Kokoomuspoliitikko ja demari jakaa varmaa tietoa että ps valtuuttu flirttailee kahvila myyjää satsissa.
Poliikan puskaradio
46
1567
Vastaukset
- Anonyymi
Politiikan juoruradion mukaan lehmät lentää ja utreissa roikkuu Naarajärven ryhmän joosepit.
- Anonyymi
Roikkuu munissa ja kaupungin johtajalle ...TYÖ Rauha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikkuu munissa ja kaupungin johtajalle ...TYÖ Rauha
Leski puutteessa
- Anonyymi
Anteeksi missä aineissa kirjoitit?
- Anonyymi
Kaupungin demarivaltuutetet jakavat salaisia työryhmän tekemiä talouden säästö toimenpiteitä työväenyhdistyksessä. Työpaikkoja vaihdetaan kiireesti sellaisiin työpaikkoihin mihin säästötoimet ei kodista.
- Anonyymi
Kaupungin johtajalle työ rauha ja demarit pihalle.
- Anonyymi
Jari Nykänen tulevan kaupungin johtajan Oikea käsi.JES
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin johtajalle työ rauha ja demarit pihalle.
Uusi kaupungin johtaja ei ole vielä virassa. Jää nähtäväksi kenen kupista lipittää, käy samoin kuin Jariile, kun lähti Naarajärven ryhmän vietävälsi. Johtajasopimus on tehty enemmäm valtuuston mukaiseksi kuin Naarajärven ryhmän mukaiseksi. Keväällä on kaupungin johtajan valinta edessä, jos kanttilan kapinetin saunaosaston kuusikympisten kullitus jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi kaupungin johtaja ei ole vielä virassa. Jää nähtäväksi kenen kupista lipittää, käy samoin kuin Jariile, kun lähti Naarajärven ryhmän vietävälsi. Johtajasopimus on tehty enemmäm valtuuston mukaiseksi kuin Naarajärven ryhmän mukaiseksi. Keväällä on kaupungin johtajan valinta edessä, jos kanttilan kapinetin saunaosaston kuusikympisten kullitus jatkuu.
Naarajärven narttun kiimalle ei ole näköpiirissä laantumisen merkkejä. Naarajärven rymän isäntien kiimaruikkiminen kaupungin pylväisiin jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naarajärven narttun kiimalle ei ole näköpiirissä laantumisen merkkejä. Naarajärven rymän isäntien kiimaruikkiminen kaupungin pylväisiin jatkuu.
Ongelma on perimmältään siinä kun kepulainen ammattimies teatterineuvos Lyyra on vienyt demareiden tollikka poikien työpaikat. Ne pojat voi kaivaa isänsä kanssa nenää kotonakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on perimmältään siinä kun kepulainen ammattimies teatterineuvos Lyyra on vienyt demareiden tollikka poikien työpaikat. Ne pojat voi kaivaa isänsä kanssa nenää kotonakin.
Kunnon kepulainen on rehellinen uuden ryhmän mukaan eikä kyläräyhääjä. Kaupungin työpaikat eivät kilpaile palkoilla ja maatalojen Naarajärven ryhmän kinttaiden kantajaijen jälkeläiset niitä tavoittelee, että autioituva tilat pysyisi asuttuna. Vaimon puutteeseen käyvät vanhoja navetan hajulle tuoksuvia leskirouvia nylkyttämämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kepulainen on rehellinen uuden ryhmän mukaan eikä kyläräyhääjä. Kaupungin työpaikat eivät kilpaile palkoilla ja maatalojen Naarajärven ryhmän kinttaiden kantajaijen jälkeläiset niitä tavoittelee, että autioituva tilat pysyisi asuttuna. Vaimon puutteeseen käyvät vanhoja navetan hajulle tuoksuvia leskirouvia nylkyttämämässä.
Niitå lehmän peräpeiliin sontalapio kådessä tuijottajia riittää Pieksämäellä peräkammareissa. Ei siinä maisemat muutu paljokaan, kun touhuaa vanhan leskiruovan kanssa kanttilan kapinetissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kepulainen on rehellinen uuden ryhmän mukaan eikä kyläräyhääjä. Kaupungin työpaikat eivät kilpaile palkoilla ja maatalojen Naarajärven ryhmän kinttaiden kantajaijen jälkeläiset niitä tavoittelee, että autioituva tilat pysyisi asuttuna. Vaimon puutteeseen käyvät vanhoja navetan hajulle tuoksuvia leskirouvia nylkyttämämässä.
Farmi tilallekin lähti kaupungista emännäksi vakaumuksellinen pääluottamusmies ay demarin tyttö. Yhden pääluottamusmiehen poika otti isontalon tytön Hietamäestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitå lehmän peräpeiliin sontalapio kådessä tuijottajia riittää Pieksämäellä peräkammareissa. Ei siinä maisemat muutu paljokaan, kun touhuaa vanhan leskiruovan kanssa kanttilan kapinetissa .
Jossain pitää nuorten miesten livenä harjoitella. Demari isä tarjoaa pojalleen pölynimurin letkua maksimi imulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farmi tilallekin lähti kaupungista emännäksi vakaumuksellinen pääluottamusmies ay demarin tyttö. Yhden pääluottamusmiehen poika otti isontalon tytön Hietamäestä.
Se on sitä uuden ryhmän näkemystä rehellisestä keskustalaisesta. Korkeasti koulutettuja on taustoista huolimatta ja osaajia. Demareitakin on maatalojen pitäjinä ja yrittäjinä. Ongalmana on kylille ja kaupunkeihin neljän seinäsisään jäävät nuoret. On edesvatuutonta Naarajärven ryhmän ilkkumista ja leimaamista poliittisen taustan vuoksi. Totuus on, että maatiloille ei ole kotimaisia marjojen poimijoita, metsien istuttajia, kasvituotantoon puutarhatyöntrkijöitä, maatalouslomittajia jne riittävästi tai juuri ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain pitää nuorten miesten livenä harjoitella. Demari isä tarjoaa pojalleen pölynimurin letkua maksimi imulla.
Demari isä odottaa, jospa joku morsian ehdokkaista viihdyttäisi häntäkin. Kaupungissa asuvien, kun ei tarvitse morsian ehdokkaista olla huolissaan, koska maalta niitä tulee jonoksi asti opiskelemaan. Pääkaupunki seudullakin on yli 200 000 tuhatta naissinkkua enemmän kuin miehiä. Ei tarvitse väkisin suvun voimalla järjrstellä morsiamia mm. demareille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demari isä odottaa, jospa joku morsian ehdokkaista viihdyttäisi häntäkin. Kaupungissa asuvien, kun ei tarvitse morsian ehdokkaista olla huolissaan, koska maalta niitä tulee jonoksi asti opiskelemaan. Pääkaupunki seudullakin on yli 200 000 tuhatta naissinkkua enemmän kuin miehiä. Ei tarvitse väkisin suvun voimalla järjrstellä morsiamia mm. demareille.
Vaalijala prodcast alusta , tekniikka ja henkilöt on vaihtunut yksityiseksi Solex iksi.
Vaalijalaan jäi henkilöstö menot ja vanhat johtajien prodcastit jäi kaikumaan tilinpäätökseen hupiosastona. On siellä hyviäkin yksinpuheluja mutta ei niitä kukaan kuuntele.
Niin se maksaa kaupunki ja Vaalijala Veturitorin kilpailuja työntekijöidensä palkoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalijala prodcast alusta , tekniikka ja henkilöt on vaihtunut yksityiseksi Solex iksi.
Vaalijalaan jäi henkilöstö menot ja vanhat johtajien prodcastit jäi kaikumaan tilinpäätökseen hupiosastona. On siellä hyviäkin yksinpuheluja mutta ei niitä kukaan kuuntele.
Niin se maksaa kaupunki ja Vaalijala Veturitorin kilpailuja työntekijöidensä palkoissa.Vaalija on osa hyvinvointialuetts ja sen historia on aivan toisenlainen kuin kaupungin. Ei voida edes samana päivänä puhua asioista näiden kahden yhteisön toimminnoista ja henkilöstöstä. Kanttilan kapinetin nartun yksi vakio räyhääminen kohdistuu myös vaalijalaan. Vaalijalassa työskentelee paljon naisellisia naisia ja heidät koetaan uhkana oman asemansa pönkittämisen ja tavoittelun ihmissuhdekoukeroille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalija on osa hyvinvointialuetts ja sen historia on aivan toisenlainen kuin kaupungin. Ei voida edes samana päivänä puhua asioista näiden kahden yhteisön toimminnoista ja henkilöstöstä. Kanttilan kapinetin nartun yksi vakio räyhääminen kohdistuu myös vaalijalaan. Vaalijalassa työskentelee paljon naisellisia naisia ja heidät koetaan uhkana oman asemansa pönkittämisen ja tavoittelun ihmissuhdekoukeroille.
