Mulle ei oo ketään missään

Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.

315

2650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh noh. Kyllä sulle varmasti joku on olemassa. Mutta sun pitää vaan lopettaa teinien perään haaveileminen. Etsi oman ikäistäsi seuraa ja käyttäydy paremmin tuon jatkuvan angstailun sijaan. Niin varmasti löydät itsellesi jonkun sopivan. Kokeile vaikka aloittaa mieleinen harrastus ja sitä kautta sitten.

      • Mä haaveilen kestä haluan. Tuo sun saarnas ei minuun tehoa, vaan alkaa lähinnä vituttamaan.


      • Ei kiinnosta niin ku tippaakaan oman ikäiset mammelit.


      • Mulla on kyllä mieleisiä harrastuksia, eikä niistä mitään hyvännäköisiä naisia ole minulle löytynyt.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mä haaveilen kestä haluan. Tuo sun saarnas ei minuun tehoa, vaan alkaa lähinnä vituttamaan.

        Älä sitten jatkuvasti itke jos omia virheitäsi et näe etkä ole valmis muuttumaan. Nyttenkin vain angstaat taas.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta niin ku tippaakaan oman ikäiset mammelit.

        Onpas sulla asennevamma.


      • ParitonSukka kirjoitti:

        Onpas sulla asennevamma.

        Sinä et tule, eikä kukaan muukaan sanomaan, minkä ikäisestä haaveilen, ja kehen ihastun ja ketä haluan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinä et tule, eikä kukaan muukaan sanomaan, minkä ikäisestä haaveilen, ja kehen ihastun ja ketä haluan.

        Täällä kuitenkin kovin siitä suureen ääneen huutelet. Ihmettelet missä vika. Sitten kun sinulle kerrotaan. Niin alkaa se raivoangstaaminen. Vaikka käyttäydyt kuin murkkuikäinen teini, ei se tarkoita että kannattaa haaveilla niistä


      • Niin vedänkin ja hieron nännejäni samalla kun haaveilen sinusta. Sitähän sinä et voi kieltää. Kaikki saa haaveilla kenestä haluaa. 😘


      • Seisooko sulla ollenkaan? Turruttanut itsesi sokeaksi pokella? Kyllä mä ainakin kiihotun tantoista myös. Kaikki naiset ovat kauniita.


      • ParitonSukka kirjoitti:

        Seisooko sulla ollenkaan? Turruttanut itsesi sokeaksi pokella? Kyllä mä ainakin kiihotun tantoista myös. Kaikki naiset ovat kauniita.

        Just noin, arvasin että siellä on taas mister "kaikki kelpaa". No sori vaan, mutta minä en viehäty kestä tahansa. En varsinkaan rakastu helpolla. En upota munaani ihan kenen tahansa vakoon. Kyllä pitää naisen olla kaunis ja ihana, että siihen tekee mieli koskea.


      • mustasusi kirjoitti:

        Just noin, arvasin että siellä on taas mister "kaikki kelpaa". No sori vaan, mutta minä en viehäty kestä tahansa. En varsinkaan rakastu helpolla. En upota munaani ihan kenen tahansa vakoon. Kyllä pitää naisen olla kaunis ja ihana, että siihen tekee mieli koskea.

        Kiihotun kaikista ei ole sama asia kuin kaikki kelpaa. Luetun ymmärtäminen on myös hyvä omata. Ulkonäöllä ei ole niinkään väliä, jos ihmisen luonne on hyvä. Mutta mitäpä pinnallinen angstaava ihminen siitä ymmärtäisikään. Onnea sen teinipi***n metsästykseen vaan.


      • Sepä ei tullut suurena yllätyksenä. Se kertookin miksi olet sellainen kuin olet.


      • ParitonSukka kirjoitti:

        Sepä ei tullut suurena yllätyksenä. Se kertookin miksi olet sellainen kuin olet.

        Jokaisella on ne omat mieltymyksensä. Haaveile sinä vaan niistä ketkä ei mulle kelpaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et tule, eikä kukaan muukaan sanomaan, minkä ikäisestä haaveilen, ja kehen ihastun ja ketä haluan.

        Pappa pappa. Asiahan on muuten niin että kun henkilöllisyytes saadaan selville niin loppuu kaikenlainen onanointi alaikäisiä kohtaan.


      • Katselet salaa teinejä? Ei hyvää päivää. Kai tiedät että teinit ovat alaikäisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pappa pappa. Asiahan on muuten niin että kun henkilöllisyytes saadaan selville niin loppuu kaikenlainen onanointi alaikäisiä kohtaan.

        Se on teidän likaista mielikuvitusta tuo alaikäisiin sekaantuminen. Minua ei kiinnosta semmoinen.


      • Mä oikeastaan säälin sinua. Yksinäisyydessäsi katsot teinipokea. Ei sullakaan ole helppoa. Saat halauksen ison ja lämpöisen. 🫂 Niin surullista.


      • ParitonSukka kirjoitti:

        Mä oikeastaan säälin sinua. Yksinäisyydessäsi katsot teinipokea. Ei sullakaan ole helppoa. Saat halauksen ison ja lämpöisen. 🫂 Niin surullista.

        Ei siinä ole mitään surullista. Se on hyvä että sellaista on tehty tämmösille sedille. Saa edes joskus nähdä jotain ultra kiihottavaa elämässään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään surullista. Se on hyvä että sellaista on tehty tämmösille sedille. Saa edes joskus nähdä jotain ultra kiihottavaa elämässään.

        Ihme että et hommaa vielä VR-laseja sekä Banana Cleaneria.... surullista tosiaan....


      • ParitonSukka kirjoitti:

        Ihme että et hommaa vielä VR-laseja sekä Banana Cleaneria.... surullista tosiaan....

        Surullista? Tossa on surullista ainoastaan se, että joku muu elää sitä unelmaa, ja minä vaan katselen sitä ruudulta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä haaveilen kestä haluan. Tuo sun saarnas ei minuun tehoa, vaan alkaa lähinnä vituttamaan.

        Niin kauan on toivoa, kuin on elämää.


      • Voihan sitä keksiä kaikenlaisia synonyymejä aikansakuluksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan on toivoa, kuin on elämää.

        No jossain kohtaa alkaa peilikuva näyttämään siltä, että on parempi laittaa ne haaveet hyllylle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et tule, eikä kukaan muukaan sanomaan, minkä ikäisestä haaveilen, ja kehen ihastun ja ketä haluan.

        "Niin sitä minäkin ekaksi. On se vaan ihme tuo kohtalo. Juuri päinvastainen kuvitelmiin verraten osui kohdille. Kaikkein rakkain hänestä kuitenkin tuli." Luvalla erään sanomana.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jokaisella on ne omat mieltymyksensä. Haaveile sinä vaan niistä ketkä ei mulle kelpaa.

        Omana tietonaan olisi viisainta pitää naismakunsa ja menonsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omana tietonaan olisi viisainta pitää naismakunsa ja menonsa.

        No niin on. En puhu niistä enää mitään jatkossa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et tule, eikä kukaan muukaan sanomaan, minkä ikäisestä haaveilen, ja kehen ihastun ja ketä haluan.

        Ei tulekkaan, mutta täällä on aivan turha märistä, kun teinit ei kiinnostu vanhasta kääkästä. Se on sinun asiasi kenestä haaveilet, mutta lopeta tuo itsesääli ja valitus ja elä valitsemallasi tiellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulekkaan, mutta täällä on aivan turha märistä, kun teinit ei kiinnostu vanhasta kääkästä. Se on sinun asiasi kenestä haaveilet, mutta lopeta tuo itsesääli ja valitus ja elä valitsemallasi tiellä

        Juu. Täytyy lopettaa valitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulekkaan, mutta täällä on aivan turha märistä, kun teinit ei kiinnostu vanhasta kääkästä. Se on sinun asiasi kenestä haaveilet, mutta lopeta tuo itsesääli ja valitus ja elä valitsemallasi tiellä

        En mä tätä valinnut ole. Tämmöinen minusta vaan tuli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu. Täytyy lopettaa valitus.

        älä jani valehtele . et sä osaa. et osaa yhtään mitään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä tätä valinnut ole. Tämmöinen minusta vaan tuli.

        ei oo ihme ettei kukaan haluu olla sun seurassa. Sä haluut vaan vitusti huomiota ja sun miekkailukaverit on huomannut sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan on toivoa, kuin on elämää.

        elämä muutuu noin 6-7 vuoden välien uudella aika jaksolla,uudet tuulet,


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on kyllä mieleisiä harrastuksia, eikä niistä mitään hyvännäköisiä naisia ole minulle löytynyt.

        Eikö mies tämä kuvitteellinen stevarin postisi ole hyvä sauma tavata naisia?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Just noin, arvasin että siellä on taas mister "kaikki kelpaa". No sori vaan, mutta minä en viehäty kestä tahansa. En varsinkaan rakastu helpolla. En upota munaani ihan kenen tahansa vakoon. Kyllä pitää naisen olla kaunis ja ihana, että siihen tekee mieli koskea.

        Näetkö mies mitään järkellistä syytä itse sille, että teinarit jaksaa vahdata itsesi kanssa tappelua?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on teidän likaista mielikuvitusta tuo alaikäisiin sekaantuminen. Minua ei kiinnosta semmoinen.

        Hyi helvetti 💩🪓🪓🪓🪓🐽


      • Anonyymi
        ParitonSukka kirjoitti:

        Seisooko sulla ollenkaan? Turruttanut itsesi sokeaksi pokella? Kyllä mä ainakin kiihotun tantoista myös. Kaikki naiset ovat kauniita.

        Naisilla ryhtyy pohottamaan, kun mut näkee. "Se jokin minulla on"


    • Anonyymi

      Ei minullakaan ole ketään missään. Yksin olen ja elän. Palsta on sitä varten että me yksin jääneet voidaan kuvitella olevamme jollekin tärkeitä. Näin se elämä vaan menee suurimmalla osalla ihmisistä.

    • Anonyymi

      Läheisriippuvainen elää onnettoman elämän, aina on joku jota ei saa, muut eivät täytä toiveita, ihmiset pettää ja jättää.... Koskaan ei ole hyvä, sitten ne inisee ja valittaa.

      Lähden nyt ulos nauttimaan hienosta loppukesän päivästä, enkä tarvitse siihen ketään muuta.

      • Anonyymi

        Jotkut ihmiset on oikeasti yksin eikä se aina johdu tuosta. Elämä voi muutenkin viedä ihmisen pois läheisten luota eikä elämä ole mitään elokuvaa ja jatkuvaa parisuhdetta. Kasva aikuiseksi ja arvostele ja yleistä vasta sen jälkeen. Olet läpimätä muiden arvostelija ja kohotat itseäsi täällä muiden kustannuksella. Toivottavasti jäät auton alla ulkoillessa omahyväinen sontiaine. sivusta


      • Anonyymi

        Ja kun kirjoitan YKSIN, tarkoitan todellakin YKSIN. En parisuhdetta vaan täysin yksin ja ulkoilevat joka päivä, joten älä esitä sontiainen mitään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ihmiset on oikeasti yksin eikä se aina johdu tuosta. Elämä voi muutenkin viedä ihmisen pois läheisten luota eikä elämä ole mitään elokuvaa ja jatkuvaa parisuhdetta. Kasva aikuiseksi ja arvostele ja yleistä vasta sen jälkeen. Olet läpimätä muiden arvostelija ja kohotat itseäsi täällä muiden kustannuksella. Toivottavasti jäät auton alla ulkoillessa omahyväinen sontiaine. sivusta

        Susireppana kommentoi ilman nimimerkkiä.
        Jokainen palstalla ja missä tahansa toivoo, että vihdoinkin vedät itsesi jojoon, tai sairastut kuolettavasti. Kukaan ei jää kaipaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susireppana kommentoi ilman nimimerkkiä.
        Jokainen palstalla ja missä tahansa toivoo, että vihdoinkin vedät itsesi jojoon, tai sairastut kuolettavasti. Kukaan ei jää kaipaamaan.

        Nyt tuli sanottua pahasti. Anteeksipyynnön paikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli sanottua pahasti. Anteeksipyynnön paikka.

        Minä en ole kommentoinut mitään tuollaista ilman nimimerkkiä. Että nyt on ollut taas kakan levittäjä vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli sanottua pahasti. Anteeksipyynnön paikka.

        Vanha sanonta kuuluu: sitä saa mitä tilaa. Niin sait sinäkin. Harvemmin kukaan muutenkaan saa turpaansa, jos osaa pitää turpansa kiinni.


    • Anonyymi

      Terve 👩♥️

      • No moi. Etkös sä just viikonloppuna sanonu että oon luuseri?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No moi. Etkös sä just viikonloppuna sanonu että oon luuseri?

        En ole ollut täällä👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut täällä👩♥️

        Missä vietit viikonloppua? Kyllä täällä joku kirjoitti sun näköisenä. Olin vähällä lähtee täältä kokonaan, mutta tulin takaisin kun on ihan tylsää taas. Miten sulla menee? 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä vietit viikonloppua? Kyllä täällä joku kirjoitti sun näköisenä. Olin vähällä lähtee täältä kokonaan, mutta tulin takaisin kun on ihan tylsää taas. Miten sulla menee? 🙂

        Kotona tuli vietettyä, entä sinulla😊👩hyvin menee ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotona tuli vietettyä, entä sinulla😊👩hyvin menee ♥️

        No mä olin siellä vanhempien kotona ja siellä oli ihan hauskaa. Nyt en keksi mitä tällä lopulla lomalla oikeen tekis? 😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotona tuli vietettyä, entä sinulla😊👩hyvin menee ♥️

        Musta on vähän ikävää, että joku toinen voi täällä esittää sua, ja meen lankaan ja sitten masennun... kun ne on ilkeitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä olin siellä vanhempien kotona ja siellä oli ihan hauskaa. Nyt en keksi mitä tällä lopulla lomalla oikeen tekis? 😊♥️

        Ota ihan rennosti 😊👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota ihan rennosti 😊👩♥️

        No niin pitäisi... Huomaa miten kireänän sitä on, kun eilen nukkumaan mennessäkin mietti, että onko nyt oikeasti lomaa vai onko huomenna työpäivä? Ja heräsin vähän stressaantuneena liian aikaisin katsomaan kelloa. Pitäis olla kuukausia vapaana, että pääsis tuollaisesta ajattelusta. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin pitäisi... Huomaa miten kireänän sitä on, kun eilen nukkumaan mennessäkin mietti, että onko nyt oikeasti lomaa vai onko huomenna työpäivä? Ja heräsin vähän stressaantuneena liian aikaisin katsomaan kelloa. Pitäis olla kuukausia vapaana, että pääsis tuollaisesta ajattelusta. 😊♥️

        Ymmärrän🤣😊👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän🤣😊👩♥️

        Mä uskonkin että sä ymmärrät 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä olin siellä vanhempien kotona ja siellä oli ihan hauskaa. Nyt en keksi mitä tällä lopulla lomalla oikeen tekis? 😊♥️

        Ootko kotona vai missä😊👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kotona vai missä😊👩♥️

        Ihan vaan kotosalla nyt. Täällä pitäisi siivoilla. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan vaan kotosalla nyt. Täällä pitäisi siivoilla. 😊♥️

        Ok niin pitäisi täälläkin😊👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok niin pitäisi täälläkin😊👩♥️

        Voi ei... Pitää varmaan kohta aloittaa jostain. Ja sitten laittaa ruokaa. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi ei... Pitää varmaan kohta aloittaa jostain. Ja sitten laittaa ruokaa. 😊♥️

        Mitäs ajattelit tehä😊👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs ajattelit tehä😊👩♥️

        Aloin just miettiä... Pakastimessa on ainakin kalaa ja kanaa, ja joku pyttipannujuttu (josta en kyllä ole varma, että onko hyvää edes). Vanhempien luona oli hyvät sapuskat ja salaatit. Täällä meinaa olla vähän kehnompaa nyt, kun puuttuu salaatti. Niitä pitäis oppia ostamaan enemmän kaikkea kasvista. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aloin just miettiä... Pakastimessa on ainakin kalaa ja kanaa, ja joku pyttipannujuttu (josta en kyllä ole varma, että onko hyvää edes). Vanhempien luona oli hyvät sapuskat ja salaatit. Täällä meinaa olla vähän kehnompaa nyt, kun puuttuu salaatti. Niitä pitäis oppia ostamaan enemmän kaikkea kasvista. 😊♥️

        Ok kyllähän sitä oppii kaikkea uutta😊👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok kyllähän sitä oppii kaikkea uutta😊👩♥️

        Niin, on sitä koittanut välillä vihreää ruokaan laittaa. Se olis vaan hyvä jos aina tekis niin. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä olin siellä vanhempien kotona ja siellä oli ihan hauskaa. Nyt en keksi mitä tällä lopulla lomalla oikeen tekis? 😊♥️

        jani valehtelee silmät päästä. oot vittu valittanut koko päivän ja nyt taas hymyilyttää. Vittu kun kirsi ei ole kiinnostunut susta että haluis ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani valehtelee silmät päästä. oot vittu valittanut koko päivän ja nyt taas hymyilyttää. Vittu kun kirsi ei ole kiinnostunut susta että haluis ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti

        Mä ymmärrän sen, että täällä kaikki on turvallisempaa. Eikä tarvii miettiä seksiä eikä muutakaan hankalaa. Tää on kevyttä viihdettä.


      • Aika mahdoton täällä sopia sellasia. Muistan että 3 vuotta sitten koitin sopia kahville menosta, kun ei tienny edes missä toinen menee, niin vaikeaa oli, eikä siitä koskaan tullu mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä ymmärrän sen, että täällä kaikki on turvallisempaa. Eikä tarvii miettiä seksiä eikä muutakaan hankalaa. Tää on kevyttä viihdettä.

        kevyttä viihdyttä joka aiheuttaa paskan elämän haukkumista joka ikinen tunti. se ei ole viihdyttävää lukemista. Mutta jani tykkää kun saa huomiota vitun paskalla elämällään ja naisen puutteellaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        kevyttä viihdyttä joka aiheuttaa paskan elämän haukkumista joka ikinen tunti. se ei ole viihdyttävää lukemista. Mutta jani tykkää kun saa huomiota vitun paskalla elämällään ja naisen puutteellaan

        No mitä tuohon sanomaan... Mä vaan lauon totuuksia elämästäni. Ehkä joku voi samaistua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mitä tuohon sanomaan... Mä vaan lauon totuuksia elämästäni. Ehkä joku voi samaistua.

        No ei näytä olevan toista joka haukkuu joka minuutti paskaa elämäänsä. Jani sä olet ainoa joka tekee sitä joka minuutti paisti silloin kun puhut kirsin kaa ruusta tai kahvista


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei näytä olevan toista joka haukkuu joka minuutti paskaa elämäänsä. Jani sä olet ainoa joka tekee sitä joka minuutti paisti silloin kun puhut kirsin kaa ruusta tai kahvista

        Ja sinä olet ainoa, jolla siihen menee käpy ihan totaalisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja sinä olet ainoa, jolla siihen menee käpy ihan totaalisesti.

        sori mutta on täällä muutkin kirjotelleet kuin minä. mä tulin vasta kahen jälkeen koneelle. kaikki viestit ei oo multa


      • Anonyymi kirjoitti:

        sori mutta on täällä muutkin kirjotelleet kuin minä. mä tulin vasta kahen jälkeen koneelle. kaikki viestit ei oo multa

        Sitä on anonyymeistä todella vaikea huomata, kuka on kuka ja milloin kirjoittaja vaihtuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitä on anonyymeistä todella vaikea huomata, kuka on kuka ja milloin kirjoittaja vaihtuu.

        miksi sä mua aina syytät etkä muita jotka arvostelee sua ja kirsiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä mua aina syytät etkä muita jotka arvostelee sua ja kirsiä

        No se riippuu miten arvostellaan. Ja miksi arvostelette ylipäätään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se riippuu miten arvostellaan. Ja miksi arvostelette ylipäätään?

        Koska sä jani et tajuu että kirsillä ei ole velvollisuutta elää sun nettimaailmassa. Sulla sekottuu sun nettimaailma ja oikea live maailma. Sä haluut että kirsi on jatkuvasti sun seurana ,jotta sulla olis hyvä olo. Kun ei ole niin jatkat paskan elämäsiu jauhamista ja kun kirsi palaa niin sitten taas hymyilyttää . Ja kaikki on niin ihanaa pusi pusi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä jani et tajuu että kirsillä ei ole velvollisuutta elää sun nettimaailmassa. Sulla sekottuu sun nettimaailma ja oikea live maailma. Sä haluut että kirsi on jatkuvasti sun seurana ,jotta sulla olis hyvä olo. Kun ei ole niin jatkat paskan elämäsiu jauhamista ja kun kirsi palaa niin sitten taas hymyilyttää . Ja kaikki on niin ihanaa pusi pusi

        Nettimaailma on elämää siinä ku oikeaki elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nettimaailma on elämää siinä ku oikeaki elämä.

        Niin se on sulle elämää. mutta koita tajuta että kirsillä on elämää netin ulkopuolella ja sun nettimaailman ulkopuolella. Et sä voi olettaa että kirsi on täällä koko ajan pitämässä sulle seuraa. Sillä on enemmän sosiaalista elämää kuin sulla ja sulla sitä ei ole kun miekkailu ja sielläkin kaikki vihaa sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on sulle elämää. mutta koita tajuta että kirsillä on elämää netin ulkopuolella ja sun nettimaailman ulkopuolella. Et sä voi olettaa että kirsi on täällä koko ajan pitämässä sulle seuraa. Sillä on enemmän sosiaalista elämää kuin sulla ja sulla sitä ei ole kun miekkailu ja sielläkin kaikki vihaa sua

        Enhän mä sitä nyt oletakaan... Jos kirsi olis viikonloppuna sanonu, ettei jaksa palstailla, en olis luullu sitä yhtä esittäjää häneksi, ja masentunu sen takia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän mä sitä nyt oletakaan... Jos kirsi olis viikonloppuna sanonu, ettei jaksa palstailla, en olis luullu sitä yhtä esittäjää häneksi, ja masentunu sen takia.

        vittuako sun pitää uskoa kaikkea SUN nettimaailmassa. Luulis että tunnet kirsin jo kun olette kuukausi tolkulla puhuneet ruuasta ja kahvinjuomisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vittuako sun pitää uskoa kaikkea SUN nettimaailmassa. Luulis että tunnet kirsin jo kun olette kuukausi tolkulla puhuneet ruuasta ja kahvinjuomisesta.

        No nähtävästi en tuntenut.


      • Ja tää ei ole kirsi, koska sanoi tulevansa vasta illalla. Taidan mennä päikkäreille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No nähtävästi en tuntenut.

        etkä tuu tuntemaan. puhutte vaan päivän ruuista ja kahvimerkeistä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja tää ei ole kirsi, koska sanoi tulevansa vasta illalla. Taidan mennä päikkäreille.

        Oon👩😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja tää ei ole kirsi, koska sanoi tulevansa vasta illalla. Taidan mennä päikkäreille.

        no mene. ei sun tartte kaikesta ilmoittaa. kelle sä muuten ilmotat näitä sun menoja . jos sä haluut mennä nukkuu niin silloin sä meet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon👩😊♥️

        Aijaa. Ei tässä mitään. Söin sitä pyttipannua. Onneksi siinä oli myös sipulia mukana. Ihan ok syötävää se oli. Nyt keitän kahvia. Tässä tää päivä menee kotona. 😄☕♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mene. ei sun tartte kaikesta ilmoittaa. kelle sä muuten ilmotat näitä sun menoja . jos sä haluut mennä nukkuu niin silloin sä meet

        Mä ilmoitan näitä kaikelle maailmalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aijaa. Ei tässä mitään. Söin sitä pyttipannua. Onneksi siinä oli myös sipulia mukana. Ihan ok syötävää se oli. Nyt keitän kahvia. Tässä tää päivä menee kotona. 😄☕♥️

        Tulin juuri kotiin 👩😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aijaa. Ei tässä mitään. Söin sitä pyttipannua. Onneksi siinä oli myös sipulia mukana. Ihan ok syötävää se oli. Nyt keitän kahvia. Tässä tää päivä menee kotona. 😄☕♥️

        no nyt voitte taas puhua kirsin kaa eri kahvilaaduista miljoonannen kerran


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri kotiin 👩😊♥️

        Kiva. Mä en ole käyny ku tuossa partsilla. Mä en tiedä minne menisin. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva. Mä en ole käyny ku tuossa partsilla. Mä en tiedä minne menisin. 😊♥️

        voi vittu. mene vaikka ulos kävelylle. oot sä oikeesti noin tyhmä 52 v


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu. mene vaikka ulos kävelylle. oot sä oikeesti noin tyhmä 52 v

        Oon nähny nuo pusikot jo niin miljoonasti ettei oikeen kiinnosta. Olis jotain seksybabeja siellä seurana sitte.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon nähny nuo pusikot jo niin miljoonasti ettei oikeen kiinnosta. Olis jotain seksybabeja siellä seurana sitte.

        niin sua kiinnostaa vaan paneminen. sä valitat joka vitun asiasta. mee toiselle paikkakunnalle jos ei laukaassa voi kävelyllä käydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sua kiinnostaa vaan paneminen. sä valitat joka vitun asiasta. mee toiselle paikkakunnalle jos ei laukaassa voi kävelyllä käydä

        Varpusille voi samalla jutella👍


      • Anonyymi

        Ethän sä halua naisista platonista ystävyyttä. Koska sulla on mielipide vaihtunut että nyt kelpaa platoninenystävyys. mikä sai muuttaa mielen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä halua naisista platonista ystävyyttä. Koska sulla on mielipide vaihtunut että nyt kelpaa platoninenystävyys. mikä sai muuttaa mielen?

        Muutahan ne ei halua olla ku vaan platonisia kavereita mun kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Muutahan ne ei halua olla ku vaan platonisia kavereita mun kanssa.

        Mutta sähän et halunnut platonisia ystävyyksiä. Eli nyt sulla ei ole päämäärä päästä sänkyyn kauniin tytön kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varpusille voi samalla jutella👍

        No ne onkin kivoja. Lähtevät tosin karkuun jos menee liian lähelle, aivan kuten naisetkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Muutahan ne ei halua olla ku vaan platonisia kavereita mun kanssa.

        netta ei halunnut sitäkään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ne onkin kivoja. Lähtevät tosin karkuun jos menee liian lähelle, aivan kuten naisetkin.

        niin teki nettakin. ja tytöt tanskassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän et halunnut platonisia ystävyyksiä. Eli nyt sulla ei ole päämäärä päästä sänkyyn kauniin tytön kaa

        Ei se aina ole mikää tavoite. Osaan myös jutella ja olla muuten vaan. Mutta on se tylsää pidemmänpäälle, jos ei ikinä mitään muuta tapahdu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        netta ei halunnut sitäkään

        No sen mä tiedän jo. Kyllä on poikakaverin kanssa varmasti mukavaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se aina ole mikää tavoite. Osaan myös jutella ja olla muuten vaan. Mutta on se tylsää pidemmänpäälle, jos ei ikinä mitään muuta tapahdu.

        Se on kyllä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu. mene vaikka ulos kävelylle. oot sä oikeesti noin tyhmä 52 v

        Oot välikommentaattorina hillumassa päivän parhaimpaan aikaan. Ootko deekiksellä vai mistä näin hikinen homma johtuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä totta.

        Koska sellaisessa kauniissa seurassa kuitenkin tulisi katseltua toista myös sillä silmällä. Se on ihan luonnollinen seuraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sua kiinnostaa vaan paneminen. sä valitat joka vitun asiasta. mee toiselle paikkakunnalle jos ei laukaassa voi kävelyllä käydä

        Susi osaa käsitellä palstajalluja. Pieni feikkivihjesyötti niin jätkät heti hikijankkaukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin teki nettakin. ja tytöt tanskassa

        Haluatko jutella tästä ihanasta netasta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sen mä tiedän jo. Kyllä on poikakaverin kanssa varmasti mukavaa.

        niin tuskin netta olis sen kaa yhdessä jos ei olis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot välikommentaattorina hillumassa päivän parhaimpaan aikaan. Ootko deekiksellä vai mistä näin hikinen homma johtuu?

        Johtuu siitä että kävin päivemmällä lenkillä ja tossa kuuden jälkeen meen tekee toisen lenkin,joka kyllä hikoiluttaa. Sen verran aurinko paistaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Haluatko jutella tästä ihanasta netasta?

