Poliikan puskaradio

Anonyymi-ap

Kokoomuspoliitikko ja demari jakaa varmaa tietoa että ps valtuuttu flirttailee kahvila myyjää satsissa.

46

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Politiikan juoruradion mukaan lehmät lentää ja utreissa roikkuu Naarajärven ryhmän joosepit.

      • Anonyymi

        Roikkuu munissa ja kaupungin johtajalle ...TYÖ Rauha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkuu munissa ja kaupungin johtajalle ...TYÖ Rauha

        Leski puutteessa


    • Anonyymi

      Anteeksi missä aineissa kirjoitit?

      • Anonyymi

        Kaupungin demarivaltuutetet jakavat salaisia työryhmän tekemiä talouden säästö toimenpiteitä työväenyhdistyksessä. Työpaikkoja vaihdetaan kiireesti sellaisiin työpaikkoihin mihin säästötoimet ei kodista.


      • Anonyymi

        Kaupungin johtajalle työ rauha ja demarit pihalle.


      • Anonyymi

        Jari Nykänen tulevan kaupungin johtajan Oikea käsi.JES


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungin johtajalle työ rauha ja demarit pihalle.

        Uusi kaupungin johtaja ei ole vielä virassa. Jää nähtäväksi kenen kupista lipittää, käy samoin kuin Jariile, kun lähti Naarajärven ryhmän vietävälsi. Johtajasopimus on tehty enemmäm valtuuston mukaiseksi kuin Naarajärven ryhmän mukaiseksi. Keväällä on kaupungin johtajan valinta edessä, jos kanttilan kapinetin saunaosaston kuusikympisten kullitus jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi kaupungin johtaja ei ole vielä virassa. Jää nähtäväksi kenen kupista lipittää, käy samoin kuin Jariile, kun lähti Naarajärven ryhmän vietävälsi. Johtajasopimus on tehty enemmäm valtuuston mukaiseksi kuin Naarajärven ryhmän mukaiseksi. Keväällä on kaupungin johtajan valinta edessä, jos kanttilan kapinetin saunaosaston kuusikympisten kullitus jatkuu.

        Naarajärven narttun kiimalle ei ole näköpiirissä laantumisen merkkejä. Naarajärven rymän isäntien kiimaruikkiminen kaupungin pylväisiin jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naarajärven narttun kiimalle ei ole näköpiirissä laantumisen merkkejä. Naarajärven rymän isäntien kiimaruikkiminen kaupungin pylväisiin jatkuu.

        Ongelma on perimmältään siinä kun kepulainen ammattimies teatterineuvos Lyyra on vienyt demareiden tollikka poikien työpaikat. Ne pojat voi kaivaa isänsä kanssa nenää kotonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on perimmältään siinä kun kepulainen ammattimies teatterineuvos Lyyra on vienyt demareiden tollikka poikien työpaikat. Ne pojat voi kaivaa isänsä kanssa nenää kotonakin.

        Kunnon kepulainen on rehellinen uuden ryhmän mukaan eikä kyläräyhääjä. Kaupungin työpaikat eivät kilpaile palkoilla ja maatalojen Naarajärven ryhmän kinttaiden kantajaijen jälkeläiset niitä tavoittelee, että autioituva tilat pysyisi asuttuna. Vaimon puutteeseen käyvät vanhoja navetan hajulle tuoksuvia leskirouvia nylkyttämämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kepulainen on rehellinen uuden ryhmän mukaan eikä kyläräyhääjä. Kaupungin työpaikat eivät kilpaile palkoilla ja maatalojen Naarajärven ryhmän kinttaiden kantajaijen jälkeläiset niitä tavoittelee, että autioituva tilat pysyisi asuttuna. Vaimon puutteeseen käyvät vanhoja navetan hajulle tuoksuvia leskirouvia nylkyttämämässä.

        Niitå lehmän peräpeiliin sontalapio kådessä tuijottajia riittää Pieksämäellä peräkammareissa. Ei siinä maisemat muutu paljokaan, kun touhuaa vanhan leskiruovan kanssa kanttilan kapinetissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kepulainen on rehellinen uuden ryhmän mukaan eikä kyläräyhääjä. Kaupungin työpaikat eivät kilpaile palkoilla ja maatalojen Naarajärven ryhmän kinttaiden kantajaijen jälkeläiset niitä tavoittelee, että autioituva tilat pysyisi asuttuna. Vaimon puutteeseen käyvät vanhoja navetan hajulle tuoksuvia leskirouvia nylkyttämämässä.

