Miksi mies ensin juttelee iloisesti mutta yhtäkkiä lähtee ihan kauheella kiireellä pois. Sivusilmällä näen, että kuitenkin kauempana jää vielä erikseen katsomaan perään?! Siis onko se nyt kiinnostunut vai ei?
Miksi mies näin tekee
34
515
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan on kiinnostunut, mutta ei ole varma sinusta ja mies on ujo.
- Anonyymi
Toivottavasti on noin! Vaikuttaa aina hermostunelta seurassani mutta myös tosi iloinen nähdessään mut. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti on noin! Vaikuttaa aina hermostunelta seurassani mutta myös tosi iloinen nähdessään mut. :)
No melko selviä merkkejähän noi alkaa jo olemaan. Mies on luultavammin vaan ujo ja häntä ärsyttää kun ei uskalla ottaa askelta eteenpäin.
Ota ite askel eteenpäin, kysy siltä vaikka onko hän sinkku :D. Jos mies kysyy mitä sillä tiedolla teet, niin ole kuin sanoa suoraan "no jos oot sinkku niin voitais alkaa tutustumaan, mutta ymmärrän kyllä jos et olekkaan kiinnostunut".
Onhan siin aina sekin riski ettei ole oikeasti kiinnostunut, mutta nauttii vaan seurasta, mutta varmuudella ei voi tietää ellei jompi kumpi uskalla yrittää.
- Anonyymi
Saa jonkunnäköisen ”panikkikohtauksen”. Niitä saa ei-ujotkin, kun ovat sellaisessa seurassa, joka kiinnostaa enemmän kuin ystävänä. Mutta välillä voi olla pelkkää ujouttakin. Voi esim. punastua ilman mitään syytä. Toiset on herkempiä.
- Anonyymi
Entä miksi siitä pitää aloitus ?
- Anonyymi
Herkät juoksee välillä muuallakin kuin täällä vaan.
- Anonyymi
Jos haiset pahalle?
- Anonyymi
Jos tulosta kelloon.
- Anonyymi
Liikaa tunteita, ehkä kiellettyjä.ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Ei oo kiellettyjä, kun mulla on kans tunteita.
Tosin ei se sitä tiiä, kun miehet aina ei näköjään oikein tajua asioita. :) - Anonyymi
Voi sillä olla ilmavaivojakin, joita jännitys pahentaa. Siksi lähtee karkuun ettei toinen haista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kiellettyjä, kun mulla on kans tunteita.
Tosin ei se sitä tiiä, kun miehet aina ei näköjään oikein tajua asioita. :)Väännä sille rautalangasta sydän, ehkä se tajuaa sen.
- Anonyymi
Jos voitan lotossa ostan hienon auton.
Joo, lupaan. - Anonyymi
Se vasta kiinnostunut on! Sitä sanotaan slaagiksi¹ tykkää enemmän mitä lääkäri määrää! Mulle on käynyt niin. Tai sille vastakappaleelle ja myös mulle.
- Anonyymi
Itse oon toiminut noin, jos olen itse ihastunut, mutta en saa toisen eleistä ja käyttäytymisestä selvää. Olen kyllä todella huono tulkitsemaan kiinnostusta ja itse tilanteessa ujostuttaa, joten lähden karkuun liiankin helposti.
- Anonyymi
Mutta miksi? Mitä niin kamalaa voisi tapahtua, että et voi pysyä paikoillasi?
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi? Mitä niin kamalaa voisi tapahtua, että et voi pysyä paikoillasi?
Sivusta.Koska saatan aiheuttaa naiselle pahaa mieltä olemalla kiinnostunut. Se ei ole hyväksyttävää, joten olen mieluummin yksinäinen ja ylivarovainen kuin limainen. Vain pitkiä parisuhteita harrastaneena flirttailu ei suju mitenkään päin.
- Anonyymi
Kaappihomo.
- Anonyymi
Toivottavasti löydät tien ulos kaapista. Itsensä hyväksyminen helpottaa oloa.
- Anonyymi
Oliko sinun seurassa joku toinen mies? Jos niin ajattelee että et ole kiinnostunut ja lähtee paikalta, katsonut tietysti perään katsotko häntä? Ujo varmaan, noin käyttäytyisin ja pitäisin vaan perus ystävällisenä sinua.
- Anonyymi
Tuo on totta. Miehenä mietin jos nainen miehen seurassa, ajattelen heidän oletuksena olevan yhdessä, vaikka voikin olla esim. vain kaveripohjalla tai joku satunnainen tapaaminen.
- Anonyymi
Ei ollut, olin yksin siinä kun juteltiin. Sit alkoi pakittaa ja katsoi jotenkin epäuskoisena minua. 🤭❤️?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut, olin yksin siinä kun juteltiin. Sit alkoi pakittaa ja katsoi jotenkin epäuskoisena minua. 🤭❤️?
Oletko tuo sydännainen? Voi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän pakitti. Lähti siis samaan suuntaan mistä tuli? Miksi ei mennyt ohitsesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän pakitti. Lähti siis samaan suuntaan mistä tuli? Miksi ei mennyt ohitsesi?
Kyllä meni ohitseni. Mutta lopussa ikään kuin pakitti taaksepäin, pitäen samalla katsekontaktin. Eli tavallaan vaikutti, että halusi äkkiä karkuun!
- Anonyymi
Sanoisin näin; aika kintaalla alkaa olla et alkaa tapahtumaan. Tilannekuvauksesta jo huomaa et miestä kiinnostaa ihan hirveesti. Ehkä varovaisuuden syynä voi olla epätietoisuus, voiko näin hyvää olla olemassakaan, samoin nykyisessä elämäntilanteessa voi olla muutakin menoillaan samaan aikaan.
- Anonyymi
Toivon näin! Tää mies on aivan ihana. Muakin kiinnostaa ihan hirveesti. 🥰
- Anonyymi
Ootko varakas
- Anonyymi
Muistinsa löytänyt miestynkkynen?
- Anonyymi
Meni varmaan pieraisemaan sivummalle. Vilkaisi että kuulitko.
- Anonyymi
todellinen gentleman :D -sivust
- Anonyymi
Sitä ei tiedä kukaan muu kuin se mies itse. Ne on outoja otuksia eikä niiden tekemisistä ota selvää kukaan.
- Anonyymi
L'amore ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ei ole avoin ihminen tai olet loukannu häntä eikä varmaan häntä sinä edes kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103629
- 873456
- 473313
- 2002474
- 492357
- 402195
- 202156
- 182128
- 351999
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl341877