Haaveilen, että katsoisit minua syvälle silmiin, tulisit lähelleni, ottaisit vyötäröltä kiinni. Painaisit itsesi minuun kiinni, huulesi huuliani vasten. Kätesi vaeltaisivat kropallani ja unohtuisimme tilanteeseen ja unohtaisimme hetkeksi ympäröivän maailman <3
Vain haaveissani
Miehelle
Voi, kuinka
24
615
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis ajatus! Tunnustella omaa rakasta naista, vain yhteisestä hetkestä nauttien.
https://youtu.be/K9a1Pms9aQU - Anonyymi
Haaveissa vainko oot mun?
- Anonyymi
☺️😚🥰
- Anonyymi
☺️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️😘
Tai sen verran mitä katseesi kertoo, että haaveissa olen. Kuin myös sinä minun🥰
- Anonyymi
Huomenna siellä?
- Anonyymi
Emme näe huomenna
- Anonyymi
Voih.....😥🧡🧡🧡 kaunista, niin itsekin voisin...
- Anonyymi
❤️❤️❤️ ehkä vielä joku päivä…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️ ehkä vielä joku päivä…?
Joku päivä 😥😥😥💗💗💗
Sitä odotan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku päivä 😥😥😥💗💗💗
Sitä odotanHaaveillaan sitä ennen vain ”kaukaa ja salaisesti” toisistamme ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveillaan sitä ennen vain ”kaukaa ja salaisesti” toisistamme ❤️
Niin me tehdään mutta aina kun katsot minun silmiin näet mitä tunnen sinua kohtaan rakas ihana ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin me tehdään mutta aina kun katsot minun silmiin näet mitä tunnen sinua kohtaan rakas ihana ♥️
Niin näen ❤️
- Anonyymi
Sellaista ei tapahdu jos Anttia kaipaat. On mun mies.
- Anonyymi
En kaipaa anttia
- Anonyymi
Eikö maailmassa ole kuin yksi Antti , sinä mustis ämmä?
- Anonyymi
Naiselleni..mitään muuta en halua niin paljon kuin katsoa sun ihaniin silmiin😍suudella sua😘ja ottaa sinut tiukasti syleilyyni🤗enkä koskaan päästää irti🥰vain me kaksi..oikeesti yhdessä..ikuisesti❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mitään naista ei sulla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään naista ei sulla ole.
Olet säälittävä hotelli äijä. Kukaan ei susta välitä oikeasti.
- Anonyymi
😭❤️Kerro tuo minulle, kerrothan. ❤️
- Anonyymi
Kaikki loppuu aikanaan
- Anonyymi
Niin loppui valehtelija
- Anonyymi
Kaikki me kuollaan joo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941