Jos olet isolla (lepo)mulkulla siunattu äijä, niin onko sinusta mukavaa, kun muut miehet huomaavat tai huomioivat suuren kokosi?
Tykkäätkö, että sitä katsotaan tai jos siitä huomautetaan, vitsaillaan tai jopa kehutaan?
Nautitko siitä, jos joku suorastaan kadehtii isoa mahtilerssiäsi?
Tai jos olet pieni- tai normaalikaluinen mies, oletko huomioinut, miten isokulliset äijät reagoivat huomioon?
Onko isokullisesta miehestä mukavaa, kun muut huomioivat?
48
1296
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä 17/4.5 kovana. Eli lepotilassa ei niin ihmeellinen. Olen kyllä nähnyt esim yhdellä kimppa kamulla kun muijaa naitiin. Sillä oli aivan velttona pitkä ja paksu kyrpä. Terskakin oli tosi muhkeen ja sen kun näin eka kerran saunassa ni väkisinkin oli sitä pakko tuijottaa. Housut jalassakin sillä kunnon pullistuma ni vaikeetahan sellasta piiloon pistää. Mies huomasin mun katseeni ja sano et tykkäätkö näystä ja oli pakko myöntää. Muija kauhistu sen kokoa ja oliki intoo täynnä kun imi ja runkkas sitä hulluna. Mies tykkäs sitä kyllä sit muutenki esitellä enkä ihmettele.
- Anonyymi
Mitäs se meidän oma määkivä buaahaa kuvittelee itsestään. Kova olet kertomaan täällä kokemuksistasi.
- Anonyymi
Mitäs kuvittelet. Pyydä et sun lääkitys vaihdetaan kun oireilet noinkin pahasti.
- Anonyymi
Sait taas aikaan asiallista keskustelua. Mahdat olla ylpeä itsestäsi? Olitko koulussakin se luokan häirikkö vai vasta myöhemminkö itsetuntosi laski noin alas?
- Anonyymi
Hetkittäin kiva saada reaktioita aikaan. Mutta pääasiassa se on vain kiusallista. Varsinkin miesten huomio. En mene kusilaareille kuselle, vaan aina koppiin. Ja ihmeelllisintä on, että jotkut tuntemattomat tietävät sen asian. Kaikkea ihmiset juoruilevat.
- Anonyymi
Niinpä. Naurattaa itseäkin välillä. Mutta kuten kirjoitin, niin pääosin se on vain kiusallista. Ei se iso kulli ole siunaus, vaikka niin moni kuvitteleekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Naurattaa itseäkin välillä. Mutta kuten kirjoitin, niin pääosin se on vain kiusallista. Ei se iso kulli ole siunaus, vaikka niin moni kuvitteleekin.
Noo onhan se ainakin katsojan ja sitä käsittelyynsä ja anukseen jne. saadessaan varsinainen siunaus!
Olisitpa sinä vaikka mun innostaja ja vakituinen lemmen liekki!
; )
- Anonyymi
Edellisessä duunipaikassa ukot puhui että kaverilla x ottaa kulli melkeen alempaan lauteseen kiinni kun löysänä roikkuu. Joku ei uskonut, niin sanoivat että pyydetään se seuraavaan saunailtaan taas mukaan niin näet.
Että sellaisia huveja 😆- Anonyymi
Tämä on sitä perinteistä poikien, miesten ja ukkojen elämää ja huumoria. Tällaista se on ollut iät ja ajat mutta nyt uhkaa tällainen reiluus ja terve uteliaisuus hävitä, kun itsekeskeisyys, fobiat ja mielenahdistukset lisääntyvät.
- Anonyymi
Yleensä niillä se on se mitä saat eipä niiden koko siitä juuri kasva muutaman millin ehkä
- Anonyymi
Ai isokullisilla ei muka kasva koko kuin muutamalla millillä levosta erektioon? Ei pidä paikkaansa. Jos on levossa iso ja paksu 10-15-senttinen, niin erektiossa se hyvinkin on 20-25-senttinen. Ei kaikilla tietenkään, mutta osalla on.
- Anonyymi
Paras hetki on aina uuden naisen kanssa, kun nainen ottaa seisovan kyrvän esiin ja on suihinoton aika. Jotkut kauhistelevat kokoa, mutta parahaita on ne, jotka muka tottuneesti alkavat imemään kyrpää ja tajuvat heti, että liian iso on. Silloin tulee kaikkia hauskoja meriselityksiä.
Mutta kuten joku kirjoitti. Iso kyrpä aiheuttaa ei seksuaalisissa tilateissa vain kiusallisia hetkiä.- Anonyymi
Miten niin kiusallisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin kiusallisia?
Osuu esimerkiksi vessanpönttöön. Sen kanssa joutuu taiteilemaan kun käy kakkosella.
Pienestä kullista pahin on vaimoni kommentti. Hän ihmetteli minulle ääneen että onkohan meidän tytär tyytyväinen jos vävypojan kulli ei ylety mihinkään.
Vaimo ei tietenkään ollut kullia nähnyt vaan minä olin kertonut siitä kun saunassa sen näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin kiusallisia?
Minusta on kiusallista kun muut huomaavat ja katsovat. Aivan eri asia seksuaalisissa tilanteissa, mutta muissa tilanteissa se huomio tai muka huomaamaton vilkuilu on vain kiusallista. En käy esim. uimahallissa sen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu esimerkiksi vessanpönttöön. Sen kanssa joutuu taiteilemaan kun käy kakkosella.
Pienestä kullista pahin on vaimoni kommentti. Hän ihmetteli minulle ääneen että onkohan meidän tytär tyytyväinen jos vävypojan kulli ei ylety mihinkään.
Vaimo ei tietenkään ollut kullia nähnyt vaan minä olin kertonut siitä kun saunassa sen näin.Ole tyytyväinen elimesi kokoon, älä sen takia yleisillä paikoilla esim. uimassa jne. lopeta käymästä.
Eihän kullin koolla pitäisi olla hävettävää on se sitten kookas tai pienempää lajia!
Sehän on katsojien ja vilkuilijoiden ongelma, ja ilmentää sekä kiinnostusta ( homoeroottista) sekä kateellista käytöstä.
Minusta uimaloissa käynnin "suola" liikunnan ja saunomisen ohella on juurikin komeiden miesvartaloiden katsominen.
Sulla jos miehekkyytesi lisänä on komea sukuelin sehän on täydellistä.
Sen näkyminen ei ole sinun ongelma kun et sitä esittele vaan näiden eri syistä tuijottajien kateellisten ongelma! Päinvastaisiakin tapauksia "esiintyy"!
Tule vaan uimaan ja saunomaan jne. Itsekin olen juuri lähdössä viikottaiselle uintikäynnille.
Päiväsaikaan altailla ja saunoissakin enemmän tilaa myös pukeutuimistiloissa esim. Mäkelänrinne Hki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ei tietenkään ollut kullia nähnyt vaan minä olin kertonut siitä kun saunassa sen näin.Joo ja ku on 20cm roikkupallit ja lisänä 18cm ja kovana 24cm. Paskalla pitää pitää niitä ylhäällä ettei roisku joson löysällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole tyytyväinen elimesi kokoon, älä sen takia yleisillä paikoilla esim. uimassa jne. lopeta käymästä.
Eihän kullin koolla pitäisi olla hävettävää on se sitten kookas tai pienempää lajia!
Sehän on katsojien ja vilkuilijoiden ongelma, ja ilmentää sekä kiinnostusta ( homoeroottista) sekä kateellista käytöstä.
Minusta uimaloissa käynnin "suola" liikunnan ja saunomisen ohella on juurikin komeiden miesvartaloiden katsominen.
Sulla jos miehekkyytesi lisänä on komea sukuelin sehän on täydellistä.
Sen näkyminen ei ole sinun ongelma kun et sitä esittele vaan näiden eri syistä tuijottajien kateellisten ongelma! Päinvastaisiakin tapauksia "esiintyy"!
Tule vaan uimaan ja saunomaan jne. Itsekin olen juuri lähdössä viikottaiselle uintikäynnille.
Päiväsaikaan altailla ja saunoissakin enemmän tilaa myös pukeutuimistiloissa esim. Mäkelänrinne Hki.En minä ole tuota häpeillytkään. En sitä mitenkään erityisesti kenellekään esittele. No pari kertaa on tullut suihkussa käännyttyä tahallaan erästä herraa päin joka selvästi vilkuili sitä ja on tykännyt siitä selvästi siinä seksuaalisessakin mielessä kun olen hänen töpönsä nähnyt reagoivan. Sitä voisi joku kutsua esittelemiseksi, mutta tämä herra sen vilkuilun niin selvästi aloitti ja piti näkemästään.
En ole homoseksuaali, vaikka en miehiä pelkääkään jos joku vaikka haluaisi maistella mitä minulla on tarjottavana. Mutta ymmärrän peniksen esteettisen puolen ja komeuden ja että joku saattaa saada siitä oikean taide elämyksen kuten joku kertoi tässä ketjussa tunteneensa väristyksen kehon läpi kun näki kauniin peniksen. Onhan se selvä että jos vertaa häpyä ja penistä, penis on esteettisesti paljon selkeämpi ja komeampi ja jäykkänä seisova penis on suorastaan majesteettinen ilmestys. Jos valitsisin tauluja seinälleni, ja olisi valittavana vain valikoima häpyjä ja peniksiä, penikset sinne väistämättä tiensä löytäisivät. Myös siemenneste on esteettisesti paljon mielenkiintoisempaa tavaraa kuin naisen orgasmi ja kostuminen. Kun noita sisustustauluja on tullut katseltua, niissä on usein kuvia jostain metallipinnasta jossa on pisaroita. Niissä ei ole kuvia esimerkiksi kastuneista kankaista. Nuo pisarat muistuttavat enemmän siemennestettä kuin esimerkiksi hikeä. Jopa kuvat joissa pisaroita on iholla, eivät muistuta hikeä, vaan vesipisaroita, tai siemennestettä. Kun kaunis vartalo on kuvattu nesteessä, se on useimmiten maitoa, joka muistuttaa jälleen kerran siemennestettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ei tietenkään ollut kullia nähnyt vaan minä olin kertonut siitä kun saunassa sen näin.Oletko varma, ettei ole nähnyt...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, ettei ole nähnyt...?
No totta puhuen, en ole varma että onko sitä nähnyt. Oletin että vaimo olisi kertonut jos olisi sen nähnyt. En pistä pahakseni sitä vaikka olisikin nähnyt sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole tuota häpeillytkään. En sitä mitenkään erityisesti kenellekään esittele. No pari kertaa on tullut suihkussa käännyttyä tahallaan erästä herraa päin joka selvästi vilkuili sitä ja on tykännyt siitä selvästi siinä seksuaalisessakin mielessä kun olen hänen töpönsä nähnyt reagoivan. Sitä voisi joku kutsua esittelemiseksi, mutta tämä herra sen vilkuilun niin selvästi aloitti ja piti näkemästään.
En ole homoseksuaali, vaikka en miehiä pelkääkään jos joku vaikka haluaisi maistella mitä minulla on tarjottavana. Mutta ymmärrän peniksen esteettisen puolen ja komeuden ja että joku saattaa saada siitä oikean taide elämyksen kuten joku kertoi tässä ketjussa tunteneensa väristyksen kehon läpi kun näki kauniin peniksen. Onhan se selvä että jos vertaa häpyä ja penistä, penis on esteettisesti paljon selkeämpi ja komeampi ja jäykkänä seisova penis on suorastaan majesteettinen ilmestys. Jos valitsisin tauluja seinälleni, ja olisi valittavana vain valikoima häpyjä ja peniksiä, penikset sinne väistämättä tiensä löytäisivät. Myös siemenneste on esteettisesti paljon mielenkiintoisempaa tavaraa kuin naisen orgasmi ja kostuminen. Kun noita sisustustauluja on tullut katseltua, niissä on usein kuvia jostain metallipinnasta jossa on pisaroita. Niissä ei ole kuvia esimerkiksi kastuneista kankaista. Nuo pisarat muistuttavat enemmän siemennestettä kuin esimerkiksi hikeä. Jopa kuvat joissa pisaroita on iholla, eivät muistuta hikeä, vaan vesipisaroita, tai siemennestettä. Kun kaunis vartalo on kuvattu nesteessä, se on useimmiten maitoa, joka muistuttaa jälleen kerran siemennestettä.Kiitos kommentoinnistasi, jonka kirjoitin omaan viestiisi kuten kokemaasi uimahallin suihkutilojen yms. kokemaasi "vilkuiluun" sinuun nähden.
