Tällaisilla teinipojilla on joku psyykinen ongelma, voi olla vaikkapa identiteetti ongelma.
15-16 vuotiaat pojat jo hakeutuvat tyttöjen pariin mutta mopopojat ei eli onko ongelma seks. suuntautumisessa. Ovat jo huomanneet ettei tytöt kiinnosta ja heille se on psyykinen ongelma koska kokevat olevansa erilaisia kuin muut pojat jotka jo seurustelee tyttöjen kanssa. Tällainen purkautuu sitten häiriköintinä.
Mopolla tahallaan häiriköinti
30
521
Vastaukset
- Anonyymi
Ja väitteesi perustuu mihin? Onko sinulla kenties näyttöä ja teoriatietoa väitteellesi? Onko aiheest tehty tutkimuksia tms?
- Anonyymi
Se onkin pohdintaa, eikä väite. Luetun ymmärtäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin pohdintaa, eikä väite. Luetun ymmärtäminen.
Höpö höpö. Väität selkeästi aloituksessasi että ; tällaisilla teinipojilla on joku psyykkinen ongelma. Onko sinulla alan koulutus ? Mieti ennenkuin kirjoitat! Luetun ymmärtäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Väität selkeästi aloituksessasi että ; tällaisilla teinipojilla on joku psyykkinen ongelma. Onko sinulla alan koulutus ? Mieti ennenkuin kirjoitat! Luetun ymmärtäminen.
On alan koulutus ja korkea sellainen.
- Anonyymi
Sehän on helppo todeta jo yhdestä seikasta. Mopopojille ei ole tyttöystävää. Ne joilla ei ole mopoa ja ovat samanikäisiä viihtyvät tyttöjen seurassa ja suurin osa seurustelee.
Mopopojat on pimpelipom pojuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hää ex mopopoju kilahti! Nykyinen kaappihenkilö.
- Anonyymi
Onhan se outoa, kun täällä kaupungin keskustassa asuu monta tuhatta ihmistä ja haluaisivat yönsä nukkua rauhassa. Niin vielä mitä, sittenpä joku tuppimulkku tahallaan räävyttää saatanan kova äänistä mopoaan koko yön ajelemalla pitkin katuja tarpeettomasti, aivan kuin uhalla häiriten nukkuvien yörauhaa. Eikö niihin mopoihin saa äänenvaimentimia? Kivääreihinkin kuulemma saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se outoa, kun täällä kaupungin keskustassa asuu monta tuhatta ihmistä ja haluaisivat yönsä nukkua rauhassa. Niin vielä mitä, sittenpä joku tuppimulkku tahallaan räävyttää saatanan kova äänistä mopoaan koko yön ajelemalla pitkin katuja tarpeettomasti, aivan kuin uhalla häiriten nukkuvien yörauhaa. Eikö niihin mopoihin saa äänenvaimentimia? Kivääreihinkin kuulemma saa.
Näinpä, olen ihmetellyt tätä miten voi olla mahdollista että kaupunki ei mitenkään puutu tähän ongelmaan ja noita / tuota paukuttelijaa ei saada kuriin. Yörauha on olematonta keskustassa ja kukaan ei välitä puuttua asiaan. Olin toiveikas kun tuli ajokielto keskustaan edes viikonloppuihin mutta mutäpä tuo vaikutti , sama pauke on koko kesän kaikunut niin että ikkunat helisee. Olen kesän aikana vieraillut isoissa kaupungeissa eri puolilla suomea ja en ole vastaavaan törmännyt vaikka aika keskustassa olen yöpynyt, on saanut melulta rauhassa nukkua.
- Anonyymi
Harvinaisen monella aikuisellakin on ongelmana melunkautta ilon tuottaminen itselleen. Eivät nähtävästi kykene iloitsemaan, ennen kuin muut sen huomaa. Raketit, moottorit, jumputusmusiikki jne.
