Kielihoitoa seurasaaren luonnossa

Anonyymi-ap

Tänään on naisille tarjolla kielihoitoa seurasaaren luonnon helmassa.

Kieliherra(a)meiliboxi.fi

31

687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lutkuta äitis persesuolta uuno

      • Anonyymi

        Niinkö sinäkin teet. Jätetään sulle uunolle tuokin touhu.


      • Anonyymi

        Kyllä tiedetään sä uuno olet mut mikä sun nimi on. Miltä se äitis peräsuoli maistuu sulle uuno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedetään sä uuno olet mut mikä sun nimi on. Miltä se äitis peräsuoli maistuu sulle uuno.

        Sää mää ja bää on nyt uuno äitinsä peräsuolessa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt uuno äitinsä peräsuolessa buaahaa

        Ai olet mennyt takas sinne mistä olet tullut. Kjäh kjäh kjäh buaahaa sää oot määkijä dorka.


      • Anonyymi

        Ihanko se paska noi hyvältä maistuu että sitä äitis perseestä nuolet vai imekkö nää ihan pillillä kyllä mulle on noiltta osin ihan riittän kun viemärisaneerauksia tehnynnä ja vittu että se teidän paska niissä viemäreissä vasta pahalta haiseekin ai nii ja si muuten niitä viemäri korjauksia tehdessä kandee muistaa et firma maksaa ne hebis rokotteet muussa tapauksessa voi kieltäytyä koskemasta vanhaan viemäriin ite en tokikaan ole koskaan sitä ottan vaikka olen vanhoja viemäreitä purkanu ja korjannu helsingissä taloissa joissa on vähintäänkin asunu sellaisia asukkaita joilla olisi jopa saattanu hepatiitti olla itselläni ei vielä toistaiseksi ole sitäkään siitäkään huolimatta ollu


    • Anonyymi

      Tiedätkö rauhallisen paikan jossa voisin nauttia hoidosta. Terv. N 34

      • Anonyymi

        Kyllä tiedän, käyn usein siellä kävelyllä joten tunnen paikat hyvin ;)


      • Anonyymi

        Juu niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän, käyn usein siellä kävelyllä joten tunnen paikat hyvin ;)

        Milloin voitais tavata ihana ois luonnossa nauttia, jokuhan voi nähdä eihän kukaan tuntis kuiteskaan. Olethan terve tiedät itsekkin mihin hoito johtaa, halun yhdyt kunnolla kanssani. T. N 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin voitais tavata ihana ois luonnossa nauttia, jokuhan voi nähdä eihän kukaan tuntis kuiteskaan. Olethan terve tiedät itsekkin mihin hoito johtaa, halun yhdyt kunnolla kanssani. T. N 43v

        Olen täysin terve, olethan sinäkin? Miten olisi tänään iltapäivällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa

        Ai tuttu paikka sulle. Montas kertaa olet sinne joutunut. Oletko nytkin siellä. Mikäs meininki sulla on speden kaa nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin terve, olethan sinäkin? Miten olisi tänään iltapäivällä?

        Tänään ei onnistu mut huomenna pääsisin.
        Varattuna terveydestä pitää huolta, ehkäisy myös kunnossa. Molemmat jos tykkäämme tapaamisen tartte jäädä yhteen kertaan puoleltani. T. N 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei onnistu mut huomenna pääsisin.
        Varattuna terveydestä pitää huolta, ehkäisy myös kunnossa. Molemmat jos tykkäämme tapaamisen tartte jäädä yhteen kertaan puoleltani. T. N 43v

        Kyllä, juuri näin. Terveys ja ehkäisy oltava kunnossa. Minäkin toivon, että tästä voisi syntyä vakkarikuvio jos kemiat ja halut kohtaa :)

        Olisiko huomenna alkuiltapäivästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei onnistu mut huomenna pääsisin.
        Varattuna terveydestä pitää huolta, ehkäisy myös kunnossa. Molemmat jos tykkäämme tapaamisen tartte jäädä yhteen kertaan puoleltani. T. N 43v

        Torstaina tai perjantaina toimii kans. Mihin aikaan sulle sopii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa

        Juu sää bää ja mää tietenkin olet siellä missäs muualla voisit ollakkaan.


      • Anonyymi

        Iha tähä hätää en ny jaksa keksiä kun ei ol tarvetta mu äkkiäkö sitä tarvittaessa semmosenkin keksis


    • Anonyymi

      Opiskelija N.18 kaipaa pitempiaikaista vaihtokauppaa vanhemman herrasmiehen kanssa.

      • Anonyymi

        Laita viestiä minulle, niin sovitaan vaihtokaupausta.

        Kieliherra(a)meiliboxi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä minulle, niin sovitaan vaihtokaupausta.

        Kieliherra(a)meiliboxi.fi

        Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä minulle, niin sovitaan vaihtokaupausta.

        Kieliherra(a)meiliboxi.fi

        Laitoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

        Mitäs olet pikkukikkeli tulit tänne sitä moikkaa. Tää on väärä paikkaa kurkkaa housuihis.


      • Anonyymi

        Moi.


        Voit laittaa viestiä mullekin

        Voin nuolla ja imeä nuorta naista vaikka Seurasaaressa:)


        kari45atmeiliboxi.fi


    • Anonyymi

      Kivaahan se kielihommeli; kun tuttu ihminen (ei tautimahdollisuutta) ja kyllä sillä pimpin nuolemisella saa kummasti lisäaikaa siihen omaan ja myös naise kliimaksiin. Joskus tullut 69:ssa hänen suuhunsa samalla, kun ryystänyt niitä pimpin mehuja suuhuni; wau!

    • Anonyymi

      69 on ihan parasta!!!

      • Anonyymi

        Kaukana siittä edes nainen ei nauti joutuu nääs keskittyyn samaan aikaan suihinottoon ja omaan nautintoonsa


    • Anonyymi

      Omallasiko meinasit nää tarjota vai otaks nää koiras mukahan vai kävikkö nää erotiikka liikkeestä ostaas niitä lirputtimia mit sielttä sua tuohon vaaritaankin si jo aikasta paljon taitoa jos suunnittelit et saat naisen kelkäl kielel tuleen noi vartissa sen jälkei jo si taas alkaa leuasa tuntuun ja monel se melkeistä si loppuukin siihi

    • Anonyymi

      Seurasaaren Nakurannalla voisi järjestää yöllä kunnon gangbang bileet :D

      • Anonyymi

        Ai niinku ryhmäkielisessiot rantsulla....olisi kieltämättä kova setti. Pääsis nuolemaan monta reikää täysikuun valossa ;)


    • Anonyymi

      Maanantaina 16.9 olisi taas kielihoitoa tarjolla seurasaaren luonnon helmassa.

      Kieliherra(a)meiliboxi.fi

    • Anonyymi

      Tykkääköhän nuoret aikuiset enää suuseksistä, vai kuluuko kaikki aika tiktokissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe