En ole nähnyt yhtään ihmettä

Anonyymi-ap

Olen ollut hellari lapsesta asti. En ole nähnyt yhtään ihmettä. Sairaat eivät ole parantuneet, kuolleet eivät ole heränneet eikä ihme ole ketään pelastanut.

En ole havainnut johdatusta enkä yliluonnollisia rukousvastauksia. En ole nähnyt Jeesusta, enkeleitä enkä ole kuullut ääniä.

Ajatukset päässäni ovat minun, ei Jumalan. Niissä ei ole mitään ihmeellistä.

En näe mitään syytä uskoa enää Jeesukseen. Synnit nyt saa anteeksi muutenkin, jos edes tarvitsee. En tarvitse Jeesusta mihinkään. Jumalakin on etäinen. Liekö sitä olemassakaan?

60

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut hellari lapsesta asti. <- Varmasti joo näin. 🙄

• Anonyymi

Enkä ole ainut!😁

• Anonyymi

Trolli. Ei ole ollut koskaan uskossa.

• Anonyymi00046

Trolli valehtelijahan alottaja on. Sen lukee hänen tekstistään selvästi.
        Aattelin lukea ketjua, että onks se jo havattu.

• Anonyymi

Et ole helluntailainen. Jo pelastuminen on suurin ihme mitä ihminen voi kokea maanpäällä. Ennen kaikkea se koetaan. Monilla myös elämänmuutos näkyy, Kessuttelu jää pois jne.

• Anonyymi

Tupakan aiheuttama riippuvuus on miedompi kuin uskonnon, jos nyt vahingollisia pään sekoittamistapoja vertaillaan.

• Anonyymi

Helluntailaisissa on nykyään paljon uudestisyntymättömiä käännynnäisiä. Aikoinaan (kauan ennen Helluntaikirkkoa) oli asiat toisin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisissa on nykyään paljon uudestisyntymättömiä käännynnäisiä. Aikoinaan (kauan ennen Helluntaikirkkoa) oli asiat toisin,

Olen totisesti epäillyt, että helluntaissa on ,varsinkin nuorissa, uudestisyntymättömiä ihmisiä. Heillä on uskonto, mutta ei Jeesusta.

• Anonyymi00022

Pelastuminen selviää vasta viimeisellä tuomiolla. Ei niitä pelastuksia ihmiset voi toisilleen jakaa.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi00041

Pelastautuminen mistä ja miten?

• Anonyymi

Aloittaja harrasti uskontoa, ei ollut uudestisyntynyt.

Miksi?

• Anonyymi

Sosiaaliset syyt, ei epätavallista toisessa polvessa.

Aiheesta voi lukea vaikkapa hebr.kirje luku 11 ja jopa miettiä lukemaansa.

• Anonyymi

Olen ihmetellyt sairaiden määrää seurakunnassa. Kukaan ei näytä paranevan oikeista taudeista ja vammoista. Silti puhutaan parantamisesta.

• Anonyymi00053

Se johtuu epäuskosta sekä kateudesta. Kun itse ei parane, niin ei sallita lähimmäistenkään paranevan.

• Anonyymi

Se johtuu siitä, että ihmeitä ei tapahdu. Miksi ei tapahdu? Siksi, että Jumala ei ole olemassa.

• Anonyymi

Jumala tekee ihan omia päätöksiä, ei kysy niihin lupaa ihmisiltä.
        Ja jos hän on hiljaa se ei tarkoita ettei häntä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala tekee ihan omia päätöksiä, ei kysy niihin lupaa ihmisiltä.
        Ja jos hän on hiljaa se ei tarkoita ettei häntä ole.

Jumala tahtoo, että hänen uskotaan olevan olemassa. Hänellä on velvollisuus ilmoittaa itsensä ja todistaa olevansa olemassa.

• Anonyymi00015

Kyllä minä haluan uskoa paranemiseen. Muttan jaksa uskoa että downin geenit muuttuu terveiksi tai jalka kasvaa puuttuneen tilalle. Tv7 lääkäri sanoi että muistaa 2 ihmejuttua. Toinennol pahan ihottuman paraneminen yössä.
      Mutta olen 80v ja minulla on ollut vaikka mitä rokkoja ja synnytyksiä ja varmaan 3 flunssaa per vuosi=240 flunssaa. On kädi katkrnnut ja jalka bmvääntynyt. On leikattu sappi ja kaihi jne. Että voihan sano että monesta parantunutkkn. Kiitos Jeesus

• Anonyymi00016

Et keskustelun aloittaja ole ainoa epäuskoinen 'helluntailainen', joka epäilee jopa Isä Jumalan olemassaoloa, sillä suurin osa helluntailaisista on samalla asenteella varustettuja. Ja varsinkin ne ovat epäuskoisia, jotka edelleenkin kuuluvat myös luterilaiseen kirkkoon, vaikka sanovat olevansa helluntailaisia.

