Voi hyvänen aika, voi hyvänen aika...
"Lähteet IS:lle: Kremlissä käynnissä kiihkeä valtataistelu
Kremlissä kuohuu voimakkaasti pinnan alla. Valtakamppailua käydään erityisesti kahden miehen välillä", kertoo siis Ilta-Sanomat.
Voi hyvänen aika, voi hyvänen aika, ei kait vain Putinille mittään pahhaa tapahu!
Ettei vain puttoo parvekkeelta, tai syö jottain sopimatonta, tai läkähy kuntolenkin jäläkeen, voi hyvänen aika, voi hyvänen aika...
Voi hyvänen aika, ettei vain Putinille...!
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ja toivottavasti huolehtivat, että Putinilla on puhtaat kalsarit ettei vain vahingossa ole vetäissyt jalkaan jollekin toiselle tarkoitettuja kalsareita...!
- Anonyymi
Me täällä Teboililla ollaan sata varmasti herramme Putinin tukena. Hänelle ei voi tapahtua mitään pahaa.
- Anonyymi
Tuopa helepotti...
(NAURU SEIS!)
- Anonyymi
"Venäjän sotilaat antautuvat massoittain Kurskissa – ”Epätoivoista”
Tutkijan mukaan varusmiesten lähettäminen rintamalle murentaa venäläisperheiden ja maan hallituksen välistä, varusmiespalvelusta koskevaa yhteiskunnallista sopimusta", kertoo Iltalehti.
Eli tämä on ilon ja riemun aikaa...!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882