- Anonyymi
Taas turhaa ja mautonta spekulointia. Tunnetko itse jonkinlaista iloa / hurmosta kun suollat tollasta potaskaa? Oletko tutkinut kyseistä asiaa? Sulla on sit varmaan otos asiasta kun kirjoitat että harvinaisen monella aikuisellakin on ongelmana melunkautta ilon tuottaminen itsellaan. Kerropa ihan lukumääränä että mikä on se sun harvinaisen monella ja mihin tietosi perustuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas turhaa ja mautonta spekulointia. Tunnetko itse jonkinlaista iloa / hurmosta kun suollat tollasta potaskaa? Oletko tutkinut kyseistä asiaa? Sulla on sit varmaan otos asiasta kun kirjoitat että harvinaisen monella aikuisellakin on ongelmana melunkautta ilon tuottaminen itsellaan. Kerropa ihan lukumääränä että mikä on se sun harvinaisen monella ja mihin tietosi perustuu?
Perustele miksi et anna ihmisten pohdiskella asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja puhuu omasta kokemuksesta. Sitä itseään kun eivät naiset ole koskaan kiinnostaneet ja parhaillaan miettii, että tulisiko viimeinkin kaapista ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele miksi et anna ihmisten pohdiskella asioita.
Koska et osaa pohdiskella, ymmärsitkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vain sivusta heitin kysymyksen ketjun keskustelusta virinneeseen aatokseeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja puhuu omasta kokemuksesta. Sitä itseään kun eivät naiset ole koskaan kiinnostaneet ja parhaillaan miettii, että tulisiko viimeinkin kaapista ulos.
Hahaa..iskit kirveesi kiveen, 40 vuotta avioliittoa takana, kolme lasta ja eka lapsi kun olin 19v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkas Te tulette kaapista ulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa..iskit kirveesi kiveen, 40 vuotta avioliittoa takana, kolme lasta ja eka lapsi kun olin 19v.
Niin ja tollasella " meriitillä^ ja kokemuksella pitäis osata kirjoittaa asiallisia aloituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tollasella " meriitillä^ ja kokemuksella pitäis osata kirjoittaa asiallisia aloituksia.
No hää ko niin ujo ettei uskalla mennä mopopojilta suoraan kysymään mieltään askarruttava asiaa, mieti asiaa niinkin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan siinä jotakin kun tahallaan pitää häiriöitä aiheuttaa.
Olinhan 1979 apukoulun priimus, sain stipendin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hää ko niin ujo ettei uskalla mennä mopopojilta suoraan kysymään mieltään askarruttava asiaa, mieti asiaa niinkin päin.
Toinenkin entinen mopopoika kilahti🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinenkin entinen mopopoika kilahti🤣
Vai entinen? Isi ei anna minun ostaa mopoa vaikka olen jo 13v. Moporahat olen hankkinut tölkkejä keräämällä pillurallireitiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei tutkimuksia tarvita, jos saa ilon irti esim. raketeilla jotka mahdollisimman kovaa paukahtaa. Äsken joku volkkarin rotiskolla kiihdytteli liikenteessä, ja melu oli mitä hirvein. Ei siinä ole muuta tarkoitusta, kuin huomion hakeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko-talvikaudella enemmän ohjausongelmia kun kesäkaudella. Maalaisälyhän se senkin kertoo nopeammin kuin mikään muu.
- Anonyymi
Mopoilun kiihottavuuteen voi liittyä myös mukavasti värisevä istuin joka voi hieroa nuorta eturauhasta niin että tapahtuu purkautuminen. Housun punttiin.
- Anonyymi
Eli pamaus kuuluukin mopojonnesta eikä sen moposta? Aikamoista.
- Anonyymi
Narsismin ensioireita tuollainen käytös.
- Anonyymi
Siis mopoilu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mopoilu!
Ei itse mopoilu vaan siitä omaehtoinen ilmoittaminen lähiympäristöön . Vaikka klo 3 aamulla.
- Anonyymi
Tässä oli kommentti (onko täydellisyysinhoisuus narsismin ensioire ?) siihen narsismin ensioireisiin kirjoitukseen, ei saapunut oikeaan kohtaan siksi tarkennettiin.
- Anonyymi
On se ulinaa kun ei kaupunki puutu mopoiluun ja äänet häiritsee ja ei saa nukuttua ym. Joo, ihan sama asia kun ei puututa häiritsevään sätkän vetoon. Yötä vasten ketjussa kun vedetään niin siinä ei tosiaankaan nukuta ja kaikki myrkyt joutuu tahtomattaan haistelee kodissaan. Kesä kerran vuodessa jolloin mopot liikkuu mutta nämä muutamat sätkänvetäjät pilaa toisten kotirauhaa ja terveyttä vaikka olemassa voimassa oleva parveketupakointikielto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701