        Voidaan puhua jos sä jani haluat kertoa mitä sä haluisit tehdä netan kaa jos sä olisit sen poikaystävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan puhua jos sä jani haluat kertoa mitä sä haluisit tehdä netan kaa jos sä olisit sen poikaystävä

        Jos haluan kertoa? Olis helpompi miettiä sitä, jos tuntisin edes, ja tietäisin mistä hän tykkää. Oon itse aika joustava ja tykkään kuunnella ideoita mitä haluais tehdä. Olen sen ikäinen, että mun on vaikea kuvitella itteeni hengailemassa hänen kanssa jossain niiden bileissä, jossa hänen kavereita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos haluan kertoa? Olis helpompi miettiä sitä, jos tuntisin edes, ja tietäisin mistä hän tykkää. Oon itse aika joustava ja tykkään kuunnella ideoita mitä haluais tehdä. Olen sen ikäinen, että mun on vaikea kuvitella itteeni hengailemassa hänen kanssa jossain niiden bileissä, jossa hänen kavereita.

        No jos sä joskus seurustelet teinin kaa niin varaudu että sä hengailet mysö hän ystäviensä kaa jotka on teinejä myös


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos sä joskus seurustelet teinin kaa niin varaudu että sä hengailet mysö hän ystäviensä kaa jotka on teinejä myös

        Mä tuskin seurustelen niin nuoren kanssa koskaan. Kyllä tiedostan miten tärkeitä kaverit on sen ikäiselle, ja on tottakai luonnollista, että poikakaveri on mukana siinä seurassa, mutta pitää olla myös kavereiden hyväksymä se poikakaveri myös. mä en usko, että olisin sitä kovin äkkiä, pelkästään jo ikäni takia. Sen takia onkin tylsää olla tämmöinen vanha setä. Ei voi mennä enää mihinkää, muualle ku ulos käppäilemään kattelemaan pusikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani valehtelee silmät päästä. oot vittu valittanut koko päivän ja nyt taas hymyilyttää. Vittu kun kirsi ei ole kiinnostunut susta että haluis ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti

        Piilovittuilija ei malttanut pysyä orrellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kevyttä viihdyttä joka aiheuttaa paskan elämän haukkumista joka ikinen tunti. se ei ole viihdyttävää lukemista. Mutta jani tykkää kun saa huomiota vitun paskalla elämällään ja naisen puutteellaan

        Tsot tsot. Turpa rullalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan puhua jos sä jani haluat kertoa mitä sä haluisit tehdä netan kaa jos sä olisit sen poikaystävä

        Sadisti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos haluan kertoa? Olis helpompi miettiä sitä, jos tuntisin edes, ja tietäisin mistä hän tykkää. Oon itse aika joustava ja tykkään kuunnella ideoita mitä haluais tehdä. Olen sen ikäinen, että mun on vaikea kuvitella itteeni hengailemassa hänen kanssa jossain niiden bileissä, jossa hänen kavereita.

        Jani, älä lennä lankaan. Sua yritetään saada netatukseen. Tämä gimma ei oo sun arvoises.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tuskin seurustelen niin nuoren kanssa koskaan. Kyllä tiedostan miten tärkeitä kaverit on sen ikäiselle, ja on tottakai luonnollista, että poikakaveri on mukana siinä seurassa, mutta pitää olla myös kavereiden hyväksymä se poikakaveri myös. mä en usko, että olisin sitä kovin äkkiä, pelkästään jo ikäni takia. Sen takia onkin tylsää olla tämmöinen vanha setä. Ei voi mennä enää mihinkää, muualle ku ulos käppäilemään kattelemaan pusikoita.

        no koska sun ihannenainen on parikymppinen niin sun pitää valmistautua siihen että hänen ystävänsä ovat siinä mukana esim illan vietoissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        no koska sun ihannenainen on parikymppinen niin sun pitää valmistautua siihen että hänen ystävänsä ovat siinä mukana esim illan vietoissa

        No mä lähinnä mietin sitä, että kuinka mua ny muka sellaseen hyväksyttäis mukaan? Olis varmaan kiusallista puolin ja toisin. Ollu yksinään aikaa miettiä kaikkea tällasta. Kaikkia tilanteita missä saattais oma ikä tulla eteen ikävästi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä lähinnä mietin sitä, että kuinka mua ny muka sellaseen hyväksyttäis mukaan? Olis varmaan kiusallista puolin ja toisin. Ollu yksinään aikaa miettiä kaikkea tällasta. Kaikkia tilanteita missä saattais oma ikä tulla eteen ikävästi.

        totta kai sun rakastunut tyttöystävä haluu sut mukaan. Hänhän on lääpällään suhun


      • Anonyymi kirjoitti:

        totta kai sun rakastunut tyttöystävä haluu sut mukaan. Hänhän on lääpällään suhun

        Jos niin olis niin ehkäpä. Mutta sitten sen kaverit puhuis sille järkeä, että miks sä tuon papan kanssa olet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos niin olis niin ehkäpä. Mutta sitten sen kaverit puhuis sille järkeä, että miks sä tuon papan kanssa olet?

        mutta tyttöhän on rakastunut suhun ja sun positiiviseen elämän asenteeseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta tyttöhän on rakastunut suhun ja sun positiiviseen elämän asenteeseen

        Aivan varmasti näin. Minähän se olen todellinen päivän paiste ja naisten unelma. Voisko kuitenkin olla, että tällaseksi tulee kun on tarpeeksi yksin ja hylätty aina ja kun mikään ei mene kohtuudella.


    • Anonyymi

      Kivaa päivänjatkoa😊👩♥️

      • Hei kiitos ja samoin myös sinulle kivaa päivän jatkoa. Tuletko vielä takaisin myöhemmin? 😊♥️


      • Anonyymi

        Sama show jatkuu siis ja feikkiemoji ilmestyi yhtäkkiä vaikka koko viikonlopun kotona ollut eikä ole puuttunut asiaan mitenkään älä nyt taas usko ei taida tuo olla nyt oikea eikä se oo koskaan ollutkaan. Antakaa jo olla tai vaihtakaa ne yhteystiedot jo mutta täällä säilyy rauha paremmin kun kumpikin teistä on jossain muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama show jatkuu siis ja feikkiemoji ilmestyi yhtäkkiä vaikka koko viikonlopun kotona ollut eikä ole puuttunut asiaan mitenkään älä nyt taas usko ei taida tuo olla nyt oikea eikä se oo koskaan ollutkaan. Antakaa jo olla tai vaihtakaa ne yhteystiedot jo mutta täällä säilyy rauha paremmin kun kumpikin teistä on jossain muualla.

        Millä tavalla me tässä teidän rauhaa rikotaan?


      • Anonyymi

        No kumpikin on ilmeisesti erittäin sairas tai erittäin epänormaali ja elää hyvin sairasta elämää tuo menee jo niin sairaaksi ja voisi edes tuo emoji kuka ikinä onkaan lopettaa tämän niin en tiiä mitä tämä toinen siinä vaiheessa tekee mutta kun ei tajua että Kirsi on feikki eikä ole kirsi vaan joku ihan kiusantekijä hävisi täältä moneksi päiväksi kuin tuhka tuuleen ja nyt taas yhtäkkiä täällä oli muka samalla minuutilla kohta paikalla. Niin outoa ja sairasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei kiitos ja samoin myös sinulle kivaa päivän jatkoa. Tuletko vielä takaisin myöhemmin? 😊♥️

        Juu illalla 😊👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu illalla 😊👩♥️

        Sehän kiva. Nähdään. 😊♥️


    • Anonyymi

      Tervetuloa kerhoon. Yksin olen ja sillä siisti.

      • Sen hyväksyy paremmin, jos se on toivottua. Minä en tätä toivonut itselleni. Mutta näillä mennään. Ehkä vielä tulee vastaan sellanen ihana joka tulee kainaloon ja jää sinne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sen hyväksyy paremmin, jos se on toivottua. Minä en tätä toivonut itselleni. Mutta näillä mennään. Ehkä vielä tulee vastaan sellanen ihana joka tulee kainaloon ja jää sinne.

        Oletko ajatellut matkustavasi johonkin Thaimaaseen. Siellä kainalopaikan täytettä saa halvalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut matkustavasi johonkin Thaimaaseen. Siellä kainalopaikan täytettä saa halvalla.

        En tiedä... Taitais sielläkin ne kauneimmat kartella mua. Ja jos aasialaisista naisista puhutaan, niin japsit on nätimpiä ja samalla nirsompia myös. Se on tylsää, kun pitäis yksin lähteä. En mä osais edes mennä sinne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sen hyväksyy paremmin, jos se on toivottua. Minä en tätä toivonut itselleni. Mutta näillä mennään. Ehkä vielä tulee vastaan sellanen ihana joka tulee kainaloon ja jää sinne.

        Sulla on auto ja oma vapaus.Ala liikuskelemaan. Tapahtumia riittää joka makuun massatapahtumia jne. myöten. Kanssakäymistä kehiin. Kyllä se oma puoliskosi jossain haaveilee yhtä lailla. Ylös, ulos and so on.


    • Anonyymi

      Jokainen voi tehdä itselleen mitä haluaa, kunhan ei tee sitä julkisesti.

    • Anonyymi

      Miksi täältä poistellaan yksittäisiä kommentteja, mutta sitten tuo yksi saa kirjoitella katselevansa teinipokea sekä muuta alaikäisiin kohdistuvaa seksuaalista kirjoitusta.

      • Jätetään ne alaikäiset nyt ihan oikeasti rauhaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jätetään ne alaikäiset nyt ihan oikeasti rauhaan.

        Sähän täällä niitä teinejä kyttäilet salaa ja katot teinipokea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän täällä niitä teinejä kyttäilet salaa ja katot teinipokea.

        Teini on myös teknisesti ottaen 18 ja 19 vuotiaat, eli täysi-ikäiset. Enkä ole sanonu että on pakko olla vain sen ikäinen, että muut ei kelpaa. Se on ihan teidän omaa harhaa se.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teini on myös teknisesti ottaen 18 ja 19 vuotiaat, eli täysi-ikäiset. Enkä ole sanonu että on pakko olla vain sen ikäinen, että muut ei kelpaa. Se on ihan teidän omaa harhaa se.

        Niinkuin Nettakin oli? Eikös hän ollut 17 vuotias kun häntä ahdistelit? Eli saalistat ja jahtaat alaikäisiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jätetään ne alaikäiset nyt ihan oikeasti rauhaan.

        ai sä saat kaivata nettaa joka oli alaikäinen kolme vuotta sitten kun rakastuit lapseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai sä saat kaivata nettaa joka oli alaikäinen kolme vuotta sitten kun rakastuit lapseen

        Kumma maailma nykyään kun yli 50v äijä saa haaveilla alaikäisistä teineistä yleisellä palstalla. Kuka suojelee lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin Nettakin oli? Eikös hän ollut 17 vuotias kun häntä ahdistelit? Eli saalistat ja jahtaat alaikäisiä.

        Ihme että Susi meni taas hiljaseksi kun hänestä kerrotaan totuuksia. On se semmoinen narsku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma maailma nykyään kun yli 50v äijä saa haaveilla alaikäisistä teineistä yleisellä palstalla. Kuka suojelee lapsia?

        Sanoppa muuta ja jos ihan kaikken silmin nähtävästä asiasta kirjoittaa joki muu EI viisikymppinen skitsofreenikko aloittaa armottoman elämöinnin, Terve mikä foorumi


    • Anonyymi

      Minulla on k menu pytti pannua, ihan hyvää tehty Belgiassa nimittäin joka on vähän kuin Ranska

      • Tuo oli Lidlistä. Olin yllättynyt positiivisesti, että siinä oli sipulikuutioita matkassa. Tuosta säkistä syö vielä monet kerrat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo oli Lidlistä. Olin yllättynyt positiivisesti, että siinä oli sipulikuutioita matkassa. Tuosta säkistä syö vielä monet kerrat.

        Tuossa k menussa on myös. Lidlistä ostan Nasi goreng Indonesia ruoka. Kokeile, erittäin hyvää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa k menussa on myös. Lidlistä ostan Nasi goreng Indonesia ruoka. Kokeile, erittäin hyvää

        Täytyy muistaa ens kerralla. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo oli Lidlistä. Olin yllättynyt positiivisesti, että siinä oli sipulikuutioita matkassa. Tuosta säkistä syö vielä monet kerrat.

        eikö siinä pussissa ollut kerrottu aineosia. lidlin tuotteissa ei sit näköjään kerrota mitä tuote sisältää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa k menussa on myös. Lidlistä ostan Nasi goreng Indonesia ruoka. Kokeile, erittäin hyvää

        !!!


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa ja yötäkin👩😊♥️

      • Kiitos, hyvää iltaa 😊 Onkos ilta menny kivasti? ♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, hyvää iltaa 😊 Onkos ilta menny kivasti? ♥️

        mikset sä kirsille valita . valehtelet taas että on ollut kiva ilta vaikka iniset koko ajan paskaa elämääsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, hyvää iltaa 😊 Onkos ilta menny kivasti? ♥️

        kirsi ei halua vastata


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, hyvää iltaa 😊 Onkos ilta menny kivasti? ♥️

        No ainahan se ilta menee kivasti juu👩😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainahan se ilta menee kivasti juu👩😊♥️

        No se on hyvä niin. Minä kyselen ihan hölmöjä. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hyvä niin. Minä kyselen ihan hölmöjä. 😊♥️

        ai nytkö sä sen huomaat. voi luoja


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hyvä niin. Minä kyselen ihan hölmöjä. 😊♥️

        miksi mun pitää aina sanoa jotain että kirsi vastaa sulle. se ei vastaa muuten sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi mun pitää aina sanoa jotain että kirsi vastaa sulle. se ei vastaa muuten sulle

        Kyllä vastaa kun ehtii. Ei pidä olla niin kärsimätön.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä vastaa kun ehtii. Ei pidä olla niin kärsimätön.

        LOL ja säkö jaksat odottaa kirsin vastauksia, Kuinka monta kertaa kirsi on sun sanojen mukaan hylännyt sut kun ei heti vastaa


    • Anonyymi

      Minulla ei ole eikä tule enää ...😔 alan olla jo vanha haahka

      • Anonyymi

        Kyllä sulle vielä joku setä löytyy varmasti.


      • Anonyymi

        Jos olisit nainen etkä elähtänyt nettimies, käyttäisit aikaasi kaikken muuhun kuin itsesi vähättelyyn, kuten jonon manageeraamiseen


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, Jani. Näe toiveunia.🌜⭐🌟🌠🤗

      • Hyvää yötä sinullekin. Kiitos, olisi kyllä mukava nähdä jatkoa viime öiselle unelle. 🤗💤💫🌌


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä sinullekin. Kiitos, olisi kyllä mukava nähdä jatkoa viime öiselle unelle. 🤗💤💫🌌

        Onhan sulla se Tiina nyt.Onnea teille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla se Tiina nyt.Onnea teille.

