Sanna Ukkola kaunotar ja ihana

Anonyymi-ap

Olen ihaillut toimittaja Sanna Ukkolan kauneutta jo monta vuotta ja tahtoisin että hän jakaisi jossain blogissa meikkivinkkejä ja laihdutusohjeita, miten pääsee samaan kuin hän. On menestyksekkäästi ollut jo Pippa Laukan ohjelman 20 vuotta laihdutuskuurilla. Jos hän voisi perustaa jonkun pt valmennuksen Martinan ja Sofian, toisten superkaunottarien ja julkkujen tyyliin. Erikoisesti silmämeikkiään kadehdin. Hän on tosi suloinen ja miellyttävä käytöksinen. Jokaisen persumiehen unelma!

19

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muille kelpaakaan. Harva ihastuu ilkeisiin lihapulliin jonka perse ja reidet ei mahdu tavalliseen tuoliinkaan
      Ukko taas on kuin biafrasta. Eikö akka anna ruokaa?

• Anonyymi

Mies on selvästi alakynnessä. Jotenkin masentuneen ja alistuneen oloinen. Saakohan ruokaa kotona vai annetaanko vain laihdutuspusseja? Tulee mieleen toinen julkkismies, Tukiainen-Ferrari Vanessa-Johannan mies Veijo Lälli, aka Kyyrymato. Nyt Tunkillakin olis mahollisuus päästä persuihin kun Soini ei ole tiellä. Olis loistava edustaja, äänestäisin. Sannaakin äänestäisin mutta on minun poliittisesta näkökulmasta katsottuna liikaa vasemmalla. Pitäisi olla ainakin helluntailainen, mitä Tuksu on. Eduskuntaan jäi suuri helluntailaisaukko kun Niikko lensi pihalle.

• Anonyymi

Siinä meni vihreiden kehopositiivisuus...

• Anonyymi

Onko Sanna vihreä? En ole tiennytkään? Siis muutenkin kuin ammattitaidoltaan?

• Anonyymi

Fat'in'Diarra...

• Anonyymi

Miksi aloittaja persumies haluaa juuri Ukkolalta meikki- ja laihdutusvinkkejä? Toki lopuksi kertoo että Sanna on hänen unelmansa, mutta kuitenkin. Onhan niitä nyt muitakin. Ehkä Romu-Transu olisi sopivampi vinkkien antaja persumiehelle. Häntähän äänesti aikanaan yli 4 tuhatta persumiestä mielenosoituksena Sipilää vastaan, joka oli samassa vaalipiirissä.

• Anonyymi

Persut on sellaisia. Äänestivät läpällä Hakkaraisen varapuheenjohtajaksi mutta Orpo ei siitä oikein tykännyt, niin hyökkäsivät Sipilän kimppuun.

• Anonyymi

Mistäs tämä Ukkolan vainoaminen täällä yhtäkkiä alkoikaan? Muistaako joku?

• Anonyymi

Tänne oli linkitetty joku Ylen juttu vuodelta 2015 missä Ukkola moitti tätä kanavaa toiminnasta ja oli kirjoitukseensa ottanut muutamia kommentteja täältä myös. Samoja mitä vielä täällä päivittäin kirjoitetaan kun etenkin erästä naista haukutaan. Ja niin kalahti sekä ylläpitoon että noiden kommenttien kirjoittajaan, kuten näemme.

• Anonyymi

Mistähän täällä oikein johtuu julkkisnaisten "vainoaminen" ? Tai kerro miksi täällä saa keskustella kaikista muista julkkiksista, ja jopa rivoon sävyyn naisista, mutta Sanna Ukkolaa ei saa edes kehua? 😳

Mitä persujen öyhöttämää sananvapautta se semmoinen on???? Että on joku joka on arvostelun yläpuolella?

• Anonyymi

Minä en ole persu mutta mielelläni rakastelisin Sanna Ukkolan kanssa. Siinä on oikea nainen.

• Anonyymi

Kyllä, mutta meidän patriarkaatin miesten ja Alfaurosten silmää ei miellytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta meidän patriarkaatin miesten ja Alfaurosten silmää ei miellytä.

Sanna miellyttää MEITÄ persukkaita. Muita ei Sannan tarvi miellyttää kun meissä ei ole mitään alhva uroksia tai rarkaatin miehiä.

• Anonyymi

Sanna Ukkola on hyvä toimittaja.

• Anonyymi

Eihän naisten ammattitaito mitään merkitse jos ei miellytä miesten silmää.

• Anonyymi

Sanna keikisteli vartaloa nuolevassa seksikkäässä asussa Olet mitä Syöt -,ohjelmassa! Yksikään persumies ei jäänyt kylmäksi. 😘😍 Katsoin uskonnollista Alfa teeveetäkin vain Sannan takia. En minä niin mistään puheista välitä vaan Sanna miellyttää jokaisen persumiehen silmää ketä tuopin ääressä täällä nuokahtelee!

• Anonyymi

Odotan Sannan uimapukukuvia! 😘

• Anonyymi

Kyllä Sannan olisi pitänyt hakea Miss Suomi -,kilpailuun. Onhan Sara Sieppikin ollut. Tahdon nähdä Sannan bikineissä!👀👄👙

• Anonyymi

Toivottavasti Sanna ei ole vaihtamassa sukupuolta! 😯

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe