🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.
Arvokkaimmat lahjat ovat ilmaisia
42
346
Vastaukset
- Anonyymi
Treffit? Lähetkö
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mitä ihmettä? En mihinkään lähde tuntemattomien kanssa. En etsi seuraa palstalta .
Tutustuttaisiin eka😃
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuttaisiin eka😃
Näen ihan tarpeeksi ihmisiä, joten mun ei tarvitse netin kautta tutustua. Treffailukaan ei kiinnosta kun olen hetero ja yksi sopiva mies on jo mielessä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Näen ihan tarpeeksi ihmisiä, joten mun ei tarvitse netin kautta tutustua. Treffailukaan ei kiinnosta kun olen hetero ja yksi sopiva mies on jo mielessä.
Te suomalaiset olette nirsoja ja raha vain kiinnostaa miehessä ja status. Taidan hakea naiseni Aasiasta ovat ihan erilaisia kun te suomalaiset joille ei kelpaa mikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te suomalaiset olette nirsoja ja raha vain kiinnostaa miehessä ja status. Taidan hakea naiseni Aasiasta ovat ihan erilaisia kun te suomalaiset joille ei kelpaa mikään
Sivusta tervemenoa. Sieltä niitä rahan perään olevia vasta löytyykin. Itse en huolisi noin ajattelevaa miestä mistään rahoista. Mä en miehen rahoja tai statusta tarvitse, mulla on omastakin takaa. Siinä olet kylöä ihan oikeassa, että ulkomailta löytyy parempaa laatua.
- Anonyymi
Tästä kommentista gubbe taisi hermostua nostelemaan miesluulija-itkuaan
- Anonyymi
Ei tänne nyt kovin paljoa sellaisia tule, joista kannattaa kiinnostua. Ehkä joskus toivottavasti tulee vielä enemmäkin heitä, jotka tulevat tänne töihin. En ole kokomuuslainen enkä persu, mutta tummaihoiset eivät oikein kiinnosta henkilökohtaisesti. Ongelma onneksi ratkesi sillä, että kävi itse seuransa ulkomailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne nyt kovin paljoa sellaisia tule, joista kannattaa kiinnostua. Ehkä joskus toivottavasti tulee vielä enemmäkin heitä, jotka tulevat tänne töihin. En ole kokomuuslainen enkä persu, mutta tummaihoiset eivät oikein kiinnosta henkilökohtaisesti. Ongelma onneksi ratkesi sillä, että kävi itse seuransa ulkomailta.
Jos joku on työtön tai työkyvytön eikö heillä muka olisi oikeuttaa tukiin. Jos sinä jäisit työttömäksi niin et itsekkään saisi tukea mielipiteesi perusteella. Ajattele on muut kustantanut sinunkin opiskelu aikasi ja nyt vihaat niitä jotka joutuvat olemaan tuilla. Kaikilla kun ei ole mahdollisuutta tehdä työtä esimerkiksi sairauden takia. Tämän takia en pidä suomalaisista myöskään kun vaativat jopa sairaankin menemään pakolla töihin ihme natsi meininkiä. Heitin haukutaan Loiseksi ja pummiksi jos ei ole töitä. Selvästikin suomalaisilla naisilla on vaatimuksia miehistä... turha valehdella. Ikinä en enää ole tekemisissä yhdenkään suomalais naisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta huolimatta mä rakastan sua vaikka välillä ootkin vähän ärsyttävä ja en ole tummaihoinen vaikka heillekin pitää antaa mahdollisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku on työtön tai työkyvytön eikö heillä muka olisi oikeuttaa tukiin. Jos sinä jäisit työttömäksi niin et itsekkään saisi tukea mielipiteesi perusteella. Ajattele on muut kustantanut sinunkin opiskelu aikasi ja nyt vihaat niitä jotka joutuvat olemaan tuilla. Kaikilla kun ei ole mahdollisuutta tehdä työtä esimerkiksi sairauden takia. Tämän takia en pidä suomalaisista myöskään kun vaativat jopa sairaankin menemään pakolla töihin ihme natsi meininkiä. Heitin haukutaan Loiseksi ja pummiksi jos ei ole töitä. Selvästikin suomalaisilla naisilla on vaatimuksia miehistä... turha valehdella. Ikinä en enää ole tekemisissä yhdenkään suomalais naisen kanssa
Sanoinko jossain noin "Jos joku on työtön tai työkyvytön eikö heillä muka olisi oikeuttaa tukiin". En tainnut sanoa mitään tuonne päinkään, etteikö jollakulla olisi oikeutta tukiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta huolimatta mä rakastan sua vaikka välillä ootkin vähän ärsyttävä ja en ole tummaihoinen vaikka heillekin pitää antaa mahdollisuus
Et sinä edes tunne minua, joten höpönlöpön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅 sillon viimeks meillä synkkas oikein hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko väärä henkilö se sano että taidan rakastaa sua. Tämän lounas.ajatuksen palstalla se oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅 sillon viimeks meillä synkkas oikein hyvin
Enpä tiedä kenelle mahdat kirjotella, mutta sen on varmaa, että et ainakaan minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko väärä henkilö se sano että taidan rakastaa sua. Tämän lounas.ajatuksen palstalla se oli
Kyllä, aivan sataprosenttisen varmasti kirjoitat väärälle henkilölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, aivan sataprosenttisen varmasti kirjoitat väärälle henkilölle.
Mut meistähän vois tulla jotakin vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut meistähän vois tulla jotakin vai mitä?
Ei, meistä ei voi tulla yhtään mitään. Olen pahoillani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, meistä ei voi tulla yhtään mitään. Olen pahoillani.
Olen ilmeisesti liian ruma? Omasta mielestä ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ilmeisesti liian ruma? Omasta mielestä ainakin
Ulkonäköösi en osaa ottaa kantaa. Minä en pysty sinun itsetunnollesi mitään tekemään, mutta jos lohduttaa, niin tilanne olisi sama, vaikka olisit maailman upein olento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäköösi en osaa ottaa kantaa. Minä en pysty sinun itsetunnollesi mitään tekemään, mutta jos lohduttaa, niin tilanne olisi sama, vaikka olisit maailman upein olento.
Mikä minussa on syvältä kun ei kukaan nainen kiinnostu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä minussa on syvältä kun ei kukaan nainen kiinnostu.
Sitä en tiedä. Sekään ei tosin liity tähän asiaan mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en tiedä. Sekään ei tosin liity tähän asiaan mitenkään.
Mä lähdenkin tästä häiritsemästä. Pakko mennä vetää kännit pitkään jatkuneen itsetuhoisuuden ja masennuksen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä lähdenkin tästä häiritsemästä. Pakko mennä vetää kännit pitkään jatkuneen itsetuhoisuuden ja masennuksen kanssa
Jos se tuntuu sinusta hyvältä ajatukselta, niin sitten sinun pitää tehdä niin. Tosin ihan vinkkinä, että alkoholi vain pahentaa noita molempia ongelmiasi.
Mutta jotta nyt et tunne oloasi turhaan huonoksi minun takiani, niin ymmärrä, että vika on minussa, ei sinussa. Minä en vain ole kiinnostunut tapaamaan ketään tämän tai minkään muunkaan keskustelupalstan kautta. Aivan kaikki muutkin saisivat saman vastauksen (ja on muutama saanutkin), joten tästä sinun on aivan turha kokea alemmuudentunnetta. Tämä ei liity mitenkään juuri sinuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se tuntuu sinusta hyvältä ajatukselta, niin sitten sinun pitää tehdä niin. Tosin ihan vinkkinä, että alkoholi vain pahentaa noita molempia ongelmiasi.
Mutta jotta nyt et tunne oloasi turhaan huonoksi minun takiani, niin ymmärrä, että vika on minussa, ei sinussa. Minä en vain ole kiinnostunut tapaamaan ketään tämän tai minkään muunkaan keskustelupalstan kautta. Aivan kaikki muutkin saisivat saman vastauksen (ja on muutama saanutkin), joten tästä sinun on aivan turha kokea alemmuudentunnetta. Tämä ei liity mitenkään juuri sinuun.Ei tää siitä johdu vaan mun elämän tilanteesta. Olen yksinkertaisesti menettänyt kaiken ystävät ja kaikki koska kaikki olivat vaan feikkejä ja puhu pskaa selän takana. Kaikki yksinkertaisesti kustu ihan kaikki ei ole mitään muutakuin viinapullo. Totaalinen yksinäisyys ja ei ole enään mitään sisältöä eikä tarkoitusta elämälle. Pitkään harkitsin että teen itsekin mutta odotan vaan että kuolen ihan itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää siitä johdu vaan mun elämän tilanteesta. Olen yksinkertaisesti menettänyt kaiken ystävät ja kaikki koska kaikki olivat vaan feikkejä ja puhu pskaa selän takana. Kaikki yksinkertaisesti kustu ihan kaikki ei ole mitään muutakuin viinapullo. Totaalinen yksinäisyys ja ei ole enään mitään sisältöä eikä tarkoitusta elämälle. Pitkään harkitsin että teen itsekin mutta odotan vaan että kuolen ihan itsestään.
Itsari olis helpoin tapa mutta miten teen sen kivuttomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää siitä johdu vaan mun elämän tilanteesta. Olen yksinkertaisesti menettänyt kaiken ystävät ja kaikki koska kaikki olivat vaan feikkejä ja puhu pskaa selän takana. Kaikki yksinkertaisesti kustu ihan kaikki ei ole mitään muutakuin viinapullo. Totaalinen yksinäisyys ja ei ole enään mitään sisältöä eikä tarkoitusta elämälle. Pitkään harkitsin että teen itsekin mutta odotan vaan että kuolen ihan itsestään.