        Farmi tilallekin lähti kaupungista emännäksi vakaumuksellinen pääluottamusmies ay demarin tyttö. Yhden pääluottamusmiehen poika otti isontalon tytön Hietamäestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitå lehmän peräpeiliin sontalapio kådessä tuijottajia riittää Pieksämäellä peräkammareissa. Ei siinä maisemat muutu paljokaan, kun touhuaa vanhan leskiruovan kanssa kanttilan kapinetissa .

        Jossain pitää nuorten miesten livenä harjoitella. Demari isä tarjoaa pojalleen pölynimurin letkua maksimi imulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Farmi tilallekin lähti kaupungista emännäksi vakaumuksellinen pääluottamusmies ay demarin tyttö. Yhden pääluottamusmiehen poika otti isontalon tytön Hietamäestä.

        Se on sitä uuden ryhmän näkemystä rehellisestä keskustalaisesta. Korkeasti koulutettuja on taustoista huolimatta ja osaajia. Demareitakin on maatalojen pitäjinä ja yrittäjinä. Ongalmana on kylille ja kaupunkeihin neljän seinäsisään jäävät nuoret. On edesvatuutonta Naarajärven ryhmän ilkkumista ja leimaamista poliittisen taustan vuoksi. Totuus on, että maatiloille ei ole kotimaisia marjojen poimijoita, metsien istuttajia, kasvituotantoon puutarhatyöntrkijöitä, maatalouslomittajia jne riittävästi tai juuri ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain pitää nuorten miesten livenä harjoitella. Demari isä tarjoaa pojalleen pölynimurin letkua maksimi imulla.

        Demari isä odottaa, jospa joku morsian ehdokkaista viihdyttäisi häntäkin. Kaupungissa asuvien, kun ei tarvitse morsian ehdokkaista olla huolissaan, koska maalta niitä tulee jonoksi asti opiskelemaan. Pääkaupunki seudullakin on yli 200 000 tuhatta naissinkkua enemmän kuin miehiä. Ei tarvitse väkisin suvun voimalla järjrstellä morsiamia mm. demareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demari isä odottaa, jospa joku morsian ehdokkaista viihdyttäisi häntäkin. Kaupungissa asuvien, kun ei tarvitse morsian ehdokkaista olla huolissaan, koska maalta niitä tulee jonoksi asti opiskelemaan. Pääkaupunki seudullakin on yli 200 000 tuhatta naissinkkua enemmän kuin miehiä. Ei tarvitse väkisin suvun voimalla järjrstellä morsiamia mm. demareille.

        Vaalijala prodcast alusta , tekniikka ja henkilöt on vaihtunut yksityiseksi Solex iksi.
        Vaalijalaan jäi henkilöstö menot ja vanhat johtajien prodcastit jäi kaikumaan tilinpäätökseen hupiosastona. On siellä hyviäkin yksinpuheluja mutta ei niitä kukaan kuuntele.
        Niin se maksaa kaupunki ja Vaalijala Veturitorin kilpailuja työntekijöidensä palkoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalijala prodcast alusta , tekniikka ja henkilöt on vaihtunut yksityiseksi Solex iksi.
        Vaalijalaan jäi henkilöstö menot ja vanhat johtajien prodcastit jäi kaikumaan tilinpäätökseen hupiosastona. On siellä hyviäkin yksinpuheluja mutta ei niitä kukaan kuuntele.
        Niin se maksaa kaupunki ja Vaalijala Veturitorin kilpailuja työntekijöidensä palkoissa.

        Vaalija on osa hyvinvointialuetts ja sen historia on aivan toisenlainen kuin kaupungin. Ei voida edes samana päivänä puhua asioista näiden kahden yhteisön toimminnoista ja henkilöstöstä. Kanttilan kapinetin nartun yksi vakio räyhääminen kohdistuu myös vaalijalaan. Vaalijalassa työskentelee paljon naisellisia naisia ja heidät koetaan uhkana oman asemansa pönkittämisen ja tavoittelun ihmissuhdekoukeroille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalija on osa hyvinvointialuetts ja sen historia on aivan toisenlainen kuin kaupungin. Ei voida edes samana päivänä puhua asioista näiden kahden yhteisön toimminnoista ja henkilöstöstä. Kanttilan kapinetin nartun yksi vakio räyhääminen kohdistuu myös vaalijalaan. Vaalijalassa työskentelee paljon naisellisia naisia ja heidät koetaan uhkana oman asemansa pönkittämisen ja tavoittelun ihmissuhdekoukeroille.

        Jos tämän Solex radion toimittaja oli yhden kauden SDP valtuutettu. Pyöritti verottajan ulottumattomissa vanhan varikon hyvä tuottoista kaljan myyntiä. Yritti olla kuntoutusosaston johtaja.
        Teki aivan tarpeetonta Vaalijala prodcastia.
        Vaalijalassa on ihmisiä jotka tekee oikeasti vammaisten eteen töitä ilman turhaa näytelmää ja rekvisiittaa.
        Pieksäjäiset on Vaalijalan ja kaupungin työntekijöiden työajalla yhteisyritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämän Solex radion toimittaja oli yhden kauden SDP valtuutettu. Pyöritti verottajan ulottumattomissa vanhan varikon hyvä tuottoista kaljan myyntiä. Yritti olla kuntoutusosaston johtaja.
        Teki aivan tarpeetonta Vaalijala prodcastia.
        Vaalijalassa on ihmisiä jotka tekee oikeasti vammaisten eteen töitä ilman turhaa näytelmää ja rekvisiittaa.
        Pieksäjäiset on Vaalijalan ja kaupungin työntekijöiden työajalla yhteisyritys.

        Puppua puhut, yritys toimii kuten yrityksien kuuluukin toimia itsenåiwesti ja toimitusjohtaja vastaa. Ei liity mitenkäån kaupungin organisaatioon tai vaalijalaan. Demariviha kumpuaa omista pakkoajatuksista, jotka olisi syytä hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppua puhut, yritys toimii kuten yrityksien kuuluukin toimia itsenåiwesti ja toimitusjohtaja vastaa. Ei liity mitenkäån kaupungin organisaatioon tai vaalijalaan. Demariviha kumpuaa omista pakkoajatuksista, jotka olisi syytä hoitaa.

        Oma ukko, kun löytyy elämäänsä kyllästyneenä hengettömänä ja leskenä ei yritystä saa pidettyä pustyssä. Syy on työntekijöissä ja ay-liikkeessä.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppua puhut, yritys toimii kuten yrityksien kuuluukin toimia itsenåiwesti ja toimitusjohtaja vastaa. Ei liity mitenkäån kaupungin organisaatioon tai vaalijalaan. Demariviha kumpuaa omista pakkoajatuksista, jotka olisi syytä hoitaa.

        Onko hankittu kaupungilta tai Vaalijalasta sivutoimilupa. Ville siinä porukassa ainut rehellinen, kommunisti. Pitää olla firmalla omat puhelimet jotka on kiinni työaikana.
        Vaalijalasta pitäisi joka toinen hiveli sosionomi pistää pihalle. Uusi johtaja voi pistääkin. Konsultointi kilometri korvausten ajo taisi loppu.
        Tämä viesti on veronmaksajan ei poliittinen.
        Puolustakaa itseänne ja korvaamatonta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hankittu kaupungilta tai Vaalijalasta sivutoimilupa. Ville siinä porukassa ainut rehellinen, kommunisti. Pitää olla firmalla omat puhelimet jotka on kiinni työaikana.
        Vaalijalasta pitäisi joka toinen hiveli sosionomi pistää pihalle. Uusi johtaja voi pistääkin. Konsultointi kilometri korvausten ajo taisi loppu.
        Tämä viesti on veronmaksajan ei poliittinen.
        Puolustakaa itseänne ja korvaamatonta työtä.

        Johan Päivi henkilöstö päällikkö jakoi Vaalijalan ilosanomaa. Kun esimiehillä menee hyvin henkilöstöpäällikölläkin menee hyvin. Unohtuiko ne kymmenet hoitajat ja kakkasängyn siivoojat. 85% henkilöstöstä jää kouluttamatta.
        Sitä esimies koulutusta jatketaan. Se on monien päätyö eikä paska haise.
        Soleksista ei löydy mitään talous tai päättäjä tietoja googlettamalla. Eikä huppaduppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hankittu kaupungilta tai Vaalijalasta sivutoimilupa. Ville siinä porukassa ainut rehellinen, kommunisti. Pitää olla firmalla omat puhelimet jotka on kiinni työaikana.
        Vaalijalasta pitäisi joka toinen hiveli sosionomi pistää pihalle. Uusi johtaja voi pistääkin. Konsultointi kilometri korvausten ajo taisi loppu.
        Tämä viesti on veronmaksajan ei poliittinen.
        Puolustakaa itseänne ja korvaamatonta työtä.

        Vaalujala on ollut kuntayhtymä, eikä Pieksämäen kaupunki ole koskaan pystynyt sanelemaan Vvalijalan toimintas. Vaaliala yksiköitä on mm. Kuopiossa ja Rautalammilla. Vaalijalan alkupereinen paikka oli Sortavalassa ennen sotia. Meuhkaajat pitää perehtyä historiaan, jotta osaa muodoataa tulevaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalujala on ollut kuntayhtymä, eikä Pieksämäen kaupunki ole koskaan pystynyt sanelemaan Vvalijalan toimintas. Vaaliala yksiköitä on mm. Kuopiossa ja Rautalammilla. Vaalijalan alkupereinen paikka oli Sortavalassa ennen sotia. Meuhkaajat pitää perehtyä historiaan, jotta osaa muodoataa tulevaisuutta.

        Historiassa asiakas oli tärkein. Nyt biletys esikunta on tärkein. Päivät menee mukavasti seurustellessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historiassa asiakas oli tärkein. Nyt biletys esikunta on tärkein. Päivät menee mukavasti seurustellessa..

        Historiassa ei ollut edes asikaskäsitystä vaalijalan toiminnassa ja biletyksestä ollut tietoakaan ja sitä ei ole edelleenkään perustamiskirjan mukaan.


      • Anonyymi

        Ei ole enää Pieksämäen kaupungin asia Vaalijala, vaan hyvinvointialueen. Pitää kysyä meuhkaajan itseltä: Miksi vaalijala on olemassa? Ja perään, että: jos sitä ei olisi miten sitten toimittaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää Pieksämäen kaupungin asia Vaalijala, vaan hyvinvointialueen. Pitää kysyä meuhkaajan itseltä: Miksi vaalijala on olemassa? Ja perään, että: jos sitä ei olisi miten sitten toimittaisiin?

        Pieksämäen kaupunki oli merkittävänä osakkana omistavassa kuntainliitossa.

        Luki opetusta mitä luki tuolla aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieksämäen kaupunki oli merkittävänä osakkana omistavassa kuntainliitossa.

        Luki opetusta mitä luki tuolla aiemmin.

        Säälittävää luettavaa nää tekstit,kuka nää laittaa alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historiassa ei ollut edes asikaskäsitystä vaalijalan toiminnassa ja biletyksestä ollut tietoakaan ja sitä ei ole edelleenkään perustamiskirjan mukaan.

        Mitäs nuo bilemestarit ovat zVaalijalan tärkeintä tätä päivää. Tekevät mitä huvittaa. Mikään ei liity hoitotyöhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieksämäen kaupunki oli merkittävänä osakkana omistavassa kuntainliitossa.

        Luki opetusta mitä luki tuolla aiemmin.

        Toistaminen on opintojen kertausäiti.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaminen on opintojen kertausäiti.😄

        Lukekaa hitaasti ja ääneen kirja

        " Poikkari liiniksessä"

        Esipuhe kolmeen kertaan ja miettikää.
        "On tehtävä työtä äänettömän hädän puolesta" ja että " työ on aloitettava hädän äärimmäisestä päästä.
        Oletko ollut kaikilla osastoilla töissä ja saanut hoitaa Sortavalasta tulleita asukkaita.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa hitaasti ja ääneen kirja

        " Poikkari liiniksessä"

        Esipuhe kolmeen kertaan ja miettikää.
        "On tehtävä työtä äänettömän hädän puolesta" ja että " työ on aloitettava hädän äärimmäisestä päästä.
        Oletko ollut kaikilla osastoilla töissä ja saanut hoitaa Sortavalasta tulleita asukkaita.

        4 H kerhon metallinkeräys kuormavalta Jäppilässa on ensimmäisen vuorokauden aika varastettu 4 siipinen SEAGUL perämoottori.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        4 H kerhon metallinkeräys kuormavalta Jäppilässa on ensimmäisen vuorokauden aika varastettu 4 siipinen SEAGUL perämoottori.

        Risto kerää nimiä aloitteeseen valtuustossa että miehillä valtuuston kokoukseen valkea kauluspaita ja kravstti. Housuina nahkashortsit.
        Naisille napapaita ja musta reiskeläppä hame.

        Näin kuvan kaupunginvaltuuston kokouksesta, joka oli Poleenissa. Jotenkin pisti silmään se, että osa valtuutetuista olivat pukeutuneet vapaa-ajan yms asusteisiin. Vanhemmat valtuutetut olivat pukeutuneet asiallisesti. Hattu päässä, kellä sortsit tai työhousut jalassa, t-paita päällä. Ei ennen tultu valtuuston kokoukseen vapaa-ajan asusteissa. Mielestäni valitut valtuutetut näyttävät pukeutumisellaan ja tietysti käytöksellään kunnioituksen äänestäjilleen.

        Olenko väärässä?


      • Anonyymi00041
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain pitää nuorten miesten livenä harjoitella. Demari isä tarjoaa pojalleen pölynimurin letkua maksimi imulla.

        Sairas oot.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Sairas oot.

        Tyhjien navettojen isännät haaveilee, että hautaan laitetaan mukaan hieho ja traktori. On siinä kaupungin johtaja naispastorille haastetta toteuttaa isäntien tahto..


    • Anonyymi00040

      Varmaan nätti myyjä, harvinainen Pieksämäellä m

      • Anonyymi00043

        Senaattorin työt selvitykseen

        Maakuntaliittojen aseman ja tehtävien tarkastelu on tarpeetonta. Näin arvioi Etelä-Savon maakuntajohtaja Heini Utunen, jonka mukaan toimivaa kokonaisuutta ei kannata pilkkoa.

        Maakuntien liittojen rooli nousi tarkasteluun juhannuksen taituttua.

        Kunta- ja alueministeri Anna-Kaisa Ikonen (kok.) asetti entisen ministerin Kari Häkämiehen selvitysmieheksi tarkastelemaan maakuntaliittojen hallintoa ja muun muassa mahdollisia maakuntaliittojen ja kuntien päällekkäisiä tehtäviä.


      • Anonyymi00044

        sontaa tää juttu


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        sontaa tää juttu

        Anna Kaisa Ikonen oli eilen ilta uutisissa asian kanssa.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Anna Kaisa Ikonen oli eilen ilta uutisissa asian kanssa.

        Kaikkien puolueiden uskottavuus on mennyt pohjalukemiim ja erityisesti keskustan ja vihreiden..


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Kaikkien puolueiden uskottavuus on mennyt pohjalukemiim ja erityisesti keskustan ja vihreiden..

        Nyt vedetään matto maakuntahallituksen puheenjohtajan alta.
        Onneksi maakuntahallituksessa ei ole Pieksämäeltä demareita.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Nyt vedetään matto maakuntahallituksen puheenjohtajan alta.
        Onneksi maakuntahallituksessa ei ole Pieksämäeltä demareita.

        Kyllä on.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Kyllä on.

        Siitä piiperosta ei ole mitään apua miesten töissä. Poliittinen broileri.


    • Anonyymi00049

      Ehdotan seuraavaa.
























































      Annetaan olla.

      • Anonyymi00051

        Riston pride on anargistinen. Osoittaa mieltä aineissa

        Kyseessä on seksuaalivähemmistöjen Dyke March -kulkue, joka kulki noin kolmen kilometrin matkan Helsingin Ruttopuistosta eri katuja pitkin Kansalaistorille keskustakirjasto Oodin eteen.

        Poliisi oli turvaamassa marssin kulkua. Poliisin mukaan itse kulkue sujui sen näkökulmasta rauhallisesti. Mielenosoitusta ei oltu ennalta ilmoitettu poliisille, johtokeskuksesta sanotaan.

        Partio oli poliisin mukaan kahdeksan aikaan illalla tarkastamassa yhden ihmisen henkilöllisyyttä Kansalaistorilla.

        – Väkijoukko oli tähän liittyen tuohtunut ja siitä aiheutui tällainen välikohtauksen poikanen, johtokeskuksesta kerrotaan.

        Poliisin mukaan ihmisiä pyrittiin tilanteessa pitämään etäämmällä, ja tässä kohtaa yksi ihminen otettiin niskoittelusta kiinni. Poliisille ei ole ilmoitettu, että kukaan olisi vahingoittunut


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe