Kuinka moni moni on nähnyt leposijan jo elämänsä aikana? Kuinka monella ei yksinkertaisesti ole vaihtoehtoa.
Tänään puhutaan erilaisesta informaatiosta mitä valtion tiedotus antaa matkustamisesta ja elämisestä ja maallisen elämän loppumisesta.
No, niin iloisin mielin eteenpäin ja tuossa kuva todellisesta aamiaisestani Vietnamissa Vung Taulla Aurinkorannikolla yksiöstä.
[url=https://aijaa.com/qwMnET][img]https://img.aijaa.com/m/00818/15269287.jpg[/img][/url]
Puuttui Baanaani. Mutta kaikki sen nyt tietää, että millainen on banaani ja osa jopa muistaa miltä se maistuu, vaikka on loppukuu. Toki vuokra oli se 140 euroa kuukaudessa ja siihen kuului siivousta ja lakanoita ja Ilmainen Wi-Fi... parturissa käynti maksoi alle 3 euroa... monella se on edessä nyt kuun alussa. Palmut ja Aurinkorannat toki.
Niin, aloitetaan siitä hengellisestä puolesta. Sinun kirkkosi sanoo, että sinulla on sielu, sanoo vai ei ja se menee hautaan vai ? Ja siunaavat sinut sitten kuoltuasi sinun ruumissaa maahan tai kirkko-maahan. Kaivavat sitten luusi ylös 25 vuoden kuluttua jos sukusi ei maksa hautapaikkaa... ja heittävät luusi yhteismonttuun. Jotenkin näin se menee heidän mukaansa. Suuret poliittiset johtajat saavat maata siellä rauhassa jos saavat.
Mitä Todellisuudessa silloin tapahtuu ? Minun Käsittääkseni kuolleita ei voi enää siunata ja kuollut ruumis ei nouse sieltä maasta enää mihinkään, vaan me olemme, kuin vuokralla näissä maallisessa ruumiissamme. Tämä tulee selväksi, kun lukee raamattua ja opiskelee oikeasti mitä siellä kerrotaan ja myös Apokryfikirjat.
En nyt muista ihan varmasti, mutta oliko Apokryfikirja Eenokin kirja, jossa sanottiin, että näin syntymättömien lasten sielut. Tämän voi laittaa vaikka Tekoälyyn ja vahvistaa sielun olemassaolosta ennen syntymää. Tuskin myös Jumala jatkoi luomista sen jälkeen kun oli sanonut, että toivoo, että kaikki pelastuvat.
Minä yritän hyvin pelkistetysti kertoa näistä asioista ja toki vastaan ja perustelen syvällisesti, kun joku kysyy. Tämän pitäisi olla hyvin tärkeää meille monelle, sillä yksikään ihminen ei elä yli 120 vuotiaaksi sanotaan raamatussa. Toki antiikin ihmeitä on ja suuria pääkalloja sun muuta. Mutta ne vain vahvistavat Raamatun kertomuksia ja ne on niiden jäänteitä, ketkä elivät ennen vedenpaisumusta hyvinkin vanhoiksi ja raamatussa kerrotaan, että he saivat lapsia hyvin vanhana nykyisessä ihmisen kehityksessä.
Mutta minä vahvistan teitä ja kerron teille, että ei ole mitään syytä pelätä vanhemmista ja sen jälkeistä kuolemaa. Siis, maallista kuolemaa jonka jokainen teistä kohtaa.
Joten, nyt tiedätte, että ei siellä kirkkomaalla ole kuin teidän isienne ja äitienne ja aikaisemmin poismenneiden maalliset jäännökset. Heitä siellä ei ole.
Itselläni on vahva käsitys ihmisen sielun uudelleen syntymisestä ihan lihassa ja maanpäälle. Sillä monet on täällä tarkoitusta varten tai kaikki on täällä omaa tarkoitusta varten ja tuomiovalta on Jumalalla ei saatanalla, vaikka sanotaan, että koko maailma on paholaisen vallassa. Sillä miksi muuten Jumala lähettäisi teille profeettoja saarnaamaan parannusta ja kääntymysta ja Jeesus tuli omiensa luokse, mutta he eivät tunteneet häntä.
Minulle itselleni tuo on kristallin kirkasta ja siinä ei ole mitään epäselvää. Siinä ei ole mitään säröä tai epämääräisyyttä mikä ei pitäisi paikkaansa. . . Olisin kiinnostunut jos joku kysyisi mitä ei ymmärrä.
Niin, tässä oli niitä todellisia ajatuksia, kun te nyt odotatte eläkkeellä pääsyä lepoon ja minä kerroin millaiseen lepoon te mahdollisesti olette matkalla. . . Tuleehan taas siellä joulu ja viette kynttilän ja nyt tiedätte mitä siellä haudassa on ja mitä palvotte. Mahdollisesti ( Ruumiinpalvontaa).
Joulua ei myöskään pidä juhlia, sillä se on kiellettyä juhlia Jeesuksen maallista syntymää, sillä Jeesus oli jo aikojen alussa ja hän on Jumala. Muutenkin koko kirkon opetus on vähän väärä silloin jos ja vain ja kun kaikki olisi, vain ristinkuolemassa ja kuinka paksu kirja Raamattu on..
Mutta täällä Aasiassa on miljoonia ihmisiä ja heillä on käsityksiä vaikka minkälaista. On henkien taloa ja sielun vaellusta ja ihan mitä vain. Mutta näin on tarkoitettu, jotta te ymmärtäisitte rakkaan jumalanne tahdon ja hyväksyisitte ja pitäydyisitte omassa uskonnossa, sillä he kaikki ovat meitä toisiamme varten. Ei ole elämää ilman Jumalan henkeä kenessäkään. Ja heillä kaikilla on sama laki sydämmissä. Toki täällä ihmiset tuhkataan.
Mutta seuraava porras eläkkeeltä on hautuumaalla ja lepoon tai mitä luulet sitten tapahtuvan.
Hautuumaalle eläkkeeltä !
27
380
Vastaukset
- Anonyymi
Heh….
Mitä ihmeellistä tuossa noinkin kertakaikkisen tavanomaisessa kevyessä aamupalasta olet näkevinäsi, kun siitä piti jopa kuva julkaista?
No ehkä siellä Vietnamissa tuo on jollain tapaa erikoinen, mutta ei täällä Suomessa.
Samoin aiemmin julkaisemasi pitsakuvasi.
Niistähän syntyy täysin päinvastainen kuva sikäläisistä oloista kuin mitä täällä jatkuvasti hehkutat.
Sulla taitaa olla pahasti vääristynyt kuva tavallisen suomalaisen eläkeläisen elämästä Suomessa. Mistä lie se syntynyt? Mielikuvituksessasiko? - Anonyymi
Tuota uskonnollista hölynpölyäsi voisit julkaista jossain muualla kuin täällä eläkeasioita varten olevassa sivustolla. Mitäpä luulet, onnistuisiko?
- Anonyymi
Etkö ole lukenut yhtään raamattua tai käynyt edes kirkossa tai kun ihminen vihitään, kastetaan ja haudataan.
Teet, vain perässä mitä muutkin tekee koska et tiedä siitä mitään ?
No, kuulostaa ihan vajakki persulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole lukenut yhtään raamattua tai käynyt edes kirkossa tai kun ihminen vihitään, kastetaan ja haudataan.
Teet, vain perässä mitä muutkin tekee koska et tiedä siitä mitään ?
No, kuulostaa ihan vajakki persulta.En kuulu mihinkään kirkkoon, vaikka olen käynyt häissä ja hautajaisissa, myös niissä kirkossa järjestetyissä. Kastetilaisuuksissa myös.
En silti ole muiden, saati uskovaisten, johdateltavissa. Minulle on täysin yhdentekevää nuo uskonasiat kunhan ne pidetään henkilökohtaisina ja annetaan muiden olla niiltä rauhassa.
