Vaikenen vaikka

Anonyymi-ap

haluaisin sanoa sinulle niin paljon.

93

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Minä en, kun sopiva paikka ja aika tulee. Toivon että tulee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos olisi sopiva aika ja paikka, en minäkään vaikenisi. Valitettavasti sellaista ei taida tässä elämässä löytyä. Kaipaan häntä salaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi sopiva aika ja paikka, en minäkään vaikenisi. Valitettavasti sellaista ei taida tässä elämässä löytyä. Kaipaan häntä salaa.

        Minäkin kaipaan naista salaa. Ehkä olet hän. ❤


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kaipaan naista salaa. Ehkä olet hän. ❤

        Millaista naista kaipaat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kaipaan naista salaa. Ehkä olet hän. ❤

        Minäkin kaipaan naista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi sopiva aika ja paikka, en minäkään vaikenisi. Valitettavasti sellaista ei taida tässä elämässä löytyä. Kaipaan häntä salaa.

        No meillä on naisen kanssa aikaa, toivottavasti, vaikka kaipaus toisen lähelle on kiduttavaa. En edes tiedä mitä hän ajattelee, mutta pakko saada itse kertoa omat tunteeni. /20:03:24


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista naista kaipaat?

        Pitkä, pitkätukkainen, hauska ja erityinen luonne. Kaunis on hän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä, pitkätukkainen, hauska ja erityinen luonne. Kaunis on hän.

        Kauniisti kuvailit häntä. Oletko mies vai nainen ja millainen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti kuvailit häntä. Oletko mies vai nainen ja millainen?

        Mies olen. Olemme jutelleet joskus aiemmin, nykyään ei enää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi sopiva aika ja paikka, en minäkään vaikenisi. Valitettavasti sellaista ei taida tässä elämässä löytyä. Kaipaan häntä salaa.

        Miksi ei olisi aikaa tai paikkaa? Kaikki on mahdollista jos oikeasti haluaa. On niin paljon erilaisia keinoja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi aikaa tai paikkaa? Kaikki on mahdollista jos oikeasti haluaa. On niin paljon erilaisia keinoja.

        Emme voi olla tässä elämässä yhdessä ja pidän tunteitani yksipuolisina.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi aikaa tai paikkaa? Kaikki on mahdollista jos oikeasti haluaa. On niin paljon erilaisia keinoja.

        Hän on varattu, minä olen varattu. Pidän tunteitani yksipuolisina. Muitakin syitä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi aikaa tai paikkaa? Kaikki on mahdollista jos oikeasti haluaa. On niin paljon erilaisia keinoja.

        Vanha ukon köriläs, joka luuloo olovasa nainen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä, pitkätukkainen, hauska ja erityinen luonne. Kaunis on hän.

        Oma kehu ei pidä paokkaansa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kehu ei pidä paokkaansa!

        Sinä et ilmeisesti koskaan kehu muita, kun luulet aina kaikkien kehuvan itseään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi sopiva aika ja paikka, en minäkään vaikenisi. Valitettavasti sellaista ei taida tässä elämässä löytyä. Kaipaan häntä salaa.

        Toisen kanss ehkä tulee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen. Olemme jutelleet joskus aiemmin, nykyään ei enää.

        Miksette juttele enää ?


    • Anonyymi
      UUSI

      Taitaa niin parasta ollakin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi sanot noin? Yritän hillitä itseni mutta en tiedä kuinka pitkään siihen pystyn.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyseenalaistan tämän kyllä nytten, mutta no se on sun valinta 🙂

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi kyseenalaistat? En tiedä kuinka kauan pystyn valintani kanssa elämään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kyseenalaistat? En tiedä kuinka kauan pystyn valintani kanssa elämään.

        Mikä tää juttu nyt on? Miksi et vaan sano? Oletko V mies?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää juttu nyt on? Miksi et vaan sano? Oletko V mies?

        En ole V mies.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kyseenalaistat? En tiedä kuinka kauan pystyn valintani kanssa elämään.

        Jos joku mies haluaa sano minulle esim jotain. Toivon että lähestyy. Toivon että vie treffeille. Se tekee oikeesti vaikutuksen. Jos ei sitä tee niin sitten mitään ei voi tapahtua tai tulla välillemme. Odotan mieheltä alotetta. Niin se nyt vaan on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää juttu nyt on? Miksi et vaan sano? Oletko V mies?

