Se yksi yh tyrkytti silloin itseään

Anonyymi-ap

Oikein huolella. Teki todella selväksi kiinnostuksen. Tykkäsin siitä kun oli niin kaunis, älykäs ja miellyttävä tyrkky.

70

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Panitko

• Anonyymi

En. Mutta tykkäsin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota se!

En ole mikään ottaja hiivatti... 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvästi

No kaunis, timmi, erittäin miellyttävä luonne, miten sellaisesta voi olla tykkäämättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei nyt kyllä ole ihan totta. Tapahtui kyllä, eikä vain kerran. Eikä siinä edes kaikki...
        T.yh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei nyt kyllä ole ihan totta. Tapahtui kyllä, eikä vain kerran. Eikä siinä edes kaikki...
        T.yh

Meillä ei kyllä ollut mitään fyysistä. 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä ei kyllä ollut mitään fyysistä. 🤨

Pahus! Olen ehkä sitten se eri yh 🤔
        Oletko J?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko J?

J olen kyllä, kuka sinä olet? Sano jotain jonka vain minä tiedän..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko J?

♥️ Joel?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

♥️ Joel?

Hmmmm... 🤨😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmmm... 🤨😉

Eli olet kaipaamani Joel ♥️ ikävä sua 😘
        Oon laittanut sulle wa viestin viime perjantaina, mutta miksi et ole vastannut? 🙁 t.yh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet kaipaamani Joel ♥️ ikävä sua 😘
        Oon laittanut sulle wa viestin viime perjantaina, mutta miksi et ole vastannut? 🙁 t.yh

Olet sksks nainen... Ihanaa että olet täällä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä toi sksks tarkoittaa? 😂 Ihana nähdä myös sua täällä ♥️ miten tänne jouduttiin? Varmaan kun niin kova ikävä ja livestä aikaa ihan liikaa ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä toi sksks tarkoittaa? 😂 Ihana nähdä myös sua täällä ♥️ miten tänne jouduttiin? Varmaan kun niin kova ikävä ja livestä aikaa ihan liikaa ♥️

No se tarkoittaa just sitä! Kyllähän sitä aikaa alkaa olemaan... Tiedätkö, olisin mielelläni kokeillut kanssasi, jotain... Mitä se sitten olisikaan ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se tarkoittaa just sitä! Kyllähän sitä aikaa alkaa olemaan... Tiedätkö, olisin mielelläni kokeillut kanssasi, jotain... Mitä se sitten olisikaan ollut.

Must ois tosi ihana, jos voitais jutella kasvotusten näist asioista... kaipaisin tosi paljon sitä selkeyttä tilanteeseen ja kuulisin mielelläni sun ajatuksia täst kaikesta. On ollut vaikea päästä eteenpäinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja minäkin olisin halunnut kokeilla kanssasi jotain ja vieläkin, mutta ymmärrän, että taidat kaivata jotain toista... t.yh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja minäkin olisin halunnut kokeilla kanssasi jotain ja vieläkin, mutta ymmärrän, että taidat kaivata jotain toista... t.yh

Kuule, olet sellainen paketti että ihan kaikki kiinnostaa kanssasi koska tahansa. Näin on aina ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, olet sellainen paketti että ihan kaikki kiinnostaa kanssasi koska tahansa. Näin on aina ollut.

Hyvä, sillä mä haluan jakaa mun elämän sun kanssa ♥️ t.yh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmmm... 🤨😉

Juha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko useampi Joel. tai sit sulla muitaki yh mimmei. Yks juttu kuitenkin mä en oo täällä aamuyöstä kirjoitellut ja en oo sulle mitään whatsappia laittanut perjantaina…
        Me kommunikoitiin ennen ihan muuta kautta.

En myöskään laittaisi koskaan mitään nimi tunnisteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko useampi Joel. tai sit sulla muitaki yh mimmei. Yks juttu kuitenkin mä en oo täällä aamuyöstä kirjoitellut ja en oo sulle mitään whatsappia laittanut perjantaina…
        Me kommunikoitiin ennen ihan muuta kautta.

En myöskään laittaisi koskaan mitään nimi tunnisteita

Mä siis laitoin hänelle perjantaina viestin whatsappiin, ei hän mulle. Myös tekstiviestein olemme viestitelleet. Voi toki olla useampi Joel tai sit kaipaat eri yh:ta? Ihmettelen jos emme tunne. Niin moni asia osuu kohdalleen.