Jos tämän Solex radion toimittaja oli yhden kauden SDP valtuutettu. Pyöritti verottajan ulottumattomissa vanhan varikon hyvä tuottoista kaljan myyntiä. Yritti olla kuntoutusosaston johtaja.
Teki aivan tarpeetonta Vaalijala prodcastia.
Vaalijalassa on ihmisiä jotka tekee oikeasti vammaisten eteen töitä ilman turhaa näytelmää ja rekvisiittaa.
Pieksäjäiset on Vaalijalan ja kaupungin työntekijöiden työajalla yhteisyritys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämän Solex radion toimittaja oli yhden kauden SDP valtuutettu. Pyöritti verottajan ulottumattomissa vanhan varikon hyvä tuottoista kaljan myyntiä. Yritti olla kuntoutusosaston johtaja.
Teki aivan tarpeetonta Vaalijala prodcastia.
Vaalijalassa on ihmisiä jotka tekee oikeasti vammaisten eteen töitä ilman turhaa näytelmää ja rekvisiittaa.
Pieksäjäiset on Vaalijalan ja kaupungin työntekijöiden työajalla yhteisyritys.Puppua puhut, yritys toimii kuten yrityksien kuuluukin toimia itsenåiwesti ja toimitusjohtaja vastaa. Ei liity mitenkäån kaupungin organisaatioon tai vaalijalaan. Demariviha kumpuaa omista pakkoajatuksista, jotka olisi syytä hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puppua puhut, yritys toimii kuten yrityksien kuuluukin toimia itsenåiwesti ja toimitusjohtaja vastaa. Ei liity mitenkäån kaupungin organisaatioon tai vaalijalaan. Demariviha kumpuaa omista pakkoajatuksista, jotka olisi syytä hoitaa.
Oma ukko, kun löytyy elämäänsä kyllästyneenä hengettömänä ja leskenä ei yritystä saa pidettyä pustyssä. Syy on työntekijöissä ja ay-liikkeessä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puppua puhut, yritys toimii kuten yrityksien kuuluukin toimia itsenåiwesti ja toimitusjohtaja vastaa. Ei liity mitenkäån kaupungin organisaatioon tai vaalijalaan. Demariviha kumpuaa omista pakkoajatuksista, jotka olisi syytä hoitaa.
Onko hankittu kaupungilta tai Vaalijalasta sivutoimilupa. Ville siinä porukassa ainut rehellinen, kommunisti. Pitää olla firmalla omat puhelimet jotka on kiinni työaikana.
Vaalijalasta pitäisi joka toinen hiveli sosionomi pistää pihalle. Uusi johtaja voi pistääkin. Konsultointi kilometri korvausten ajo taisi loppu.
Tämä viesti on veronmaksajan ei poliittinen.
Puolustakaa itseänne ja korvaamatonta työtä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hankittu kaupungilta tai Vaalijalasta sivutoimilupa. Ville siinä porukassa ainut rehellinen, kommunisti. Pitää olla firmalla omat puhelimet jotka on kiinni työaikana.
Vaalijalasta pitäisi joka toinen hiveli sosionomi pistää pihalle. Uusi johtaja voi pistääkin. Konsultointi kilometri korvausten ajo taisi loppu.
Tämä viesti on veronmaksajan ei poliittinen.
Puolustakaa itseänne ja korvaamatonta työtä.Johan Päivi henkilöstö päällikkö jakoi Vaalijalan ilosanomaa. Kun esimiehillä menee hyvin henkilöstöpäällikölläkin menee hyvin. Unohtuiko ne kymmenet hoitajat ja kakkasängyn siivoojat. 85% henkilöstöstä jää kouluttamatta.
Sitä esimies koulutusta jatketaan. Se on monien päätyö eikä paska haise.
Soleksista ei löydy mitään talous tai päättäjä tietoja googlettamalla. Eikä huppaduppa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hankittu kaupungilta tai Vaalijalasta sivutoimilupa. Ville siinä porukassa ainut rehellinen, kommunisti. Pitää olla firmalla omat puhelimet jotka on kiinni työaikana.