No kirjoituksenihan liittyi vaan siihen, ettei tämä palsta ole oikea paikka uskonnollisiin tarinoihin, paatoksen tai muuhun sen sellaiseen. Noita varten löytyy varmasti omia sivustojaan niille ketkä niitä haluaa lukea ja kirjoitella. Tämä palsta on tarkoitettu eläkeasioihin liittyviin mielipiteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuulu mihinkään kirkkoon, vaikka olen käynyt häissä ja hautajaisissa, myös niissä kirkossa järjestetyissä. Kastetilaisuuksissa myös.
En silti ole muiden, saati uskovaisten, johdateltavissa. Minulle on täysin yhdentekevää nuo uskonasiat kunhan ne pidetään henkilökohtaisina ja annetaan muiden olla niiltä rauhassa.
No kirjoituksenihan liittyi vaan siihen, ettei tämä palsta ole oikea paikka uskonnollisiin tarinoihin, paatoksen tai muuhun sen sellaiseen. Noita varten löytyy varmasti omia sivustojaan niille ketkä niitä haluaa lukea ja kirjoitella. Tämä palsta on tarkoitettu eläkeasioihin liittyviin mielipiteisiin.Tottakai ne kuuluu, kuten sanoin, niin eläkkeeltä mennään hautaan vai onko muita mahdollisuuksia?
Syntyä suomalaisena uudestaan vai ?
Sehän on koko elämän peruskysymys. Ilman ymmärrystä ihminen on vailla tietoa ja johdalteltavissa ihan mihin vain. En minä ole tässä sanomassa, että usko minua uskomalla vai olenko?
Minä olen kertomassa mitä raamatussa, siis siinä kirjassa lukee. Voin taata ja alleviivata, että uskoon ei tulla uskomalla se on varma. Uskoon opitaan ja uskoon kasvetaan ja uskoon ymmärretään.
Toisilla oli kymmenen talenttia ja toisilla oli vain yksi talentti ja jokainen punnitaan hänen omalla puntarilla mitä hänelle on annettu. Joten kyllä vajaallakin on siten mahdollisuus.
Nämä on elämän peruskysymyksiä, joilla arvioidaan oman elämän arvot. Onko suomi merkityksellinen elämässäsi vai ei ja miten suhtaudutaan muihin ihmisiin ja uskontoihin.
Eikö nämä muka ole peruskysymyksiä on vai ei ? Ei tarvitse lähteä onkimaan ahvenia ja talvella pilkkimään ahvenia jos on annettu jotain muutakin. Eläkkeellä jäi sanomatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuulu mihinkään kirkkoon, vaikka olen käynyt häissä ja hautajaisissa, myös niissä kirkossa järjestetyissä. Kastetilaisuuksissa myös.
No kirjoituksenihan liittyi vaan siihen, ettei tämä palsta ole oikea paikka uskonnollisiin tarinoihin, paatoksen tai muuhun sen sellaiseen. Noita varten löytyy varmasti omia sivustojaan niille ketkä niitä haluaa lukea ja kirjoitella. Tämä palsta on tarkoitettu eläkeasioihin liittyviin mielipiteisiin.Sinä häpeät Jeesusta Kristusta?
Siitä on maininta raamatussa myös.. Älä tartuta sitä muihin.. . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai ne kuuluu, kuten sanoin, niin eläkkeeltä mennään hautaan vai onko muita mahdollisuuksia?
Sehän on koko elämän peruskysymys. Ilman ymmärrystä ihminen on vailla tietoa ja johdalteltavissa ihan mihin vain. En minä ole tässä sanomassa, että usko minua uskomalla vai olenko?
Minä olen kertomassa mitä raamatussa, siis siinä kirjassa lukee. Voin taata ja alleviivata, että uskoon ei tulla uskomalla se on varma. Uskoon opitaan ja uskoon kasvetaan ja uskoon ymmärretään.
Toisilla oli kymmenen talenttia ja toisilla oli vain yksi talentti ja jokainen punnitaan hänen omalla puntarilla mitä hänelle on annettu. Joten kyllä vajaallakin on siten mahdollisuus.
Nämä on elämän peruskysymyksiä, joilla arvioidaan oman elämän arvot. Onko suomi merkityksellinen elämässäsi vai ei ja miten suhtaudutaan muihin ihmisiin ja uskontoihin.
Eikö nämä muka ole peruskysymyksiä on vai ei ? Ei tarvitse lähteä onkimaan ahvenia ja talvella pilkkimään ahvenia jos on annettu jotain muutakin. Eläkkeellä jäi sanomatta.Aina tämä elämä päättyy kuolemaan, oli sitten eläkkeellä, tai ei.
Kaikki me olemme epätäydellisiä, ehkä sinä pidät itseäsi täydellisenä, kun ylennät itsesi ja haukut muut vajakeiksi, häpeä, jos osaat.
Ei ole synti asua Suomessa, eikä myöskään ole syntiä kalastaa, Jeesuskin kalasti.
Sinä olet myös rasisti suomalaisia kohtaa, ja määrättyjä poliittisia ihmisiä kohtaan, kuten kokoomus, demarit ja perus- suomalaiset , noistakin puolueista löytyy yhtä kristittyjä , kuten sinäkin.
Sinulla on vielä jonkinverran matkaa oikeaan uskoon.
Tuolla jankuttamisella et saa ketään kääntymään uskoon, jota sinut et vielä itsekään ole.
Uskoon tulo pitää tulla ja haluta ihan itse, ei kenenkään paasaamisella.
Saat paasata täällä eläkepalstalle maailman tappiin ja kukaan ei ala sinua seuraamaan.
Sitten lopuksi tuo ivailusi ja halveksuntasi saa vaan ihmiset vihaisiksi.
Ole ystävällinen ja vaihda palstaa , suomi24 on kaksikin uskontopalstaa, sieltä saat myötätuntoa ja sinusta voi joku vaikka tykätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai ne kuuluu, kuten sanoin, niin eläkkeeltä mennään hautaan vai onko muita mahdollisuuksia?
Eikö nämä muka ole peruskysymyksiä on vai ei ? Ei tarvitse lähteä onkimaan ahvenia ja talvella pilkkimään ahvenia jos on annettu jotain muutakin. Eläkkeellä jäi sanomatta.Mikä tuossa kirjoituksessasi liittyy eläkkeisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä häpeät Jeesusta Kristusta?
Siitä on maininta raamatussa myös.. Älä tartuta sitä muihin.. .Mistä muka noin päättelet?
Miksi häpeäisin jotain raamatun tarinoissa esiintyvää henkilöä? Mitä ihmeen syytä munun olisi hävetä sitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina tämä elämä päättyy kuolemaan, oli sitten eläkkeellä, tai ei.
Kaikki me olemme epätäydellisiä, ehkä sinä pidät itseäsi täydellisenä, kun ylennät itsesi ja haukut muut vajakeiksi, häpeä, jos osaat.
Ei ole synti asua Suomessa, eikä myöskään ole syntiä kalastaa, Jeesuskin kalasti.
Sinä olet myös rasisti suomalaisia kohtaa, ja määrättyjä poliittisia ihmisiä kohtaan, kuten kokoomus, demarit ja perus- suomalaiset , noistakin puolueista löytyy yhtä kristittyjä , kuten sinäkin.
Sinulla on vielä jonkinverran matkaa oikeaan uskoon.
Tuolla jankuttamisella et saa ketään kääntymään uskoon, jota sinut et vielä itsekään ole.
Uskoon tulo pitää tulla ja haluta ihan itse, ei kenenkään paasaamisella.
Saat paasata täällä eläkepalstalle maailman tappiin ja kukaan ei ala sinua seuraamaan.
Sitten lopuksi tuo ivailusi ja halveksuntasi saa vaan ihmiset vihaisiksi.
Ole ystävällinen ja vaihda palstaa , suomi24 on kaksikin uskontopalstaa, sieltä saat myötätuntoa ja sinusta voi joku vaikka tykätä.Missähän kohtaa Jeesus kalasti raamatussa?
Olenko minä saattamassa sinua uskoon .. ehei poika. Minä olen puhumassa raamatusta siitä mitä siihen kirjaan on kirjoitettu.
Eli et ole tietoinen koko kirjasta vai ja sen sisällöstä ?
Vajakki on sellainen henkilö jolla ei ole mitään käsitystä mistään ja vielä vähemmän kokemuksia mistään. Vajakki ei myöskään voi ottaa mihinkään kantaa, koska sillä ei ole myöskään mitään ymmärrystä.
Poliittinen paska ei minua kiinnosta. Ihan sama mitä tekevät jos ovat onnellisia. Ihmisen vapaus on ensisijainen ja mitä enemmän vapauksia, niin sen parempi elää. Siksi toki EU on ollut teille hyväksi mitä olen käynyt äänestämässä. Ihannevaltioita on rakennettu jo tuhannen vuotta ja ylikin aika monessa maassa. . . Joten se siitä.
On toki uskomalla uskoon tulleita on on on toki mutta mihin ne uskoo ja mitä onkin jo sitten toinen kysymys. Eli uskoon ei voi tulla ja et muuten ole kristinuskossa, koska et osaa vastata siihen mitä kirjoitin.... No on myös vajaita.. Se yksi talentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän kohtaa Jeesus kalasti raamatussa?
Olenko minä saattamassa sinua uskoon .. ehei poika. Minä olen puhumassa raamatusta siitä mitä siihen kirjaan on kirjoitettu.
Vajakki on sellainen henkilö jolla ei ole mitään käsitystä mistään ja vielä vähemmän kokemuksia mistään. Vajakki ei myöskään voi ottaa mihinkään kantaa, koska sillä ei ole myöskään mitään ymmärrystä.
Poliittinen paska ei minua kiinnosta. Ihan sama mitä tekevät jos ovat onnellisia. Ihmisen vapaus on ensisijainen ja mitä enemmän vapauksia, niin sen parempi elää. Siksi toki EU on ollut teille hyväksi mitä olen käynyt äänestämässä. Ihannevaltioita on rakennettu jo tuhannen vuotta ja ylikin aika monessa maassa. . . Joten se siitä.
On toki uskomalla uskoon tulleita on on on toki mutta mihin ne uskoo ja mitä onkin jo sitten toinen kysymys. Eli uskoon ei voi tulla ja et muuten ole kristinuskossa, koska et osaa vastata siihen mitä kirjoitin.... No on myös vajaita.. Se yksi talentti.Mikä kohta tuossa tarinnoinnissasi liittyy eläkkeisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohta tuossa tarinnoinnissasi liittyy eläkkeisiin?
Siis, sinä päivystit vastatataksesi tuon mikä kohta liittyy eläkkeisiin.. sekin on ihme vai onko ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän kohtaa Jeesus kalasti raamatussa?
On toki uskomalla uskoon tulleita on on on toki mutta mihin ne uskoo ja mitä onkin jo sitten toinen kysymys. Eli uskoon ei voi tulla ja et muuten ole kristinuskossa, koska et osaa vastata siihen mitä kirjoitin.... No on myös vajaita.. Se yksi talentti.En minä olekkaan uskossa, mutta olen seurannut läheltä näitä uskoon tulleita, minun äitivainaani oli syvässä uskossa , ja myös hänen siskonsa.
Kyllä Jeesus kalasti ja jakoi pienen saaliin opetuslastensa kanssa.
Olen lukenut muutamia otteita Raamatusta, Johanneksen evankeliumia, rakkauden evankeliumia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä olekkaan uskossa, mutta olen seurannut läheltä näitä uskoon tulleita, minun äitivainaani oli syvässä uskossa , ja myös hänen siskonsa.
Kyllä Jeesus kalasti ja jakoi pienen saaliin opetuslastensa kanssa.
Olen lukenut muutamia otteita Raamatusta, Johanneksen evankeliumia, rakkauden evankeliumia.Jeesus oli kalastamassa vai ?
Toi on minulta jäänyt kyllä väliin.. kerro enemmän.. Minä kyllä selvitän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis, sinä päivystit vastatataksesi tuon mikä kohta liittyy eläkkeisiin.. sekin on ihme vai onko ?
Koska sinä päivystää tätä palstaa ympäri vuorokauden, niin miksi et vastaa kysymykseen?
