Kun et ole mitenkään näyttänyt että olisi toivottua.
Miten minä uskaltaisin enää olla yhteyksissä
25
498
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulle, koska ei olla koskaan pidetty yhteyttä.
- Anonyymi
Me ollaan kun minä olen keksinyt tekosyitä siihen.
- Anonyymi
Miten sen pitäisi näkyä sinulle, etkö osaa lukea ja kuunnella merkkejä? Ne oikein huutavat, että minun on sinua I K Ä V Ä !😢💔
- Anonyymi
Et sinä minua ikävöi. Sinä vastaat noin täällä kaikille, eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä minua ikävöi. Sinä vastaat noin täällä kaikille, eikö?
Häntä ikävöin kyllä. En voibtietää, oletko hän. Tuskin olet, jos et minua osaa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä ikävöin kyllä. En voibtietää, oletko hän. Tuskin olet, jos et minua osaa lukea.
Olen jotenkin kyllästynyt siihen että joka aloitukseen kerrotaan miten rakastetaan juuri sitä aloittajaa. Jotain rajaa. Täällä käy myös ihmisiä, joiden ajattelukyky on rajoittunutta. Ne oikeasti luulee että rakastat juuri niitä.
- Anonyymi
Oon elossa kun nään Sut
- Anonyymi
Ei tällä hetkellä kannatakaan, en olisi hyvää seuraa
- Anonyymi
Mikä hätänä?
- Anonyymi
Et ole oikeastaan omalla käytökselläsi rohkaissut siihen. Olen odottanut näkemistä. Ja sitten kun se on tapahtunut, on aina hetkessä tullut todella kurja olo. Ei ollenkaan sellainen minuna itsenäni tervetullut. Olen ihan tarpeeksi kylmyyttä nähnyt tässä elämässä, en tarvitse sellaista.
- Anonyymi
Miten sinä itse näytit lämpösi hänelle noissa hetkissä? Vai mennäänkö sillä että sinä olet tässä se tärkein ja toisen on toimittava ensin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä itse näytit lämpösi hänelle noissa hetkissä? Vai mennäänkö sillä että sinä olet tässä se tärkein ja toisen on toimittava ensin?
En jaksa selittää. Mutta tunsin että olin vain "joku"siinä. En kovin tärkeä. Jos kemiat ei kohtaa, niin ei kai sillekään sitten mitään mahda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa selittää. Mutta tunsin että olin vain "joku"siinä. En kovin tärkeä. Jos kemiat ei kohtaa, niin ei kai sillekään sitten mitään mahda.
Miksi edes kuvittelet olevasi aloituksessa tarkoitettu mies, jos kemiat ei kohdannut. Etsi joku kenen kanssa kohtaa ja kirjoittele sille tänne.
- Anonyymi
Jätin virtsamerkkejä lyhtypylvään juureen. Sieltä löydät merkin.
- Anonyymi
Nuha vaivaa, varmaan koronaa, en löydä.
- Anonyymi
Kun viimeksi puhuimme, odotin niin paljon sinun pyytävän olla kahdestaan jälkeen...🥺
- Anonyymi
Oltiin kahdestaa kun viimeksi puhuttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin kahdestaa kun viimeksi puhuttiin.
Näin ja tunsin pienoisen tuulenvireen kasvoilla. Ulkona tietenkin, käsi varovasti toisen kädellä. Varovasti hymyilen, oli hyvä päivä, niitä on harmillisen vähän nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ja tunsin pienoisen tuulenvireen kasvoilla. Ulkona tietenkin, käsi varovasti toisen kädellä. Varovasti hymyilen, oli hyvä päivä, niitä on harmillisen vähän nykyisin.
Ei mitenkään noin. Me emme ole käsikädessa tai suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tapasitte ? Ja millon ?
- Anonyymi
Laita viestiä niin aukaistaan uudelleen yhteys. Itse en uskalla, kun en tiedä onko se minun puolelta toivottua.
- Anonyymi
Ajattelin yksi ilta että kysyisin vaan onko hän elossa vielä. Mutta sekin tuntuu vaikealta. En tiedä mitä sanoisin.
- Anonyymi
No mieti mitä viimeksi minulle kirjoitit ja muutakin sontaa muinakin kertoina mulle nyt todellakin riitti tämä viimeinen en todellakaan jaksa tuollaista ei fiksua käytöstä monet kerrat olen luullu että nyt olet muuttunut ja osaat käyttäytyä ei mitään lapsellinen käytös jatkuu vaaan etkä opi ikinä mitään mut toivottavasti tää opettaa kun ei olla enään yhteyksissä tai tule luokseni jos on asiaaa tervetuloa
- Anonyymi
En jaksa edes lukea sinua. Oletko ihan varma että juuri sinua kaivataan näillä palstoilla?
- Anonyymi
Huhhuih! Johan lieskat lentää täällä on sota päällä😳😲
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 913986
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.743632Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393042- 1602980
- 632756
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532746- 502314
- 452085
- 392007
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591768