Huomaatteko jos joku on ihastunut?

Anonyymi-ap

Minä olen käyttäytynyt aivan sekavasti. Yritän olla pokkana, mutta en pysty. Melkeinpä säpsähdän toisen nähdessäni. Tuntuu, että jännite on niin suuri etten pysty edes katsomaan enää kohti. Ja olen tosi kireä koko ajan. Kuitenkin salaa ihailen ja kaipaan ja kuitenkin tiedän että tilanteesta johtuen en edes voi edetä. Ärsyttää se, etten voi hallita tunteitani hänen läsnäollessa. Ja miten voin edes tuntea näin voimakasta vetovoimaa? Ihan järkyttävää.

65

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa se on. Niin ihanaa.

• Anonyymi

Meni syteen tai saveen! ☺️

• Anonyymi

Huomaahan sen.

• Anonyymi

Toki.

• Anonyymi

Samoin… onko kertonut omista tunteistaan?

• Anonyymi

Mikä on tilanteesi?

• Anonyymi

on kiva olla ihan kippuralla ja kikseissä toisesta välillä 🥹 belong together on ollu vahvana taas viimepäivät Mut sit aina mul iskee salama paniikki et eivttu olen harhoissa prkl

• Anonyymi

Kun näin hänet teki niin mieli koskettaa, koskea hänen kaulaan, halua suukotella kasvoja ja kaulaa, riisua hänen silmälasit ja suukotella joka puolelle. Oli vaikea keskittyä kun ajatukset harhaili ... Hän on ♥️

• Anonyymi

Onpa suloista. Oliko tämä miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä miehelle itselleen, lue nyt tämä sisältö huolella

• Anonyymi

Koska näit hänet viimeksi?

• Anonyymi

Oi ihana ajatus.

• Anonyymi

Käyttäydyn varmaan ihan samalla tavalla ja yritän peittää tunteitani. Ja hyvin se nainenkin peittää jos hänellä sellaisia edes on. Siellä missä nähdään, en voi oikein tehdä tai sanoa mitään, vaikka haluaisinkin tunteeni kertoa. Tai sitten pitäisi mennä piiloon 🙂 Niinpä toivon hetkeä jossain muualla, mutta taitaa olla toiveajattelua.

• Anonyymi

Ehkä voisit ehdottaa hänelle näkemistä jossain muualla, esim. pyytää kahville tms? Tai sitten tehdä tunteesi selväksi hänellle sanoin/elein ja katsoa miten reagoi? Ja siis tarkoitan sellaista viatonta flrttiä/kepillä jäätä tyylistä kontaktia, ettei toinen pelästy:). -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä voisit ehdottaa hänelle näkemistä jossain muualla, esim. pyytää kahville tms? Tai sitten tehdä tunteesi selväksi hänellle sanoin/elein ja katsoa miten reagoi? Ja siis tarkoitan sellaista viatonta flrttiä/kepillä jäätä tyylistä kontaktia, ettei toinen pelästy:). -sivusta

Meinaat ettei kannata halaukseen kaapata heikolla hetkellä? No joo, jotain pitäisi keksiä ja ainakin nähdä tai kuulla useammin. Hajoaa pää ja ❤️‍🩹 muuten.

• Anonyymi

En huomaa yleensä mitään. Menee flirtit ja muut sulavasti ohi.

• Anonyymi

Huomaa sekä kohde, että ulkopuoliset.

• Anonyymi

Tottakai huomaa ja tunnistaa / tuntee aika monikin.

• Anonyymi

Eipä paljon miehen tunteista näy. Aika peruslukemilla on kun kohdataan.
      Viimeksi huomasin vasta kun oli mennyt ohitse ( olisit pysähtynyt 😲) oli sadepäivä ja sateenvarjot kummallakin.
      Itse nautin sateesta tapani mukaan, niin huomasin liian myöhään.
      Olisin kyllä edes moikannut silloin, mutta tilanne oli ohi eikä tapana ei ole huudella kenenkään selälle.
      Lohdutan itseäni sillä että tuleehan näitä uusia päiviä. Ei kaikki toivo ole vielä mennyttä 😉

• Anonyymi

Tästä tulee mieleen vain se, kun ahdistuneisuuttani on luultu kiinnostukseksi. Se, että joku punastelee tai on vaivaantunut seurassasi ei aina tarkoita, että hän olisi sinuun ihastunut.

• Anonyymi

Minulla taas yleistä hymyileväisyyttä ja tuttavallisuutta on luultu kiinnostukseksi. En ollut kiinnostunut vaan vain hymyilevä ja tuttavallinen.

• Anonyymi

Juurikin näin. Voi olla totaalista sosiaalista ahdistuneisuutta. Itse sen kanssa elettävä ja löydettävä keinoja sen helpottamiseen. Siinä sitten joku miettii, "onkohan se ihastunut muhun"jne jne. Voi hyvää päivää. Antakaa kukkien kukkia juurikin sellaisina kuin kukin on.

• Anonyymi

Ei ole noita oireita, hymyilee 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Voi olla totaalista sosiaalista ahdistuneisuutta. Itse sen kanssa elettävä ja löydettävä keinoja sen helpottamiseen. Siinä sitten joku miettii, "onkohan se ihastunut muhun"jne jne. Voi hyvää päivää. Antakaa kukkien kukkia juurikin sellaisina kuin kukin on.

Koetko siis itsesi ihan normaaliksi? Mielestäsi on normaalia punastua ihan joka asiasta ja toisen pitäisi tajuta, että olet ahdistunut? Ei, se menee toisin päin. Sinä olet ahdistuksesi takia normista poikkeava ja sen takia joku, joka toivoo sinun ehkä olevan itsestään (syitähän en voi tietää, että miksi olisi) kiinnostunut, tulkitsee punastumisesi positiivisella tavalla itselleen.

Huomaatko, miten syyllistät muita asiasta, mitä muut eivät voi tietää? Jos kertot ääneen, että jatkuva pää punaisena kulkeminen on ahdistusta, niin silloin muutkin tietävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla taas yleistä hymyileväisyyttä ja tuttavallisuutta on luultu kiinnostukseksi. En ollut kiinnostunut vaan vain hymyilevä ja tuttavallinen.

Helppoa, älä ole liian tuttavallinen. Vähempi riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko siis itsesi ihan normaaliksi? Mielestäsi on normaalia punastua ihan joka asiasta ja toisen pitäisi tajuta, että olet ahdistunut? Ei, se menee toisin päin. Sinä olet ahdistuksesi takia normista poikkeava ja sen takia joku, joka toivoo sinun ehkä olevan itsestään (syitähän en voi tietää, että miksi olisi) kiinnostunut, tulkitsee punastumisesi positiivisella tavalla itselleen.

Huomaatko, miten syyllistät muita asiasta, mitä muut eivät voi tietää? Jos kertot ääneen, että jatkuva pää punaisena kulkeminen on ahdistusta, niin silloin muutkin tietävät.

No huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppoa, älä ole liian tuttavallinen. Vähempi riittää.

Olen sellainen kuin olen. En ala muuttaman käytöstäni jonkun palstailijan halujen mukaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sellainen kuin olen. En ala muuttaman käytöstäni jonkun palstailijan halujen mukaiseksi.

Ei minun takiani tarvitsekaan muuttaa. Muuta sen henkilön, joka luulee, että olet ihastunut. Minä en ole sinua tavannut, eikä vaikuta elämääni muutatko tapojasi vai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruusut on mun lempikukkia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun takiani tarvitsekaan muuttaa. Muuta sen henkilön, joka luulee, että olet ihastunut. Minä en ole sinua tavannut, eikä vaikuta elämääni muutatko tapojasi vai et.

Jostain syystä tämä tuntuu nyt olevan suurempi ongelma sulle kuin minulle.

En todellakaan muuta käytöstäni sen takia, että jotkut miehet tulkitsee sen väärin. Jos sinua haittaa kertomani asia hirveästi, pistä vaikka joku koulutus pystyyn miehille, jotka tulkitsevat naisten ystävällisyyden ja tuttavallisuuden pieleen. Muuten yksinkertaisesti move on. 👍

• Anonyymi

Oon ihastunut yhteen mieheen, mutta en tiedä hänen tunteistaan. Aiemmin välimme olivat neutraalimmat. Kerran hän säpsähti nähdessään minut. Nyt hän ei enää katso minuun, vaan välttelee. Joko hän on huomannut ihastukseni ja näyttää minulle, ettei ole kiinnostunut tai sitten hänella oli jotakin tunteita, joista hän on päässyt yli. En voi muuta kuin antaa ajan tasoittaa tilanteen.

• Anonyymi

Kyllä sen huomaa.

• Anonyymi

Älä viitti papparainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti papparainen!

Nainen olen.

• Anonyymi

Omassa tilanteessa mies hakeutuu jatkuvasti jutulle, jatkuvasti sinne missä minä oon. On semmosta pientä silmäpeliä, kiusoittelua ja härnäämistä puolin ja toisin. Omia inside vitsejä, paljon hymyilyä ja naurua. Kosketuksia, tahallisia tai vahinkoja. Lempinimiä. Tuntuu välillä että ympäröivä maailma katoaa. Toisen kanssa on vaan niin helppo olla ❤️
      Naiselta

• Anonyymi

Ja joo, huomaan kyllä 😘

• Anonyymi

En uskalla luulla itseeni kohdistuvaa ihastusta. Voin kuvitella sen, siitä ei ole haittaa hänelle tai kenellekään toiselle. Ihastuminen on kamalan ihanaa ja ihanan kamalaa.

• Anonyymi

♥️ Ap kuulostat juuri häneltä (mieheltä) jota kaipaan syvästi ja joka yhtä solmussa tunteidensa kanssa ♥️ Voi kunpa hän tietäisi miten turvallista hänen on kokea kanssani ne tunteet ja miten hänen ei edes tarvi yrittää käyttäytyä normaalisti kanssani 🥰 Voisimme vaikka katsella sanattomina auringonlaskua, kävellä jossain tai vain olla lähekkäin ♥️ Kyllä se jännittyneisyys näkemisten myötä hiljalleen tasaantuu ♥️

• Anonyymi

Olisitpa hän rakas. ❤️

• Anonyymi

Tiedämme kyllä tiemme...Rakkaani. Hyvää yötä

• Anonyymi

Ihanaa, kun kerrotaan ihastumistarinoita ja joku uskaltaa vielä ihastua. Olen jo unohtanut, miltä se tuntuu. Se on melko erikoinen ja tavallista poikkeava mielentila. Sydän pamppailee, aistit terävöityvät, kädet hikoavat ja kasvot saattavat punastua. Äänensävy ja käytös muuttuu toisen läsnä ollessa. Voi tulla jännittyneisyyttä tai puuhakkuutta ja puhumista.

• Anonyymi

Samaa tapahtuu kun epäilee puolisollaan olevan jotain sutinaa, mutta ei pysty tätä todistamaan.

• Anonyymi

Kyllä sen useimmiten huomaa, jos on ihastunut.
      Yksi mies on seurassani aina jotenkin hermostuneen oloinen, ja huomaan että se jostain kauempaa saattaa tuijottaa pitkään. Jos katson sitä silmiin, se katsoo sellasel syväluotaavalla ilmeellä ettei se nyt ihan normaalia ole. :D
      En edes tunne häntä kunnolla mutta tuollaista aina.

• Anonyymi

No mitä ne esteet on? Mikset pyydä häntä johonkin kanssasi?

• Anonyymi

Pyysin, ei tullu

• Anonyymi

Sen huomaa aina liian myöhään. T. Mies

• Anonyymi

Mikä on liian myöhään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on liian myöhään?

En tiedä, nyt🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, nyt🤔

Just äsken tuli liian myöhäistä vastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just äsken tuli liian myöhäistä vastaan?

En tiedä 🤔

• Anonyymi

Miksi et voi edetä. Jännite kahden ihmisen välillä on joskus hyvinkin ilmeinen

• Anonyymi

Mikä on aloittajan tilanne, jos et voi edetä?

• Anonyymi

Haluaisin katsoa koko ajan. Mutta siihen ei ole mahdollisuutta koska emme käytännössä ikinä näe.

• Anonyymi

Joo, tuo ei ole mukavaa. Ja sitten kun näkee ei uskalla mitenkään edes vihjaista jotain millä voisi hommaa edistää. Jälkeenpäin hakkaa päätä seinään ja harmittaa.

• Anonyymi

Huomaan en vaan teagoi asiaan mitenkään olen jo oppinu että minä olen kuitenkin se jota syytetään vaikka nainen olisikin se joka ei itse itseään osannut hillitä hallita vaan päätyi pettämään

• Anonyymi

Huomaan että tulee touhutippoja 😲

• Anonyymi

Oon kanssa ollut aika sekaisin

• Anonyymi

Mutta kai tajuat että tuolla käytöksellä on turha odotella sen vastapuolen tekevän aloitetta?

• Anonyymi
    • Anonyymi

En huomaa, jos joku ihastuu minuun hänen täytyy kertoa se minulle!

• Anonyymi

Sellaisen asian kertominen tulee ajankohtaiseksi siinä vaiheessa kun on oltu jo muutaman kerran treffeillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisen asian kertominen tulee ajankohtaiseksi siinä vaiheessa kun on oltu jo muutaman kerran treffeillä!

Ja kyseessä on kahden vanhemman suhde. Normaali nainen ei halua miestä jonka kanssa on suuri ikäero!!

• Anonyymi

Minun kaivattuni välttelee katsetta ja näyttää vihaiselta. Ei ainakaan yhtään tunnu siltä, että hänellä olisi tunteita. En jotenkin usko, että se olisi mitään tunteiden salailua. En minä tiedä, olen ihan sekaisin itsekin.

• Anonyymi

En ois ikinä uskonu, että joskus tulee tämmösiä "päänvaivoja"....
      Työkaverin kans molemmin puolin selvästi tykätään toisistamme ja alusta asti jutut käyneet hyvin yksiin.
      Molemmat pitkistä suhteista eronneita ja nyt ku ite menny ihastumaan toiseen, ja en oo varma mitä toinen miettii. Haluaako olla ystävä vai enemmän?
      Ei tässä mikään kiire ole, rauhassa katsellaan miten käy, mutta omat tunteet ainakin vahvat.
      Harvoin nähdään, kun työnantaja iso kv-firma ja välimatkaa on satoja kilometrejä. Yhteyksiä pidetään aika usein ja puhelut ja viestittelyt tahtoo venähtää ja joskus huomattu, että hupsista kun työpäiväki päättyny jo aikoja sitte.
      Välimatkan takia en tietenkään näe usein miten toimii muitten naisten kans, mutta ei tietääkseeni oo muille pieniä lahjoja ostellu tai halaa muita työkavereita koskaan.
      Perhoset parveilee vatsassa usein ja jotenki pitäis selvittää toisen ajatuksia. Riskinä on se, että jos toinen haluaaki olla vaan ystävä, ja en halua niin mahtavaa ja ihanaa ystävyyttä pilata. Entä jos tämä kaikki onkin vaan omaa toiveajattelua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18