        Mikä ihmeen Tiina?! En tunne ketään Tiinaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä ihmeen Tiina?! En tunne ketään Tiinaa...

        Se Kirsi on Tiina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se Kirsi on Tiina.

        Aha. Mä en silti tunne ketään tiinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Kirsi on Tiina.

        No koko ajan on yritetty sanoa ettei mitään kirsiä oo vaan siellä takana joku ihan muu kiusoottelee ja ilmeisesti useampi ihminen aina, harmi kun et usko kuinka pitkälle sun pitää antaa itseäsi huijata 😟😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        No koko ajan on yritetty sanoa ettei mitään kirsiä oo vaan siellä takana joku ihan muu kiusoottelee ja ilmeisesti useampi ihminen aina, harmi kun et usko kuinka pitkälle sun pitää antaa itseäsi huijata 😟😬

        No niin kauan, kun homma pysyy kivana ja mukavana.


    • Anonyymi

      Ja Miina ja Saana

      • En tunne ketään sen nimisiä.


    • Anonyymi

      Oliskin niin hyvä tuuri mu tuskin on ja toisekseen on kiva lueskella et on ainakin yks jolla menee varmasti huonommin kun yhdelläkään joita tunnen

    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää tätä tyyppiä.

      • Anonyymi

        Taidat yrittää tehdä vieläkin tästä helikopterin heiluttajasta naista kun kimität taas teennäisesti täällä heheh


    • Anonyymi

      Toiveajattelua että tää ET osais ees kotiisa.

    • Anonyymi

      Mille planeetalle ajattelit muuttaa? Mars'iin kenties?
      Kaikille on joku jossakin, mutta ei kukaan osaa toista ihmistä joka tuntuu oikealta kotoa hakea ilman että se toinen, hän kertoo tunteistaan avoimesti. Jos ei uskalla kertoa niin voi aina teoilla sen osoittaa.

      • Anonyymi

        Miksi sinä käyt huutelemassa syyllistäviä tälle susimiehelle säännöllisin väliajoin? Enkä tarkoita tätä ketjua pelkästään vaan näitä sen naisena esiintymisiä. Tässähän se tuo itseään esiin miehenä, mitä et osaa ilmeisesti alkuunkaan lukea joten vintillä vinkka käy ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä käyt huutelemassa syyllistäviä tälle susimiehelle säännöllisin väliajoin? Enkä tarkoita tätä ketjua pelkästään vaan näitä sen naisena esiintymisiä. Tässähän se tuo itseään esiin miehenä, mitä et osaa ilmeisesti alkuunkaan lukea joten vintillä vinkka käy ns

        Kahen vuoden aikana olen käynyt vain maksimissaan 6 kertaa täällä ja vain 3 kertaa kommentoinut et kenellä se muumikato kanootissa näkyy kun luulee aina kaikkia joksikin muuksi kun mitä he ovat? Sukupuolikin on aina hukassa ja luulee miestä naiseksi ja toiste päin.
        Turha vastata tuun ehkä viel kerran ennen jouluu tai sitte en. Ehkä tuun, ehkä en.

        En kyllä syyllistäny enkä HUUTANU yhtään mitään. Tämänkin kirjoitin jemenalla ja vain yhden sanan versailissa tässä, mutta edellisessä käytin pekkää Jemenaa, pisteen jälkeistä versailia lukuunottamatta. Mutta se sisälukutaito ja väärät oletukset, ne on sun ongelma ei mun ja mä en välitä siitä tippaakaan.

        Mulla ei ole mitään Mustasusi nikkiä vastaan. Olen neutraali siinä suhteessa sillä en tunne tapausta tai ole jutellut, vastasin vain aloitukseen ja minulla on yhtälailla oikeus vastata kuin sinulla. Vai onko sulla mustat sukat?

        Suomessa on sananvapaus ja vastuu on lukijalla ja hänen ymmärryksellään.

        Ehkä Mustasusi ymmärtää sinua paremmin, ettei aikomukseni ollut syyllistää, komppasin vain jotain viisasta henkilöä joka joskus aiemmin oli kirjoittanut saman asian vähän eri tavalla.

        Ja kyllä Mustasusi osaa itse puolensa pitää, uskoisin niin.

        Mutta jokainen ymmärtää joskus väärin ja tällä en tarkoita Mustasusia.

        Jatkot...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä käyt huutelemassa syyllistäviä tälle susimiehelle säännöllisin väliajoin? Enkä tarkoita tätä ketjua pelkästään vaan näitä sen naisena esiintymisiä. Tässähän se tuo itseään esiin miehenä, mitä et osaa ilmeisesti alkuunkaan lukea joten vintillä vinkka käy ns

        Ja muuten, olen ollut syntymästäni asti nainen ja olen hetero, peräti äiti ihminen.


    • Anonyymi

      vaihdoit uudenlaisen seurannan ja kalasaaliit oravannahkoihin😂😂😂karma hoitaa saatte paskaa😊😊🥰😂😘ja vihaa inhoa loputtomiin🥰🥰🥰😂😂😘😘😘❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Hyi saatana, joku setä-ihminen itkee kun ei saa puolta nuorempaa.

    • Anonyymi

      Sähän olet sanonut, että sulla on lapsiakin. Miten niin sulla ei ole ketään missään?

      • Minä tarkoitan sillä sitä, ettei ole sitä romanttista kumppania. Lapset ja kaverit yms on ihan kokonaan eri asia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä tarkoitan sillä sitä, ettei ole sitä romanttista kumppania. Lapset ja kaverit yms on ihan kokonaan eri asia.

        Lapset ja kaveritko eivät ole ketään missään? Olisko sulla hieman prioriteetit pielessä, kun arvostat heitä noin vähän?

        Mä en oikeasti ymmärrä sun valitusta, kun se on niin epäuskottavaa. Mitä tahansa sulle ehdottaa, niin sä et keksi edes yhtä ainoaa positiivista sanottavaa. Kaikki on vain jatkuvaa valitusvirttä. Tuollakin yllä kehotettiin, että vaikka Thaimaaseen. Sieltä on moni löytänyt pysyvääkin seuraa. Aonoa mitä keksit on, että ei kannata, kun japsit on nätimpiä ja ne on nirsoja. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapset ja kaveritko eivät ole ketään missään? Olisko sulla hieman prioriteetit pielessä, kun arvostat heitä noin vähän?

        Mä en oikeasti ymmärrä sun valitusta, kun se on niin epäuskottavaa. Mitä tahansa sulle ehdottaa, niin sä et keksi edes yhtä ainoaa positiivista sanottavaa. Kaikki on vain jatkuvaa valitusvirttä. Tuollakin yllä kehotettiin, että vaikka Thaimaaseen. Sieltä on moni löytänyt pysyvääkin seuraa. Aonoa mitä keksit on, että ei kannata, kun japsit on nätimpiä ja ne on nirsoja. 🙄

        No kunhan sanon miltä tuntuu milloinkin. Ja totta on että japsiin varmaan ihastuisin enemmän kuin thaikkuun, mutta ihastuisko se japsi minuun? Thaikkuakin kiinnostais mun lompakko kuitenkin enemmän, kuin minä itse. Valitettavia tosiasoita. Suomessakin vaikea löytää sellaista, joka tykkäis minusta yhtä paljon kuin minä siitä.

        Mä en tarkoittanut mitään kavereita ja lapsia tuolla aloituksella ollenkaan... Kyllä heitä arvostan todella korkealle. Miksi sitten miehet hommaavat itselleen naisen, jos kaverit riittää?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kunhan sanon miltä tuntuu milloinkin. Ja totta on että japsiin varmaan ihastuisin enemmän kuin thaikkuun, mutta ihastuisko se japsi minuun? Thaikkuakin kiinnostais mun lompakko kuitenkin enemmän, kuin minä itse. Valitettavia tosiasoita. Suomessakin vaikea löytää sellaista, joka tykkäis minusta yhtä paljon kuin minä siitä.

        Mä en tarkoittanut mitään kavereita ja lapsia tuolla aloituksella ollenkaan... Kyllä heitä arvostan todella korkealle. Miksi sitten miehet hommaavat itselleen naisen, jos kaverit riittää?

        Miten hitossa se kansallisuus ihastumiseen liittyy? Vai siis mihin sä edes ihmisessä ihastut? Sulla on nämä asiat jotenkin aivan kummallisessa umpisolmussa päässäsi. Etkö sä voi vain lähteä käymään lomalla, vaikka nyt siellä Thaimaassa ja katsoa mitä tapahtuu? Mitä järkeä on ensimmäisenä ulista, jostain täysin hypoteettisesta asiasta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kunhan sanon miltä tuntuu milloinkin. Ja totta on että japsiin varmaan ihastuisin enemmän kuin thaikkuun, mutta ihastuisko se japsi minuun? Thaikkuakin kiinnostais mun lompakko kuitenkin enemmän, kuin minä itse. Valitettavia tosiasoita. Suomessakin vaikea löytää sellaista, joka tykkäis minusta yhtä paljon kuin minä siitä.

        Mä en tarkoittanut mitään kavereita ja lapsia tuolla aloituksella ollenkaan... Kyllä heitä arvostan todella korkealle. Miksi sitten miehet hommaavat itselleen naisen, jos kaverit riittää?

        "Miksi sitten miehet hommaavat itselleen naisen, jos kaverit riittää?"

        Sano mulle, että sä et kysy tuota tosissasi. Et sä voi olla noin sekaisin päästäsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kunhan sanon miltä tuntuu milloinkin. Ja totta on että japsiin varmaan ihastuisin enemmän kuin thaikkuun, mutta ihastuisko se japsi minuun? Thaikkuakin kiinnostais mun lompakko kuitenkin enemmän, kuin minä itse. Valitettavia tosiasoita. Suomessakin vaikea löytää sellaista, joka tykkäis minusta yhtä paljon kuin minä siitä.

        Mä en tarkoittanut mitään kavereita ja lapsia tuolla aloituksella ollenkaan... Kyllä heitä arvostan todella korkealle. Miksi sitten miehet hommaavat itselleen naisen, jos kaverit riittää?

        "Thaikkuakin kiinnostais mun lompakko kuitenkin enemmän, kuin minä itse. Valitettavia tosiasoita."

        Joitain joo, joitain ei. Eivät sielläkään kaikki ole pelkän mammonan perään. Olet myös melko pihalla todellisuudesta, jos luulet, ettei Japanissa olla rahan perään. Periaatteessa Japanissa ollaan vielä enemmän rahan ja statuksen petään, kun pariutumisesta puhutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi sitten miehet hommaavat itselleen naisen, jos kaverit riittää?"

        Sano mulle, että sä et kysy tuota tosissasi. Et sä voi olla noin sekaisin päästäsi.

        Sä ajattelet ilmeisesti asoista niin eri tavalla, että kuvittelet mun olevan sekaisin päästä. Et vastannut kysymykseen ollenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kunhan sanon miltä tuntuu milloinkin. Ja totta on että japsiin varmaan ihastuisin enemmän kuin thaikkuun, mutta ihastuisko se japsi minuun? Thaikkuakin kiinnostais mun lompakko kuitenkin enemmän, kuin minä itse. Valitettavia tosiasoita. Suomessakin vaikea löytää sellaista, joka tykkäis minusta yhtä paljon kuin minä siitä.

        Mä en tarkoittanut mitään kavereita ja lapsia tuolla aloituksella ollenkaan... Kyllä heitä arvostan todella korkealle. Miksi sitten miehet hommaavat itselleen naisen, jos kaverit riittää?

        Helposti löydät sellasen joka tykkää susta yht paljon kun sä siitä. Se on vaan todennäkösesti just se yli viiskybänen nainen. Kelaa paljonko tykkäisit hänest, ja tunne lienee molemminpuolinen. -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Thaikkuakin kiinnostais mun lompakko kuitenkin enemmän, kuin minä itse. Valitettavia tosiasoita."

        Joitain joo, joitain ei. Eivät sielläkään kaikki ole pelkän mammonan perään. Olet myös melko pihalla todellisuudesta, jos luulet, ettei Japanissa olla rahan perään. Periaatteessa Japanissa ollaan vielä enemmän rahan ja statuksen petään, kun pariutumisesta puhutaan.

        Kyllä tuon tiedostan, ja siihen heidän nirsous paljolti perustuu, vähän kuin missä tahansa kehittyneessä yhteiskunnassa, missä status ja raha puhuu. Suomi kuuluu näihin maihin myös.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä ajattelet ilmeisesti asoista niin eri tavalla, että kuvittelet mun olevan sekaisin päästä. Et vastannut kysymykseen ollenkaan.

        Tuo kysymys on niin monella tavalla umpikahjo, että siihen on hyvin vaikea vastata. Ensiksi pitäisi kyetä asettamaan tuo kysymys edes jollain tavalla legitiimiksi kysymykseksi, jota se ei oikein millään tasolla ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten hitossa se kansallisuus ihastumiseen liittyy? Vai siis mihin sä edes ihmisessä ihastut? Sulla on nämä asiat jotenkin aivan kummallisessa umpisolmussa päässäsi. Etkö sä voi vain lähteä käymään lomalla, vaikka nyt siellä Thaimaassa ja katsoa mitä tapahtuu? Mitä järkeä on ensimmäisenä ulista, jostain täysin hypoteettisesta asiasta?

        Kansallisuus liittyy siihen sillä tavalla, että olen ollu japsikulttuurista, musiikin ja elokuvat, kiinnostunut jo pitkään. Ja mun silmään japsi tyttäret ovat kauneimmillaan tosi kauniita. Juu ja olen pinnallinen kyllä myönnetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten hitossa se kansallisuus ihastumiseen liittyy? Vai siis mihin sä edes ihmisessä ihastut? Sulla on nämä asiat jotenkin aivan kummallisessa umpisolmussa päässäsi. Etkö sä voi vain lähteä käymään lomalla, vaikka nyt siellä Thaimaassa ja katsoa mitä tapahtuu? Mitä järkeä on ensimmäisenä ulista, jostain täysin hypoteettisesta asiasta?

        Tietysti vois olla mahdollista ihastua thaikkuunkin, se riippuu siitä ihmisestä. Eikä sitä ihastumista mitenkään ohjailla, kun tapahtuu millon tapahtuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuon tiedostan, ja siihen heidän nirsous paljolti perustuu, vähän kuin missä tahansa kehittyneessä yhteiskunnassa, missä status ja raha puhuu. Suomi kuuluu näihin maihin myös.