Aa, joo joku hyppäs vissiin välissä puikkoihin. Arvelinkin, että hieman outoja jotkin asiat. Täytyy katsoa kun ehdin, että mitä kaikkea tänne on kirjoiteltu. Tässä arkihässäkkää niin voi mennä iltaan.
        Harmittaa kyllä jos ei nyt ollut osuma. T.yh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä siis laitoin hänelle perjantaina viestin whatsappiin, ei hän mulle. Myös tekstiviestein olemme viestitelleet. Voi toki olla useampi Joel tai sit kaipaat eri yh:ta? Ihmettelen jos emme tunne. Niin moni asia osuu kohdalleen.

Aa, joo joku hyppäs vissiin välissä puikkoihin. Arvelinkin, että hieman outoja jotkin asiat. Täytyy katsoa kun ehdin, että mitä kaikkea tänne on kirjoiteltu. Tässä arkihässäkkää niin voi mennä iltaan.
        Harmittaa kyllä jos ei nyt ollut osuma. T.yh

Lisäys edelliseen:
        En tiedä oletko hän, mutta jos olet...
        Toivon syvästi että löydät ihmisen jota sydämesi kaipaa ja rakastaa. Olinpa elämässäsi tai en, kaikki mitä voin toivoa on vain, että sinulla on kaikki hyvin ja sydämesi pysyy turvassa myrkyllisiltä ihmisiltä ♥️
        Jään muistelemaan kaiholla meidän kiinnostavia keskusteluita, saunahetkiä ja hetkiä joina sulauduimme yhteen. T.yh S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.yh

Niinkö, mitäs muuta teit 🤔
        T. Köriläs sivummalta

• Anonyymi

Haluatko kuitenkin hänet?

• Anonyymi

Tottakai hän on haluttava, mutta uusioperheen isäksi ryhtyminen on ihan oma juttunsa. En toki tiedä että mitä hän halusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai hän on haluttava, mutta uusioperheen isäksi ryhtyminen on ihan oma juttunsa. En toki tiedä että mitä hän halusi.

Mitä hiivattia sä selität jostain uusioperheen isäksi tulemisia? Eihän susta tai kenestäkään muustakaan mikään isä tule niille aiemmille lapsille vaikka jonkun yh mamman kans alkaiski.
        🤦🏻‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hiivattia sä selität jostain uusioperheen isäksi tulemisia? Eihän susta tai kenestäkään muustakaan mikään isä tule niille aiemmille lapsille vaikka jonkun yh mamman kans alkaiski.
        🤦🏻‍♀️

No onhan se vähän sensitiivinen homma kaikin puolin. Oli muutenkin kymmenen naista tyrkyllä samaan aikaan, joten... 🤷

Ihania naisia kaikki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, olen se yh. Halusin tietenkin tehdä sinusta maailman onnellisimman ja tyytyväisimmän miehen. Olet niin uskomattoman seksikäs ja älykäs, että haluaisin tuoda sinulle, joka aamu aamukahvin sänkyyn aamuseksin kera loppuelämäsi ajan. Huomasin heti, että meillä synkkasi hyvin ja että osaat arvostaa naista, joka haluaa täyttää tarpeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, olen se yh. Halusin tietenkin tehdä sinusta maailman onnellisimman ja tyytyväisimmän miehen. Olet niin uskomattoman seksikäs ja älykäs, että haluaisin tuoda sinulle, joka aamu aamukahvin sänkyyn aamuseksin kera loppuelämäsi ajan. Huomasin heti, että meillä synkkasi hyvin ja että osaat arvostaa naista, joka haluaa täyttää tarpeesi.

Oho, no jopas sattui. Olet hyvin ihana nainen. Kaunis, kuuma, ihana luonne. Tykkäsin vartalostasi erityisesti. Kasvot olivat miellyttävät. Olet saanut hyvät geenit. Lisäksi olet harvinaisen älykäs ja osaava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan se vähän sensitiivinen homma kaikin puolin. Oli muutenkin kymmenen naista tyrkyllä samaan aikaan, joten... 🤷

Ihania naisia kaikki...

Kiitos muuten tosta mut en mä kyllä tyrkyttäny sulle itteeni koskaan. ★

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos muuten tosta mut en mä kyllä tyrkyttäny sulle itteeni koskaan. ★

No tyrkyllä on eri asia hieman kuin tyrkyttää. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tyrkyllä on eri asia hieman kuin tyrkyttää. 🤗

Enpä kyllä ihan tyrkylläkään tietääkseni ollut. ★

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihania naisia kaikki...

Urpoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä kyllä ihan tyrkylläkään tietääkseni ollut. ★

Saat ihan itse määrittää mitä olit ja milloin. Hyväksyn tulkintasi, mikä se sitten onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat ihan itse määrittää mitä olit ja milloin. Hyväksyn tulkintasi, mikä se sitten onkin.

Kiitos, eipä asiasta tän enempiä palstalla. ★

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, eipä asiasta tän enempiä palstalla. ★

Ole hyvä vaan, kuka oletkin. 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä vaan, kuka oletkin. 🤨

Nuo tähdellä merkityt kommentit on joltain toiselta, joka tuli keskusteluumme väliin. Tiedäthän, etten puhuisi sinulle noin tylysti. Puhun vain lempeydellä. Niin ja ymmärrän...ehkä vaikutin hieman tyrkyltä, sillä harvoin olen kohdannut miestä, joka saa minut niin kuumaksi. T.yh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo tähdellä merkityt kommentit on joltain toiselta, joka tuli keskusteluumme väliin. Tiedäthän, etten puhuisi sinulle noin tylysti. Puhun vain lempeydellä. Niin ja ymmärrän...ehkä vaikutin hieman tyrkyltä, sillä harvoin olen kohdannut miestä, joka saa minut niin kuumaksi. T.yh

Joo, ymmärsin että joku tuli väliin. Tyrkkyilysi oli oikein miellyttävää. Ihan tiedoksi, jos kokeilet miehiin eri keinoja, niin olet tosi hyvä tyrkkyydessäsi. Kannattaa mennä sillä eteenpäin, olet luontaisesti hyvä iskemään. Kertoo jotain älykkyydestäsi, ettet tee virheitä siinäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urpoo

Älähän nyt hauku noin hyvää miestä urpoksi. Kyllä noin komealla ja älykkäällä miehellä ottajia. Onneksi hän ei ottanut sitä isoa tummaa narsistista amatzonia. Se nainen olisi manipuloinut, vienyt itsetunnon ja käyttänyt häntä vain hyväkseen kunnes olisi kyllästynyt ja heittänyt miehen pois. Onneksi mies oli älykäs ja havaitsi petoksen merkit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän nyt hauku noin hyvää miestä urpoksi. Kyllä noin komealla ja älykkäällä miehellä ottajia. Onneksi hän ei ottanut sitä isoa tummaa narsistista amatzonia. Se nainen olisi manipuloinut, vienyt itsetunnon ja käyttänyt häntä vain hyväkseen kunnes olisi kyllästynyt ja heittänyt miehen pois. Onneksi mies oli älykäs ja havaitsi petoksen merkit!

Oho, vai sellainen oli joku. 😲 Onko antaa tarkempaa kuvausta? Saatan tietää ketä tarkoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ymmärsin että joku tuli väliin. Tyrkkyilysi oli oikein miellyttävää. Ihan tiedoksi, jos kokeilet miehiin eri keinoja, niin olet tosi hyvä tyrkkyydessäsi. Kannattaa mennä sillä eteenpäin, olet luontaisesti hyvä iskemään. Kertoo jotain älykkyydestäsi, ettet tee virheitä siinäkään.

Ei minulla ole tarvetta harjoitella sellaista sillä nyt kun olet vapailla markkinoilla, niin aion keskittyä jälleen sinuun kuten aiemmin jos tosiaan minut jälleen haluat?
        En aio tyriä sillä ymmärrän hyvän päälle ja tiedän olevani erittäin hyvää edustusvaimoainesta toisin kuin se amatzoni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole tarvetta harjoitella sellaista sillä nyt kun olet vapailla markkinoilla, niin aion keskittyä jälleen sinuun kuten aiemmin jos tosiaan minut jälleen haluat?
        En aio tyriä sillä ymmärrän hyvän päälle ja tiedän olevani erittäin hyvää edustusvaimoainesta toisin kuin se amatzoni.

Olet ehdottomasti hyvää edustusvaimoainesta. Täysin virheetön yksilö. Ah miten miellytit minua. Tiesin miten palvelualtis ihanuus olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, vai sellainen oli joku. 😲 Onko antaa tarkempaa kuvausta? Saatan tietää ketä tarkoitat.

Hänellä on kalliit silmälasit, keskivartalon muoto on kuin sahtitynnyri, vaatetus kuin puliukolla, mutta puhtaammat. Puhuu taukoamatta omista asioistaan tai arvostelee muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on kalliit silmälasit, keskivartalon muoto on kuin sahtitynnyri, vaatetus kuin puliukolla, mutta puhtaammat. Puhuu taukoamatta omista asioistaan tai arvostelee muita.

