Näin illalla kun hiljennyn nukkumaan näen silmissäni erään kauniin ja kaipuu täyttää sydämen. Odotan, että ehkä huominen tuo muutoksen, ja sinut luokseni.
💝💖💗💓💝
Anne, tämä on sinulle
27
623
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulisin mielelläni lisää. T. Anne
- Anonyymi
Et ole mulle tärkeä Anne. K. A mies
- Anonyymi
Kerro minusta jotain, meistä, Anne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole mulle tärkeä Anne. K. A mies
No hyvä, et sinä minullekaan, ihan on toinen mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minusta jotain, meistä, Anne.
Mitä voisi kertoa, sen kun katsoin silmiisi saunassa ja mietin tuossa se on. Niin lähellä mutta kaukana.
- Anonyymi
Älähän luule
Että minäkään
unohtaisin
Sinut
Koskaan
Ikinä
Never
Olet sielussani
Aina
Forever
❤️
Jos niin on tarkoitettu
Me tapaamme.- Anonyymi
Keneltä mieheltä tämä on🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä mieheltä tämä on🥰
Sehän on siltä Annelta tuolle aloittajalle tyhmä.
- Anonyymi
Ei ole A mieheltä tämä.
- Anonyymi
Eikä A - miehelle tuo 🙄 !
- Anonyymi
Minkä ikäiselle Annelle oli tarkoitettu?
- Anonyymi
Joku 30v ja raitapaitainen
- Anonyymi
Hauskin trolliviesti jonka olen täältä hetkeen lukenut 😂 Tervetuloa palstalle uusi jäsen!
- Anonyymi
Ei sitten ollut sinulle joten piti väkisin vääntää trolliiksi, säälittävä olet kyllä.
- Anonyymi
Hyvää huomenta Anne, ja lämmin halaus täältä. 🔥
- Anonyymi
Hyvää työpäivää sinulle myös. :)
- Anonyymi
Milloin me nähdään seuraavan kerran? T. Anne
- Anonyymi
Ei ole mitään tietoa. Ehkä törmäämme jossain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään tietoa. Ehkä törmäämme jossain.
Näin se on odotan sitä päivää. Sivusta. :)
- Anonyymi
🧜♂️💩🥹😍🫠🫠🫱
- Anonyymi
Mikä sinun etukirjain on ap?
- Anonyymi
Missä päin on Annesi?
T. Anne- Anonyymi
Jonkun matkaa tästä, missä asun. Ei kävelymatkan päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun matkaa tästä, missä asun. Ei kävelymatkan päässä.
Pyörällä jo pääsee. Onko pohjalainen, varsinainen, citynainen, savolainen vai lappilainen vai jopa lappalainen?
- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Kaunis viesti Annelle 😊
Hetken voin kuvitella että minulle, mutta sitten kuitenkin, Anneja on tässä maassa monta
-Anne - Anonyymi
Missä päin suomea tämä kaikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977