        Eli jälleen kerran, et keksi mitään muuta kuin valitettavaa. Mä olen kysynyt sulta ennenkin, että onko sulla ikinä mistään mitään positiivista sanottavaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helposti löydät sellasen joka tykkää susta yht paljon kun sä siitä. Se on vaan todennäkösesti just se yli viiskybänen nainen. Kelaa paljonko tykkäisit hänest, ja tunne lienee molemminpuolinen. -sivusta

        Mä en sellaisesta viehäty yhtään, niin en mä siitä silloin tykkäis. Mitä sä oikein selität.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jälleen kerran, et keksi mitään muuta kuin valitettavaa. Mä olen kysynyt sulta ennenkin, että onko sulla ikinä mistään mitään positiivista sanottavaa?

        Kerro nyt, miksi miehet haluavat naisen kanssa olla, jos kaverit kerran pitää riittää? Olisko se vaikka syynä että haluavat seksiä ja viettää muuten kivaa naisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kysymys on niin monella tavalla umpikahjo, että siihen on hyvin vaikea vastata. Ensiksi pitäisi kyetä asettamaan tuo kysymys edes jollain tavalla legitiimiksi kysymykseksi, jota se ei oikein millään tasolla ole.

        On se näköjään vaikeaa sulle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kansallisuus liittyy siihen sillä tavalla, että olen ollu japsikulttuurista, musiikin ja elokuvat, kiinnostunut jo pitkään. Ja mun silmään japsi tyttäret ovat kauneimmillaan tosi kauniita. Juu ja olen pinnallinen kyllä myönnetään.

        Tiedätkö sä yhtään mitään vaikka Thaimaan kulttuurista? Se japsi vii ihan yhtä hyvin vihata itse omaa kulttuuriansa ja ihannoida jotain täysin muuta. Sä asetat hyvinnkummallisia asioita osaksi sitä mihin sinä ihastut. Väirätkö, että sä oikeasti ihastut siihen, että joku tykkää japanilaisista elokuvista? Miksi sen jonkun pitäisi olla juuri japanilainen? Ja miten hitossa tuo liittyy millään tavalla siihen, että et voisi ihastua vaikka kiinalaiseen tai filippiinoon?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en sellaisesta viehäty yhtään, niin en mä siitä silloin tykkäis. Mitä sä oikein selität.

        Mieti sitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kerro nyt, miksi miehet haluavat naisen kanssa olla, jos kaverit kerran pitää riittää? Olisko se vaikka syynä että haluavat seksiä ja viettää muuten kivaa naisen kanssa?

        Miksi kumppani ei muka voi olla kaveri? Mun kumppanini on mun paras ystäväni tässä maailmassa ja on ensisijaisesti juuri sitä ( hän ajettelee suhteemme samoin).

        Edelleen onko sulla mitään positiivista sanottavaa yhtään mistään tässä maailmasta? Toisinaan ehkä säästä, mutta entä mistään muusta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se näköjään vaikeaa sulle.

        Vaikeaa näkyy olevan sinullakin sanoa, onko sinulla olemassa yhtään positiivista ajatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sä yhtään mitään vaikka Thaimaan kulttuurista? Se japsi vii ihan yhtä hyvin vihata itse omaa kulttuuriansa ja ihannoida jotain täysin muuta. Sä asetat hyvinnkummallisia asioita osaksi sitä mihin sinä ihastut. Väirätkö, että sä oikeasti ihastut siihen, että joku tykkää japanilaisista elokuvista? Miksi sen jonkun pitäisi olla juuri japanilainen? Ja miten hitossa tuo liittyy millään tavalla siihen, että et voisi ihastua vaikka kiinalaiseen tai filippiinoon?

        Mä puhuin omasta kiinnostuksestani japsikulttuuriin elokuvien ja musiikin kautta, ja siitä paljolti johtuu se, että olen tottunut näkemään heissä kauneutta ja söpöyttä. Voi sitä olla thaikuissakin. Se on subjektiivista, kuka mistäkin piirteistä viehättyy enemmän. Kyllä kauniita naisia löytyy joka maasta, en väittänyt muuta. Thaikkujen kulttuuri on mulle paljon tuntemattomampaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sitä.

        Ei kiinnosta miettiä niitä yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa näkyy olevan sinullakin sanoa, onko sinulla olemassa yhtään positiivista ajatusta.

        Sä et silti osaa vastata, kun kysyin, miksi halutaan kumppani itselle, jos kerran kaverit ja omat lapset riittää tyydyttämään sen että elämässä on jotain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä puhuin omasta kiinnostuksestani japsikulttuuriin elokuvien ja musiikin kautta, ja siitä paljolti johtuu se, että olen tottunut näkemään heissä kauneutta ja söpöyttä. Voi sitä olla thaikuissakin. Se on subjektiivista, kuka mistäkin piirteistä viehättyy enemmän. Kyllä kauniita naisia löytyy joka maasta, en väittänyt muuta. Thaikkujen kulttuuri on mulle paljon tuntemattomampaa.

        Väitän, että sielläpäin maailmaa on monta naista, josta sinä et taatusti näe päällepäin mistä he ovat kotoisin. Jos jätetään pois sellaiset vaatteet, joista kulttuuri näkyy selvästi ja naonen ei sano sanaakaan, niin et taatusti tunnista. Tai jos puetaan ja asustetaan thaikku japanittareksi, niin et sinä heistä valtaosaa toisistaan erota. Tuo sun juttus on vain sitä, että keksit valittamisen aihetta täysin tyhjästä, jotta et kokisi, että sun pitäis tehdä itselles jotakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitän, että sielläpäin maailmaa on monta naista, josta sinä et taatusti näe päällepäin mistä he ovat kotoisin. Jos jätetään pois sellaiset vaatteet, joista kulttuuri näkyy selvästi ja naonen ei sano sanaakaan, niin et taatusti tunnista. Tai jos puetaan ja asustetaan thaikku japanittareksi, niin et sinä heistä valtaosaa toisistaan erota. Tuo sun juttus on vain sitä, että keksit valittamisen aihetta täysin tyhjästä, jotta et kokisi, että sun pitäis tehdä itselles jotakin.

        Kyllä thaikku ja japsi ovat piirteiltään hyvin erilaisia. Kiinalainen taikka korealainen erehdyttäisi helpommin. Ja tässä nyt ei tarvii alkaa hiuksia halkomaan.


      • Anonyymi

        Sano sitten edes yksi positiivinen asia. Täällä sulta ei näe kuin pelkkää valitusta kaikesta ja koko ajan. Mä olen käynyt sun kanssa niin monta keskustelua tässä pitkän ajan kuluessa ja aina sä vain valitat. Olen ehdottanut sulle erilaisia tekemisiä ja harasteita ja mistä voisi löytää seuraa ja kokeile sitä tai tuota ja mene lomalle ja jos sun mitä ja aina, ihan aina sun vastauksesi on ulinaa ja valitusta. Sä et ikinä sano mitään positiivista mistään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitän, että sielläpäin maailmaa on monta naista, josta sinä et taatusti näe päällepäin mistä he ovat kotoisin. Jos jätetään pois sellaiset vaatteet, joista kulttuuri näkyy selvästi ja naonen ei sano sanaakaan, niin et taatusti tunnista. Tai jos puetaan ja asustetaan thaikku japanittareksi, niin et sinä heistä valtaosaa toisistaan erota. Tuo sun juttus on vain sitä, että keksit valittamisen aihetta täysin tyhjästä, jotta et kokisi, että sun pitäis tehdä itselles jotakin.

        Eikä ole valitus täysin tyhjästä. Elä itse 15 vuotta ilman seurustelukumppania ja ilman seksiä, ja tule sitten sanomaan että valitan tyhjästä... Ja ratkaisu ei ole se, että tyydyn johonkin 50+ vuotiaaseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et silti osaa vastata, kun kysyin, miksi halutaan kumppani itselle, jos kerran kaverit ja omat lapset riittää tyydyttämään sen että elämässä on jotain.

        Koska ei ole olemassa mitään syytä, joka olisi millään tavalla yleismaailmallinen. Ei ole olemassa litään sellaista. Moni ei hanki mitään, vaan upea tyyppi osuu kohdalle, sellainen joka sattuu myös olemaan kumppaniksi sopiva. Joku taas haluaa vqin lapsia ja perheen, mutta ei ne sen kumppaninsa koskaan mitään tee, eikä heillä ole mitään yhteustä, eivätkä he vietä edes aikaa yhdessä. Ihmisillä on jos sun minkämoisia parisuhteita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eikä ole valitus täysin tyhjästä. Elä itse 15 vuotta ilman seurustelukumppania ja ilman seksiä, ja tule sitten sanomaan että valitan tyhjästä... Ja ratkaisu ei ole se, että tyydyn johonkin 50 vuotiaaseen.

        Kyllä se on täysin tyhjästä vinkumista, kun alat vinkua, ettet voi mennä Thaimaaseen, kun japsit on nätimpiä. Toi on täysin tyhjänaikaista vinkumista, jossa ei ole edes mitään pointti. Ihan varmasti ihan mistä tahansa maasta voi löytää naisen, joka on myös tykästynyt japanilaiseen kulttuuriin, jos se on niin kovin suuri juttu. 🙄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta miettiä niitä yhtään.

        No se tuli jo tuol, et tykkäätte ihan yht paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei ole olemassa mitään syytä, joka olisi millään tavalla yleismaailmallinen. Ei ole olemassa litään sellaista. Moni ei hanki mitään, vaan upea tyyppi osuu kohdalle, sellainen joka sattuu myös olemaan kumppaniksi sopiva. Joku taas haluaa vqin lapsia ja perheen, mutta ei ne sen kumppaninsa koskaan mitään tee, eikä heillä ole mitään yhteustä, eivätkä he vietä edes aikaa yhdessä. Ihmisillä on jos sun minkämoisia parisuhteita.

        No niin kiitos vastauksesta. Juu ja tuota nyt kuitenki tarkoitin tuolla, että ei osu se tyyppi itselle kohdalle ikinä missään, vaikka kyllä itse rakastun ja ihastun, vaan totean samalla, ettei se toinen ollukaan kiinnostunu. On se turhauttavaa ja sydäntä särkevää sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on täysin tyhjästä vinkumista, kun alat vinkua, ettet voi mennä Thaimaaseen, kun japsit on nätimpiä. Toi on täysin tyhjänaikaista vinkumista, jossa ei ole edes mitään pointti. Ihan varmasti ihan mistä tahansa maasta voi löytää naisen, joka on myös tykästynyt japanilaiseen kulttuuriin, jos se on niin kovin suuri juttu. 🙄

        No en mä taas tarkoittanu sitä, että sen kumppanin tarvii olla tykästynyt japsikulttuuriin... Miksi mun sanat ymmärretään aina väärin?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se tuli jo tuol, et tykkäätte ihan yht paljon.

        Kun sellaista tilannetta ei ole, eikä tule. Tiedän sen ihan yksinkertaisista syistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eikä ole valitus täysin tyhjästä. Elä itse 15 vuotta ilman seurustelukumppania ja ilman seksiä, ja tule sitten sanomaan että valitan tyhjästä... Ja ratkaisu ei ole se, että tyydyn johonkin 50 vuotiaaseen.

        Ja rehellisesti ... sun ehdottomasti suurin ongelmasi on tuo jatkuva kaikestavalittaminen. Ei tuollaista jaksa kukaan täysijärkinen jatkuvasti kestää. Sä olet hyvin raskasta keskusteluseuraa jokaiselle, joka tuntee vähänkään empatiaa sua kohtaan ja yrittää välittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on täysin tyhjästä vinkumista, kun alat vinkua, ettet voi mennä Thaimaaseen, kun japsit on nätimpiä. Toi on täysin tyhjänaikaista vinkumista, jossa ei ole edes mitään pointti. Ihan varmasti ihan mistä tahansa maasta voi löytää naisen, joka on myös tykästynyt japanilaiseen kulttuuriin, jos se on niin kovin suuri juttu. 🙄

        Niin, tarkoitin sillä yksinkertaisesti vaan sitä, että jos saisin valita, kumpaan ennemmin matkustaisin, niin Japaniin. Koska Japani viehättää paikkana enemmän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin kiitos vastauksesta. Juu ja tuota nyt kuitenki tarkoitin tuolla, että ei osu se tyyppi itselle kohdalle ikinä missään, vaikka kyllä itse rakastun ja ihastun, vaan totean samalla, ettei se toinen ollukaan kiinnostunu. On se turhauttavaa ja sydäntä särkevää sellainen.

        Ei kai se tuolla asenteella osukaan. Kuka vähänkään positiivinen ja aurinkoinen ihminen jaksaisi jatkuvaa negaatiota ja valitusta? Mä en tiedä voitko sä todella olla täysin sokea sille, miten sä käyttäydyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se tuolla asenteella osukaan. Kuka vähänkään positiivinen ja aurinkoinen ihminen jaksaisi jatkuvaa negaatiota ja valitusta? Mä en tiedä voitko sä todella olla täysin sokea sille, miten sä käyttäydyt

        No jos se on noin, niin turha tässä on mittää...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en mä taas tarkoittanu sitä, että sen kumppanin tarvii olla tykästynyt japsikulttuuriin... Miksi mun sanat ymmärretään aina väärin?!

        Ja taas sä valitat. Tuonkin voisi sanoa ilman valitusta. Voisit ihan vain todeta, että ei se pikeasti ole niin iso juttu sulle ja ehkä se nyt nousi tässä ihan liian suuren osaan. Ei siitä tarvitse heti valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas sä valitat. Tuonkin voisi sanoa ilman valitusta. Voisit ihan vain todeta, että ei se pikeasti ole niin iso juttu sulle ja ehkä se nyt nousi tässä ihan liian suuren osaan. Ei siitä tarvitse heti valittaa.

        Sä otat kaiken valittamisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas sä valitat. Tuonkin voisi sanoa ilman valitusta. Voisit ihan vain todeta, että ei se pikeasti ole niin iso juttu sulle ja ehkä se nyt nousi tässä ihan liian suuren osaan. Ei siitä tarvitse heti valittaa.

        Etkä sinäkään saanu mun oloa yhtään kohenemaan, vaan painat vaan alemmas koko ajan tolla omalla valittamisellas. Sä et osaa nostaa ketään suosta ylös, vaan painat sinne entistä syvemmälle. kiitos vaan päiväni pilaamisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, tarkoitin sillä yksinkertaisesti vaan sitä, että jos saisin valita, kumpaan ennemmin matkustaisin, niin Japaniin. Koska Japani viehättää paikkana enemmän.