Ymmärsin että tällainen katselu häiritsee joka ymmärrettävää syystä mikä näin herättää kiinnostusta.
Mutta kiva lukea toteamuksesi että et ole kuitenkaan "tiukkapipoinen" jos kuitenkin pysytään korrektiuden rajoissa.
Kun sinut huomataan näin. Ja toteat voisit sopivan tilaisuuden tullen tuottaa iloa myös ihastelijallesi. Jos sallit kysyn oletko bihenkinen kun homoseksuaalinen et koe olevasi?
Minä olisin varmaan yksi sellainen, vaikka kiinnostus tulisi olla yhtenevä eikä yksipuolinen.
Miehen sukuelin on kautta historian ollut inspiroiva taiteessa ja muutenkin.
Kerrot että fallos yms. kuvat esim. taiteena kiinnostaa.
Ehkä olet itsekin taiteellinen, kuvauksesi aiheesta on niin asiantuntevia?
Viittasit myös jäljempänä kirjoittamaani kuluneen viikon uimalassa kokemaani ja näkemääni. Kyllä se oli mun torstain uintiretkeltäni.
En tiedä oliko siellä näkemäni mies itsessään "taide-elämys", mutta kokonaisuudessaan sen lyhyen hetken se oli sananmukaisesti "tärisyttävä" joskaan ei myökään kiihottava erektion tyyppisesti koska se tilanne oli vain mun päässä, eli kokemus omien haaveiden ja toiveiden summana.
Hän oli komea sutjakka aikuinen varttuneempi mies ja penis oli komean kookas, lepotilassa toki mutta sai mielikuvat liikkeelle, ehkä muistikuvia jostain eletystä ja koetusta samoissa lukemissa?
Ei hänkään esitellyt tms. eikä peitellyt esim. kääntyen ja vaistosi varmaan seuraan häntä?
Varttuneempi mies kiinnostaa myös muuten. Nuoret ovat komeita ja viriilejä kyllä, mutta heillä elämä edessä eri tavoin.
Oletko sinä nuorempaa ikää mies, jota itse en ole!
Nyt hyvää alkavaa syksyä.
- Anonyymi
On näköjään. Tilasin jonkun suomalaisen nuoren naisen OF joka on pelkkää jättikyrvän palvomista 😀. Nautin
- Anonyymi
Ja löytyy AmourFou nimellä. On vitun kiimaista materiaalia☺️☺️
- Anonyymi
Hei viimeksi tänään torstaina suuressa pks.
uimalassa käydessäni näin komean tyyppisen varttuneemman miehen suihkussa lähellä missä olin peseytymässä.
Väkeä oli varsin vähän näin kesäkauden lopulla päiväsaikaan, mutta tilaa mm. uida sitäkin paremmkn.
Olen joskus aikaisemmin hänet nähnyt kyllä samassa paikassa pukuhuoneen puolella. Jolloin panin merkille kyllä hänen hyvän varustuksen, mutta en jäänyt tuijottamaan.
Hän on normaalivartaloinen pitkähkö komean sharmantisti harmaantunut mies.
En juurikaan noteeraa tätä miesporukkaa sen kummemmin mitä sielläkin käy, vaikka varmaan monia miehekkään komeita nuoria ja varttuneempia liikkeellä säännöllisesti.
Nyt kun tämä mies tuli läheiseen suihkuun huomasin hänen huomattavan kookkaan tumman paksun ja pitkän kalunsa jota ei voinut olla seuraamatta!
Hän oli suihkussa normaalisti "peittelemättä" mitään.
Kullinsa oli ns. normaali tilassaan. Sen nähdessäni
mulla kävi erikoinen kuin näkymätön sähköinen efekti läpi kehon ja ihan tärisin kiihkosta tuon näkemäni takia! Mutta mullei suoranaista erektiota tästä tullut.
