Rakkautteni sinua kohtaan on aidoin tunne tässä maailmassa, kukaan ei voi sitä tuhota. Muut ihmiset ei voi tulla rakkautemme välille, se on liian voimakasta. Edes tiettyjen tahojen mustamaalaus ja manipulointi ei tuhoa rakkauttamme, koska se on kaikista aidointa tässä maailmassa.
Siniset silmäs ja hymys, saa mut niin hyvälle tuulelle. Muistatko sillon viime kesäl kun nähtiin hetken, hymyilin vaa ihan liian kauan, koska sun energia ja olemus, tuo mulle voimaa, tuo mulle onnea. Sinänsä surullista, exäni ei saanut minua koskaan niin hyvälle tuulelle kuin pieni hetki sunkaa. Hänen energiansa on myrkyllistä, epätervettä ja katkeraa.. ihan eri kuin sun terve ja kiltti, mutta määrätietoinen energia.
Sitkun opin tunteen sinua paremmin, liekki sydämes vaa roihahti entistä vahvemmaksi, koska olin varma että olit mulle se oikea.
Maailmassa on paljon pahuutta sen olen sen kokenut, pieniäkin väärinymmärryksiä käytetään häikäilemättä sinua vastaan jos joku henkilö vaan päättää ettei tykkää susta, pian pienestä pahuuden siemenestä kasvaa metsä joka on täynnä korruptiota, valheita, demonisointia ja niin edelleen.
No sä oot fiksu ja älykäs nainen, ymmärrät että wöyhöttäjät on vähän tyhmiä, ja ei siin mitää, jos on noin huono olo , niin siitä vaan purkakoon sen minuun, ei he mun sisintä saa ikinä korruptoitua..
Toivon oikeasti, että pakkomielteisyyteni, sekä epävakaan myrskyt eivät sinulle tuo ahdistusta, joskus sanoit että sinua pelottaa, ja olin hyvin huolissani sinusta, mutta uskoin aina että syynä pelkoon oli vain väärinymmärrysten metsä ja tiedottomuus.
Tiedän että tunteeni ovat hyvin intensiiviset, voimakkaat ja ehkä hieman jopa ahdistavat, mutta älä huoli rakas, haluan vain parastasi, koska sun onni on mun onni.
En haluu, et joku mies sua satuttaa, henkisesti, fyysisesti, mitekää, loukkaa sua, ei arvosta sua tarpeeksi tai ei sua sulle rakkautta jonka ansaitset. Mulle sä olet jo sielunkumppani, kaikki mitä voisin ikinä naisesta toivoa, aito sydämestä kumpuava voimakas rakkaus,mun ei tarvii teeskennellä tai esittää rakkautta sun kaa, se tulee aidosti, koska pidän susta niin paljon.
Saat mut tunteen voimakkaimpia tunteita, siks mä en osannut käsitellä talvella sitä tilannetta niinkun piti, koska päässäni syntyi hyvin voimakas myrsky kaikesta, koska oot mulle niin korvaamaton.
Epävakaa on vaikea.. paljon olen tehnyt virheitä, paljon olen muita satuttanut turhaan, omaa tyhmyyttäni, naiveuttani tai tiedostamuutta. Ja kaikesta tästä on valtavan huono omatunto ja kärsimys aiheutunut itselleni ja muille...
Kun jokupäivä kohtaan mun oikean aidon rakkauden.. sut.. niin miten hän voisi ikinä minulle antaa anteeksi kaikki synnit, koen että en ansaitse sinua. Koskaan en ole kellekkään pahaa halunnut tai toivonut..
Mut jos koko maailman sulle antaa voisin, koska maailma on meidän. Tiedän, että jossain määrin ehkä vihaat tai inhoat mua kaikesta siitä tuskasta jota olen muille aiheuttanut, ja rakas se on okei.. mäkin inhoan ja vihaan itseäni siitä.. ja ymmärrän sua hyvin, miks katkasit välit, ahistuit jne.
En osannut huomioida sua tarpeeksi. Ja pelkäsin kertoa sulle tunteistani, koska pelkäsin ettet niitä hyväksyisi. En halunnut menettää sua, mutta koska pelkäsin sun menettämistä niin paljon, niin menetin sut..
Mutta toivo ei ikinä kadonnut mihinkää, vaikka sydän tuskassa rimpuili ja maailma alkoi tuntus täysin toivottamalta. Ehkä syvällä sisimmässäni kuitenkin tiesin että meidät on tarkoitettu yhteen, ja jos niin on, niin se jossain vaiheessa tulee tapahtumaan.