Miten paatoksesi liittyy eläkkeisiin?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nämä muka ole peruskysymyksiä on vai ei ? Ei tarvitse lähteä onkimaan ahvenia ja talvella pilkkimään ahvenia jos on annettu jotain muutakin. Eläkkeellä jäi sanomatta.On, minun tuhkani laitetaan mereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohta tuossa tarinnoinnissasi liittyy eläkkeisiin?
Niinpä, eihän Jeesus päässyt eläkkeelle.
- Anonyymi
Tuossa on hintoja Vietnamiin .
[url=https://aijaa.com/ma6nB1][img]https://img.aijaa.com/m/00600/15269302.jpg[/img][/url] - Anonyymi
Hautuumaalle pääsee, tai joutuu ilman eläkettäkin.
- Anonyymi
Suomeen on tulossa satoja hoitajia Vietnamista, miksi ne lähtevät sieltä pois?
- Anonyymi
Vietnamissa on 100 miljoonaa ihmistä. Toki ihmisillä on terve halu nähdä maailmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietnamissa on 100 miljoonaa ihmistä. Toki ihmisillä on terve halu nähdä maailmaa
Vietnam tarjoaa aitoja elämyksiä ympäristössä, jota massaturismi ei ole vielä muuttanut. Matkailijan on kuitenkin hyvä muistaa, että kyseessä on kehitysmaa, jonka olosuhteet eivät kaikilta osin vastaa länsimaista tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi Suomeen ,tänne pirun maahan, joka Raamatussakin mainitaan pahaksi maaksi, kuten sinä väität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi Suomeen ,tänne pirun maahan, joka Raamatussakin mainitaan pahaksi maaksi, kuten sinä väität.
Mitä tuo joidenkin mielestä täydellinen elämänohjekirjanen eli raamattu mahtaa sanoa noista pakanamaista kuten Vietnam?
Jos kristitty maa Suomi kerran on pirunmaa.
Tosin en muista missään enkä koskaan edes kuulleeni, missä kohtaa raamatussa Suomi mainitaan. Tosin Suomi on itsenäistynyt v 1917 ja raamatun väitetään kirjoitetun parisen tuhatta vuotta sitten, niin …. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo joidenkin mielestä täydellinen elämänohjekirjanen eli raamattu mahtaa sanoa noista pakanamaista kuten Vietnam?
Jos kristitty maa Suomi kerran on pirunmaa.
Tosin en muista missään enkä koskaan edes kuulleeni, missä kohtaa raamatussa Suomi mainitaan. Tosin Suomi on itsenäistynyt v 1917 ja raamatun väitetään kirjoitetun parisen tuhatta vuotta sitten, niin ….Suomi oli 2000 vuotta sitten jään peitossa, ei ollut koko Pohjois Eurooppaa olemassa , ukko puhuu täyttä paskaa.
- Anonyymi
Koko ketju oli niin omituista kirjoittelua etten jaksanut lukea.
Mutta kysymykseen kuinka moni näkee viimeisen leposijansa, voin vatata että aika moni.
Nimittäin on yleinen tapa kun puoliso kuolee niin varataan itselle paikka vierestä.
Olin alle 40v kun vaimoni kuoli ja se viereinen hautapaikka on varattu minulle.
Isäni on myös nähnyt oman hautapaikkansa kun on hoitanut sukuhautaa jo kohta 80 vuotta, äitini on myös haudattu kyseiseen 3 paikan hautaan.
Noihin muihin höpinöihin en ota mitään kantaa.- Anonyymi
"Noihin muihin höpinöihin en ota mitään kantaa."
Viisaasti tehty! Aloittaja ei saa mielenteveyspalveluja kehitysmaassaan, ja muun tekemisen ja seuran puuttuessa hän kirjoittelee päivittäin yksiönsä vuokran tälle palstalle. Elämä vieraassa ympäristössä on pitkäveteistä, kun ei osaa paikallisia kieliä eikä löydä juttuseuraa mistään.
En itsekään ota kantaa muuhun, sillä en viitsi kuluttaa aikaani tyhjänpäiväisten jorinoiden lukeminseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363995- 881972
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151841Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi541448Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331385VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741196
- 691053
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1151050