        Mikä V mies tai kuka


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi vaikenet, avaudu kerro kaikki mitä tunnet hänelle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tilanne on niin mahdoton ja pidän tunteitani yksipuolisina ja paljon voisi mennä rikki sydämeni lisäksi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Meinaatko, että avautuminen auttaa, jos on muutenkin niin ahdistunut, ettei meinaa henki kulkea?


    • Anonyymi
      UUSI

      Sano ihmeessä kaikki, älä vaikene 🤐

      • Anonyymi
        UUSI

        Helpommin sanottu kuin tehty.


    • Anonyymi
      UUSI

      11käsky: Älä jää yksin.
      Helpoin rikkoa näet.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen yksin ilman häntä vaikka olisin seurassa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi Mies! Olet sitten Hän tai et. Nyt lähden Sardiniaan kohta. Ostattamassa miehelläni taloa sieltä La Maddalena Stintinosta. Koska haluan niin en jaksa täällä enää kökkiä kurjuudessa. Elämä on niin lyhyt eikä koskaan voi tietää milloin päättyy. Ei olla enää nuoria ja haluan viettää lopun elämäni ihan toisenlaisissa maisemissa. Tavat tuskin muuttuu maisemat kylläkin. Sitten tulen taas tänne välillä jos huvittaa. Makeemmille vesille turkoosin sinisille. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kiitän tietysti kauniisti kaikesta. Soittelen jo kaunista musiikkia Casa della vita ja lopuksi Tu. Voi hyvin äläkä muista mua pahalla aina tykännyt sinusta vaik en niin... noh Muusa with love🩷

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä on Muusa? 🤔


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olet hän niin miten sinua lähestyä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko sinulla hänen yhteystietojaan? Jos on niin laita viesti. Ei tarvitse heti sanoa suoraan tunteistaan jos ei pysty, voi kokeilla kepillä jäätä. En tosin usko että hänellä on tunteita minua kohtaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla hänen yhteystietojaan? Jos on niin laita viesti. Ei tarvitse heti sanoa suoraan tunteistaan jos ei pysty, voi kokeilla kepillä jäätä. En tosin usko että hänellä on tunteita minua kohtaan.

        Laitoin just


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin just

        Koska laitoit viestin?


    • Anonyymi
      UUSI

      Olisi viikonloppuna tehnyt mieli jotain sanoa, mutta olen vähän pettynyt hänen käytökseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näitkö hänet viikonloppuna?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö hänet viikonloppuna?

        Nähtiin kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI

        En nähnyt häntä viikonloppuna.


      • Anonyymi
        UUSI

        Seuraava viikonloppu on jo ovella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava viikonloppu on jo ovella.

        Me ei tulla näkemään hetkeen. Taitaa olla parempi niin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt häntä viikonloppuna.

        Miksi olet pettynyt hänen käytökseen? Onko hän tehnyt jotain sopimatonta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet pettynyt hänen käytökseen? Onko hän tehnyt jotain sopimatonta?

        En ole sama kuin tuo joka sanoi pettyneensä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet pettynyt hänen käytökseen? Onko hän tehnyt jotain sopimatonta?

        No tuntui pahalta hänen käytös. Hän taitaa tykätä enemmän siitä toisesta naisesta. No en ala kilpailemaan kuitenkaan. Joten tämä oli tässä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuntui pahalta hänen käytös. Hän taitaa tykätä enemmän siitä toisesta naisesta. No en ala kilpailemaan kuitenkaan. Joten tämä oli tässä.

        Höpsö, luulet vaan. Tai sulla on huono itsetunto jos noin ajattelet😏


    • Anonyymi
      UUSI

      Tässä ei varmasti puhuta minusta...?

      • Anonyymi
        UUSI

        Riippuu siitä kuka olet. Milloin olet viimeksi ollut tekemisissä hänen kanssaan? Minä puhuin tänään hänestä, tavallaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä kuka olet. Milloin olet viimeksi ollut tekemisissä hänen kanssaan? Minä puhuin tänään hänestä, tavallaan.

        koskaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        koskaan

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        UUSI

        Mistäs sitä voi tietää?


      • Anonyymi
        UUSI

        Ehkä puhutaan, ehkä ei. Olen tänään laittanut hänelle viestin.