• Anonyymi00017

Room.9:27 Mutta Jesaias huutaa Israelin edestä: jos Israelin lasten luku olis niinkuin santa meressä, niin kuitenkin tähteet autuaaksi tulevat. Biblia (1776) 1Moos.22:17. Jes.10:22-23. Room.11:5.

• Anonyymi00018

En ole koskaan ollut helluntailainen, enkä kuulu edes ev. luttiin. Kun olin 16, olin kaverin kanssa juomassa. Kaverin pyynnöstä menimme helluntailaisten telttaan. Siellä tuotiin lavalle nainen pyörätuolissa, joka sitten käveli omin jaloin pois. Eli, oikea lavastettu ihme vääriltä profeetoilta. Sen jälkeen alkoi kielilläpuhuminen. Noh, kaverini on vähän tyhmä, ja hän tuli uskoon siellä että heilahti. Sellainen on mahdollista vain vähemmän älykkäille, siksi sitä tapahtuu paljon esimerkiksi vankiloissa.

• Anonyymi00019

Ei niitä ihmeitä tapahtu eikä valejeesuksia ilmesty vaikka isot pojat niin väittää.

Paljon muutakin mitä niiden jutuista ei kannata uskoa.

• Anonyymi00021

Kyllä ne ihmeet uskonlahkoissa tapahtuu vain lahkolaisen kukkarossa, joka tyhjenee kuin ihmeen kaupalla profeettain taskuihin.

• Anonyymi00023

Raamattu varoittaa lahkolaisista.

Luuk. 20:47

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."

• Anonyymi00024

Jenkkilästä tuodut hurmoslahkot ovat kuin pyörremyrskyjä.

Niihin kannattaa pitää etäisyyttä.

• Anonyymi00025

>>>>Olen ollut hellari lapsesta asti. En ole nähnyt yhtään ihmettä. Sairaat eivät ole parantuneet, kuolleet eivät ole heränneet eikä ihme ole ketään pelastanut.<<<

Ihminen ei tule uskoon ihmeiden perässä juoksemisella.
      Ei auta vaikka kuolleet heräisivät , ellei usko ja ojentaudu Jumalan Sanan mukaan. Ihminen pelastuu uskomalla evankeliumin ja kääntymällä pois entisestä synti elämästään.
      -----
      ‭‭Luukas‬ ‭16‬:‭27‬-‭31‬ ‭FB38‬‬ ( asiayhteys Luuk.16:19-31.)
      ”Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon — sillä minulla on viisi veljeä — todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."”
      ------
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭3‬:‭21‬-‭26‬ ‭FB38‬‬
      ”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”

• Anonyymi00026

Aloitus on tyhjän- tyhmänpään suun louskutusta.

Ollut ja ollut. sitä ja tätä. Älä viitti olla lapsellinen.
      Itsekin olen riittävän sairas- matkalainen, mutten tyhmä.
      On ohileikattu- on avanteita ja muuta ongelmaa ja remppaa.
      ja jopa kuolenkin --- ymmärtääkö HÄN?

Kun Iankaikkinen se Elämän armolahja, Raamatun sanan mukaan päivittyy kohdalleni.
      sairaudet on pois, ja olen herännyt kuolleista, sekä saan nähdä Jumalani.

Eli Kristukseen katsoen, se on totta...

Mutta, onhan sekin totta- että serkkuni nousi- seurakunnan pyytämäni esirukouksen kautta saattohuoneesta- syövästä parantuneena, vaikka lääketiede nosti kädet pystyyn.
      Kävi satojen- kilometrien päässä olleen seurakuntai edessä kertomassa, että hänen puolestaan silloin rukoiltiin, hän parani- ja on tässä.
      Koluttautui vielä luterilaisen kirkon tehtäväkuvaan ja on nyt eläkkeellä.

Eli aloittajan puheet on historiaa ja tyhjää täynnä.... hellari sitä ja tätä, eli taitaa olla joku huuha pappi- tampere- turku- helsinki - mitä milloinkin palstalla.

paikkakuntanimet tarkoituksella pienellä.

• Anonyymi00028

Serkkusi sai hoitoa ja parani sen ansiosta. Ei se mikään ihme ole. Vai kuoliko myöhemmin samaan vaivaan?

• Anonyymi00027

Parhami ja Olseni perusti sen lahkon.

• Anonyymi00029

Ne miehet tuli kuuluisaksi ihan muista asioista kuin Raamatun tuntemuksestaan.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ne lupaili varmoja taivaspaikoja.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Parham tuli kuuluisaksi siitä, että hänen rukouspalvelunsa kautta
        lukuisia ihmisiä parantui erilaisista vaivoista ja sairauksista.
        Siitä hän tuli kuuluisaksi.

Hänet kyllä tuomittiin mutta sitten vapautettiin koska kävi
        ilmi, että hän oli joutunut ilkikurisen valheellisen juonen
        uhriksi ja oli täysin syytön.

Ja tätä ilkikurista valhetta levitetään Perkeleen palvelijoiden
        kautta sata vuotta hänen jälkeensä. Herää kysymys, että miksi,
        jos hän oli Taavi Tavanomainen. Jos Taavi Tavanomainen joutuu
        vankilaan pedofiliasta, ei häntä herjata sata vuotta myöhemmin.
        Hänet unohdetaan muutamassa vuodessa.

Mvh J - K

• Anonyymi00030

Lopun aikoina ihmiset ovat herjaajia.

• Anonyymi00035

Factatietoa, että molemmat gurut vietiin vankilaan niistä asioista.

• Anonyymi00031

Jeesus ei luvannut tehdä enää mitään uusia ihmeitä.

Mark. 8:12

Jeesus huokasi syvään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti: tälle sukupolvelle ei merkkiä anneta.

Ihmeitä tekee valejeesukset.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Alotus trollolloo 🎃

• Anonyymi00032

Aloitus on täyttä totta.

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Aloitus on täyttä totta.

Ja lehmät lentää.🐮

• Anonyymi00033
        Demokrates kirjoitti:

Ja lehmät lentää.🐮

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi00034

Nainen vaietkoon seurakunnassa. Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon. Muuten veteli heidät posliiniksi lampaiden keritsimillä.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

• Anonyymi00043

Hauska Persu!

• Anonyymi00036

Kyllä ihmeitä tapahtuu. Kuten Suomi nimisen valtion romahdus yhdestä maailman rikkaimmista valtioista köyhäksi kehitysmaaksi vain muutamassa vuosikymmenessä.

• Anonyymi00037

Persut ja Kokoomus vallassa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Persut ja Kokoomus vallassa.

Onhan se melkoinen ihme, 300.000 työtöntä ja talous kuralla.

• Anonyymi00038

Paavali saattoi jotain valehdella, mutta siinä oli oikeassa että lopun ajan ihmiset ovat aivan mahdottomia. Herjaajia yms.

Naulan kantaan osui.

• Anonyymi00042

Diakonissalaitoksen urhelupoliklinikan dia konissa- ratsastusmerkin anomuspaperit sisään äkkiä.

• Anonyymi00044

No mitä ”ihmeitä” uskoakseen ovat nähneet ja kokeneet? Siis selvinpäin.

• Anonyymi00045

Raija Pelllin kirjassa: Vahvassa uskossa, harhaanjohtajat, ,on kerätty tositapauksia helluntailaisten touhuista. Kannattaa lukea.

• Anonyymi00051

>>>Raija Pelllin kirjassa: Vahvassa uskossa, harhaanjohtajat, ,on kerätty tositapauksia helluntailaisten touhuista. Kannattaa lukea.<<<

Ivar Lundgrenin kirjassa "Georg revolutionär" on myös
        tositapauksia. Se kertoo ruotsalaisesta pastorista, joka tuli
        uskoon nuorena vallankumouksellisena syndikaattina.

Hän ajautui pelastusarmeijan kokoukseen ja siellä Pyhä Henki
        otti hänet kiinni. Georg palastui, tuli uskoon siinä kokouksessa ja
        sinä yönä. Hän nimittäin oli "katumuspenkissä" polvillaan tuntikausia
        suuressa synnin tuskassa. Lopulta kun oli jo aaumyö, hän kuuli
        Jeesuksen äänen joka sanoi: "Georg, minä annan syntisi sinulle anteeksi."

Kun hän sitten käveli ulos kirkosta, hän katsoi katumaisemaa ja ihmetteli;
        onko Jumala todella koristanut kadun ja koko kaupungin vain siksi, että
        minä tulin uskoon. Ei Jumala ollut koristanut katua eikä kaupunkia vaan
        Georgen sydämen. Sydämeen oli tullut valo Jumalasta. Pimeys oli
        väistynyt valon tieltä. Siksi hän näki luonnon(kin) kauniipana kuin
        koskaan ennen.