        Kukaan ei kiellä sinua matkustamasta Japaniin, jos se kerta maana kiehtoo enemmän. Siellä nyt ei ihan samalla tavalla (tai oikeastaan likimainkaan samalla tavalla) tule kuitenkaan tyttöjä pyörimään ympärille. Mutta siis edelleen, miksi tuokin asia piti heti kääntää valitukseksi siitä, että Thaimaassa ei muka olisi riittävän nättejä? Oletko sä koskaan nähnyt tavallisia japanilaisia naisia? Siis miitä, jotka eivät ole heikäläisiä kauneuskuningattaria ja äärimmäisen ylifiltteröityjä ja meikattuja julkkiksia? En sano, että he olisivat rumia, mutta luultavasti sun käsityksesi on kaukana realismista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No jos se on noin, niin turha tässä on mittää...

        Onko sulla ikinä mitään positiivista sanottavaa mistään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ikinä mitään positiivista sanottavaa mistään?

        Siinä masennat mua koko ajan lisää ja ihmettelet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Etkä sinäkään saanu mun oloa yhtään kohenemaan, vaan painat vaan alemmas koko ajan tolla omalla valittamisellas. Sä et osaa nostaa ketään suosta ylös, vaan painat sinne entistä syvemmälle. kiitos vaan päiväni pilaamisesta.

        En enää jaksa edes yrittää. Mä olen kuule yrittänyt jo lukemattoman monta kertaa, että olen mielummin nykyään raatorehellinen. Mitä järkeä sua on yrittää piristää, kun sä kuitenkin vain valitat kaikista yrityksistä piristää ja olla mukava?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kiellä sinua matkustamasta Japaniin, jos se kerta maana kiehtoo enemmän. Siellä nyt ei ihan samalla tavalla (tai oikeastaan likimainkaan samalla tavalla) tule kuitenkaan tyttöjä pyörimään ympärille. Mutta siis edelleen, miksi tuokin asia piti heti kääntää valitukseksi siitä, että Thaimaassa ei muka olisi riittävän nättejä? Oletko sä koskaan nähnyt tavallisia japanilaisia naisia? Siis miitä, jotka eivät ole heikäläisiä kauneuskuningattaria ja äärimmäisen ylifiltteröityjä ja meikattuja julkkiksia? En sano, että he olisivat rumia, mutta luultavasti sun käsityksesi on kaukana realismista.

        No tässä sen sanoit, että miksi on turha lähteä Japaniinkaan asti. Tiedän kyllä miten vaikea niihin on mitään kontaktia saada, jo ihan kotimaassa hankitun kokemuksen myötä. Eivät pyöri ympärillä ei, eivätkä edes silmiin katso vastaan tullessa.
        Ja en väitä, etteikö thaikuissa vois olla meno ihan toinen. Siellä saa kuuleman mukaan varoa, ettei ole tytöllä munat haarojen välissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ikinä mitään positiivista sanottavaa mistään?

        Oliko mun tämän päivänen aloitus mielestäsi jotain negatiivista?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Etkä sinäkään saanu mun oloa yhtään kohenemaan, vaan painat vaan alemmas koko ajan tolla omalla valittamisellas. Sä et osaa nostaa ketään suosta ylös, vaan painat sinne entistä syvemmälle. kiitos vaan päiväni pilaamisesta.

        Ikävä kyllä se on sun oma hommasi tehdä jotakin tuolle, että sä et näe missään mitään positiivista. Kukaan muu ei voi sun ajattelutavallesi mitään tehdä. Vain sinä voit opetella tiedostamaan oman käytöksesi ja pyrkiä tasoittamaan sitä. Se on selvä, että ei itseään pysty täysin toiseksi muuttamaan, mutta ei kaikki tässä maailmassa ihan niin paskaa koko ajan ole, että kaikesta tarvitsee aina vain valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä se on sun oma hommasi tehdä jotakin tuolle, että sä et näe missään mitään positiivista. Kukaan muu ei voi sun ajattelutavallesi mitään tehdä. Vain sinä voit opetella tiedostamaan oman käytöksesi ja pyrkiä tasoittamaan sitä. Se on selvä, että ei itseään pysty täysin toiseksi muuttamaan, mutta ei kaikki tässä maailmassa ihan niin paskaa koko ajan ole, että kaikesta tarvitsee aina vain valittaa.

        Tässä ny muusta valittanukaan, kuin siitä seikasta, ettei sitä omaa kultaa näytä löytyvän. Kaikilla on joku toinen. Mutta nyt tiedän syitä mistä johtuu, kun niitä kerroit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinä masennat mua koko ajan lisää ja ihmettelet.

        Huomaatko, taas sä valitat ja vingut. Yrität vielä syyllistää minua siitä, että sinä itse valitat. Yritä vaikka sitten keksimällä keksiä edes jotain positiivista. Sä et huomio sitä, että mä sentään yritän tässä välittää, vasn mielummin uliset, että väärin välitetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko, taas sä valitat ja vingut. Yrität vielä syyllistää minua siitä, että sinä itse valitat. Yritä vaikka sitten keksimällä keksiä edes jotain positiivista. Sä et huomio sitä, että mä sentään yritän tässä välittää, vasn mielummin uliset, että väärin välitetty.

        Olisko sulla itselläs jotain positiivista sanottavaa tähän väliin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tässä sen sanoit, että miksi on turha lähteä Japaniinkaan asti. Tiedän kyllä miten vaikea niihin on mitään kontaktia saada, jo ihan kotimaassa hankitun kokemuksen myötä. Eivät pyöri ympärillä ei, eivätkä edes silmiin katso vastaan tullessa.
        Ja en väitä, etteikö thaikuissa vois olla meno ihan toinen. Siellä saa kuuleman mukaan varoa, ettei ole tytöllä munat haarojen välissä.

        Sä sanoin juuri, että sua kiinnostaa japanilainen kulttuuri ja nyt sitten valitat miten turhaa olisi mennä Japaniin. Huomaatko sä miten päätön tuo sun ajattelutapasi on? Turhaa turhaa turhaa, ei kannata, turhaa turhaa. Ei se japanilainen kulttuuri sitten selvästi kuitenkaan sua pahemmin kiinnosta, kun kerta ihan turhaa olisi. 🙄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko mun tämän päivänen aloitus mielestäsi jotain negatiivista?!

        Eipä tässä muuta olekaan kuin pelkkää negatiivista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä muuta olekaan kuin pelkkää negatiivista.

        Tämä ei ole tämän päiväinen aloitus. Tämä on vanhempi ketju, jonka kirjoitin paljon matalemmissa tunnelmissa. Minä olen tunneihminen, ja elän paljon tunteiden mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoin juuri, että sua kiinnostaa japanilainen kulttuuri ja nyt sitten valitat miten turhaa olisi mennä Japaniin. Huomaatko sä miten päätön tuo sun ajattelutapasi on? Turhaa turhaa turhaa, ei kannata, turhaa turhaa. Ei se japanilainen kulttuuri sitten selvästi kuitenkaan sua pahemmin kiinnosta, kun kerta ihan turhaa olisi. 🙄

        No mä nyt keskityin tässä siihen tyttöjen näkemisiin ja ihastumisiin... Kyllä japseissa olisi varmasti ihmeteltävää muutakin. Mutta ei mulla nyt ole saumaa lähteä sinne asti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisko sulla itselläs jotain positiivista sanottavaa tähän väliin?

        Mitäs positiivista haluaisit? Alotetaan nyt niistä mitkä säkin yleensä tulet maininneeksi, että sää on erittäin mukava ja kahvi oli hyvää. Söin myös mainion voikkarin. Tein muksulleki, mutta sä se tekee vielä läksyjä, niin syö sen vähän myöhemmin.

        Sain tänään töiden tiimoilta yhden urakan loppuun ... jee. Pääsen viimein muiden hommien kimppuun. Ens viikolla alkaa kolmen viikon putki, että pitää mennä oikein toimistolle. Ei ihan mun juttu, kun joutuu alottamaan aamut eri tavalla kiireessä, mutta toisaalta ihan kiva olla hetken aikaa vähän eri tavalla sosiaalinen kuin yleensä tulee oltua.

        Mitään suurta ja ihmeellistä mun elämässäni ei tällä hetkellä ole, mutta toisaalta mä tykkään rauhallisesta olosta ja elosta, joten sekin on ihan peruspositiivista. Mitäs muuta haluaisit kuulla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä nyt keskityin tässä siihen tyttöjen näkemisiin ja ihastumisiin... Kyllä japseissa olisi varmasti ihmeteltävää muutakin. Mutta ei mulla nyt ole saumaa lähteä sinne asti.

        Keksi eläämäsi jotain positiivista. Tee asioita, jotka ilahduttavat sua. Mikään ei ole niin luotaantyöntävää, kuin ihminen, joka on on pelkää negaatiota täynnä. Ilahduta itseäsi ja susta tulee paljon viehättävämpi ihmisenä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tämä ei ole tämän päiväinen aloitus. Tämä on vanhempi ketju, jonka kirjoitin paljon matalemmissa tunnelmissa. Minä olen tunneihminen, ja elän paljon tunteiden mukaan.

        Eli nyt keksit sitten valittaa siitä, että en pyöri palstalla stankkaamassa juuri sinua ja kaikkia aloituksiasi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä otat kaiken valittamisena.

        Sitähän se oli. Ei sitä voi ottaa muuna kuin valituksena, kun se ilmaistaan valittaen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keksi eläämäsi jotain positiivista. Tee asioita, jotka ilahduttavat sua. Mikään ei ole niin luotaantyöntävää, kuin ihminen, joka on on pelkää negaatiota täynnä. Ilahduta itseäsi ja susta tulee paljon viehättävämpi ihmisenä.

        Ok. Kyllä mä tuon tiedän ja ymmärrän. Me ollaan varmasti niin eri lähtökohdista ja nähdään asioita niin eri tavalla. Oot oikeassa tuossa kyllä mitä ehdotit. Mä oon raskassointuinen ihminen ja otan elämässä takapakit raskaasti. Niitä on elämän varrella ollu aika paljon. Toiset tuntuu olevan syntyjään sellaisia ilopillereitä eikä niitä mikään lannista koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli nyt keksit sitten valittaa siitä, että en pyöri palstalla stankkaamassa juuri sinua ja kaikkia aloituksiasi?

        No et se sinäkään nyt näe taas mitään hyvää missään mun sanomisessa taaskaan. Haluat ymmärtää väärin kaiken...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tässä ny muusta valittanukaan, kuin siitä seikasta, ettei sitä omaa kultaa näytä löytyvän. Kaikilla on joku toinen. Mutta nyt tiedän syitä mistä johtuu, kun niitä kerroit.

        Kyllähän sä olet tässä ketjussa jo valittanut lukemattomista muistakin asioista. Mitään positiivista et ole vielä onnistunut sanomaan. Lomallekin meneminen olisi ihan turhaa, vaikka et ole siellä päin maailmaa koskaan käynytkään, silti tiedät, että turhaa on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä nyt keskityin tässä siihen tyttöjen näkemisiin ja ihastumisiin... Kyllä japseissa olisi varmasti ihmeteltävää muutakin. Mutta ei mulla nyt ole saumaa lähteä sinne asti.

        Silti kuitenkin ensimmäisenä valitat, että ei kannata johonkin mennä, kun toisaalla on paremman näköiset naiset (vaikket ole koskaan kummassakaan paikassa käynyt).


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Kyllä mä tuon tiedän ja ymmärrän. Me ollaan varmasti niin eri lähtökohdista ja nähdään asioita niin eri tavalla. Oot oikeassa tuossa kyllä mitä ehdotit. Mä oon raskassointuinen ihminen ja otan elämässä takapakit raskaasti. Niitä on elämän varrella ollu aika paljon. Toiset tuntuu olevan syntyjään sellaisia ilopillereitä eikä niitä mikään lannista koskaan.

        Taas sä lähdet olettamaan, että sulla on ollut aina asiat NIIIIIIIIIIN paljon huonommin. Kyllä tän nyt täytyy olla lähtökohdista ymv. kiinni. Sä myös oletat, että mä olisin joku "ilopilleri". Se, että kykenee ilahduttamaan itseään ja näkemään elämässä myös positiivisia asioita ei vaadi mitään ilopilleriyttä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No et se sinäkään nyt näe taas mitään hyvää missään mun sanomisessa taaskaan. Haluat ymmärtää väärin kaiken...

        Mitä positiivista siinä sitten piti nähdä. Sähän aloit valittaa, johonkin toiseen aloitukseesi liittyen. Sen sijaan sä olisit ihan hyvin voinut sanoa TÄHÄN jotain positiivista, etkä valittaa siitä, että en ole lukenut jotain aloitustasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No et se sinäkään nyt näe taas mitään hyvää missään mun sanomisessa taaskaan. Haluat ymmärtää väärin kaiken...

        Minä ymmärrän kaiken ihan tarkoituksella juuri tasan kirjaimellisesti miten sä sanot. Jätän ihan kaiken tulkinnan pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä positiivista siinä sitten piti nähdä. Sähän aloit valittaa, johonkin toiseen aloitukseesi liittyen. Sen sijaan sä olisit ihan hyvin voinut sanoa TÄHÄN jotain positiivista, etkä valittaa siitä, että en ole lukenut jotain aloitustasi.

        Niin, minä tein uuden aloituksen, koska minulla uusi päivä alkaa aina puhtaalta pöydältä. Minusta sinä ikävästi märehdit nyt jatkuvasti sitä, että valitan aina ja jos jotain sulle vastaan, niin otat senkin valituksena. Ymmärrätkö sitä, että ihmisiä on erilaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä positiivista siinä sitten piti nähdä. Sähän aloit valittaa, johonkin toiseen aloitukseesi liittyen. Sen sijaan sä olisit ihan hyvin voinut sanoa TÄHÄN jotain positiivista, etkä valittaa siitä, että en ole lukenut jotain aloitustasi.

        Ei kovin helpolla löydä mitään positiivista, kun valitat minulle, miten valitan kaikesta ja olen synkkä kakkakökkäre, johon ei kukaan voi ihastua.

        Kuuntelen death doom metallia nyt.. Se on positiivista. ehkä lähden vielä salille ja kauppaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, minä tein uuden aloituksen, koska minulla uusi päivä alkaa aina puhtaalta pöydältä. Minusta sinä ikävästi märehdit nyt jatkuvasti sitä, että valitan aina ja jos jotain sulle vastaan, niin otat senkin valituksena. Ymmärrätkö sitä, että ihmisiä on erilaisia?

        Miksi minä märehtisin yhtään ainutta sinun asiaasi? Nehän ovat sinun asioitasi, jotka eivät kosketa minua millään tavalla. Mä vain näytän sinulle miten sinä käyttäydyt ja kysyn sulta uudelleen, että keksitkö sä mistään (muusta kuin säästä ja kahvista) mitään positiivista sanottavaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, minä tein uuden aloituksen, koska minulla uusi päivä alkaa aina puhtaalta pöydältä. Minusta sinä ikävästi märehdit nyt jatkuvasti sitä, että valitan aina ja jos jotain sulle vastaan, niin otat senkin valituksena. Ymmärrätkö sitä, että ihmisiä on erilaisia?

        "Ymmärrätkö sitä, että ihmisiä on erilaisia?"

        Ja se, että sinä toimit kuten toimit, aiheuttaa sinulle murhetta ja huolta. Siksi sinun kannattaisi ihan itsesi kannalta tajuta, että ajattele edes joskus jostakin positiivisesti ja ilahdutat itseäsi. Opettele edes joskus tekemään itsesi tyytyväiseksi. Kyllä tässä maailmassa nyt jotakin on, joka suskin ilahduttaa. Muutakin kuin nuoret ja nätit tytöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ymmärrätkö sitä, että ihmisiä on erilaisia?"

        Ja se, että sinä toimit kuten toimit, aiheuttaa sinulle murhetta ja huolta. Siksi sinun kannattaisi ihan itsesi kannalta tajuta, että ajattele edes joskus jostakin positiivisesti ja ilahdutat itseäsi. Opettele edes joskus tekemään itsesi tyytyväiseksi. Kyllä tässä maailmassa nyt jotakin on, joka suskin ilahduttaa. Muutakin kuin nuoret ja nätit tytöt.

        Oliski niitä nuoria nättejä tyttöjä ni vois olla paljon ilahduttavampaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kovin helpolla löydä mitään positiivista, kun valitat minulle, miten valitan kaikesta ja olen synkkä kakkakökkäre, johon ei kukaan voi ihastua.

        Kuuntelen death doom metallia nyt.. Se on positiivista. ehkä lähden vielä salille ja kauppaan...

        Mä en ole vielä kertaakaan valittanut sinulle. Mun puolestani sä saat ulvoa sielusi kyllyydestä, niin paljon kuin ikinä haluat. Sä itse valitat ja uliset sitä, että kaikki on paskaa ja sitten valitat ja uliset kaikista mahdollisuuksista ja positiivisista jutuista, joita sulle esitetään. Sä olet ihan itse se jolla tämä ongelma nyt on ja jonka elämä on pelkkää paskaa. Kysymys on sinusta, mulle henkilökohtaisesti on yhdentekevää millaisessa paskavuoressa sä haluat piehtaroida.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliski niitä nuoria nättejä tyttöjä ni vois olla paljon ilahduttavampaa.

        Kuule sulle on hampaaton mummuki liikaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kovin helpolla löydä mitään positiivista, kun valitat minulle, miten valitan kaikesta ja olen synkkä kakkakökkäre, johon ei kukaan voi ihastua.

        Kuuntelen death doom metallia nyt.. Se on positiivista. ehkä lähden vielä salille ja kauppaan...

        Toisinaan musiikin luukuttaminen tekee hyvää. Kun lyö jonkun tunnetilan uhan yli, vaikka sitten paskan fiiliksen tai surun, niin se puhdistaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliski niitä nuoria nättejä tyttöjä ni vois olla paljon ilahduttavampaa.

        Opettele sitten saamaan iloa elämääsi niitä katsellen, noin ensihätään. Tosin tuonkin sä käänsit tavalluseen tapaasi ulinaksi ja valitukseksi ... huomasitko itse? Ainoa minkä tuosta keksit, oli valittaa nuorten tyttöjän puutteesta. Sä oket jo melkolailla koominen, suorastaan karikatyyri, ja mun on vaikea uskoa suamiksikään muuksi kuin trolliksi. Kenenkään oikean ihmisen elämä ei voi olla noin pelkkää paskaa ja kaikki on turhaa, mikään ei kiinnosta ja ihan mitä tahansa sille sanoo niin se on pelkkää kakkaa ... paitsi nuoret ja nätut tytöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan musiikin luukuttaminen tekee hyvää. Kun lyö jonkun tunnetilan uhan yli, vaikka sitten paskan fiiliksen tai surun, niin se puhdistaa.

        Sitäkin, ja myös nautin noista synkistä murinoista aina välillä. Niissä on syvyyttä.

        https://www.youtube.com/watch?v=WlNbpsDHsM4

        EVOKEN - Ceremony Of Bleeding


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitäkin, ja myös nautin noista synkistä murinoista aina välillä. Niissä on syvyyttä.

        https://www.youtube.com/watch?v=WlNbpsDHsM4

        EVOKEN - Ceremony Of Bleeding

        Sitä pitää kuunnelka sellaista mitä tekee mieli. Mä itse en jaksa kuunnella örinää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele sitten saamaan iloa elämääsi niitä katsellen, noin ensihätään. Tosin tuonkin sä käänsit tavalluseen tapaasi ulinaksi ja valitukseksi ... huomasitko itse? Ainoa minkä tuosta keksit, oli valittaa nuorten tyttöjän puutteesta. Sä oket jo melkolailla koominen, suorastaan karikatyyri, ja mun on vaikea uskoa suamiksikään muuksi kuin trolliksi. Kenenkään oikean ihmisen elämä ei voi olla noin pelkkää paskaa ja kaikki on turhaa, mikään ei kiinnosta ja ihan mitä tahansa sille sanoo niin se on pelkkää kakkaa ... paitsi nuoret ja nätut tytöt.

        No tämän laitoinki tähän kyllä kuivana vitsinä osin. Mutta on se myös totta. Kyllä naiset voi tuoda ilon elämään, ja naisen puute voi viedä ilon elämästä. Mistä luulet että miljoonat laulut kertoo? Yleensä niissäkin ruikutetaan rakkauden perään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitäkin, ja myös nautin noista synkistä murinoista aina välillä. Niissä on syvyyttä.

        https://www.youtube.com/watch?v=WlNbpsDHsM4

        EVOKEN - Ceremony Of Bleeding

        Luukutus onki hyvää, onko sun peräcilmää luukutettu useinkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pitää kuunnelka sellaista mitä tekee mieli. Mä itse en jaksa kuunnella örinää.

        Mä jaksan kuunnella, jos se on hyvää örinää. Sekin on taitolaji ja sopii vaan tiettyyn musaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tämän laitoinki tähän kyllä kuivana vitsinä osin. Mutta on se myös totta. Kyllä naiset voi tuoda ilon elämään, ja naisen puute voi viedä ilon elämästä. Mistä luulet että miljoonat laulut kertoo? Yleensä niissäkin ruikutetaan rakkauden perään.

        Kukaan ihminen ei pysty tuomaan iloa toisen elämään. Eikä myöskään viemään sitä pois. Se on aivan liian suuri odotus yhtään kenellekään ihmiselle ja ajatuksena tuhoon tuomittu.

        Tiedätkö sä miten ehdoton valtaosa lauluista tehdään? Ei niitä juuri koskaan tehdä suurien tunnetilojen vallassa körvistelleen ja omaa sydäntä paperille vuodattaen. Sellaisiakin kappaleita on, mutta ne ovat harvinaisia. Pääosin kaikki on iteroinnin ja uudelleen ja uudelleen tulosta, mikä tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä jaksan kuunnella, jos se on hyvää örinää. Sekin on taitolaji ja sopii vaan tiettyyn musaan.

        Mä en. Minusta se ei sovi mihinkään, mutta jokainen saa kuunnella mitä itse tahtoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ihminen ei pysty tuomaan iloa toisen elämään. Eikä myöskään viemään sitä pois. Se on aivan liian suuri odotus yhtään kenellekään ihmiselle ja ajatuksena tuhoon tuomittu.

        Tiedätkö sä miten ehdoton valtaosa lauluista tehdään? Ei niitä juuri koskaan tehdä suurien tunnetilojen vallassa körvistelleen ja omaa sydäntä paperille vuodattaen. Sellaisiakin kappaleita on, mutta ne ovat harvinaisia. Pääosin kaikki on iteroinnin ja uudelleen ja uudelleen tulosta, mikä tuntuu hyvältä.

        Kyllä aito musiikki syntyy siitä tunteesta mitä taiteilija tuntee ja sellaisessa flow tilassa ollessaan soittaa ja kirjoittaa. Joku kevyt höttöpoppi on laskelmoitua ja vähemmän tunteella tehtyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ihminen ei pysty tuomaan iloa toisen elämään. Eikä myöskään viemään sitä pois. Se on aivan liian suuri odotus yhtään kenellekään ihmiselle ja ajatuksena tuhoon tuomittu.

        Tiedätkö sä miten ehdoton valtaosa lauluista tehdään? Ei niitä juuri koskaan tehdä suurien tunnetilojen vallassa körvistelleen ja omaa sydäntä paperille vuodattaen. Sellaisiakin kappaleita on, mutta ne ovat harvinaisia. Pääosin kaikki on iteroinnin ja uudelleen ja uudelleen tulosta, mikä tuntuu hyvältä.

        Minä en tuolla nyt tarkoittanut, että jonkun muun täytyy ilo tuoda elämään. Vaan sitä, että pelkkä nuorten naisten läsnäolo ja se heidän elämän ilo voi saada hyvälle mielelle. Kaikki pitää näköjään vääntää rautalangasta sulle....


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tuolla nyt tarkoittanut, että jonkun muun täytyy ilo tuoda elämään. Vaan sitä, että pelkkä nuorten naisten läsnäolo ja se heidän elämän ilo voi saada hyvälle mielelle. Kaikki pitää näköjään vääntää rautalangasta sulle....

        Seliseli. Älä jaksa, ketään ei kiinnosta nämä sinun itsetunnon vajavuudet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ihminen ei pysty tuomaan iloa toisen elämään. Eikä myöskään viemään sitä pois. Se on aivan liian suuri odotus yhtään kenellekään ihmiselle ja ajatuksena tuhoon tuomittu.

        Tiedätkö sä miten ehdoton valtaosa lauluista tehdään? Ei niitä juuri koskaan tehdä suurien tunnetilojen vallassa körvistelleen ja omaa sydäntä paperille vuodattaen. Sellaisiakin kappaleita on, mutta ne ovat harvinaisia. Pääosin kaikki on iteroinnin ja uudelleen ja uudelleen tulosta, mikä tuntuu hyvältä.

        Oletko tehnyt musiikkia itse?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä aito musiikki syntyy siitä tunteesta mitä taiteilija tuntee ja sellaisessa flow tilassa ollessaan soittaa ja kirjoittaa. Joku kevyt höttöpoppi on laskelmoitua ja vähemmän tunteella tehtyä.

        Sun kannattaisi tutustua vähän enemmän muusikoihin, sellaisiin jotka tekevät sitä "aitoa" musiikkia. Mitään "aitoa" musiikkia on hyvin vähän ja pääosa ihan kaikesta luovasta prosessista on työtä, eikä mitään flowtilaa. Inspiraatioita tietysti tulee jokaiselle, mutta ei se juuri koskaan ole sellaista sydämensä auki kirjoittamista, sillä tavalla harvoin saa aikaiseksi mitään hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en. Minusta se ei sovi mihinkään, mutta jokainen saa kuunnella mitä itse tahtoo.

        Niin saa ja onneksi elämmekin vapaassa maassa, jossa jokainen saa päättää siitä mistä tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seliseli. Älä jaksa, ketään ei kiinnosta nämä sinun itsetunnon vajavuudet

        Sinua ei jaksa kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seliseli. Älä jaksa, ketään ei kiinnosta nämä sinun itsetunnon vajavuudet

        Aika helvetin typerä vastaus, täytyy sanoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tuolla nyt tarkoittanut, että jonkun muun täytyy ilo tuoda elämään. Vaan sitä, että pelkkä nuorten naisten läsnäolo ja se heidän elämän ilo voi saada hyvälle mielelle. Kaikki pitää näköjään vääntää rautalangasta sulle....

        Taas sä valitat. Jostain syystä koet tarpeelliseksi myös hyökätä, vaikka tiedät erittäin hyvin, että mä puhun täysin asiaa. Sua ilmeisesti loukkaa se, että ouhun suoraa ja kykenen lukemaan sua. Miksi sinua loukkaa se, että sanoo suoraan mikä sun ongelmasi on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaisi tutustua vähän enemmän muusikoihin, sellaisiin jotka tekevät sitä "aitoa" musiikkia. Mitään "aitoa" musiikkia on hyvin vähän ja pääosa ihan kaikesta luovasta prosessista on työtä, eikä mitään flowtilaa. Inspiraatioita tietysti tulee jokaiselle, mutta ei se juuri koskaan ole sellaista sydämensä auki kirjoittamista, sillä tavalla harvoin saa aikaiseksi mitään hyvää.

        Minä olen muusikoiden parissa ollu paljonkin, ja soittanu myös itse. Mutta ole sinä tuota mieltä ja minä olen eri mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sä valitat. Jostain syystä koet tarpeelliseksi myös hyökätä, vaikka tiedät erittäin hyvin, että mä puhun täysin asiaa. Sua ilmeisesti loukkaa se, että ouhun suoraa ja kykenen lukemaan sua. Miksi sinua loukkaa se, että sanoo suoraan mikä sun ongelmasi on?

        mä en nyt jaksa enää keskustella tästä asiasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko tehnyt musiikkia itse?

        Paljonkin, mutta en omaani. Mä en ole siinä mielessä muusikko, että tekisin omaa musiikkia, vaikka laulan ja soitan mielelläni. Musiikki ja sen tekeminen ja varsinkin musiikkia tekevien kanssa pyöriminen ja ideoiminen kuuluvat työhönikin, mutta en mä voi lähteä sen tarkemmin avaamaan. Tai voisin, mutta en halua, kun en halua tulla vahingossa tunnustetuksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen muusikoiden parissa ollu paljonkin, ja soittanu myös itse. Mutta ole sinä tuota mieltä ja minä olen eri mieltä.

        Outoa, että sulla on silti noin äärimmäisen epärealistinen kuva musiikin tekemisestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        mä en nyt jaksa enää keskustella tästä asiasta.

        Mä olen huomannut sen monesti, että sä et kestä kun tullaan liian lähelle totuutta. Kyllä mä sen toisaalta ymmärrän, että se varmasti sattuu. Toisaalta sä satutat itseäsi enemmän, kun et suostu tarkastelemaan ongelmiasi. Se, että sä vain uliset ja valitat, ei ratkaise mitään. Sä vain möyrit siinä sanassa kakkavuoressa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Sun elämäshän se toki on, mutta jotenkin luulisi sun haluavan tehdä asioille jotakin, kun sä valitat niistä niin paljon. Vai saatko sä jotain potkua elämääsi tästä jatkuvasta valittamisesta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen muusikoiden parissa ollu paljonkin, ja soittanu myös itse. Mutta ole sinä tuota mieltä ja minä olen eri mieltä.

        Läheskään kaikki muusikot, eivät tee musiikkia, eikä soittaminen vielä tee musiikintekijää. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen huomannut sen monesti, että sä et kestä kun tullaan liian lähelle totuutta. Kyllä mä sen toisaalta ymmärrän, että se varmasti sattuu. Toisaalta sä satutat itseäsi enemmän, kun et suostu tarkastelemaan ongelmiasi. Se, että sä vain uliset ja valitat, ei ratkaise mitään. Sä vain möyrit siinä sanassa kakkavuoressa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Sun elämäshän se toki on, mutta jotenkin luulisi sun haluavan tehdä asioille jotakin, kun sä valitat niistä niin paljon. Vai saatko sä jotain potkua elämääsi tästä jatkuvasta valittamisesta?

        Juu näin on. Se on moro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läheskään kaikki muusikot, eivät tee musiikkia, eikä soittaminen vielä tee musiikintekijää. 🙂

        Aivan. No ihan sama. Veit sitten onnistuneesti ilon multa siitäkin. En kuuntele enää mitään. Kaikki musiikkikin on paskaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan. No ihan sama. Veit sitten onnistuneesti ilon multa siitäkin. En kuuntele enää mitään. Kaikki musiikkikin on paskaa.

        Missä sanoin musiikin olevan paskaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan. No ihan sama. Veit sitten onnistuneesti ilon multa siitäkin. En kuuntele enää mitään. Kaikki musiikkikin on paskaa.

        Taas sä valitat ja yrität syyllistää muita omista ongelmistasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sanoin musiikin olevan paskaa?

        Se on paskaa kun sitä ei tehdä tunteella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sä valitat ja yrität syyllistää muita omista ongelmistasi.

        Sun mielestä mä kuunten sitä väärin ja väärällä tavalla. Ajattelen siitä väärin niin kuin kaikesta muustakin, sun mielestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on paskaa kun sitä ei tehdä tunteella.

        En mä ole tainnut sanoa, ettei sitä tehtäisi tunteella. Tunteella tekeminen ja prosessin yliromantisoiminen ovat eri asia. Musiikin tekeminenkin on enemmän työtä, kuin vain tunteellisesti hihhuloimista. Miksi se olisi silti yhtään huonompaa, vaikka se olisi tehty ajatuksella, eikä pelkällä tunteella?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun mielestä mä kuunten sitä väärin ja väärällä tavalla. Ajattelen siitä väärin niin kuin kaikesta muustakin, sun mielestä.

        Missä olen sanonut jotain tuollaista? Saisinko lainauksen siitä kohdasta, jossa olen ottanut mitään kantaa sinun tapaasi kuunnella musiikkia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole tainnut sanoa, ettei sitä tehtäisi tunteella. Tunteella tekeminen ja prosessin yliromantisoiminen ovat eri asia. Musiikin tekeminenkin on enemmän työtä, kuin vain tunteellisesti hihhuloimista. Miksi se olisi silti yhtään huonompaa, vaikka se olisi tehty ajatuksella, eikä pelkällä tunteella?

        Ei mua nyt kiinnosta sun kanssa väitellä mistään. Ole sinä erinomainen kaikilla elämän osa-alueilla ja saa naista yms muuta kivaa aina. Minä poistun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua nyt kiinnosta sun kanssa väitellä mistään. Ole sinä erinomainen kaikilla elämän osa-alueilla ja saa naista yms muuta kivaa aina. Minä poistun.

        Miksi sä kuvittelet, että mä olisin yhtään kiinnostunut naisista? Sä heittelet ilmoille kaikenlaisia syytöksiä, mutta et sitten kykene lainkaan kertomaan mistä moisia syytöksiä olet keksinyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua nyt kiinnosta sun kanssa väitellä mistään. Ole sinä erinomainen kaikilla elämän osa-alueilla ja saa naista yms muuta kivaa aina. Minä poistun.

        Mä en muuten ole saanut elämässäni oikeastaan yhtään mitään. Kyllä mä ihan kaiken eteen olen joutunut tekemään töitä, varsinkin itseni, eritoten itseni ja siksi mä tiedänkin mistä puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kuvittelet, että mä olisin yhtään kiinnostunut naisista? Sä heittelet ilmoille kaikenlaisia syytöksiä, mutta et sitten kykene lainkaan kertomaan mistä moisia syytöksiä olet keksinyt.

        Jostain syystä susi vaikuttaa ajattelevan, että kaikki jotka kritisoivat häntä ovat joko miehiä tai sitten vanhoja naisia jotka ovat katkeria siitä kun susi ei ole heistä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen muusikoiden parissa ollu paljonkin, ja soittanu myös itse. Mutta ole sinä tuota mieltä ja minä olen eri mieltä.

        Et ole heistä sitten ystäviä saanut. kehut asioilla ja silti sulla ei ole yhtään ystävää. Miksiköhän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole heistä sitten ystäviä saanut. kehut asioilla ja silti sulla ei ole yhtään ystävää. Miksiköhän?

        Taas se alkaa... mä en sille voi mitään, että en osaa olla niin sanottujen normaalien ihmisten kanssa, ja sillein keskustella normaalisti niiden kanssa ja niiden haluamalla tavalla olla. Kai näkevät mut niin lapsellisena tai tyhmänä, tai jotain, kun eivät kaveriksi huoli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taas se alkaa... mä en sille voi mitään, että en osaa olla niin sanottujen normaalien ihmisten kanssa, ja sillein keskustella normaalisti niiden kanssa ja niiden haluamalla tavalla olla. Kai näkevät mut niin lapsellisena tai tyhmänä, tai jotain, kun eivät kaveriksi huoli.

        No ehkä sun pitää mennä sitten olee joiden vammaisten kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä sun pitää mennä sitten olee joiden vammaisten kaa

        Ei mua sellainen viehätä eikä kiinnosta, niin miksi pitäis?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua sellainen viehätä eikä kiinnosta, niin miksi pitäis?

        koska et osaa olla tavallisten ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä susi vaikuttaa ajattelevan, että kaikki jotka kritisoivat häntä ovat joko miehiä tai sitten vanhoja naisia jotka ovat katkeria siitä kun susi ei ole heistä kiinnostunut.

        Sellainen tunne on tosiaan välillä tullut. Mä olen usein hänelle kyllä ihan sanonutkin, että olen kolmekymppinen naishenkilö. Tosin mähän olenkin jo mummo hänen mielestään, että eipä siinä mitään. Tietysti se on hieman koomista, että itseä miltei puolet vanhempi ihminen mummottelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen tunne on tosiaan välillä tullut. Mä olen usein hänelle kyllä ihan sanonutkin, että olen kolmekymppinen naishenkilö. Tosin mähän olenkin jo mummo hänen mielestään, että eipä siinä mitään. Tietysti se on hieman koomista, että itseä miltei puolet vanhempi ihminen mummottelee.

        En ole sinua mummotellut, enkä muitakaan kolme-neljäkymppisiä. Että voit lopettaa tuollaisen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole sinua mummotellut, enkä muitakaan kolme-neljäkymppisiä. Että voit lopettaa tuollaisen.

        Tasam tarkkaan olet. Aivan turhaan sä yrität mulle selittää, ettetkö olisi minulle juuri tasan noin sanonut. Silloin luulik mua jokusen vuoden vanhemmaksi, mutta et silloinkaan yli nelikymppiseksi. Mitä sä luulet saavuttavasi sillä, että yrität selittää minulle, ettekö muka olisi mummotellut juuri minua ja suoraan minulle itselleni? Kyllä mä nyt tiedän mitä sinä olet mulle kirjottanut ihan omalla nimimerkilläsi.


    • Anonyymi

      Musta susi, älä välitä näistä spermaruiskuista jotka miehiksi itseään luulevat. jos haaveilet teinistä niin haaveilet. ei ketään enää kiinnosta pilaantunut ja loppuun nussittu ja ryssitty 30 kymppinen niinku lisääntymismielessä. about 17v on paras Ei ne sinun ajatuksia pysty eikä saa valvoa. Älä kuitenkaan houkuttele ketään liian nuorta pahoille teille, ne on niin herkkiä nuo lapset. 15 teini on ihan ok naida meksikossa, jenkeissä 30 v linnaa

      • Kiitos... Ihan turvassa ovat teinit. En minä mikään saalistaja ole ja ymmärrän kyllä Suomen lainsäädännön. Tuo mitä nyt sanoit 30 vuotiaista, oli ikävästi sanottu. 30 vuotias on vielä nuori ja paljon elämää edessä ja ihan hyvin voi olla hyvässä tikissä jos vaan on malttanu olla syömättä liikaa ja tykkää liikkua.


      • Lait on hyvin erilaisia monissa asioissa eri maissa.


      • Anonyymi

        Jos ihan lisääntymistä ajattelee, niin nuoret naiset, niin kuin kaikki muutkin naiset, tietävät että yli 35-vuotiaan miehen erektion ja sperman laatu ei ole enää tuohon optimaalista. Vanhemman miehen hedelmällisyys on todennäköisesti laskenut niin alas, ettei lapsia helpolla saa aikaiseksi ja vanhempana isäksi tulleiden miesten lapsilla on tutkimuksissa todettu merkittävästi suurempi riski useiden sairauksien, kuten syöpien ja skitsofrenian, ilmenemiseen kuin nuorten miesten lapsilla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos... Ihan turvassa ovat teinit. En minä mikään saalistaja ole ja ymmärrän kyllä Suomen lainsäädännön. Tuo mitä nyt sanoit 30 vuotiaista, oli ikävästi sanottu. 30 vuotias on vielä nuori ja paljon elämää edessä ja ihan hyvin voi olla hyvässä tikissä jos vaan on malttanu olla syömättä liikaa ja tykkää liikkua.

        Kyllä sää oot predaattori


    • Anonyymi

      Ai taas r etardi ulisee

    • Anonyymi

      No häviä, se on oikein

      • Anonyymi

        Henkistä väkivaltaa tuo

        Puhelimen tutkiminen

        Kyttäily


    • Anonyymi

      Kirjoittaa joku +50v raikas setä ja ihmettelee mahansa kanssa ettei niitä nuoria kiinnosta

      • Joo kyllä säki toit taas paljon positiivistaenergiaa pöytään. Että on taas ihana päivä.


    • Anonyymi

      Itsekkin ajattelin kohta hävitä kun niin perseestä koko elämä vaikka en nyt teineistä haaveilekkaan. Sekään kuitenkaan väärin ole jos joku näin tekee. Itse nyt en vaan kelpaa kenellekkään, sen verran tunnevammainen tapaus olen ja turpiin tuntuu tulevan vähän joka elämän osa-alueella. No kai mä sinne poliisikuulusteluun vielä menen mutta ehkä kohta on jo aika luovuttaa ja hävitä lopullisesti maan päältä.

      KilttiMies89

      • En mä kannusta ketään tekemään mitään itsareita. Koita löytää elämä jostain ja saada se raiteilleen. Ei ole helppoa tiedän, mutta kannattaa yrittää pysyä elossa.


    • Anonyymi

      En nyt tarkoita vinoilla, mustasusi, mutta tuo yksinäisyys on monelle nykypäivänä tuttua. Allekirjoittanut on pahimmillaan enimmäkseen kotona, kun liikkuminen nivelrikolta vaikeaa, myös sosiaalisia pelkoja. Että kivaahan se ei ole, ei. Yksinäinen voi olla myös ihmisten joukossa, mikä on vielä hirveämpi tilanne. Tässä joku totesi sinun olevan sen hetken onnellinen, kun on juttuseuraa. Tuttua tämäkin itselle...Siinä on vaan sellainen yksinkertainen asia, ettei kenenkään ihmisen varaan pitäisi sitä onnellisuuttaan laskea/rakentaa, kun se ihminen voi sairastua, muuttaa tai lopulta kuoleekin. Periaatteessa yrittää löytää päivittäin niitä valonpilkkuja elämästä ihan perusasioista; asunto, ruoka, vaatteet & terveys. Jos sitten tapaa jonkun ihmisen, niin kiittää siitä hetkestä tietysti, muttei rakentaa sitä onnen tunnetta sen varaan, koska "minulla on".
      Miksikö tällaista jorisen, niin siksi, että myös minulla on pistämätön kyky nähdä asiat huonossa valossa usein, hyvätkin.
      Kun päivittäin pyrkinyt siihen, että yrittää tyytyä siihen mitä elämä antaa ja loput, olivat ne juttutuokioita, kauppa-apua tms ovat bonusta niiden perusasioiden lisäksi, niin niille antaakin jo isomman arvon.
      Olen nyt 59v ja "koulun penkillä", kuten muutkin ihmiset, valmiiksi emme tule.
      Se ympäristö tai olosuhteet eivät muutu, mutta sitä omaa asennettaan voi yrittää muuttaa.
      Sitä paitsi muutaman sisäisen konkurssin kokeneena voin sanoa, että "sen paremman elämän" tavoittelulle ei ole mitään rajoja olemassa, jos sille linjalle lähtee, että joku materia mm tekisi onnelliseksi.
      Mieluisa naiskaveri on toki tavoittelun arvoinen asia, ehdottomasti.
      Silti siinäkään ei voi ripustautua sen toisen varaan, kummallakin on oikeus omaan elämään. Toivottavasti löysit jotain järjellistä tästä vuodatuksestani.
      Kaikkea hyvää sinulle & jaksamista 👍

      • Kiitos, kyllä tuossa oli paljonkin järjellistä ja tuttua asiaa minulle, silti paljon mietittävääkin. Hyvät jatkot myös sinulle.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      3213
    2. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      192
      2468
    3. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      58
      2422
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      66
      996
    5. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      991
    6. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      189
      888
    7. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      869
    8. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      142
      843
    9. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      110
      789
    10. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      14
      777
    Aihe