Saa nähdä kuka tulee tilalle. https://www.is.fi/viihde/art-2000010653648.html
Uutistenlukija Keijo Leppänen jää eläkkeelle
11
259
Vastaukset
- Anonyymi
Huhujen mukaan Esko Eerikäinen
- Anonyymi
Joo Eerikäinen lukee joka päivä Mivida uutiset 😩
- Anonyymi
Juhani Tami Tamminen
- Anonyymi
Varmaan tulee se savolainen Eerikki Pitkänen, maikkarin pomokin on savolainen.
- Anonyymi
Okei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
Martina on saanut huhujen mukaan uuden pestin....Mun tiimin päivän satuilut ...
joo...oon hmm sanotaan nyt näin...hmm joo oon mä ja mun tiimi...hmm 🥴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on saanut huhujen mukaan uuden pestin....Mun tiimin päivän satuilut ...
joo...oon hmm sanotaan nyt näin...hmm joo oon mä ja mun tiimi...hmm 🥴Yritä nyt vaikka millä konstilla päästä tosta pakonomaista asiasta Martina Martina Esko Esko. Jokaiseen ketjuun olet heitä iskemässä oletko todella noin sairas ettet sitä edes ymmärrä ollenkaan ?
- Anonyymi
Kuka katsoo maikkarin uutisia.
- Anonyymi
Ei kukaan 😩
- Anonyymi
Onko MikkiHiiri saanut potkut?
- Anonyymi
Maikkarilla parhaat uutiset ja uutisankkurit. Ylen uutisia olen katsonut vain sattumalta viimeisen 20 vuoden aikana. Keijo on yksi parhaista ankkureista Jaakko Loikkasen ohella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984