Ketä nuohoojaa suosittelette?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Se joka ymmärtää miesten välisestä seksistä ja rassaa joka luukun.
- Anonyymi
Nuohous Rönkä,aivan huippu.Mökillä suoritti perusteellisen nuohouksen ja tarkasti kaikki piipun ja hormien kunnot.Aikataulut piti ja jälki erittäin siistiä.Suosittelen.
- Anonyymi
Notre Damen kirkon nuohooja/kellonsoittaja.
- Anonyymi
Mites toi Hämäläinen
- Anonyymi
Soitin
- Anonyymi
Ei taida enää tehdä tehdä nuohoushommia
- Anonyymi
Paras rassaaja on Hoikkalan nuohous.
- Anonyymi
Semmosta joka juttelee kaksimielisiä härskejä vitsejä ja paasaa kun apostoli koko ajan.
Ja taputtelee välillä pyllyyn naisia.Semmosia on Hämeenkyrö täynnä.Muilla kunnilla onkin asiallisia ihmisiä.- Anonyymi
Nämä palautteetkin on seksiin meneviä niinkuin on tapana meidän rumassa Hämeenkyrössämme,ympäristö on kaatopaikallakin viihtyisämpi kun täällä.
Ja pakokaasun haju pilaa ilmaston. - Anonyymi
Jaa, onko sellaisiakin nuohoojia jotka pyllylle taputtelee? :-D Yksinäiset emännät voi tykätä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, onko sellaisiakin nuohoojia jotka pyllylle taputtelee? :-D Yksinäiset emännät voi tykätä..
Jääkö todisteita taputtelusta!
- Anonyymi
Olen itse nuohonnut aina kesämökin hormit ja tehnyt hyvää työtä jo 22 vuotta.
Hyvin on pesät ja takka vetänyt, ilman tulipaloja. - Anonyymi
2 kommenttia poistettu,, minkähän takia
- Anonyymi00018
Askoa!
- Anonyymi00019
Asko on kova poika .Ainakin liesituulettimet toimii loistavasti ja kokit hymyilee.
- Anonyymi00020
Liesituuletin pitäisi huoltaa ja puhdistaa kuukauden ei kymmenen vuoden välein.Ja hauskaa piisaa.
- Anonyymi00021
4 kommenttia poistettu?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571