Olen ihaillut toimittaja Sanna Ukkolan kauneutta jo monta vuotta ja tahtoisin että hän jakaisi jossain blogissa meikkivinkkejä ja laihdutusohjeita, miten pääsee samaan kuin hän. On menestyksekkäästi ollut jo Pippa Laukan ohjelman 20 vuotta laihdutuskuurilla. Jos hän voisi perustaa jonkun pt valmennuksen Martinan ja Sofian, toisten superkaunottarien ja julkkujen tyyliin. Erikoisesti silmämeikkiään kadehdin. Hän on tosi suloinen ja miellyttävä käytöksinen. Jokaisen persumiehen unelma!
Sanna Ukkola kaunotar ja ihana
19
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muille kelpaakaan. Harva ihastuu ilkeisiin lihapulliin jonka perse ja reidet ei mahdu tavalliseen tuoliinkaan
Ukko taas on kuin biafrasta. Eikö akka anna ruokaa?- Anonyymi
Mies on selvästi alakynnessä. Jotenkin masentuneen ja alistuneen oloinen. Saakohan ruokaa kotona vai annetaanko vain laihdutuspusseja? Tulee mieleen toinen julkkismies, Tukiainen-Ferrari Vanessa-Johannan mies Veijo Lälli, aka Kyyrymato. Nyt Tunkillakin olis mahollisuus päästä persuihin kun Soini ei ole tiellä. Olis loistava edustaja, äänestäisin. Sannaakin äänestäisin mutta on minun poliittisesta näkökulmasta katsottuna liikaa vasemmalla. Pitäisi olla ainakin helluntailainen, mitä Tuksu on. Eduskuntaan jäi suuri helluntailaisaukko kun Niikko lensi pihalle.
- Anonyymi
Siinä meni vihreiden kehopositiivisuus...
- Anonyymi
Onko Sanna vihreä? En ole tiennytkään? Siis muutenkin kuin ammattitaidoltaan?
- Anonyymi
Fat'in'Diarra...
- Anonyymi
Miksi aloittaja persumies haluaa juuri Ukkolalta meikki- ja laihdutusvinkkejä? Toki lopuksi kertoo että Sanna on hänen unelmansa, mutta kuitenkin. Onhan niitä nyt muitakin. Ehkä Romu-Transu olisi sopivampi vinkkien antaja persumiehelle. Häntähän äänesti aikanaan yli 4 tuhatta persumiestä mielenosoituksena Sipilää vastaan, joka oli samassa vaalipiirissä.
- Anonyymi
Persut on sellaisia. Äänestivät läpällä Hakkaraisen varapuheenjohtajaksi mutta Orpo ei siitä oikein tykännyt, niin hyökkäsivät Sipilän kimppuun.
- Anonyymi
Mistäs tämä Ukkolan vainoaminen täällä yhtäkkiä alkoikaan? Muistaako joku?
- Anonyymi
Tänne oli linkitetty joku Ylen juttu vuodelta 2015 missä Ukkola moitti tätä kanavaa toiminnasta ja oli kirjoitukseensa ottanut muutamia kommentteja täältä myös. Samoja mitä vielä täällä päivittäin kirjoitetaan kun etenkin erästä naista haukutaan. Ja niin kalahti sekä ylläpitoon että noiden kommenttien kirjoittajaan, kuten näemme.
- Anonyymi
Mistähän täällä oikein johtuu julkkisnaisten "vainoaminen" ? Tai kerro miksi täällä saa keskustella kaikista muista julkkiksista, ja jopa rivoon sävyyn naisista, mutta Sanna Ukkolaa ei saa edes kehua? 😳
Mitä persujen öyhöttämää sananvapautta se semmoinen on???? Että on joku joka on arvostelun yläpuolella?
- Anonyymi
Minä en ole persu mutta mielelläni rakastelisin Sanna Ukkolan kanssa. Siinä on oikea nainen.
- Anonyymi
Kyllä, mutta meidän patriarkaatin miesten ja Alfaurosten silmää ei miellytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta meidän patriarkaatin miesten ja Alfaurosten silmää ei miellytä.
Sanna miellyttää MEITÄ persukkaita. Muita ei Sannan tarvi miellyttää kun meissä ei ole mitään alhva uroksia tai rarkaatin miehiä.
- Anonyymi
Sanna Ukkola on hyvä toimittaja.
- Anonyymi
Eihän naisten ammattitaito mitään merkitse jos ei miellytä miesten silmää.
- Anonyymi
Sanna keikisteli vartaloa nuolevassa seksikkäässä asussa Olet mitä Syöt -,ohjelmassa! Yksikään persumies ei jäänyt kylmäksi. 😘😍 Katsoin uskonnollista Alfa teeveetäkin vain Sannan takia. En minä niin mistään puheista välitä vaan Sanna miellyttää jokaisen persumiehen silmää ketä tuopin ääressä täällä nuokahtelee!
- Anonyymi
Odotan Sannan uimapukukuvia! 😘
- Anonyymi
Kyllä Sannan olisi pitänyt hakea Miss Suomi -,kilpailuun. Onhan Sara Sieppikin ollut. Tahdon nähdä Sannan bikineissä!👀👄👙
- Anonyymi
Toivottavasti Sanna ei ole vaihtamassa sukupuolta! 😯
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412645Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4082161Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201982Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161672Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341652Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211133Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925