Vaalijalasta pitäisi joka toinen hiveli sosionomi pistää pihalle. Uusi johtaja voi pistääkin. Konsultointi kilometri korvausten ajo taisi loppu.
Tämä viesti on veronmaksajan ei poliittinen.
Puolustakaa itseänne ja korvaamatonta työtä.Vaalujala on ollut kuntayhtymä, eikä Pieksämäen kaupunki ole koskaan pystynyt sanelemaan Vvalijalan toimintas. Vaaliala yksiköitä on mm. Kuopiossa ja Rautalammilla. Vaalijalan alkupereinen paikka oli Sortavalassa ennen sotia. Meuhkaajat pitää perehtyä historiaan, jotta osaa muodoataa tulevaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalujala on ollut kuntayhtymä, eikä Pieksämäen kaupunki ole koskaan pystynyt sanelemaan Vvalijalan toimintas. Vaaliala yksiköitä on mm. Kuopiossa ja Rautalammilla. Vaalijalan alkupereinen paikka oli Sortavalassa ennen sotia. Meuhkaajat pitää perehtyä historiaan, jotta osaa muodoataa tulevaisuutta.
Historiassa asiakas oli tärkein. Nyt biletys esikunta on tärkein. Päivät menee mukavasti seurustellessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Historiassa asiakas oli tärkein. Nyt biletys esikunta on tärkein. Päivät menee mukavasti seurustellessa..
Historiassa ei ollut edes asikaskäsitystä vaalijalan toiminnassa ja biletyksestä ollut tietoakaan ja sitä ei ole edelleenkään perustamiskirjan mukaan.
- Anonyymi
Ei ole enää Pieksämäen kaupungin asia Vaalijala, vaan hyvinvointialueen. Pitää kysyä meuhkaajan itseltä: Miksi vaalijala on olemassa? Ja perään, että: jos sitä ei olisi miten sitten toimittaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää Pieksämäen kaupungin asia Vaalijala, vaan hyvinvointialueen. Pitää kysyä meuhkaajan itseltä: Miksi vaalijala on olemassa? Ja perään, että: jos sitä ei olisi miten sitten toimittaisiin?
Pieksämäen kaupunki oli merkittävänä osakkana omistavassa kuntainliitossa.
Luki opetusta mitä luki tuolla aiemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieksämäen kaupunki oli merkittävänä osakkana omistavassa kuntainliitossa.
Luki opetusta mitä luki tuolla aiemmin.Säälittävää luettavaa nää tekstit,kuka nää laittaa alkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Historiassa ei ollut edes asikaskäsitystä vaalijalan toiminnassa ja biletyksestä ollut tietoakaan ja sitä ei ole edelleenkään perustamiskirjan mukaan.
Mitäs nuo bilemestarit ovat zVaalijalan tärkeintä tätä päivää. Tekevät mitä huvittaa. Mikään ei liity hoitotyöhön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieksämäen kaupunki oli merkittävänä osakkana omistavassa kuntainliitossa.
Luki opetusta mitä luki tuolla aiemmin.Toistaminen on opintojen kertausäiti.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaminen on opintojen kertausäiti.😄
Lukekaa hitaasti ja ääneen kirja
" Poikkari liiniksessä"
Esipuhe kolmeen kertaan ja miettikää.
"On tehtävä työtä äänettömän hädän puolesta" ja että " työ on aloitettava hädän äärimmäisestä päästä.
Oletko ollut kaikilla osastoilla töissä ja saanut hoitaa Sortavalasta tulleita asukkaita. - Anonyymi00038
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa hitaasti ja ääneen kirja
" Poikkari liiniksessä"
Esipuhe kolmeen kertaan ja miettikää.
"On tehtävä työtä äänettömän hädän puolesta" ja että " työ on aloitettava hädän äärimmäisestä päästä.
Oletko ollut kaikilla osastoilla töissä ja saanut hoitaa Sortavalasta tulleita asukkaita.4 H kerhon metallinkeräys kuormavalta Jäppilässa on ensimmäisen vuorokauden aika varastettu 4 siipinen SEAGUL perämoottori.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
4 H kerhon metallinkeräys kuormavalta Jäppilässa on ensimmäisen vuorokauden aika varastettu 4 siipinen SEAGUL perämoottori.
Risto kerää nimiä aloitteeseen valtuustossa että miehillä valtuuston kokoukseen valkea kauluspaita ja kravstti. Housuina nahkashortsit.
Naisille napapaita ja musta reiskeläppä hame.
Näin kuvan kaupunginvaltuuston kokouksesta, joka oli Poleenissa. Jotenkin pisti silmään se, että osa valtuutetuista olivat pukeutuneet vapaa-ajan yms asusteisiin. Vanhemmat valtuutetut olivat pukeutuneet asiallisesti. Hattu päässä, kellä sortsit tai työhousut jalassa, t-paita päällä. Ei ennen tultu valtuuston kokoukseen vapaa-ajan asusteissa. Mielestäni valitut valtuutetut näyttävät pukeutumisellaan ja tietysti käytöksellään kunnioituksen äänestäjilleen.
Olenko väärässä? - Anonyymi00041
Anonyymi kirjoitti:
Jossain pitää nuorten miesten livenä harjoitella. Demari isä tarjoaa pojalleen pölynimurin letkua maksimi imulla.
Sairas oot.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sairas oot.
Tyhjien navettojen isännät haaveilee, että hautaan laitetaan mukaan hieho ja traktori. On siinä kaupungin johtaja naispastorille haastetta toteuttaa isäntien tahto..
- Anonyymi00040
Varmaan nätti myyjä, harvinainen Pieksämäellä m
- Anonyymi00043
Senaattorin työt selvitykseen
Maakuntaliittojen aseman ja tehtävien tarkastelu on tarpeetonta. Näin arvioi Etelä-Savon maakuntajohtaja Heini Utunen, jonka mukaan toimivaa kokonaisuutta ei kannata pilkkoa.
Maakuntien liittojen rooli nousi tarkasteluun juhannuksen taituttua.
Kunta- ja alueministeri Anna-Kaisa Ikonen (kok.) asetti entisen ministerin Kari Häkämiehen selvitysmieheksi tarkastelemaan maakuntaliittojen hallintoa ja muun muassa mahdollisia maakuntaliittojen ja kuntien päällekkäisiä tehtäviä. - Anonyymi00044
sontaa tää juttu
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
sontaa tää juttu
Anna Kaisa Ikonen oli eilen ilta uutisissa asian kanssa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Anna Kaisa Ikonen oli eilen ilta uutisissa asian kanssa.
Kaikkien puolueiden uskottavuus on mennyt pohjalukemiim ja erityisesti keskustan ja vihreiden..
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kaikkien puolueiden uskottavuus on mennyt pohjalukemiim ja erityisesti keskustan ja vihreiden..
Nyt vedetään matto maakuntahallituksen puheenjohtajan alta.
Onneksi maakuntahallituksessa ei ole Pieksämäeltä demareita. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Nyt vedetään matto maakuntahallituksen puheenjohtajan alta.
Onneksi maakuntahallituksessa ei ole Pieksämäeltä demareita.Kyllä on.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kyllä on.
Siitä piiperosta ei ole mitään apua miesten töissä. Poliittinen broileri.
- Anonyymi00049
Ehdotan seuraavaa.
Annetaan olla.- Anonyymi00051
Riston pride on anargistinen. Osoittaa mieltä aineissa
Kyseessä on seksuaalivähemmistöjen Dyke March -kulkue, joka kulki noin kolmen kilometrin matkan Helsingin Ruttopuistosta eri katuja pitkin Kansalaistorille keskustakirjasto Oodin eteen.
Poliisi oli turvaamassa marssin kulkua. Poliisin mukaan itse kulkue sujui sen näkökulmasta rauhallisesti. Mielenosoitusta ei oltu ennalta ilmoitettu poliisille, johtokeskuksesta sanotaan.
Partio oli poliisin mukaan kahdeksan aikaan illalla tarkastamassa yhden ihmisen henkilöllisyyttä Kansalaistorilla.
– Väkijoukko oli tähän liittyen tuohtunut ja siitä aiheutui tällainen välikohtauksen poikanen, johtokeskuksesta kerrotaan.
Poliisin mukaan ihmisiä pyrittiin tilanteessa pitämään etäämmällä, ja tässä kohtaa yksi ihminen otettiin niskoittelusta kiinni. Poliisille ei ole ilmoitettu, että kukaan olisi vahingoittunut
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522