Tästä lähti Georg Gustafssonin Jeesuksen seuraaminen ja erittäin
        mielenkiintoinen elämä. Kerran kun hän oli kirkon kellarissa
        tekemässä huoltotyötä kaverinsa kanssa kun tuli pääsi irti. Näytti
        siltä, että koko kirkko palaa eikä sille mahda mitään. Silloin Georg
        muisti Heb 11:34 Sanan: "Uskon kautta he sammuttivat tulen voiman,"

Georg huusi: "Tuli, sammu Jeesuksen nimessä ! Ja tuli sammui
        välittömästi.

Paljon muutakin Georg teki, ja jos kertoisin kaikesta, mitä hän
        teki, koko viikko ei riittäisi niiden kirjoittamiseen. Ne on kuitenkin
        kirjattu tuohon em. kirjaan. Kantsii lukea, ehkä se on myös suomeksi.
        En tiiä.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Georg_Gustafsson_(pastor)
        https://www.libris.se/product/revolutionar-och-visionar-georg-gustafsson/

Mvh J - K

• Anonyymi00048

Ihmeellinen lahko, tuotu Amerikasta.

• Anonyymi00049

Hellari eli HellBoy tai HellGirl

• Anonyymi00050

Luuk.13:32 Ja hän sanoi heille: menkäät ja sanokaat sille ketulle: katso, minä ajan ulos perkeleitä, ja parannan tänäpänä ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä lopetan. Biblia (1776)

• Anonyymi00052

Mites on ? - kuinka se korvien väli - Pelaako se? Jos se pelaa se on tosi ihme.
      Ei ihme ettet ole huomannut!

• Anonyymi00055

Eihän se Pellin kirjassa kuollut, jonka puolesta rukoiltiin noussut kuolleista.

Ei mitään vahinkoa tapahtunut.

Ja jos olisi noussut, voisi tyttökoulun tytöt herättää kuolleista.

• Anonyymi00056

Oikea lääkäri tutki kaikki helluntailaisten Ylivainion aikaiset väitteet siellä tapahtuviksi väitetyistä ihmeparanemisista Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.
      Yhteensä 1304 tapausta.

Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.

• Anonyymi00058

Väitöskirjan tehnyt lääkäri oli helluntailaistaustainen.

Ylivainio kuvitteli, että sellainen lääkäri todistaa hänen esittämällään tavalla ihmeitä tapahtuneeksi.

Ylivainio ei käsittänyt, että lääketieteeellinen totuus perustuu factoihin, ei pelkkään julistamiseen.

Ylivainion puoskarointi sai tylyn lopun Espanjassa. Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.

• "Olen ollut hellari lapsesta asti. En ole nähnyt yhtään ihmettä. Sairaat eivät ole parantuneet, kuolleet eivät ole heränneet eikä ihme ole ketään pelastanut."

Vastaus:
      Minä näen joka satoja ihmisiä, jotka ovat parantuneet Jeesuksen sovitustyön kautta Golgatan ristillä jo noin 2000 vuotta sitten. Tämä on myös selvästi todistettu, kun profeetta Jesaja ennusti ne jo noin 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää. Voit lukea tämän omasta Raamatustasi,
      "Mutta totisesti meidän sairautemme Hän kantoi, meidän kipumme Hän sälytti päällensä. Me pidimme Häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta Hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden.
      Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavainsa kautta me olemme paratut (parantuneet)"

Kun Jeesus vaelsi maan päällä, Hän herätti myös monia kuolleita, Ihmeitä tapahtuu tänäkin päivänäm vaikka emme yleensä ole paikan päällä näkemässä niitä,
      En minäkään ole nähnyt yhdenkään lääkärin parantavan ainuttakaan ihmistä, enkä herättävän ketään kuolleista, Joten sillä perusteella voidaan lääketiedettäkin pitää huijauksena. Sitä paitsi Jumala antoi elämän kaikille ihmisille, jotka Hän oli luonut maan tomusta. Kuka lääkäri tai muu tiedemies on pystynyt samaan?

• Anonyymi00060

" Joten sillä perusteella voidaan lääketiedettäkin pitää huijauksena. "

Lääketieteen ansiot on näytetty toteen. Se ei ole huijausta.

• Anonyymi00057

15 v. Ylivainion toiminnan jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmeparanemista.

Senkin tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.

• Anonyymi00059

Tietenkään lääkärin ei tarvitse tutkia herääkö tyttökoulun tytöt eloon.

Se ymmärtää ilman lääkäri koulutusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2784
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2472
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe