ajatella naista tai miestä, jos se ei ole molemminpuolista tunnetta. Ottakaa selvää ja menkää eteenpäin elämässä.
Ei ole mitään järkeä
29
288
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus ei ole valinta. Älä mussuta jos et mitään mistään ymmärrä. Mene itse eteenpäin pässi. Sinun mielipide on yhtä arvokas ja tietävä kuin hiirillä.
- Anonyymi
En puhunutkaan, ettei saisi tuntea rakkautta, yksipuolistakin. Ajattelu ON valinta. Jos ottaa asioista selvän, tietää mitä toinen tuntee. Pitää osata päästää irti, jos toista ei kiinnosta.
- Anonyymi
Rakkaus on valunta
- Anonyymi
Et kai sinä kuvittele että lukisin mitä minulla vastasit. Ei tulisi mieleenkään. Ohitin lukematta.
- Anonyymi
Ei se mitään. Vielä parempi jos et edes avaisi ketjua enää.
- Anonyymi
Niin. Millainen ihminen välittää toisen ihmisen sanoista tai tunteista yhtään mitään
Sivuuttamisen välinpitämättömyyden sinä vain osaat
- Anonyymi
Lue palstaa maho, ei siellä mitään kaipaamista enää ole.
- Anonyymi
Vttuako sinä minua manipuloit. Siihen on vielä matkaa että otan selvää yhtään mistään. Huolehdi omat suhteesi vaan. Minulla on hyvä näin.
- Anonyymi
Ikävää, että osui noin pahasti hermoon. Hengittele ihan rauhassa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää, että osui noin pahasti hermoon. Hengittele ihan rauhassa vaan.
Olen tosi rauhallinen. Tykkään vaan järkyttää kovalla kielenkäytöllä. Heh.
- Anonyymi
Te vaan luette noin. Minä olen tosi rauhallinen. Minulla on hyvä näin. Hymy korvissa.
- Anonyymi
Hymyilkäämme siis, vaikka järkytyksestä tai huvituksesta.
- Anonyymi
Jos joskus rakastut erikoisessa tilanteessa, niin tajuat ettei niillä tunteilla ole mitään tekemistä järjen kanssa.
Jokainen järkevä ajatus ikäänkuin karkaa sen tunteen alta.
Mutta mikä minä olen sua neuvomaan, jotkut asiat on koettava itse ennenkuin ymmärtää. Sitten tajuat mitä "järkeä" on ajatella liikaa jotain naista tai miestä... Ei mitään järkeä mutta sinä ajattelet silti. :)- Anonyymi
Olen itse ollut samassa tilanteessa. Mutta joskus ajatteleminen menee jo liiallisuuksiin. Silloin on parempi ottaa selvää kysymällä siltä ajatusten kohteelta ja jos ei synny rakkaustarinaa niin mennä elämässään eteenpäin. Avata mahdollisuus molemminpuolisen rakkauden löytämiseen.
Monihan on eksiäänkin rakastanut, eikö? Ja silti suhde on voinut päättyä ja rakkaus loppua ja on sen jälkeen voinut päätyä uuteen paljon parempaan suhteeseen. Ei se yksipuolinen rakkaus sitä tarkoita, että ei ole mahdollista löytää joku sellainen, jonka kanssa voisi olla vielä rakastuneempi ja onnellisempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse ollut samassa tilanteessa. Mutta joskus ajatteleminen menee jo liiallisuuksiin. Silloin on parempi ottaa selvää kysymällä siltä ajatusten kohteelta ja jos ei synny rakkaustarinaa niin mennä elämässään eteenpäin. Avata mahdollisuus molemminpuolisen rakkauden löytämiseen.
Monihan on eksiäänkin rakastanut, eikö? Ja silti suhde on voinut päättyä ja rakkaus loppua ja on sen jälkeen voinut päätyä uuteen paljon parempaan suhteeseen. Ei se yksipuolinen rakkaus sitä tarkoita, että ei ole mahdollista löytää joku sellainen, jonka kanssa voisi olla vielä rakastuneempi ja onnellisempi.Et ymmärtänyt kommentiani ollenkaan. Oikeasti se järki jättää eikä sitä voi silloin käyttää. Olet ollut jossain tilanteessa, mutta et samassa, koska olet voinut järkeillä noin.
Jos sinua häiritse toisten kirjoittelu niin älä lue. Et ole yhtään kukaan neuvomaan täällä muita. Osa on vanhempiesi ikiä täällä ja tietää kyllä realiteetit. Jos tykkää täällä haaveilla ja kirjoitella niin anna olla. Jokainen tyylillään ja tilanteita on erilaisia, et voi tietää miksi jollakin on tärkeää kaivata täällä. Tämä on livekaipaamista parempi kuitenkin, jos oletetaan että tunteet on yksipuolisia. Tämä on rakastuneelle myös purkua ja auttaa varmasti - onnettomasti rakastuneita selviämään siitä tunteesta eteenpäin. Se mikä on sinulle ja elämäntilanteellesi järkevintä, ei ole sitä kaikille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt kommentiani ollenkaan. Oikeasti se järki jättää eikä sitä voi silloin käyttää. Olet ollut jossain tilanteessa, mutta et samassa, koska olet voinut järkeillä noin.
