No yhyy taas

Anonyymi-ap

Tarvitaan kriisiapua, raakku on menny rikki. Joku ajo raktorilla päälle.
Nyt me tarvitaan kriisiterapiaa että päästään tämän yli, joku meni jo raakun yli.

27

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hölmö!

      • Anonyymi

        Ei ole. Tulin parin kuukauden komennukselta takas Suomeen ja tossa lueskelin uutisia. Ihmettelin aivan helvetisti, että mitä jumalauta kauheeta on tapahtunut, kun kaikki mediat kirkuu jostain raakusta. En ollut ikinä koko raakkua ennen kuullut mainitun.
        Ja sit selvisi, että se on joku helvetin kotilo!! Eikö meillä Suomessa oikeasti ole muuta murehdittavaa kuin jotkut helvetin kotilot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Tulin parin kuukauden komennukselta takas Suomeen ja tossa lueskelin uutisia. Ihmettelin aivan helvetisti, että mitä jumalauta kauheeta on tapahtunut, kun kaikki mediat kirkuu jostain raakusta. En ollut ikinä koko raakkua ennen kuullut mainitun.
        Ja sit selvisi, että se on joku helvetin kotilo!! Eikö meillä Suomessa oikeasti ole muuta murehdittavaa kuin jotkut helvetin kotilot!

        Et ollut kuullu Raakusta?

        Missä umpiossa olet kasvanut?

        Raakku oli ehdolla presidentiksikin!!


    • Anonyymi

      Onko ano tullut pori-palstalle tai peräti poriin? Ex-persu ottanut omaa tuotettaan pari liikaa🤣

    • Anonyymi

      Hyppää ny vattalles

    • Anonyymi

      Selkeästi näkee tämä keskustelupalsta on lasten temmellyskenttää. Hanttiin pannaan ja ulistaan vaikkei mitään ymmärretä. Suomi ei tarvitse mitään raakkuja, miksi sellaisesta porataan.
      En sano etteiko niitä saisi olla, mutta jos nyt hieman menee rikki vahingossa niin ei ole maailmanloppu. Kyllä niitä vielä riittää.

      • Anonyymi

        ja minä kun en mokomasta alkanut poraamaan
        aloin raakumaan ja lujaa


      • Anonyymi

        Pitäs särkyä jotain mielensäpahoittajien omaa kuten koti ja terveys niin alkaisi se tyhmä turpa pysyä kiinni


      • Anonyymi

        Kaatuu valtameri laivojakin, eikä kukaan välitä mitään.😂🤣😂

        Tälläiset palstat on keksitty, että ihmisillä olisi joku paikka mihkä purkaa/ keksiä kaikkia mitä IKINÄ vain päästään keksii kirjoittaa.
        ( jotkut purkaa sitä paskaa, mitä tulee tuutintäydeltä kotoa) 🤮🤮🙄🙄


    • Anonyymi

      Minä aina ajan raakkujen päälle. Ei sitten saa puhua viherpiipertäjille.

    • Anonyymi

      Hallitus suunnittelee Suomeen raakkukriisikeskusta. Vain sijoituspaikka on vielä auki.
      Olisi kiva, jos se tulisi Poriin. Porilaiset ovat muutenkin kovia raakumaan.

      • Anonyymi

        Porilaiset ovat Variksia ja Harakoita (SDP).


    • Anonyymi

      Minä ainakin olen raakkujen puolella. Lataan kyselemättä kaikkia pataan jotka ajelee raakkujen yli jos tulee vastaan.

      • Anonyymi

        Minä taas laitan raakkuja pataan porisemaan,voit tulla maistelemaan!laita kypärä päähän!


    • Anonyymi

      Oli pakko oikein kuuklettaa mikä tämä raakku on.Ilmeisesti nämä puhdistavat vettä valtavia määriä ja ovat siksi hyödyllisiä kaikelle muulle jokielävälle.Voisi ostaa jostain kiinan wuhanin torilta suuren satsin noita ja upottaa kokkelin pohjaan vettä puhdistamaan kun joku vatun norilsk kickel firma kuitenkin paskoo sinne aina uudelleen.

    • Anonyymi

      Mä olen ollut ihan raakkuna viime päivät. Muijan vika.

      • Anonyymi

        Raakun sisus on paahtoleivän kanssa ihan herkkua, vain vähän suolaa ja valkopippuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raakun sisus on paahtoleivän kanssa ihan herkkua, vain vähän suolaa ja valkopippuria.

        Melko kallista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko kallista

        Maistuu rahalle.


      • Anonyymi

        Siksi ne raakut on istutettu pohjoisen puhtaisiin puroihin kun ne kuolisi kymmenessä minuutissa johnakin kokemäenjoen paskaveteen.


    • Anonyymi

      Yäk. Sehän on niljakas. Samanmoinen kuin glitpovits.

    • Anonyymi

      Minä olin ihan raakkuna vaimoni kanssa viime yönä.

      • Anonyymi

        ???????!!!!!


    • Anonyymi

      Ehkä tulevana yönä vaimoni ei ole raakkuna ja avaa kotilonsa.
      Jos nyt sitten ei päänsärky iske.

      • Anonyymi

        SaaS nähdä löytyykö helmi?


    • Anonyymi

      Ei avannut kotiloaan. Oli ihan raakkuna. No täytyy poiketa paikallisessa. Siellä on hyviä pesiä.

    • Anonyymi

      Siinä nähdään, että kannattaa välttää Enson pystykauppoja, kun motokuski ei osaa edes ammattikarttansa merkkejä ja työmaapäällikkö ei osaa opastaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe