Haaveilen, että katsoisit minua syvälle silmiin, tulisit lähelleni, ottaisit vyötäröltä kiinni. Painaisit itsesi minuun kiinni, huulesi huuliani vasten. Kätesi vaeltaisivat kropallani ja unohtuisimme tilanteeseen ja unohtaisimme hetkeksi ympäröivän maailman <3
Vain haaveissani
Miehelle
Voi, kuinka
24
608
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis ajatus! Tunnustella omaa rakasta naista, vain yhteisestä hetkestä nauttien.
https://youtu.be/K9a1Pms9aQU - Anonyymi
Haaveissa vainko oot mun?
- Anonyymi
☺️😚🥰
- Anonyymi
☺️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️😘
Tai sen verran mitä katseesi kertoo, että haaveissa olen. Kuin myös sinä minun🥰
- Anonyymi
Huomenna siellä?
- Anonyymi
Emme näe huomenna
- Anonyymi
Voih.....😥🧡🧡🧡 kaunista, niin itsekin voisin...
- Anonyymi
❤️❤️❤️ ehkä vielä joku päivä…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️ ehkä vielä joku päivä…?
Joku päivä 😥😥😥💗💗💗
Sitä odotan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku päivä 😥😥😥💗💗💗
Sitä odotanHaaveillaan sitä ennen vain ”kaukaa ja salaisesti” toisistamme ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveillaan sitä ennen vain ”kaukaa ja salaisesti” toisistamme ❤️
Niin me tehdään mutta aina kun katsot minun silmiin näet mitä tunnen sinua kohtaan rakas ihana ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin me tehdään mutta aina kun katsot minun silmiin näet mitä tunnen sinua kohtaan rakas ihana ♥️
Niin näen ❤️
- Anonyymi
Sellaista ei tapahdu jos Anttia kaipaat. On mun mies.
- Anonyymi
En kaipaa anttia
- Anonyymi
Eikö maailmassa ole kuin yksi Antti , sinä mustis ämmä?
- Anonyymi
Naiselleni..mitään muuta en halua niin paljon kuin katsoa sun ihaniin silmiin😍suudella sua😘ja ottaa sinut tiukasti syleilyyni🤗enkä koskaan päästää irti🥰vain me kaksi..oikeesti yhdessä..ikuisesti❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mitään naista ei sulla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään naista ei sulla ole.
Olet säälittävä hotelli äijä. Kukaan ei susta välitä oikeasti.
- Anonyymi
😭❤️Kerro tuo minulle, kerrothan. ❤️
- Anonyymi
Kaikki loppuu aikanaan
- Anonyymi
Niin loppui valehtelija
- Anonyymi
Kaikki me kuollaan joo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967