Yhdelläkään luontokappalella ei ole tulemista minun maille, myrkytän ne ajan yli. Raakuilla varsinkaan ole mitään tulemista minun rantavesiin, DDT löytyy ja neliveto metsäkone. Huoltoasemalla justiinsa puhuttiin tolkun keskustalaisten kanssa ja ihmeteltiin mitä tämä maksaa. Öljyä raakkujokiin ja maatalousdieselin hinta alas, heti.
Siitä lähdetään, että nämä on minun maita ja metsiä.
12
104
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on keskustalaista näkemystä ja asiaa. Selvästi tietoa luonnosta paljon ja ilmastosta.
- Anonyymi
Kerrankin keskustahenkinen avaus ja pelkästään keskustasta! Kiitoksia avaajalle!
- Anonyymi
Ihminen ei omista kuin henkensä
- Anonyymi
Valitettavasti....
- Anonyymi
Omistan jokea, kellään ei asiaa joelleni. Raajut on myös minun. Niitä kasvatan syötäväksi, kauppa käy hyvin.
- Anonyymi
Moni keskustalainen käyttää niitä myös peräkammarissa seksiin. Myös vesimeloni on monen keskustalaisen mieleen, mutta ne on tuontitavaraa ja maksaa.
- Anonyymi
Raakkujen metaanipäästöt on ilmastolle ja vesistölle pahoja, Mtk on tutkinut asiaa.
- Anonyymi
EU on kepuille kova paikka, maksaa maataloustukea, mutta edellyttää ympäristön huomioimista ja päästöjen vähentämisestä. Mutta äänestivät EU liittymisen puolesta, tukea piti saada lisää.
- Anonyymi
Voi kauheaa Kapi! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Myös puut nurin ja kaupunkilaiset risusavottaan. Keskustalaiset voisi olla vahtimassa risusavottalaisia ja samalla voisivat vähän laittaa marjoja keräämään isännille. Mutta siitä ei saa huudella.
- Anonyymi
Tai vihervasemmistolaiset voisivat muuttaa metsiin telttoihin. Näkisivät vähän luontoa ympärillään jos edes ymmärtävät mitä se luonto tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vihervasemmistolaiset voisivat muuttaa metsiin telttoihin. Näkisivät vähän luontoa ympärillään jos edes ymmärtävät mitä se luonto tarkoittaa.
Kepun raiskaamat luontoraiskiot ketään kiinnosta, Talvivaara oli isompi erikoisraakkuoperaation ja nykyinen täsmäiskuraakkuihin. Miksi keput vihaa raakkuja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734088
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.813775Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393062- 1603010
- 572884
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542788- 592614
- 452195
- 392017
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591788