Suomen kieltä suomen kieltä puhuvalta.
Miten sepittelijä tuosta vieraskielistä tekee? Pikkukätyri kimittää sen minkä kerkiää. Kätyri.
Toki, leipase vaan, mut vessanpyttyynkö leivoskelet.
Yritä nyt kestää vaan ne ilmastoinnin tuomat muiden ruuanlaittohajut, se ilmastointi kun tuo muillekin hajuja jopa sellaisia joita ei voi ruuanlaittoon yhdistää.
Sepittelijälle terveisiä, totuus ei löydy sun kauraryyneistäs!
"Leipasenpa pari ruskeaa pullaa!"
Anonyymi-ap
3
355
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kunnossa ??
- Anonyymi
Skitso se on.
- Anonyymi
Asian käsittely alkoi tänään keskiviikkona 25. syyskuuta. Istunnon oli määrä alkaa aamuyhdeksältä, mutta käsittelyn alkua viivästytti noin kolmella tunnilla se, että yksi syytetyistä, 44-vuotias mies, eksyi väärään kaupunkiin.
Poliisi oli henkirikostutkinnasta äärimmäisen vaitonainen. Poliisin mukaan osa osallisista tunsi toisensa entuudesta, eikä tapahtuma-asuntoon oltu menty sattumalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tappo Kajaanissa
Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html913969Mietin yön yli
Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e683609Oletko jo unohtanut minut mies?
Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi612600Nyt kaikki joukolla....
...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk402507Iljettävä Maisa Torppa
Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.2412163Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida
Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen3172079- 1081754
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.101700- 1871562
- 881343