Mieti miltä tuntuisi, jos minä arvostelisin käytöstäsi tai ulkonäköäs täällä?
Eihän se olisi sinusta mukavaa. Älä tee niin minulle. Pyydän, lopeta se.
Voitko harjoitella empatiaa
10
210
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kun sulla on niin hyvä peba🍑🤭
- Anonyymi
Nonni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni
Sori😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori😬
Ei se ollut aloittajan vastaua. Samat tyrkyt täällä omii nuo ulkonäkökehut aina.
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta kekkeruusi naisten vyötäröiden arvostelu
- Anonyymi
En tiedä mikä on kekkeruusi. Puhu Suomea tai hiljene. Ei hän ole minun vyötäröä arvostellut. Mee pois sotkemasta.
- Anonyymi
Voitko sä harjoitella ja kehittää itteäs? Oletat, että minä kirjoitan tänne kaikkea shaibaa?
- Anonyymi
Niin oletan, koska käytät hyviä tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oletan, koska käytät hyviä tunnisteita.
Avaa Veera suu vain silloin, kuin laitat sinne lääkkeitä. Sopiiko tämmönen?
- Anonyymi
Kenelleköhän tämä vinkki oli? Olen kyllä käyttänyt selkeitä tunnisteita, mutta en kyllä muista arvostelleeni käytöstä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110974
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892