    • Anonyymi
      UUSI

      huuda mul mielummin. joookobaby

      • Anonyymi
        UUSI

        Mene hoitoon vanha ukko äläkä leiki teinityttöä! Olet se sairas ap transvestiitti!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon vanha ukko äläkä leiki teinityttöä! Olet se sairas ap transvestiitti!

        Ap kaipausviestin kirjoittaja ja tämä vastaaja ovat kaksi eri henkilöä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos mä nään sut tässä viikolla jossain ni annan sulle vaikka lapulla mun numeron ja ovikoodin. Käytät niitä tai et. Sen verran mä aion vielä tälle asialle tehdä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minulla on hänen numeronsa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on hänen numeronsa.

        Soita,täällä odotan soittoasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita,täällä odotan soittoasi.

        En yöllä soita. Olen laittanut hänelle tänään viestin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei sun tarvi pelätä mua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oon ihan kiltti


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan kiltti

        Hän on kiltti mutta tunteeni sopimattomia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Saat ollakin varattuna mykkänä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen varattu, hän on varattu, tunteitani pidän yksipuolisina ja muitakin syitä on. Mutta nyt kun sanoit noin, aloin oikeastaan harkita tunteistani kertomista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varattu, hän on varattu, tunteitani pidän yksipuolisina ja muitakin syitä on. Mutta nyt kun sanoit noin, aloin oikeastaan harkita tunteistani kertomista.

        En mä tiedä, mutta miksi ihmisen pitää olla hiljaa? Eikö täällä voi sanoa, jos tykkää jostakusta? Ymmärrän, jos lasten takia ollaan yhdessä ja mökkiä ja lapset kärsivät eroista, mutta jos on fiksuja aikuisia, niin onko se nyt paha asia sanoa, että "Hei, tykkään susta, sä olet tosi mukava." tai "Pidät hyvää huolta itsestäsi". (Jos ei halua sanoa, että olet hottis.)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedä, mutta miksi ihmisen pitää olla hiljaa? Eikö täällä voi sanoa, jos tykkää jostakusta? Ymmärrän, jos lasten takia ollaan yhdessä ja mökkiä ja lapset kärsivät eroista, mutta jos on fiksuja aikuisia, niin onko se nyt paha asia sanoa, että "Hei, tykkään susta, sä olet tosi mukava." tai "Pidät hyvää huolta itsestäsi". (Jos ei halua sanoa, että olet hottis.)

        Korjaan "mökkiä" -> "mykkiä"
        Samperin automaattikirjoitus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan "mökkiä" -> "mykkiä"
        Samperin automaattikirjoitus.

        Hän on ihana. Tämän olen hänelle sanonut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varattu, hän on varattu, tunteitani pidän yksipuolisina ja muitakin syitä on. Mutta nyt kun sanoit noin, aloin oikeastaan harkita tunteistani kertomista.

        Ei ole hyvä idea kertoa jos varattuja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varattu, hän on varattu, tunteitani pidän yksipuolisina ja muitakin syitä on. Mutta nyt kun sanoit noin, aloin oikeastaan harkita tunteistani kertomista.

        Toivottavasti et puhu miehestäni, koska minä Rakastan miestäni ja tiedän hänenkin Rakastavan minua. Tuntuu pahalta seurata näitä tekstejä kun raukka erehdyin joskus keväällä eksymään uteliaisuudesta tälle palstalle, josta kuulin enkä tiennyt mikä oli. Nyt kyllä tiedän ja minusta tää on kovin ahdistavaa ja sairasta mikäli ihmisillä puolisot eivätkä ole tietoisia tälläsestä pelistä ja petoksesta. Rakkaudella teille kaikille ja syksyistä ☀️😊pidetään Rakkaimmista huolta❤️t.nyyti


    • Anonyymi
      UUSI

      Ota aikas, ikävä on kova ja toivon ,että olet kunnossa jos oot kaipaamani nainen :(

    • Anonyymi
      UUSI

      Mutta helpottaisi puhua. Tiedän itsekin että helpottaisi vaan antaa tulla kaikki. Ja tiedän että helpommin kirjoitettu tähän kuin tehty.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä, se helpottaisi kun puhuisi. Minkä kaiken sinä haluaisit antaa tulla? Ja miksi et niin tee?


