Haaveilen, että katsoisit minua syvälle silmiin, tulisit lähelleni, ottaisit vyötäröltä kiinni. Painaisit itsesi minuun kiinni, huulesi huuliani vasten. Kätesi vaeltaisivat kropallani ja unohtuisimme tilanteeseen ja unohtaisimme hetkeksi ympäröivän maailman <3
Vain haaveissani
Miehelle
Voi, kuinka
24
599
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis ajatus! Tunnustella omaa rakasta naista, vain yhteisestä hetkestä nauttien.
https://youtu.be/K9a1Pms9aQU - Anonyymi
Haaveissa vainko oot mun?
- Anonyymi
☺️😚🥰
- Anonyymi
☺️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️😘
Tai sen verran mitä katseesi kertoo, että haaveissa olen. Kuin myös sinä minun🥰
- Anonyymi
Huomenna siellä?
- Anonyymi
Emme näe huomenna
- Anonyymi
Voih.....😥🧡🧡🧡 kaunista, niin itsekin voisin...
- Anonyymi
❤️❤️❤️ ehkä vielä joku päivä…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️ ehkä vielä joku päivä…?
Joku päivä 😥😥😥💗💗💗
Sitä odotan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku päivä 😥😥😥💗💗💗
Sitä odotanHaaveillaan sitä ennen vain ”kaukaa ja salaisesti” toisistamme ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveillaan sitä ennen vain ”kaukaa ja salaisesti” toisistamme ❤️
Niin me tehdään mutta aina kun katsot minun silmiin näet mitä tunnen sinua kohtaan rakas ihana ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin me tehdään mutta aina kun katsot minun silmiin näet mitä tunnen sinua kohtaan rakas ihana ♥️
Niin näen ❤️
- Anonyymi
Sellaista ei tapahdu jos Anttia kaipaat. On mun mies.
- Anonyymi
En kaipaa anttia
- Anonyymi
Eikö maailmassa ole kuin yksi Antti , sinä mustis ämmä?
- Anonyymi
Naiselleni..mitään muuta en halua niin paljon kuin katsoa sun ihaniin silmiin😍suudella sua😘ja ottaa sinut tiukasti syleilyyni🤗enkä koskaan päästää irti🥰vain me kaksi..oikeesti yhdessä..ikuisesti❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mitään naista ei sulla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään naista ei sulla ole.
Olet säälittävä hotelli äijä. Kukaan ei susta välitä oikeasti.
- Anonyymi
😭❤️Kerro tuo minulle, kerrothan. ❤️
- Anonyymi
Kaikki loppuu aikanaan
- Anonyymi
Niin loppui valehtelija
- Anonyymi
Kaikki me kuollaan joo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit337601Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e834536Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne673171- 552166
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281699Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71677Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3511463Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us141419Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.581119Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi2761070