Saisinpa sut..

Anonyymi-ap

Hauska/ärjy ”vanhempi” ukko. Antaisit itsellesi luvan elää… elämä on niin kovin lyhyt. Kärvistelet nytkin”yksinäisyydessä” ja sanot että haluat niin elää. Onko se oikeasti sinun tahtosi? vaikka ihan hyvin voisit elää hieman parempaa elämää jonkun kivan naisen kanssa.. mitään en tuputa, ihan vaan toivottavasti näet tämän ja harkitset uudelleen..

47

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on miehen ikå?

• Anonyymi

Vanhempi +10

• Anonyymi
    • Anonyymi

Harkitsee kaksi kortaa ehkä kolmekin kertaa.

• Anonyymi

Turhaa sinä tätä naisena esiintyvää hönöä neuvot. Onki sullakin pakkoajatuksia aloittajasta?

• Anonyymi

Jaa, no minä syön nyt.

• Anonyymi

Jos sinä et vaan sytytä niin mies on mieluummin yksin. Harva ottaa kenet vaan. Entä jos sillä on joku muu mielessä?

• Anonyymi

Saa vapaasti valita, kunhan olisi tyytyväinen omaan elämään. Muuta en hänelle toivo.

En minäkään ihan kehen tahansa tyydy. Eli jos ajattelee noin niin ei kiitos kuuluu myös täältä.

• Anonyymi

Kuinka vanha olet ap? Jos vaikka olisit kaivattuni. Miksi käytät termiä ukko? Onko kohteesi ihastus vai mikä?

• Anonyymi

Ukko ei nyt ole ihan mikään 20 vuotias pojankloppi… vaikka poikamaisuutta hänestä kyllä löytyy.

• Anonyymi

Varmasti haluan elää, enhän muuten olisi tehnyt rohkeita päätöksiä. Kohtaamisissa pitää vaan saattaa ja sattua asiat ja ihmiset kohdilleen, helppo sanoa, mut käytännössä muuttuvia asioita riittää.

• Anonyymi

Jos kukkoa alkaa pakottaa, hakkaan sitä nyrkillä silmään. Sitten se laulaa.

• Anonyymi

Oletko syönyt kukkoa viinissä? Voisit tykkää siitä?

• Anonyymi

Vain tietynlaiset naiset änkeää toisten elämään ja suhteisiin väkisin.
      Ja ne naiset tiedetään.

• Anonyymi

Edelleen kysyn sinulta yksisarvinen, että ihan tähän keskustelupalstaanko tämä näkemys perustuu sekä miehen tökeröön naisena esiintymiseen? Ilmeisesti täällä sitten pyörii kaikki varatut laskelmoimassa tai sit sinä olet vaan sekaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen kysyn sinulta yksisarvinen, että ihan tähän keskustelupalstaanko tämä näkemys perustuu sekä miehen tökeröön naisena esiintymiseen? Ilmeisesti täällä sitten pyörii kaikki varatut laskelmoimassa tai sit sinä olet vaan sekaisin

Siinä yksi hermostunut patologinen valehtelija lisää luennoimassa keskellä yötä kuin jotkut muka kuulisi henkisesti köyhää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä yksi hermostunut patologinen valehtelija lisää luennoimassa keskellä yötä kuin jotkut muka kuulisi henkisesti köyhää

Ja ihan edelleen tähän aamuyön tuumailijaan viittaan, huh huh

• Anonyymi

Ärjyys niin on lyhintä ollut reissussa.

• Anonyymi

Saisinpa sinut 😁
      Tälläisellä kirjoitusketjullako meinasit minut saada? 🤔😂

• Anonyymi

Heh, no en🙈

• Anonyymi

Mutta kun en ole nänyt sinua pariin päivään. Tule esille niin kysyn numeroasi

• Anonyymi

Saat kyllä. Usko pois.

• Anonyymi

Koska? En malta odottaa!!!

• Anonyymi

Ei tule lasta ei juu nou tästä trollimiehen kisuttelusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska? En malta odottaa!!!

Sepä se, missä päästää alkuun?

• Anonyymi

Varmasti tällä vanhemmalla ukolla on ihana oma nainen kotona, jonka kanssa elää kaikin puolin hyvää elämää. Toisin kun sinä, jonka elämä on täällä virtuaalisivuilla.

• Anonyymi

Koska olet jankuttava yksisulkeissarvinen keskustellut tästä pakkomielteestäsi muiden ihmisten kanssa? Veikkaan että väijyt täällä netissä ja yrität manipuloida ihmisiä uskomaan vinkeisiisi tähän väsyneen guben kautta, koska et kehtaa nii liikkua. Lentävät apinaskin ns lensi jo pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet jankuttava yksisulkeissarvinen keskustellut tästä pakkomielteestäsi muiden ihmisten kanssa? Veikkaan että väijyt täällä netissä ja yrität manipuloida ihmisiä uskomaan vinkeisiisi tähän väsyneen guben kautta, koska et kehtaa nii liikkua. Lentävät apinaskin ns lensi jo pois

Olen aika varma, että tämä eräs kolmen koalitio päättyi sisäisiin ristiriitoihin ja narsistiseen oireiluun yksi oli liikaa kuten aina disfunktionaalista ilmapiiriä luovan kuningattaren lähipiirissä. Eli ulossuljettavia on aina löytynyt, mutta ei varmaan ihan tässä mittakaavassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aika varma, että tämä eräs kolmen koalitio päättyi sisäisiin ristiriitoihin ja narsistiseen oireiluun yksi oli liikaa kuten aina disfunktionaalista ilmapiiriä luovan kuningattaren lähipiirissä. Eli ulossuljettavia on aina löytynyt, mutta ei varmaan ihan tässä mittakaavassa

Niin tuskin on ihan näin häiriintyneeksi vainoamiseksi mennyt

• Anonyymi

Tämä vanhempi mies on ainakin sinkku, joka juuri kaipailee nuorempaa tummahiuksista naista. Näemme yleensä pari kertaa viikossa. Viime kertoina olemme olleet aika lähellä toisiamme. Molempia taitaa vähän ujostuttaa. Itsellä aonakin aikomus kysyä nyt sitä numeroa.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Taitaa se vapaus houkutella enemmän kuin ottaa uusi riippakivi. Moni havittelee parisuhdetta, mutta ei se niin herkkua ole, siinä saa luopua aika paljosta lopulta. Toki jos oikeasti kiva kumppani löytyy, mutta eipä noita nyt ihan joka nurkalta vastaan tunnu kävelevän.

• Anonyymi

Sehän tässä juuri onkin että harvoin kohtaa semmosen ihanan ja samalla niin ärsyttävän.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän tässä juuri onkin että harvoin kohtaa semmosen ihanan ja samalla niin ärsyttävän.😁

En ennusta hyviä lähtökohtia suhteelle 😆

• Anonyymi

Jos miehen haluaa saada, niin pitää osata vietellä.

• Anonyymi

Kuulostaa helpolta.

• Anonyymi

Ja näin sanoo mies, joka uskoo naisena esiintyvän miehen yksinkertaiseen teatteriin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näin sanoo mies, joka uskoo naisena esiintyvän miehen yksinkertaiseen teatteriin

Sinulla on pipi päässä

• Anonyymi

Jeh....

• Anonyymi

Enää ei tarvita kirjaimia hymiöitä

• Anonyymi

Röyh köyh näitä enää tarjottavissa

• Anonyymi

En mä ole koskaan estäny itseäni elämästä silloin kun on parisuhteessa on joitain rajoitteita siihen asti kunnes toinen on mua pettäny sen jälkei mitä sil on väliä mitä tekee kelle se muka kuuluu niin kauannen itse ketään satuta eihän toinenkaan kunnioittanut tai arvostanut mua senkään vertaa että olisi ollut edes uskollinen siksi olen aina sanonu et mun on parempi olla yksin ni ette turhaan mua syytä kun itse itseänne satutatte

• Anonyymi

Se etu siinä toki on kun parisuhteessa joka näennäisesti toimii vaikka toinen pettääkin ei jää niitä roikkujia kun on totuttu ettei sellaista ihmistä saa sitoutumaan parisuhteeseen itseni kohdalla annan ny teille naisille neuvon menkääpä siihi peilin eteen ja katsokaa pitkään ja hartaasti se mitä näette peilistä on se syy miksi minä olen tälläinen mulle vingutaan aina että minä olen se joka on kyvytön sitoutumaan vaikka nainen on aina parisuhteessa ollu se joka mua on ensin pettäny ei maksa vaivaa harkita seurustelua mun kanssa jos olet kylillä jo jakorasian maineen saanu kun et osannu kattoa kelle pillua annoit sekin kun vaikuttaa teidän itsetuntoonne ja yleensä aina ajaudutte maineen mukaisesti pettämään joten kiitos mutta ei kiitos

• Anonyymi

Muhinaa ja yhteis eloa, niin vapautuu hekan asuntoja lisää markkinoille.🧔

• Anonyymi

Antaa tulla vaan lisää haukkuja.

• Anonyymi

Jaa huomasit typerät kommentit.... vittua jauhava ukkö toivoo hyviä unia.

• Anonyymi

Saatana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      29
      3840
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      79
      3636
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      206
      2930
    4. Kulta en jaksa tätä palstaa

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      20
      1507
    5. Haukio ja Niinistö

Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1331
    6. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      26
      1321
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      234
      1313
    8. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      15
      1195
    9. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      145
      1098
    10. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      195
      1053
    Aihe