Valheiden valtakunta sumentaa totuuden muukalaisista?

Anonyymi-ap

Netti on muuttumassa valheiden valtakunnaksi, fake videot, pankkihuijaussivut, nigerialaiset rahasijoitukset, ihmisten valeidentiteetti, tyhjää myyvät nettikaupat, hakkerit, identiteettivarkaudet, valeuutiset, Putinin nettitrollit, ...

Toden, valheiden, kuvitelmien ja mielipiteiden erotteleminen toisistaan taitaa käydä koko ajan vaikeammaksi.

Kun ET "saapuu", eli tulee yleiseen julkisuuteen, niin heitä koskevan nettiaineiston koko räjähtää. Uskoisin että kaikki nykyiset väärää nettisisältöä tuottavat tavat ja menetelmät tulevat tällöin olemaan paljon käytössä.

11

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno johtopäätös!

• Anonyymi

Teet tässä aika ison oletuksen että on olemassa joku "ET", joka saapuu. Ehkä sinunkin pitäisi hieman miettiä mistä tietosi ammennat, ja miksi luotat siihen.

• Anonyymi

Vakuuttavan suuri määrä luotettavaa aineistoa kertoo ET olemassaolosta. Miettimisen aihetta onkin vain niillä ihmisillä jotka ohittavat tämän aineiston ja sen merkityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakuuttavan suuri määrä luotettavaa aineistoa kertoo ET olemassaolosta. Miettimisen aihetta onkin vain niillä ihmisillä jotka ohittavat tämän aineiston ja sen merkityksen.

Ahaa, tämähän olisi aivan järisyttävä mullistus. Osaatko sanoa miksei asiasta ja tästä "luotettavasta aineistosta" ja "ET olemassaolosta" ole julkaistu mitään tutkimusta esim. tiedelehtien sivuilla? Tai juttua vaikkapa HS:ssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, tämähän olisi aivan järisyttävä mullistus. Osaatko sanoa miksei asiasta ja tästä "luotettavasta aineistosta" ja "ET olemassaolosta" ole julkaistu mitään tutkimusta esim. tiedelehtien sivuilla? Tai juttua vaikkapa HS:ssa?

Sitä pitäisi kysyä hepulta tuossa alapuolella. Hän on muistaakseni puhunut ainakin vuoden tai pari omistavansa videon, jossa esitellään avaruusalusta ja käsittämättömästä syystä hän ei lähetä savuavaa asettansa eteenpäin.

• Anonyymi

Netti on aina ollut sellainen. Ei ole mitään täydellistä totuusvaakaa asioiden todellisen laidan selvittämiseksi varsinkaan tällaisissa esoteerisissä aiheissa, joiden ympärillä pyörii petkuttajia kuin kärpäsiä.

• Anonyymi

Näen asian päin vastoin.
      Itse olen noita nähnyt ja joudun tarkistamaan asiat moneen kertaan ennen kuin "uskallan" kirjoittaa. En voi kirjoittaa muuta kuin äärimmäistä totuutta.

Esim: Tänään luin juttua Roswellin aluksesta mistä Uuden Ajan Sarastus kirjoitti.
      Siinä mainittiin että humanoidit oli liitetty suoraan fyysisesti kiinni alukseen keinoälyn (AI) aivokuoreen päänojien, kunkin törmäyspenkin ja ympäröivien konsolien kautta.

Meinasin kirjoittaa asiasta mutta oli pakko alkaa tarkistamaan kuvaamastani videosta kuinka siinä istuva humanoidi aluksessaan on kiinni.
      Kuvasta näkyy kuinka sen pään oikealle puolella on kiinni jokin ikään kuin puun juuri. Tuon "kaapelin" toinen pää menee humanoidin taakse ylös.

Kun tarkastelin kuvaa ensimmäistä kertaa sain heti vaikutelman, että humanoidi on kytketty täten alukseen. On mielenkiintoista lukea jonkun toisen kertomana vaikutelman pitävän paikkansa. Oma kuvamani alus ei ole sitten muilta osin verrattavissa tuohon U.A.S :n kertomaan alukseen.

Olen melko varma että humanoideilla on "langaton" yhteys alukseen sekä muihin humanoideihin tuon kiinteän yhteyden lisäksi.
      Kaikki ovat samassa "verkossa".
      Tuossa verkossa valheella ei ole tilaa.

• Anonyymi

Maailma ja myös netin ufoaihe ovat täynnänsä ihmisiä jotka eivät tunne minkäänlaista tarvetta kirjoittaa vain äärimmäistä totuutta.

• Anonyymi

Ja minä vieläkin ihmettelen, miksi oleskelet nettipalstalla kertoilemassa siitä.
        Jos sanot omistavasi videon, joka esittää paradigman hajottavaa todistusaineistoa vieraasta teknologiasta, lähetä se ihmeessä vaikka ESA:lle, NASA:lle, AARO:lle tai kaikille edellisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä vieläkin ihmettelen, miksi oleskelet nettipalstalla kertoilemassa siitä.
        Jos sanot omistavasi videon, joka esittää paradigman hajottavaa todistusaineistoa vieraasta teknologiasta, lähetä se ihmeessä vaikka ESA:lle, NASA:lle, AARO:lle tai kaikille edellisistä.

Joku näki asiat näin : "Tiede on tietämättömien asiantuntijoiden usko"

Nuo mainitsemasi "järjestöt" ovat kuin joitakin pyhättöjä tiedemiehille "kirkkoja".
        Ei niiden paradigmoja murreta videoilla, se on nähty.

Ylempänä joku kirjoittaa minun omistavan savuavan aseen.
        Voihan olla että omistan niitä useamman.

Esim . Roger Leir tutki implantteja (siruja), vihjasi että näillä saattaa olla tekemistä maan ulkopulisen älyn kanssa.
        Kuinka ollakkaan hänen viimeiseksi julkaisukseen jäi The Smoking Gun.
        Hän piti tuota suorimpana kannanottonaan.
        No vajaa kaksi viikkoa ja henki pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku näki asiat näin : "Tiede on tietämättömien asiantuntijoiden usko"

Nuo mainitsemasi "järjestöt" ovat kuin joitakin pyhättöjä tiedemiehille "kirkkoja".
        Ei niiden paradigmoja murreta videoilla, se on nähty.

Ylempänä joku kirjoittaa minun omistavan savuavan aseen.
        Voihan olla että omistan niitä useamman.

Esim . Roger Leir tutki implantteja (siruja), vihjasi että näillä saattaa olla tekemistä maan ulkopulisen älyn kanssa.
        Kuinka ollakkaan hänen viimeiseksi julkaisukseen jäi The Smoking Gun.
        Hän piti tuota suorimpana kannanottonaan.
        No vajaa kaksi viikkoa ja henki pois.

Roger Leir on vähän vaille 79 vuoden iässä poisnukkuessaan.

Jos oikeasti pelkäät miesten mustissa tulevan sammuttamaan sinut, sen pitäisi olla vielä enemmän motiivi saada mahdollisimman paljon julkisuutta sille videolle ennen kuin sekin katoaa jälkiä jättämättä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37