Onneksi en tehnyt koskaan lapsia.
- Anonyymi
Tiedän naistyypin. Eräs hyvin läheinen ihminen oli ollut nuorempana vastaavan tyyppisen vanhemman käärmeen "otteessa". Ymmärrän jälkeenpäin, mistä oireilu minua kohtaan johtui. Se oli pahan olon purkua. Ei ole normaalia, jos nuori viettää paljon aikaa huomattavasti vanhemman seuraavassa ja heidän välillään on - you know - viritys, missä vanhempi käyttää valtaa. Se vaikuttaa myös nuoren myöhempiin suhteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö26510005K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1925714Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1675284PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *764923Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot73193Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe02570- 2122479
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122299Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3552059- 241875