mennä lenkille joku päivä. Jos sinulla on aikaa siihen.
Voitaishan me
24
541
Vastaukset
- Anonyymi
Mieheltä vai naiselta?
Jos mieheltä, niin voitaisiin ☺️ meillä olisi varmasti paljon puhuttavaa - Anonyymi
Voitaisi kyllä todellakin
- Anonyymi
Joo, mut sähän asut vähän kaukana.
- Anonyymi
Ketkä me?
- Anonyymi
Ei ole aikaa. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kyl pullukka pitää lenkille viiä.
- Anonyymi
Ei me oikein voida, kun en tunnista sinua tästä.
- Anonyymi
Mennään vaan lenkille. Kerro sitten palstalla kun olet käynyt.
- Anonyymi
En tiennyt, että sinäkin käyt lenkillä. Oletkohan muuttanut, kun ei olla lenkillä osuttu vastakkain?
- Anonyymi
Ihan kipeetä toi viestittely
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kipeetä toi viestittely
Ai tämä lenkkiäijän vastailu itselleen? Joo näin on, mee lepään välillä
- Anonyymi
Mikäli olet hän, jonka kanssa tästä on ollut puhetta joskus, niin kyllä se sopii ja aikaa on.
Sivusta.- Anonyymi
Sehän on mukava kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on mukava kuulla.
Kiva.👍😊
- Anonyymi
Lenkkeily parantaa paitsi kuntoa niin siellä myös monet ajatukset selkiytyvät. Moni kiperä asia selviää lenkillä, koska niitä on siellä aikaa miettiä.
- Anonyymi
Herkkulenkille voin lähteä hänen kanssaan koska vaan.
- Anonyymi
Hk:n siniselle herkulliselle lenkille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hk:n siniselle herkulliselle lenkille?
Eka lenkki ja sitten herkkulenkkiä.
- Anonyymi
Lenkkeillään täällä palstalla.
- Anonyymi
Jos et piere kovin paljon, toisaalta onhan luonnollista ja aineenvaihdunnalle hyväksi.
- Anonyymi
Mennään mieluummin päiväunille väsyttää.
- Anonyymi
tuuks kävelylle joku pv jos nähää vaik salella tms
- Anonyymi
En pidä lenkkeilystä. Kutsuisin sinut 🚴♀️ 🚴♂️ tai vain kävellä käsi kädessä 😌.
- Anonyymi
Emme voi mennä kahdestaan lenkille, koska sittenhän ihmiset näkisivät meidät yhdessä ja sitä sinä et halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787