Ehkä sinun kannattaa hankkia itsellesi jostain keskusteluapua. Kun asioita märehtii itsekseen, ne kasvavat usein suhteettomankin suuriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsari olis helpoin tapa mutta miten teen sen kivuttomasti
Enpä osaa ottaa kantaa tuohonkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä osaa ottaa kantaa tuohonkaan.
Hirttäytyminen helpoin varmaan. Mutta en ala kerjäämään mitään itsesääliä joten toivotan hyvää elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirttäytyminen helpoin varmaan. Mutta en ala kerjäämään mitään itsesääliä joten toivotan hyvää elämää
Kuten sanoin jo, niin en osaa ottaa kantaa. Enkä kyllä haluakaan. Mä olen muutoinkin henkilö, jolta on hyvin huono kerjätä sääliä, vaikka tahtoisi. Nämä paikat ovat turhan täynnä trolleja. Vaan jos sun on aidosti noin paha olla, niin soita johonkin auttavaan puhelimeen.
Anonyymi kirjoitti:
Alaikäisenä viihdepalvelut aloittanut tai 200 euroa kuussa hankkiva aasialainen huolii kenet vaan joka vie pois niistä oloista. Englantilaiset tekivät tästä testinkin. Miesten nettiprofiilissa luki rikollista ja mt-häiriötä. Kaikki kelpasi Aasian naisille.
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kommentista gubbe taisi hermostua nostelemaan miesluulija-itkuaan
Luulet nyt itsestäsi liikoja. Sä et häiritse mua yhtään enempää kuin ikkinassa pörräävä p*kärpänen. Suurin syy on se, että olen nainen, enkä pidä normaalina tuota sinun mieheksi luulemistasi.
Minä en kirjoittele täällä muille anonyyminä, enkä ole ketjuissa .Anonyymi kirjoitti:
No minä en ainakaan anonyymeille sellaista mene sanomaan. Ruudun tällä puolellakin sen sanoisin vain yhdelle .
P.S. oli mullekin hyötyliikunnan lisäksi etua reissusta. Löysin sieltä kadonneeksi väitetyn auton vara-avaimen.
- Anonyymi
Kiva🙂👍
- Anonyymi
Mä olen monet kerrat miettinyt, että voisin yllättää siivoamalla. Vaan äitini saisi hermoromahduksen ja ahdistuskohtauksen, jos yrittäisin. Hän haluaa asua sotkuissaan ja oman "järjestyksensä" keskellä.
Mä yritin olla varovainen järjestyksen suhteen. Siivosin vain pintoja ja laitoin kaikki takaisin samoille paikoille.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mä yritin olla varovainen järjestyksen suhteen. Siivosin vain pintoja ja laitoin kaikki takaisin samoille paikoille.
Hyvin tehty 👍
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun mutsini kämppä on sellanen kaaos, että pitäis ensiksi ottaa kuvia, että sais kaiken paikoilleen. Sitä on miltei mahdoton sanoin kuvailla. Ja ei se nyt oikeasti vaikkapa niitä likasia astioita takasin sinne paikoilleen halua, mutta ei halua niihin koskettavankaan. Mun äitini kuuluu niihin, jotka kokisivat tarpeelliseksi siivota ennen kun siivooja tulee siivoamaan. 🙂
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Käytännössä menee niin, että jos sanoisin, että mä tulen siivoamaan, niin äitini siivoaisi ensiksi, jotta mä voin sitten "siivota". Jos taas menisin ilmottamatta etukäteen, niin hän olisi siitä hyvin ärsyyntynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä menee niin, että jos sanoisin, että mä tulen siivoamaan, niin äitini siivoaisi ensiksi, jotta mä voin sitten "siivota". Jos taas menisin ilmottamatta etukäteen, niin hän olisi siitä hyvin ärsyyntynyt.
Aijai. Jotenkin niin tuttua. Tuohon ei ole oikein muuta ratkaisua kuin antaa äidin olla siellä järjestyksensä keskellä. Kunhan hänen kodistaan ei tule sellainen painajaismainen sotku kuin telkkarin siivousohjelmissa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Aijai. Jotenkin niin tuttua. Tuohon ei ole oikein muuta ratkaisua kuin antaa äidin olla siellä järjestyksensä keskellä. Kunhan hänen kodistaan ei tule sellainen painajaismainen sotku kuin telkkarin siivousohjelmissa.
Juu, eipä niitä muita vaihtoehtoja juuri ole. Paha sanoa miltä siellä yleendä näyttää, kun ei sinne voi mennä kyläänkään ilman ilmoitusta pari päivää etukäteen, jotta hän ehtii siivota. Ei hän nyt sentään lyö ovea kiinni nenän edestä, jos menee ilmottamatta, mutta ei ole kaukana siitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184