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin. Kaikki ajallaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, se helpottaisi kun puhuisi. Minkä kaiken sinä haluaisit antaa tulla? Ja miksi et niin tee?

        Tunteeni häntä kohtaan. Ja elämäni, jos hän olisi kiinnostunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteeni häntä kohtaan. Ja elämäni, jos hän olisi kiinnostunut.

        Minäkin haluaisin kertoa tunteeni hänelle. Miten se helpottaisi elämääsi jos hän olisi kiinnostunut? Onko hän antanut merkkejä kiinnostuksesta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluaisin kertoa tunteeni hänelle. Miten se helpottaisi elämääsi jos hän olisi kiinnostunut? Onko hän antanut merkkejä kiinnostuksesta?

        Kai sitä haluaisi tutustua ja olla ihmisen kanssa josta tykkää ja vähän enemmänkin kuin tykkää. Ehkä jotain, mutta saatan myös kuvitella sydänpäissäni.


    • Anonyymi
      UUSI

      Samoin teen minä. En tiedä mitä enää sanoisin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen puhunut tänään hänen kanssaan, mutta en suoraan näistä tunteistani häntä kohtaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Parempi sun onkin pitää suusi kiinni.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi olet tuota mieltä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin sitä haluaa, mikä estää.
      Kovakouraiset henkilöt, naiset, myös miehet tekevät puhella kipeitä huulia muille saavat vapaasti julkisia tilauksissa jakaa itseään huutaa jne.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se estää, että hän on varattu, minä olen varattu, tunteeni oletettavasti yksipuolisia ja muut syyt.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mä en taas tiedä mitä sulle pitäisi sanoa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mikä estää sinua kysymästä, onko teillä kahdella mahdollisuus, vaikka olisitte molemmat varattu? Jos ei, pysy perheen kanssa, jos pelkäät jäädä yksin. Kukaan ei pakota sinua eroamaan kysyäkseen kysymyksen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Pidän tunteitani yksipuolisina. Liikaa kaikenlaista voisi mennä rikki jos kertoisin. Eniten haluaisin vain puhua tästä asiasta hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän tunteitani yksipuolisina. Liikaa kaikenlaista voisi mennä rikki jos kertoisin. Eniten haluaisin vain puhua tästä asiasta hänen kanssaan.

        Mitä voisi mennä rikki esim?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä voisi mennä rikki esim?

        Muuten hyvä ihmissuhde.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä ihmissuhde.

        Ja jos otat riskin, hän voi olla sinun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos otat riskin, hän voi olla sinun.

        Luulen että hän on onnellinen nykyisessä elämässään. Olen onneton ilman häntä. Tällaista elämä joskus on, katkeransuloista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Uslon sen ja mikähän niistäkin on totta ihmiset ei muuta kuin valehtele kun ovat niin lapsellisia

    • Anonyymi
      UUSI

      Hieno homma! Mä oon taas oppinut sen, etten kuluta aikaa vaan puhun kaikki ääneen. Mitä vaikenemisella saa aikaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      270
      2447
    2. Sinun ja kaivattusi etunimien

      ensimmäiset kirjaimet kun laittaa yhteen, niin minkä maan maatunnus siitä tulee? Kaksi mahdollisuutta järjestää kirjaime
      Ikävä
      63
      1812
    3. En ole unohtanut sinua nainen

      Kaipaan valtavasti vieläkin. Kaikki jäi ihan kesken, ei päästy alkua pidemmälle. Hellä kosketus&halaus sinulle. Miehel
      Ikävä
      69
      1651
    4. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      25
      1179
    5. Millaiset välit

      Ketjuissa kuvataan erilaisia tilanteita. Millaiset välit toivoisit sinulla ja hänellä olevan?
      Ikävä
      88
      1166
    6. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      167
      1124
    7. Mietin vain että

      tuleeko tästä koskaan mitään enempää? Tuntuu kuin menisin oravanpyörässä ympyrää. Toivon jotakin paljon enemmän.
      Tunteet
      10
      939
    8. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      93
      936
    9. Syksyn juorut ?

      Se on siskot kuulkaas ensi kuun jälkeen kokakuu. Uudet treenit ne bred -filosofian täydentämään taas edessä. Onkohan luv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      930
    10. Rakastan sua

      Aina & ikuisesti ❤️‍🔥 ethän unohda mua
      Ikävä
      34
      878
    Aihe