Mieti miltä tuntuisi, jos minä arvostelisin käytöstäsi tai ulkonäköäs täällä?
Eihän se olisi sinusta mukavaa. Älä tee niin minulle. Pyydän, lopeta se.
Voitko harjoitella empatiaa
10
226
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kun sulla on niin hyvä peba🍑🤭
- Anonyymi
Nonni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni
Sori😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori😬
Ei se ollut aloittajan vastaua. Samat tyrkyt täällä omii nuo ulkonäkökehut aina.
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta kekkeruusi naisten vyötäröiden arvostelu
- Anonyymi
En tiedä mikä on kekkeruusi. Puhu Suomea tai hiljene. Ei hän ole minun vyötäröä arvostellut. Mee pois sotkemasta.
- Anonyymi
Voitko sä harjoitella ja kehittää itteäs? Oletat, että minä kirjoitan tänne kaikkea shaibaa?
- Anonyymi
Niin oletan, koska käytät hyviä tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oletan, koska käytät hyviä tunnisteita.
Avaa Veera suu vain silloin, kuin laitat sinne lääkkeitä. Sopiiko tämmönen?
- Anonyymi
Kenelleköhän tämä vinkki oli? Olen kyllä käyttänyt selkeitä tunnisteita, mutta en kyllä muista arvostelleeni käytöstä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111396- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624719- 144653
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843477
- 803230
- 481741