Jos sinua häiritse toisten kirjoittelu niin älä lue. Et ole yhtään kukaan neuvomaan täällä muita. Osa on vanhempiesi ikiä täällä ja tietää kyllä realiteetit. Jos tykkää täällä haaveilla ja kirjoitella niin anna olla. Jokainen tyylillään ja tilanteita on erilaisia, et voi tietää miksi jollakin on tärkeää kaivata täällä. Tämä on livekaipaamista parempi kuitenkin, jos oletetaan että tunteet on yksipuolisia. Tämä on rakastuneelle myös purkua ja auttaa varmasti - onnettomasti rakastuneita selviämään siitä tunteesta eteenpäin. Se mikä on sinulle ja elämäntilanteellesi järkevintä, ei ole sitä kaikille.Sinäkään et tainnut ymmärtää minun kommenttiani. Etkä tarvitse lupaa minulta tai keltään muulta ajattelemiseen. Siitä kun ei ollut kyse. Ajattele niin paljon kuin haluat, sydämesi kyllyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkään et tainnut ymmärtää minun kommenttiani. Etkä tarvitse lupaa minulta tai keltään muulta ajattelemiseen. Siitä kun ei ollut kyse. Ajattele niin paljon kuin haluat, sydämesi kyllyydestä.
En ole pyytänyt sinulta lupaa mihinkään. Puhutaan eri kieltä. Koitin vinkata että älä puutu toisten tekemisiin. Jokainen päättää itse missä kaipaa, ketä kaipaa ja ottaako asioista selvää vai ei. Kaikki kun ei edes halua. Kaikki ei ole elämässään siinä vaiheessa että etsii puolisoa itselleen. Sitähän se aloituksessa mainittu "eteenpäin" meneminen tarkoittaa kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pyytänyt sinulta lupaa mihinkään. Puhutaan eri kieltä. Koitin vinkata että älä puutu toisten tekemisiin. Jokainen päättää itse missä kaipaa, ketä kaipaa ja ottaako asioista selvää vai ei. Kaikki kun ei edes halua. Kaikki ei ole elämässään siinä vaiheessa että etsii puolisoa itselleen. Sitähän se aloituksessa mainittu "eteenpäin" meneminen tarkoittaa kai?
Siinä on kaksi mielipidettä vastakkain. Sinun mielestäsi on järkevää ajatella ikuisesti ilman, että ottaa selvää toisen tunteista. Minun mielestäni ei. Ei tällaisia palstoja tarvita, jos kaikki ovat samaa mieltä. Silloin yksi sanoo jotain ja kaikki komppaa, että joo joo. Eteenpäin meneminen tässä tapauksessa tarkoitti ajan ja energian keskittämisen sellaisiin asioihin, joihin voi itse vaikuttaa.
- Anonyymi
Minne eteenpäin minä olisin menossa? Olen mennyt muussa elämässä eteenpäin koko ajan tunteista riippumatta. Tunnepuolella en ole menossa yhtään minnekään, pysyn hänessä vaan.
- Anonyymi
Mitäs si jos on ja itse ei halua tehdä mitään ja toinen ei uskalla tai kehtaa ni eikö se silloi ole pattitilanne tosin mä en anna itseni tuntea mitään toista kohtaan ennen kun voin olla varma etten tätä menetä
- Anonyymi
Jokainen päättää itse. Mene ap someen kasvamaan ja neuvomaan kavereitasi.
- Anonyymi
Uskon (omalla kohdallani) että se tunne ei synny tyhjästä. En ole tyhmä enkä harhainen. Eli jos tunne pääsee syntymään (mitä ei tapahtu usein) niin se on aiak todennäköisesti molemminpuolista. Mutta se ei vielä tarkoita että uskaltaisin kysyä toiselta. Siinä vaiheessa aletaan tehdä tuttavuutta ja yritetään olla mahdollisimman paljn tekemisissä. Miksei palstallakin ;)
- Anonyymi
Onpas. Jokainen tunne on tärkeä ja sen läpikäynnissä on järkeä.
- Anonyymi
Minusta luovuttaminen tässä vaiheessa, kun ollaan jo tutustuttu ja numerokin löytyy puhelinmuistiosta, olisi taaksepäin eikä eteenpäin menemistä.
- Anonyymi
Jos numero löytyy puhelinmuistiosta pitäisköhän soittaa tai laittaa viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos numero löytyy puhelinmuistiosta pitäisköhän soittaa tai laittaa viesti.
Ei tässä tilanteessa. Homma voi kusta hosumiseen.
- Anonyymi
Ei se ole noin helppoa että ota selvää ja mene eteenpäin tuosta vaan. Rakkaus on niin suuri asia ja tunne, että ihmiset tappaa sen takia. Jätä tällaiset palstat , jos et ymmärrä. Ei sinun tarvitse täällä roikkua.
- Anonyymi
Sitähän tässä palstalla kolo ajan tehdään. Otetaan selvää. 🗽 ei täällä hyvän juttuseuraa takia olla.
- Anonyymi
Kostuu se piIIu näinkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794167
- 293134
- 2013092
- 512917
- 242844
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl422583Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3172560Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2322233Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252096- 452037