Ja muutenkin tällaista ei kohdallani tapahdu usein, jopa harvemmin...
Kaikki miehet tai heidän näkeminen alasti tai vaatteet päällä ei mulle tällaista saa aikaan! Sytytä, näkemisen johdosta siis.
Hänessä täytyy yhdistyä monet seikat, joita vaikea selittää!
Ihastumisesta tms. ei myöskään ole kysymys, siihen tarvitaan enemmän ja molemminpuolinen tunne.
Mutta koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua, odottamattakin !?
Avoimin mielin - mutta elävässä elämässä - ei netissä! Vai kuinka?
Miehet ovat upeita pääsääntöisesti! - Anonyymi
Ei vaan se komeus ja intohimo näkemäänsä nyt lähinnä on myös "katsojan silmissä" tässä asiassa!
Katselu ja huomioiminen on kiinnostusta suuremmassa määrin.
Katselun kohde näin ollen saattaa ymmärtää asian toisin, ja vaivaantuu saamastaan huomiosta!?
Jotkut tiedostaa sen paremmin, toiset taas esiintyy mielellään!
Täällä mm. anonyyminä kirjoittelijoissa on ollut tätä rehvastelun tuntuista "ison elimensä" kerrontaa ja sellaista esittelyä.
Mutta normaali mies ei rehvastele vaan ymmärtää kalunsa yms. koko ei ole tämän omaa ansiota, ja antaa arvon muillekin! - Anonyymi
Juu ihanaa! Isot kullit eli kyrvät on miehessä parasta jo alkuun kun heitä näkee ... pitäkää hyvin esillä joka paikassa myös housuissa,
uuuh ...lurps! - Anonyymi
Ennen miehet pitivätkin isoja vehkeitään reilusti esillä ja nauttivat muiden miesten huomioista, vaikka olisivat olleet niin sanottuja heteroitakin. Koska entisaikaan elämä oli reilumpaa, välittömämpää ja luonnonläheisempää. Isomunaisilla ei ollut mielen fobioita ja ahdistuksia, niin kuin nykyaikana.
- Anonyymi
Tulin kämpille hetki sitten kun oltiin venetsialaisiltaa viettämässä. Mulla on kaveri jolla on aika iso meisseli ja en sitä meisseliä tuijotellut mutta kun katsoin sivusta sitä hänen yleistä olemusta ja käytöstä, ja vertasin muihin kavereihin ja tuttuihin niin kyllä hänestä paistaa hyvin voimakkaasti ns big Dick energy ulospäin.
En yhtään ihmettele että hän on saanut elämässään kaiken minkä on halunnut ja on tyytyväinen. Nyt pitää tässä tarkentaa se kun "isokyrpäiset" ja varsinkin kateelliset pikkukyrvät ei sitä kuitenkaan tajua mitä big Dick energy tarkoittaa. Se että on saanut elämässään kaiken minkä haluaa, ei ole sama kuin se että on saanut elämässään kaiken. Se ei ole rahallista rikkautta, vaan tyytyväisyyttä.
Big dick energy näkyy sillä tavalla että tuolle kaverille annetaan vapaaehtoisesti kaikenlaista. Esimerkiksi tänään kaverille tuotiin yhtäkkiä uusi kylmä olut avattuna. Kukaan ei sitä pyytänyt, ja yksi kaveri vain näki että pullo oli juotu. Pikkukikkelit ja "isokyrpäiset" ei tuota tee koska heillä ei ole hyvää itsetuntoa ja tyytyväisyyttä. - Anonyymi
No niin...mikään ei ole kuten ennen oli - vai?
Tottapuhuen missään ei ole tuon tyyppistä avoimuutta ollut edim. yleisissä saunoissa tai muualla vastaavissa tilanteissa!
Kyllä alapää eli munat ja kulli peitettiin joko vihdalla saunoessa, myöhemmin pyykeillä pukuhuoneissa ym. laudeliinoin.
Se jolla oli ja on enemmän peitettävää toimii yhä näin.
Tai vain pelkillä käsillä. Sen mitä itse tiedän "entisestä ajasta".
Siveellisyys oli yleisempää kuin miten nykyään on!
