Mieti miltä tuntuisi, jos minä arvostelisin käytöstäsi tai ulkonäköäs täällä?
Eihän se olisi sinusta mukavaa. Älä tee niin minulle. Pyydän, lopeta se.
Voitko harjoitella empatiaa
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kun sulla on niin hyvä peba🍑🤭
- Anonyymi
Nonni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni
Sori😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori😬
Ei se ollut aloittajan vastaua. Samat tyrkyt täällä omii nuo ulkonäkökehut aina.
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta kekkeruusi naisten vyötäröiden arvostelu
- Anonyymi
En tiedä mikä on kekkeruusi. Puhu Suomea tai hiljene. Ei hän ole minun vyötäröä arvostellut. Mee pois sotkemasta.
- Anonyymi
Voitko sä harjoitella ja kehittää itteäs? Oletat, että minä kirjoitan tänne kaikkea shaibaa?
- Anonyymi
Niin oletan, koska käytät hyviä tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oletan, koska käytät hyviä tunnisteita.
Avaa Veera suu vain silloin, kuin laitat sinne lääkkeitä. Sopiiko tämmönen?
- Anonyymi
Kenelleköhän tämä vinkki oli? Olen kyllä käyttänyt selkeitä tunnisteita, mutta en kyllä muista arvostelleeni käytöstä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877