Miksi siihen tuulikaappiin on pitänyt laittaa penkit? Ei ole mukavaa tulla kauppaan, kun ukonturjakkeet istuvat siinä ja tuijottavat jokaisen sisääntulijan.
Penkit Prisman tuulikaapissa
17
460
Vastaukset
- Anonyymi
Annappa mennä ensin ystäväsi kauppaan ja kuuntele perässä kävellessäsi miten juoruavat ohikulkkjoista
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt enkä tykkää tuosta, vaikka sillon ku mä siitä ohi olen menny niin ei siinä näy ketää kuin harvoin. Vaikka ulos ne tuulikaain penkit mutta pois siitä.
lajijasuris - Anonyymi
Tulkaapa tänne pikkukyliin katsomaan, kuinka täällä tuijotellaan. Ainakin yhdessä paikassa iso ukko- tai akkalauma ei saa silmiään irti jokaisesta tulijasta. Kotona ei opetettu, että ihmisiä ei tuijoteta.
- Anonyymi
Jaa missä kylässä tällaista on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa missä kylässä tällaista on?
Missä vaan, missä on minkäänlaista kyläyhdistyksien toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaan, missä on minkäänlaista kyläyhdistyksien toimintaa.
Äläs nyt, se on katoava kansanperinne; juoruamalla pidetään kyläyhteisön henkeä yllä, joten tarkkaavaisuus on valttia.
- Anonyymi
Luulisin että ne on sitä varten et vanhukset voi levähtää ennenkuin lähtevät kotio päin, mut se on vaan mun arvailu.
Enkä todellakaan tykkää jos siinä on ukkoja kun meen kauppaan. Kysyin kerran yhdeltä ukolta et ooks sä istunut täällä koko päivän niin se vastasi voin mä tulla teillekin istuun. Sen jälkeen en oo kysynyt mitään.
Ne on niin hemmetin uteliaita et niiden tarttis kaikki nähdä ja kuulla. Ja sit ne arvostelee keskenään ihmisen
Katsoisivat ensin peiliin ja arvostelisivat sit vasta- Anonyymi
Olipa Ukolta hyvä vastaus.
- Anonyymi
Antakaa palautetta infoon,
- Anonyymi
ÄLÄ PUUTU PIKKU ASIOIHIN TOLIKKA ONKO JTN PAHAA SULLE PULIPENKKILÄISET TEHNEET HÄH. KOKOA APPEESI MAKSA JA HÄIVY MAISEMAAN.
- Anonyymi
On siinä joskus metsämaalaisia odottamassa kyytiä kotiinsa. Eli ihan normaalia. Taksi tuo ja kun ostokset on tehty taksi vie porukat koteihinsa.
- Anonyymi
Loimaalla uteliaisimmat ihmiset ja kaikki ilmaisen perässä
- Anonyymi
Joka paikassa varmaan ollaan ilmaisen perässä, ettei omat rahat kulu esim ruokaan. Ja sit ostetaan kuitenkin kaljaa ja tupakkaa
Monikin vanha ihminen kerää tölkkejä ja pyöräilee tuolla joka puolella pitkiäkin matkoja.
Yksikin rouva laittaa kätensä aina noihin roskiksiin jos olis tyhjä tölkki.yäk,voit saada huume neulan sormeen tai jotain muuta vaarallista - Anonyymi
kyllä on loimaalaisilla pienet murheet,antakaa ihmisten olla.
- Anonyymi
Mieluummin pienet kuin isot.
- Anonyymi
Istumista varten ne penkit on.
- Anonyymi
Antaa ihmisten istua ihan rauhassa. Ketä se loukkaa jos katsovat ( on meissä katsomista). Näkyy olevan ainakin kotiin kyytiä odottavia ihmisiä penkeillä. Ei kaikki jaksa seisoa ostostensa kanssa ulkona odottamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984