Miten minä uskaltaisin enää olla yhteyksissä

Anonyymi-ap

Kun et ole mitenkään näyttänyt että olisi toivottua.

25

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei minulle, koska ei olla koskaan pidetty yhteyttä.

• Anonyymi

Me ollaan kun minä olen keksinyt tekosyitä siihen.

• Anonyymi

Miten sen pitäisi näkyä sinulle, etkö osaa lukea ja kuunnella merkkejä? Ne oikein huutavat, että minun on sinua I K Ä V Ä !😢💔

• Anonyymi

Et sinä minua ikävöi. Sinä vastaat noin täällä kaikille, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä minua ikävöi. Sinä vastaat noin täällä kaikille, eikö?

Häntä ikävöin kyllä. En voibtietää, oletko hän. Tuskin olet, jos et minua osaa lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä ikävöin kyllä. En voibtietää, oletko hän. Tuskin olet, jos et minua osaa lukea.

Olen jotenkin kyllästynyt siihen että joka aloitukseen kerrotaan miten rakastetaan juuri sitä aloittajaa. Jotain rajaa. Täällä käy myös ihmisiä, joiden ajattelukyky on rajoittunutta. Ne oikeasti luulee että rakastat juuri niitä.

• Anonyymi

Oon elossa kun nään Sut

• Anonyymi

Ei tällä hetkellä kannatakaan, en olisi hyvää seuraa

• Anonyymi

Mikä hätänä?

• Anonyymi

Et ole oikeastaan omalla käytökselläsi rohkaissut siihen. Olen odottanut näkemistä. Ja sitten kun se on tapahtunut, on aina hetkessä tullut todella kurja olo. Ei ollenkaan sellainen minuna itsenäni tervetullut. Olen ihan tarpeeksi kylmyyttä nähnyt tässä elämässä, en tarvitse sellaista.

• Anonyymi

Miten sinä itse näytit lämpösi hänelle noissa hetkissä? Vai mennäänkö sillä että sinä olet tässä se tärkein ja toisen on toimittava ensin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä itse näytit lämpösi hänelle noissa hetkissä? Vai mennäänkö sillä että sinä olet tässä se tärkein ja toisen on toimittava ensin?

En jaksa selittää. Mutta tunsin että olin vain "joku"siinä. En kovin tärkeä. Jos kemiat ei kohtaa, niin ei kai sillekään sitten mitään mahda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa selittää. Mutta tunsin että olin vain "joku"siinä. En kovin tärkeä. Jos kemiat ei kohtaa, niin ei kai sillekään sitten mitään mahda.

Miksi edes kuvittelet olevasi aloituksessa tarkoitettu mies, jos kemiat ei kohdannut. Etsi joku kenen kanssa kohtaa ja kirjoittele sille tänne.

• Anonyymi

Jätin virtsamerkkejä lyhtypylvään juureen. Sieltä löydät merkin.

• Anonyymi

Nuha vaivaa, varmaan koronaa, en löydä.

• Anonyymi

Kun viimeksi puhuimme, odotin niin paljon sinun pyytävän olla kahdestaan jälkeen...🥺

• Anonyymi

Oltiin kahdestaa kun viimeksi puhuttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin kahdestaa kun viimeksi puhuttiin.

Näin ja tunsin pienoisen tuulenvireen kasvoilla. Ulkona tietenkin, käsi varovasti toisen kädellä. Varovasti hymyilen, oli hyvä päivä, niitä on harmillisen vähän nykyisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ja tunsin pienoisen tuulenvireen kasvoilla. Ulkona tietenkin, käsi varovasti toisen kädellä. Varovasti hymyilen, oli hyvä päivä, niitä on harmillisen vähän nykyisin.

Ei mitenkään noin. Me emme ole käsikädessa tai suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tapasitte ? Ja millon ?

• Anonyymi

Laita viestiä niin aukaistaan uudelleen yhteys. Itse en uskalla, kun en tiedä onko se minun puolelta toivottua.

• Anonyymi

Ajattelin yksi ilta että kysyisin vaan onko hän elossa vielä. Mutta sekin tuntuu vaikealta. En tiedä mitä sanoisin.

• Anonyymi

No mieti mitä viimeksi minulle kirjoitit ja muutakin sontaa muinakin kertoina mulle nyt todellakin riitti tämä viimeinen en todellakaan jaksa tuollaista ei fiksua käytöstä monet kerrat olen luullu että nyt olet muuttunut ja osaat käyttäytyä ei mitään lapsellinen käytös jatkuu vaaan etkä opi ikinä mitään mut toivottavasti tää opettaa kun ei olla enään yhteyksissä tai tule luokseni jos on asiaaa tervetuloa

• Anonyymi

En jaksa edes lukea sinua. Oletko ihan varma että juuri sinua kaivataan näillä palstoilla?

• Anonyymi

Huhhuih! Johan lieskat lentää täällä on sota päällä😳😲

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe