Valitus piste
Siellä otetaan vastaan kaikki valitukset
Jopa kaupungin valtuutetun valitukset
Muut kokoustaa ja kaupungin hallitus varapuheenjohtaja purkaa tuntojaan
Psykiatrian alan ammattilaiselle
Pääsee asioissa eteenpäin että niitä pitkitetään
Jankuttamalla kuukausia.
Perustetaan kaupungintalolle
3
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tasa-arvo kuuluu kaikille
Warkaus ole sinäkin omanlaisensa
Kaupungin hallitus varapuheenjohtaja valittaa
Hallinto-oikeus korkein hallinto-oikeus kuntaliiton lakimiehelle
Tekee rikosilmoituksen Sossun huoli-ilmoja
Asukas ei saa mitään oikeutta
Warkaus lehtikin on kaupungin hallitus varapuheenjohtajan puolella- Anonyymi
Onneksi on muita kanavia että esimerkiksi Guitar institute of technologyssä itse opiskellut
Erkka Korhonen saa tietää että hänen collabsvideolla olevaa alkoi seurata Instagramissa Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä
Warkaus lehti ei uutisoi
Miksi
Koska sanotaan että se on valetta
Ja kokoomus ja perussuomalaiset eivät halua että sitä julkaistaan
Muuten paljastuu kaupungin hallitus varapuheenjohtajan valeet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on muita kanavia että esimerkiksi Guitar institute of technologyssä itse opiskellut
Erkka Korhonen saa tietää että hänen collabsvideolla olevaa alkoi seurata Instagramissa Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä
Warkaus lehti ei uutisoi
Miksi
Koska sanotaan että se on valetta
Ja kokoomus ja perussuomalaiset eivät halua että sitä julkaistaan
Muuten paljastuu kaupungin hallitus varapuheenjohtajan valeetEttä valitappa siellä aluevaltuutettuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 251567
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis37955Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔12821- 58717
- 47703
- 49700
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28689Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai43671- 42664
- 40652