Mutta kyllä kullit ja kyrvät voidaan pitää esillä niitä kiva seurailla! Joitain itseään hävettää...mitään syyyä ei ole mielestäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottapuhuen missään ei ole tuon tyyppistä avoimuutta ollut edim. yleisissä saunoissa tai muualla vastaavissa tilanteissa!
Kyllä alapää eli munat ja kulli peitettiin joko vihdalla saunoessa, myöhemmin pyykeillä pukuhuoneissa ym. laudeliinoin.
Mutta kyllä kullit ja kyrvät voidaan pitää esillä niitä kiva seurailla! Joitain itseään hävettää...mitään syyyä ei ole mielestäni.En tiedä missä metsänperseessä sinä olet jesuiittojen kanssa elellyt munia peittelemässä mutta täällä lähikaupunkien ja myös lukuisten muiden kaupunkien uimahalleissa, kylpylöissä ka saunoissa ei ole kyllä kukaan mitään vihtaa saunaan edes tuonut ja kullejaan peitellyt. Kaikki on näkynyt aina. Älä ala yleistää oman perheesi saunomiskokemuksia tai omaa häpeääsi yleisiin saunoihin kun jäät samantien valheesta kiinni. Helvetti vieköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä missä metsänperseessä sinä olet jesuiittojen kanssa elellyt munia peittelemässä mutta täällä lähikaupunkien ja myös lukuisten muiden kaupunkien uimahalleissa, kylpylöissä ka saunoissa ei ole kyllä kukaan mitään vihtaa saunaan edes tuonut ja kullejaan peitellyt. Kaikki on näkynyt aina. Älä ala yleistää oman perheesi saunomiskokemuksia tai omaa häpeääsi yleisiin saunoihin kun jäät samantien valheesta kiinni. Helvetti vieköön.
Älä nyt runkmanni liitoksistasi ratkea moisen toteamisen takia, jossa biitattiin tähän purkaukseen:
Jos itse kirjoitat tähän tapaan!
>>
"Ennen miehet pitivätkin isoja vehkeitään reilusti esillä ja nauttivat muiden miesten huomioista, vaikka olisivat olleet niin sanottuja heteroitakin. Koska entisaikaan elämä oli reilumpaa, välittömämpää ja luonnonläheisempää. Isomunaisilla ei ollut mielen fobioita ja ahdistuksia, niin kuin nykyaikana."...
>>
Kirjoitit kaapittaja-gay jostain menneen maailman tavasta tms. että miehet ( pääasiassa?) sukuelimiään suorastaan esittelivät jossain kokemassasi paikoissa? Jotka olikin urbaaneja kokemuksia?
Nekö olivatkin homosaunoja joissa kävit esittelyissä silloin jo "muinoin"!? Mutta oot ilm. niin sekaisin ettet tajua enää mikä oli ennen ja milä nyt?
Lepää relax esittelijä rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt runkmanni liitoksistasi ratkea moisen toteamisen takia, jossa biitattiin tähän purkaukseen:
Jos itse kirjoitat tähän tapaan!
>>
"Ennen miehet pitivätkin isoja vehkeitään reilusti esillä ja nauttivat muiden miesten huomioista, vaikka olisivat olleet niin sanottuja heteroitakin. Koska entisaikaan elämä oli reilumpaa, välittömämpää ja luonnonläheisempää. Isomunaisilla ei ollut mielen fobioita ja ahdistuksia, niin kuin nykyaikana."...
>>
Kirjoitit kaapittaja-gay jostain menneen maailman tavasta tms. että miehet ( pääasiassa?) sukuelimiään suorastaan esittelivät jossain kokemassasi paikoissa? Jotka olikin urbaaneja kokemuksia?
Nekö olivatkin homosaunoja joissa kävit esittelyissä silloin jo "muinoin"!? Mutta oot ilm. niin sekaisin ettet tajua enää mikä oli ennen ja milä nyt?
Lepää relax esittelijä rauhassa.Ihan ensiksi. minä en tuota esittely tekstiä kirjoittanut,
Toiseksi, toinen meistä peittelee ja häpeilee ja toinen ei. Olisit käynyt joskus yleisissä saunoissa, niin ei olisi tarvinnut valehdella.
Etkö mitään muuta keksinyt kuin haukkua homoksi? Voi voi, nyt saat varmasti viimeinkin naista kun olet selvästi kylän kovin jätkä. Syksykin tulee niin sinun ei tarvitse valoisaan aikaan riisuutua naisen edessä.
Rauhoitu ja kehitä tuota naurettavan haurasta itsetuntoasi niin et tee niin paljon kirjoitusvirheitäkään ja pääset tuosta kullin pelosta eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä kullit ja kyrvät voidaan pitää esillä niitä kiva seurailla! Joitain itseään hävettää...mitään syyyä ei ole mielestäni.Missä peiteltiin? Ehkä perheen ja talonväen kesken, jos oli naisiakin mukana saunassa?
Kyllä monia menneiden polvien miesten tosipohjaisia kerrontoja lukiessa on ollut avoimempaa ja reilumpaa meininki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä peiteltiin? Ehkä perheen ja talonväen kesken, jos oli naisiakin mukana saunassa?
Kyllä monia menneiden polvien miesten tosipohjaisia kerrontoja lukiessa on ollut avoimempaa ja reilumpaa meininki.Isäukon ohjekin teinipojilleen oli: miestensaunassa käydään sitten reilusti, että munat heiluvat eikä peitellä mitään.
- Anonyymi
Itselläni kalu jo löysnänä viisitoista senttiä niin kyllä sen huomaa.
- Anonyymi
Upeaa, kerro lisää ja taustoita kokemaasi, kiinnostaa lukea!
- Anonyymi
Juu esittely ja näyttäminen on upeeta! Siten voi saada myös kiinnostunutta seuraa jos juttuun päästään. Saa katsoa kun kullit turpoaa, ja katselijan merkkinä on se kiinnostus isokulliseen ym.
Sillä saa seuraa jos hieman seisottaa jne. Se on isokullisen merkki muille halukkuudestaan. Myös ukkomiehille jotka vähän arkoja toisinaan yleisillä paikoilla ( saunoissa ym.) näissä muutenkin on tuo sanaton leikki hyvä merkki!
Kiitos isokyrpäiset kun olette luonnollisen ihania homoja ym. kohtaan! - Anonyymi
Luonnollisesti nautinto on ollut suurta kun saa ihailevia katseita.
Mutta erektion tullessa saunassa ym. hallin tiloissa se on kiusallista ja pitää vähän peitellä!
Tarkoitus ei ole niissä paikoissa naida tai imettää, muuten kyllä! - Anonyymi
Ison munansa tiedostavat äijät on ihan täysiä mulkkuja myös muita miehiä kohtaan. Ihan kuin meisselin koko määräisi myös järjen päässä ja kaiken muun erinomaisuuden. Ja vitut.
- Anonyymi
Ehkä ei pidä yleistää mitään tässä aihepiirissä!
Myöskään ns. normaalimman kullin kanssa elävien kohdalla yleistäminen on väärin.
Toisaalla palstoilla tehdyn muun avauksen kirjoittelussa tuli esiin monen todella isokullisen huoli ja kokemus käytännön seikoissa jossa kookas kyrpä ei kaikille heistä ole ollut "siunaus" ihan muissakin kukn seksiin liittyvissä asioissa.
Useimmat miehet elää täysin tasapainossa elimensä kanssa, se on tärkeintä. - Anonyymi
Luulen että ainoa joka täällä on käyttäytynyt kuin ääliö, olet sinä. Sinun viesti ei ole ensimmäinen jonka olen täältä lukenut tämän kesän aikana, jossa olet väittänyt että ison kullin omaavat ovat muka mulkkuja
Minulla ei ole isoa kullia. Minulla on pieni teräväpäinen nysäkulli jolla ei ole saatu edes lapsia aikaan vaikka vaimo on niitä muille synnyttänyt. Mutta silti en ole koskaan nähnyt missään sellaista että isokullit olisivat käyttäytyneet kuin kusipäät. Ei toisia kohtaan, ei minua kohtaan, eikä myöskään muita nysäkikkeleitä kohtaan.
Täällä ei ole ollut kuin yksi jättikyrpien haukkuja ja se olet sinä. Sopii kysyä että miksi teet niin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501