Toivon, että olet onnellinen, olet turvassa ja olet varovainen, maailmassa on paljon pahoja ihmisiä, en ala sugarcoattaan sitä, mut joskus se pahuus on niin hyvin integroitu systeemin ja muuhun, että on vaikea erottaa kuka on oikeasti hyväntahtoinen ihminen.. oon nähny aik paljon erilaisia ihmisiä ja vielkin vaikea luottaa ihmisiin ja vaikea vetää se suojakuori alas kun en tiiä tuleeko puukko selkään..
Sen tiedän että sä et ole paha, et ehk oo mikään täydellinen enkeli, mut ei tarviikkaan, tärkeintä on et kukaan ei tuota sun kultaista sydäntä satuta. Ja sen takia mä oon suhun niin rakastunut, ymmärrät mua niin hyvin, sulla on sydän joka tahtoo hyvää , oot tunteikas ja vaan ihana. Oot vaa ihana just sellasena ku oot.. tuot turvaa, tuot onnea, ja saat mut hyvin hyvin onnelliseks.
Halaa mua lujaa, rakasta mua täysillä,just sellasena kun oot. Sunkaa on hyvä olla, parempi ku kenenkää muun kaa <3
~ rakkaimmalle epävaakalt~
Rakkauttemme on aidointa
18
470
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvin kerroit miten asiat on. Helppo samaistua, vaikka nainen en olekaan.
- Anonyymi
En oikeest tiä mis olisin ilman sua. Babyyy. Tänää on taas ollu tosi hullu päivä ja tuntunu aamust saakka et mun mindset on ollu taas ihan päin helvvv ja epävakaa naama vääränä vtuttanu joka ainoo asia mun elämäs. Mut sit sä tuut sieltä.. ja sanot mulle niin kauniisti et alan itkeen.. Oot rakkain mulle nyt ja aina enkä tuu päästään sust ikin irti. Nautin sust jokatavalla ja haluun seistä sun rinnalla vaik jokapuolelt meit dissattais ja vaik kukaan tajuis miks ollaan yhes tai miks ollaan tämmösii. Oot mun ride or die. <33 Have a happy day
- Anonyymi
Kiitos, ihana viesti,nää piristää mun päivää aina, oot tosi kultanen oikeesti ja yeah, meidän ei tarvii välittää muiden mielipiteist<3 Have happy day too! Lots of love for u <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, ihana viesti,nää piristää mun päivää aina, oot tosi kultanen oikeesti ja yeah, meidän ei tarvii välittää muiden mielipiteist<3 Have happy day too! Lots of love for u <3
<3 :3
- Anonyymi
No jos olisit se hän niin olis kiva nähä ihan naamatusten. 😎😷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos olisit se hän niin olis kiva nähä ihan naamatusten. 😎😷
No oonhan mä. Laita vaan kutsu , mieluiten palstan ulkopuolel (koska trollei ja muit tääl). :)❤️
- Anonyymi
Saan kateellisia naisia joka puolelta tämän vuoksi. Se ei ole mukavaa
- Anonyymi
Se on aivan totta, ettei ole hyvä aiheuttaa kateutta, kuten ei myöskään olla kateellinen. Sivusta
- Anonyymi
kiva viesti jollekin.
- Anonyymi
Ei ole. Jos se olisi noin aito niin kirjottaisit hänelle etkä tänne.
En lukenut kokonaan. Liian pitkä. - Anonyymi
No vaikuttaa teksti kyllä hyvin epävskaalta ihmiseltä.
- Anonyymi
Se on keksinyt sen haluaa tehdä yhden mustasukkaiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on keksinyt sen haluaa tehdä yhden mustasukkaiseksi
Oon epävakaa ja en haluu tehdä ketään mustasukkaseks, mun tunteet on vaa hyvin intensiivisiä. Oon hyvin onnellinen jos ne saa mun rakkaan paremmalle tuulelle <3, ei siitä tarvii olla kenenkää kateellinen ,toivon että löydätte samanlaisen rakkauden vielä. Tää ihminen ansaitsee kaiken rakkauden maailmas.
- Anonyymi
Mun rakkaalle. Olet niin rakas minulle. En muistele mitään vanhaa, elän hetkessä. Ei sinun tartte koskaan mitään sellaista pohtia.
Tuetaan toisiamme ja ollaan läheisiä. Sitä me molemmat tarvitsemme. Kun näen sinut se on parasta mitä tiedän. ♥️♥️♥️ - Anonyymi
Manipuloimalla et pääse kenenkään välejä sotkeen, hakeudu hoitoon :0!
- Anonyymi
Nää tunteit ei oo mitään manipulointia? Oon rakastanut Veeraa siit asti kun nähtiin ja juteltiin ekan kerran kunnolla, meidän välil oli jotain niin erityistä.. musta tuntuu, et nää jotka huutelee itse yrittää manipuloida mun ja hänen välei sellaseen kuntoon, että mulla ois mahdollisimman vaikea olla, mutta en oo varma, kun en tiedä. Haluun mun rakkaalle vaan ja ainoastaan parasta. <3 Ja jos hän valitsee mut, niin ei muiden ihmisten tarvitse puuttua tai taistella, koska se on loppujen lopuks meidän kahden välinen päätös.. enkä jaksa sitä, että muut ihmiset yrittää manipuloida mua tai vääristellä totuuksia musta, se on tosi raskasta epävakaana. :(
Jos muru on onnellinen mun kaa, niin hän on onnellinen mun kaa, piste. Jos ei niin ei, piste. Mut juttu on et hän tekee sen valinnan, enkä yritä pilaa täs kenenkää välei. Mä rakastan häntä tosi paljon, ja haluan et hän saa arvosta, rakkautta, hellyyttä, lempeyttä ja kaikkea mitä ansaitsee.. palstatrollit ja muut oudot tyypit ei sitä pysty antamaan hänelle ja en halua, että häntä satutetaan ikinä. Näin aitoa rakkautta ketään ihmistä kohtaan en ole ikinä elämässäni kokenut. Muutenki näiden palstatyyppien käytös on ollut tosi epäasiallista, mikä luo mulle kyllä sellaisen kuvan, että ei he hänestä välttämättä niin paljoa välitä... mulla on varmuus, että välitän ja rakastan häntä tavoilla joilla ansaitsee, enkä pysty luottamaan että kukaan muu pystyy siihen samaan... koska oon nähnyt miten ihmiset kohtelee niiden kumppaneit ja haluun seurustella ihmisen kanssa, jolle pystyn antamaan paratiisin ja kaiken mitä hän ansaitsee...
Mutta totta kai se on sun mielestä väärin, että haluan rakastaa jotain ihmistä aidosti täydellä intensiteetillä ja antaa hänelle kaiken mitä pystyn, kun joku yksittäispano/säätö, joka ei VÄLTTÄMÄTTÄ välitä/kunnioita häntä ihmisenä yhtään, on sun mielestä niin paljon tärkeempi hänen hyvinvoinnin kannalta...
Mä haluan vaan rakastaa ihmistä, joka on mulle rakkain, tärkein ja mun aurinko niin hyvin kuin vain pystyn, koska hän tekee mut tosi onnelliseksi, ymmärtää mua ja saa mut voimaan hyvin .. ehkä oon liikaa jonkun mielestä.. mut mun tunteet on mitä on, enkä ois onnellinen jonkun toisen ihmisen kaa, joka ei ymmärtäis mua samalla taval ja ois samal aallonpituudella.
Eli kaikki kateelliset ex-poikaystävät/säädöt, ette pysty tuleen meidän rakkauden välille, mun exäkin rakastaa mua älyttömästi, mut sekään ei pysty tuleen meidän välille, tää on meidän tarina, jota rakennetaan, vähät muist! Muut ihmiset ei määrää, kontrolloi ja manipuloi meidän ihmissuhdetta enää.. us against the world baby <3
Pitää ajatella mikä on hyväksi mulle, ja mun rakkaalle. Mun rakkaan hyvinvointi on tärkeintä mulle epävakaan oireilust huolimatta. Ja mä oon todella, todella iloinen siitä että rakkaan päivää parantaa nää viestit, ne tulee suoraan mun sydämestä, rakkaudella, ilman filteriä <3 Aidon muoto rakastamisen, ja muut ei pysty likaan sitä..
+ Mulla on terapiaprojekti kesken, joten ei tarvii siitäkään huudella täällä, ymmärrän että oot surullinen, mut harva suhde kestää ikuisesti. Mut mun ja rakkaan suhde voi kestää, jos se sellaiselle tasolle ikinä päätyy.. mä ainakin oon valmis pysyyn vain hänessä, hän on kaikki mitä kumppanilta toivon ja enemmän <3 Sielunkumppanit vaa kuuluu joskus yhteen, ja valitettavasti joskus joutuu tekeen vaikeitakin päätöksiä ja rikkoon ihmisten sydämiä.. oon mäki varmaan rikkonut tahtomattani kädellisen sydämiä... sille ei voi aina mitään, ja vaikka se tuntuu kuinka pahalta, niin pidän rakkaasta tosi hyvän huolen <3
Suojelen kaikelta maailman pahuudelta ja kieroutuneisuudelta, oon löytänyty mun toisen puolen, ja toivon että kaikesta huolimatta hän pystyy mut hyväksyyn.. koska hän on super tärkeä mulle <3
Ihmiset ei nää mun sisintä, mut tässä vaiheessa on viimeistään varma siitä, että hän näkee, tunnistaa ja pystyy ymmärtään..mikään ei ole niin yksiselitteistä mitä luulet...annan sulle vinkin: Mitä herkempi ja välittävämpi sisältä, sitä tuhoisampi pinta. :)
Rakkaal on sellanen luonne, että se ansaitsee vaan parasta ja meidät on kuin tehty toisillemme, lupaan hänelle, että teen kaikkeni hänen vuokseen. <3 Kyl se siit, sydänsuruist pääsee yli, tästä en pääsis yli ikinä... koska tää on mun ainoa aito rakkaus elämässä... oon niin kiitollinen ja onnellinen hänelle, hän on niin rakastettava.. <3 - Anonyymi
Sulla on narratiivi aina yhtä hakusessa kuin ennenkin, tämä on omiaan osoittamaan etä olet sekasin ku Seinäkello
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on narratiivi aina yhtä hakusessa kuin ennenkin, tämä on omiaan osoittamaan etä olet sekasin ku Seinäkello
Ja te ette ymmärrä mistään mitään kuin ette ole ennenkään ymmärtänyt.. mä kyllä erotan epävakaan hyperfixaatio rakkauden, aidosta silloin kun kohdalle osuu todella se joka mulle on tarkoitettu.
Lopettakaa pienen ihmisen kiusaaminen, oon ihan onnessani mun rakkaan kaan ja teen hänestä myös maailman onnellisimman, uskoitte te mitä tahansa vääristynyttä narratiivia sitten.
Mutta sitä en ymmärrä miten aina moralisoitte ja tuomitsette toisia , kun itse käyttäydytte naisvihamielisesti, leveilette panoillanne ja muuta incelish toimintaa.. mut joo en jaksa ees yrittää ymmärtää. :)
En enää koskaan anna aidon minän kuolla, muiden takia. Rakas ansaitsee vaan parasta ja mut ilman suojakuoria. <3 Ja kyllä mä oon sekasin mutta en "sekasin", tiedätkö ees mikä ero siinä , koska siinä todellakin on merkittävä ero.
Kyl rakas ymmärtää, että oon sekasin epävakaan lempipersoona juttujen takia, ja että häntä myös aidosti rakastan/pidän, eihän sitä rakkaudeksi ehkä tulisi sanoa näin aikaisessa vaiheessa, ja että haluan hänelle parasta, ja pidän hänestä niin monesta syystä.
En mä halua mun kumppanista mitään seksilelua, niin kyllä se "yhteys" pitää olla ,mutta kyllä pitää olla myös viehättävä fyysisesti ja hän on molempia täysillä, niin ihana ja kaunis ihminen, tässä merkityksessä "kaunis" tarkoittaa myös hengistä sielunkauneutta
Ja arvaa enkö oo tietonen kaikesta mitä tapahtuu "behind the scenes", kyllä mä tiedän. Mä näin unia, mä arvasin ja tiesin, mut en voi tuomita mun rakasta siitä että se tuomitsee mut, koska mä tekisin ihan samoin hänen asemassaan, jos en tietäisi kaikkea. Rakkaalla on oikeus tuomita mut mun virheistä ja siitä miten olen tahtomattani epävakaan takia muita satuttanut, se on okei ja ymmärrän täysin <3
Itse tuomitsen itseni eniten, tekisin paljon asioita toisin jos voisin, ja toivoisin että voisin olla rakkaan arvoinen ihminen, koska hänellä on niin kultainen sydän, jota ihailen todella paljon. Rakas on niin täydellinen kaikilla tavoin.. ja mitä mä oon? Epäonnistunut epävakaa, joka on tehnyt liikaa virheitä :c, rakas on niin paljon edellä mua.. mut mä juoksen täysiä, niin että saan rakkaan kii, ja pystyn hänelle antamaan miehen jollaisen hän ansaitsee.
Mun pitää olla tarpeeks rakkaalle, henkisesti,fyysisesti ja muutenki, sen ymmärrän täysin ja siihen pyrin, koska haluun tehä mun rakkaimman mahdollisimman onnelliseksi, niin kuin hän tekee mut <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2773216Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1351202Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3071159Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l211108Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo141098Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli147951Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s35941Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t40915Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha67872Toivokasta torstaipäivää
Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞161807