No taisin itsekin saada osani siitä arvostelusta. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No taisin itsekin saada osani siitä arvostelusta. 🤭

Voi ei...ehkä en sitten muista tarkasti. Mikä kohta osui sinuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei...ehkä en sitten muista tarkasti. Mikä kohta osui sinuun?

Olen AP mies, tämäpä meni nyt sekavaxi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sulla terävä kieli. Tuommosta on ikävä kuunnella.

• Anonyymi

Otat vaan noista jonkun. Unohda meitsi.

• Anonyymi

Tuota noin... Ei varmaan palstalla oteta mitään...

• Anonyymi

Enpä sanokaa mitään sen kummempia...
      -auringonnousu ja minkäs värinen talo olikaan?

• Anonyymi

Keltainen, kuinka niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keltainen, kuinka niin?

Eli se olit sinä niiku aavistinkin.
        Kukas se yh oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se olit sinä niiku aavistinkin.
        Kukas se yh oli?

No et varmaan tajua kuka kyseessä kun se oli siellä meidän puljussa. Mutta tosi fiksu ja miellyttävä luonne. Olen usein ajatellut häntä. Et saa olla mustis. Tää on niin kiva nainen, että et vaan saa ajatella pahasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et varmaan tajua kuka kyseessä kun se oli siellä meidän puljussa. Mutta tosi fiksu ja miellyttävä luonne. Olen usein ajatellut häntä. Et saa olla mustis. Tää on niin kiva nainen, että et vaan saa ajatella pahasti.

En ajattelekaan, enkä oo mustis 🤗
        Ystävänä huolehdin vaan mikä meininki,
        vähän ku isosisko pikkuveljestään.
        Olis kiva jos löydät vierelles kivan ja luotettavan naisen. Sä kyllä ansaitset sellasen hyvän vaimon. Etkä saa olla mikään hätävara kellekään. ★

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva jos löydät vierelles kivan ja luotettavan naisen. Sä kyllä ansaitset sellasen hyvän vaimon. Etkä saa olla mikään hätävara kellekään. ★

Voi miten olet kultainen kun huolehdit. 😊 Tiesin että juuri tuollainen olet, kultsi... ♥️♥️♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisään että olin luultavasti numero ykkönen tälle naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten olet kultainen kun huolehdit. 😊 Tiesin että juuri tuollainen olet, kultsi... ♥️♥️♥️

Tietenkin huolehdin mitä muutakaan...
        Aina huolehdin niistä joista välitän.
        Vaik muuta väittävätkin eräät.
        ♥️♥️♥️
        ★outoa ettet tosta tähdestä yhdistänyt mua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kuulukin olla ykkönen ja ainut sille joka sun vierelläsi tulee olemaan. ★

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin huolehdin mitä muutakaan...
        Aina huolehdin niistä joista välitän.
        Vaik muuta väittävätkin eräät.
        ♥️♥️♥️
        ★outoa ettet tosta tähdestä yhdistänyt mua

Oli liian hienostunut vinkki että siitä olisi voinut yhdistää. Ihanaa kun välität. Minä välitän myös sinusta kulta, enemmän kuin arvaatkaan. ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kuulukin olla ykkönen ja ainut sille joka sun vierelläsi tulee olemaan. ★

Voisit tulla mun henk.koht. parisuhdekoutsiksi, etten astu harhaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti?

No okei, aivan varmasti olin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit tulla mun henk.koht. parisuhdekoutsiksi, etten astu harhaan...

Mähän sanoin vuos sitte et me oltais hitonmoinen tiimi 😉 ★

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mähän sanoin vuos sitte et me oltais hitonmoinen tiimi 😉 ★

Oltais kyllä ehdottomasti. Huh mikä kaksikko...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltais kyllä ehdottomasti. Huh mikä kaksikko...

Vaik mulla onkin kalliit silmälasit,
        ja puhun jatkuvasti paljon ja itsestäni..
        Puhuikohan tuo joku musta tuolla ylempänä? 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaik mulla onkin kalliit silmälasit,
        ja puhun jatkuvasti paljon ja itsestäni..
        Puhuikohan tuo joku musta tuolla ylempänä? 🤭

Ei takuulla puhunut. Ihan kuule yhdestä toisesta!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2512
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1411
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1397
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1120
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      40
      1092
    6. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      84
      1072
    7. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      94
      1054
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      270
      1030
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      127
      934
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      871
    Aihe