Harva muistaa vielä Simpsonit-sarjaa ... mutta uusinnat tulevat takaisin telkkariin!

Anonyymi-ap

Ihan kiva mutta ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe
eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D
kannattaa kattoo nopee

28

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      piirrosfilmeissä kerrottiin se mitä ei ääneen voitu sanoa

    • Anonyymi

      Minä muistan tv-sarja Alfinkin, se oli hyvä. Mutta Peyton Place aiemmilta ajoilta oli turruttava, sitten tuli Nick Nolten tähdittämä Rikas rakas köyhä varas, perustui kirjaan, jonka luinkin. Maxwell Smart oli vielä aiemmin, agentti samaa lajia kuin Sebastian Tynkkynen:)

      • Anonyymi

        Polttouhrit.

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005135416.html

        Jussi Halla-ahohan on vähätellyt holocaustiakin sanoen siitä puhumisen olevan ilmanaikuista holohölöä.
        Kertoo persujen natsimielisyydestä sekin niiden kaikkien muiden hakaristitouhujen lisäksi, joissa persut on olleet äärioikeistoa edustamassa. Sitten ne natsihommat on yritetty kuitata niin, että ne on olleetkin ihan huumorihommia, tai paikalla on oltu ihan sattumalta, kun media on vetänyt ne esiin. Yksi persuministeri erosikin niiden takia.
        HH/88 ja heil Halla-aho vaan, ei pidä olla sinisilmäinen persujen suhteen, se on minun mielipide.


      • Anonyymi

        Golditz. Se oli silloin, kun MTV oli kakkonen ja siellä oli lakko ja jäi jakso katsomatta. Siinä oli se "näkymätön mies" David McCallum yhdessä roolissa. Waltonin perhe oli ihan nynny sarja.


      • Anonyymi

        Peyton Placen viimeinen kausi pilattiin pakkokeenereillä


    • Anonyymi

      Homer ei kasviksia syö. Purra ei muuta syökään, kaksi äärilaitaa.

      • Anonyymi

        Homer on länkisääripersu ja Riikka on rasvanaamainen kasvissyöjätär.


      • Anonyymi

        Purra on itse kasvis.


    • Anonyymi

      Mutta mites tää liittyy palstan aiheeseen?

      • Anonyymi

        No, onhan Homer Simpson ihan peruspersu tietyiltä osin. Mutta Homer Simpson on sentään inhimillinen loppupeleissä toisin kuin peruspersut, joilta ei empatiaa löydy, jonka asian Purrakin esiin on tuonut.


    • Anonyymi

      Miten Sipsonit voisi unohtaa, kun niitä tulee joka päivä joltain kanavalta? Oletko dementikko, joka ei muista eilistä päivääkään?

      • Anonyymi

        Jotkut meistä joutuvat käymään työssä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut meistä joutuvat käymään työssä......

        Eikö Purra ole vieläkään onnistunut viemään ihan kaikilta työpaikkaa?


    • Anonyymi

      Laatikkoleikki oli tosi hauska. Sitä piti käydä katsomassa naapurissa, kun ei ollut kotona näköradiota. Radio oli ja siitä maksettiin lupamaksua, että sai kuulla Vennamon puheita ja tärkeämpiäkin asioita. ULA-aluettahan niissä ei alkuun ollut, kuunneltiin keskipitkillä ja ne kantoi kauemmas, että saivat Ruotsissakin niitä Vennamon jorinoita kuunnella, jos halusivat.

      • Anonyymi

        Veikko Vennamo on sikäli kiintoisa jaakkimalainen, että hänen nimensä on alunperin Fennander, joka ei viittaa karjalaissukuun. Veikko Emil Aleksander Fennander muutti sukunimensä 1938 Vennamoksi.


      • Anonyymi

        ''ULA-aluettahan niissä ei alkuun ollut, ...''

        Oli huono radio:)

        ULA-lähetykset alkoivat 1953 ja kattoi koko maan 1963


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''ULA-aluettahan niissä ei alkuun ollut, ...''

        Oli huono radio:)

        ULA-lähetykset alkoivat 1953 ja kattoi koko maan 1963

        Ei se radio huono ollut, mutta se vaan oli ajalta ennen ultralyhyitä aaltoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''ULA-aluettahan niissä ei alkuun ollut, ...''

        Oli huono radio:)

        ULA-lähetykset alkoivat 1953 ja kattoi koko maan 1963

        YLE lähetti vielä ULA-alueen tultua käyttöön muillakin aallonpituuksilla, jotka kantoivat kaukomaillekin. ULA:n kantavuus kun on lyhyt ja tuota aallonpituusaluetta ei vanhoissa radioissa ollut ensinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLE lähetti vielä ULA-alueen tultua käyttöön muillakin aallonpituuksilla, jotka kantoivat kaukomaillekin. ULA:n kantavuus kun on lyhyt ja tuota aallonpituusaluetta ei vanhoissa radioissa ollut ensinkään.

        Ei nuoremmat sukupolvet muista noita aikoja. Eikä pidäkään, niin se menee, kun ajat muuttuu. Pysyvää on vain muutos ja persujen tyhmyys.


      • Anonyymi

        Joooppppsssss naapurista kuului "Se on SILLÄ LAILLA"


    • Anonyymi

      Jos joku telkkarisarja kuvaisi nykyhallitusta, se olisi ehdottomasti Beavis & Butthead

    • Anonyymi

      Koko ajan Simpsonit on pyörineet joka päivä parillakin kanavalla.
      Ei se loppunut ole koskaan.

      • Anonyymi

        Jotkut pikku persuyrittelijät joutuu tekemään töitäkin yötä päivää...


    • Anonyymi

      Eräs analyytikko vertaisi Halla-ahoa ja Soinia Ohukaiseen ja Paksukaiseen.

    • Anonyymi

      Demarit katsovat piirrettyjä ja pörisevät hiekkalaatikolla, myös yli 18 v.

      • Anonyymi

        Mitä persut katsoo? Maailmaa pää omassa perseessä?


    • Anonyymi

      Usalaista porvari paskaa tuutin täydeltä.

    • Anonyymi

      Persuille suositeltavaa katsottavaa olisivat lastensarjat Käytöskukka sekä Kössi Kenguru. Ehkä se antaisi pientä toivoa sivistyksen seuraamisesta perässä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe