Sanna Ukkola kaunotar ja ihana

Anonyymi-ap

Olen ihaillut toimittaja Sanna Ukkolan kauneutta jo monta vuotta ja tahtoisin että hän jakaisi jossain blogissa meikkivinkkejä ja laihdutusohjeita, miten pääsee samaan kuin hän. On menestyksekkäästi ollut jo Pippa Laukan ohjelman 20 vuotta laihdutuskuurilla. Jos hän voisi perustaa jonkun pt valmennuksen Martinan ja Sofian, toisten superkaunottarien ja julkkujen tyyliin. Erikoisesti silmämeikkiään kadehdin. Hän on tosi suloinen ja miellyttävä käytöksinen. Jokaisen persumiehen unelma!

19

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muille kelpaakaan. Harva ihastuu ilkeisiin lihapulliin jonka perse ja reidet ei mahdu tavalliseen tuoliinkaan
      Ukko taas on kuin biafrasta. Eikö akka anna ruokaa?

• Anonyymi

Mies on selvästi alakynnessä. Jotenkin masentuneen ja alistuneen oloinen. Saakohan ruokaa kotona vai annetaanko vain laihdutuspusseja? Tulee mieleen toinen julkkismies, Tukiainen-Ferrari Vanessa-Johannan mies Veijo Lälli, aka Kyyrymato. Nyt Tunkillakin olis mahollisuus päästä persuihin kun Soini ei ole tiellä. Olis loistava edustaja, äänestäisin. Sannaakin äänestäisin mutta on minun poliittisesta näkökulmasta katsottuna liikaa vasemmalla. Pitäisi olla ainakin helluntailainen, mitä Tuksu on. Eduskuntaan jäi suuri helluntailaisaukko kun Niikko lensi pihalle.

• Anonyymi

Siinä meni vihreiden kehopositiivisuus...

• Anonyymi

Onko Sanna vihreä? En ole tiennytkään? Siis muutenkin kuin ammattitaidoltaan?

• Anonyymi

Fat'in'Diarra...

• Anonyymi

Miksi aloittaja persumies haluaa juuri Ukkolalta meikki- ja laihdutusvinkkejä? Toki lopuksi kertoo että Sanna on hänen unelmansa, mutta kuitenkin. Onhan niitä nyt muitakin. Ehkä Romu-Transu olisi sopivampi vinkkien antaja persumiehelle. Häntähän äänesti aikanaan yli 4 tuhatta persumiestä mielenosoituksena Sipilää vastaan, joka oli samassa vaalipiirissä.

• Anonyymi

Persut on sellaisia. Äänestivät läpällä Hakkaraisen varapuheenjohtajaksi mutta Orpo ei siitä oikein tykännyt, niin hyökkäsivät Sipilän kimppuun.

• Anonyymi

Mistäs tämä Ukkolan vainoaminen täällä yhtäkkiä alkoikaan? Muistaako joku?

• Anonyymi

Tänne oli linkitetty joku Ylen juttu vuodelta 2015 missä Ukkola moitti tätä kanavaa toiminnasta ja oli kirjoitukseensa ottanut muutamia kommentteja täältä myös. Samoja mitä vielä täällä päivittäin kirjoitetaan kun etenkin erästä naista haukutaan. Ja niin kalahti sekä ylläpitoon että noiden kommenttien kirjoittajaan, kuten näemme.

• Anonyymi

Mistähän täällä oikein johtuu julkkisnaisten "vainoaminen" ? Tai kerro miksi täällä saa keskustella kaikista muista julkkiksista, ja jopa rivoon sävyyn naisista, mutta Sanna Ukkolaa ei saa edes kehua? 😳

Mitä persujen öyhöttämää sananvapautta se semmoinen on???? Että on joku joka on arvostelun yläpuolella?

• Anonyymi

Minä en ole persu mutta mielelläni rakastelisin Sanna Ukkolan kanssa. Siinä on oikea nainen.

• Anonyymi

Kyllä, mutta meidän patriarkaatin miesten ja Alfaurosten silmää ei miellytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta meidän patriarkaatin miesten ja Alfaurosten silmää ei miellytä.

Sanna miellyttää MEITÄ persukkaita. Muita ei Sannan tarvi miellyttää kun meissä ei ole mitään alhva uroksia tai rarkaatin miehiä.

• Anonyymi

Sanna Ukkola on hyvä toimittaja.

• Anonyymi

Eihän naisten ammattitaito mitään merkitse jos ei miellytä miesten silmää.

• Anonyymi

Sanna keikisteli vartaloa nuolevassa seksikkäässä asussa Olet mitä Syöt -,ohjelmassa! Yksikään persumies ei jäänyt kylmäksi. 😘😍 Katsoin uskonnollista Alfa teeveetäkin vain Sannan takia. En minä niin mistään puheista välitä vaan Sanna miellyttää jokaisen persumiehen silmää ketä tuopin ääressä täällä nuokahtelee!

• Anonyymi

Odotan Sannan uimapukukuvia! 😘

• Anonyymi

Kyllä Sannan olisi pitänyt hakea Miss Suomi -,kilpailuun. Onhan Sara Sieppikin ollut. Tahdon nähdä Sannan bikineissä!👀👄👙

• Anonyymi

Toivottavasti Sanna ei ole vaihtamassa sukupuolta! 😯

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4776
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3404
    3. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2836
    7. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2518
    9. Vieläkö sä

Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2296
    10. Törmättiin tänään

enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2296
    Aihe