Asioista häneen liittyen.
Miksi olen epävarma
27
375
Vastaukset
- Anonyymi
Koska ei olla juteltu ikinä oikein mistään "aiheen ohi".
- Anonyymi
Ai miksi ette ole? Eikö ole tullut tilaisuutta vai missä vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miksi ette ole? Eikö ole tullut tilaisuutta vai missä vika?
No ei oikein ole tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oikein ole tullut.
Okke
- Anonyymi
Onko kerran torjunut
- Anonyymi
Maybe
- Anonyymi
En tiedä arvostaako vai pitääkö tyhmänä
- Anonyymi
Perhaps
- Anonyymi
Ehkä on samalla tavalla epävarma itsestä sinun suhteen? Aistii samaa ja siksi epäilee hyvää omalla kohdalla tapahtuvaksi?
- Anonyymi
Yleensä se tarkoittaa sitä miltä tuntuukin, ei kunnollista yhteyttä ei kunnollista tietoa toisesta tai siitä mitä ajattelee. Eli aika lailla lähtötelineissä ja paremmilla kintuilla ja kestävyydellä varustettuja löytyy aina viereisillä radoilla.
- Anonyymi
Toivoisin meille korjaavaa ja rakastavaa parisuhdetta. Toivoisin et pysyttäis toisillemme avoimina kaikesta ja opittais sopimaan riitojen päätteeksi. En tule vaatimaan sulta mitään hiton ihmeellisyyksiä tulet sen huomaamaan kyllä. Rakkauteni ihana siellä jossakin .. Olet niin kulta jo ettet tiiäkkään. Sun tarvitse olla epävarma.
- Anonyymi
Mistäpäin olet? Kuulostat mun rakkaalta☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaallisten -vesien- Keski-Suomi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun rakas se on, Näpit irti siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaallisten -vesien- Keski-Suomi.
Ohi meni☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sun rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun rakas se on, Näpit irti siitä.
ah rakas … sytyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ah rakas … sytyn
En halua sinua
- Anonyymi
Tee töitäs laulellen
- Anonyymi
No niinpä
- Anonyymi
Cash.
- Anonyymi
En yhtään tiedä kun en tiedä kuka olet ja mikä teidän suhde on. En osaa nyt auttaa tässä sokkona yhtään.
- Anonyymi
Rakkani sieltä keskeltä olen ja nyt pelit soimaan...Meillä on vielä pitkästi aikaa Sinua ja Minua Rakastaa...
- Anonyymi
Kirjoittaisin naiselle rakkauskirjeen, jos en olisi niin epävarma ja ylpeä. Siinä lukisi ainakin että voisin olla hänen omansa aina. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Oletko koskaan tänne kirjoittanut rakkauskirjet
- Anonyymi
Tiedätkö että suhteet ovat aina epävarmuuden sietämistä
- Anonyymi
Tee se, ei jää epäselvyyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit337621Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e834556Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne673201- 552166
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281699Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71677Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3541473Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us141429Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.581119Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi2761070