No huhh ...siihen loppu lakupuljun tuotteiden osto.
Kouvolan lakritsi ja Persut yhteistyössä?
19
641
Vastaukset
- Anonyymi
Mustempaa kuin persujen rasismi...
- Anonyymi
Ymmärtääköhän Nisula mitä mainehaittaa sai aikaiseksi? Työntekijät varmaan tyytyväisiä.
- Anonyymi
Rasismia huudellaan vaikka tämähän käänteentekevää yhteistyötä yli värirajojen! Taidatte olla melkoisia dorkia!
- Anonyymi
Olivat lähikaupasta täysin loppu.
Kansalla hyvä maku!- Anonyymi
Keskustakin pyyhkäisee kohta ohi :D
- Anonyymi
Olikohan fiksua kaveerata äärioikeistoa. Siinä vedettiin brändi vessanpöntöstä alas.....
- Anonyymi
Tykkysellä hyvä maku.
- Anonyymi
Viidakkorumpu rummuttaa. Maine mennyttä!
- Anonyymi
Viidakkorumpu viittaa rasismiin!
- Anonyymi
Parasta lakritsia, ja mainosta mitä enemmän siitä puhutaan.
Kulutushuippu on vasta edessä. Minäkin menossa kauppaan ostamaan maailmankuulua lakritsaa.- Anonyymi
Valitettavasti nyt tule syvä haava firman maineeseen persujen takia. Tajuaahan tuon tyhmempikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti nyt tule syvä haava firman maineeseen persujen takia. Tajuaahan tuon tyhmempikin
Syön lakritsia aina silloin tällöin eikä poliittinen kantani vaikuta siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön lakritsia aina silloin tällöin eikä poliittinen kantani vaikuta siihen
Minäkin syön mutta en enää Kouvolan Lakua. Ei sovi minun arvomaailmaani. Tietenkin jokainen näkee asiat omalla tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin syön mutta en enää Kouvolan Lakua. Ei sovi minun arvomaailmaani. Tietenkin jokainen näkee asiat omalla tavallaan.
Itse syön Kouvolanlakua maun takia. En koskaan tai ainakaan tällä hetkellä voisi kannattaa persuja,mutta eipä se vaikuta siihen mitä syön.
- Anonyymi
Mielensä pahoittajat eivät voi syödä kohta mitään. Aina löytyy syy boikotoida, kun sitä suurennuslasilla alkaa etsimään.
- Anonyymi
Tiedäthän että aika moni on pahoittanut mielensä persujen kusetusten takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäthän että aika moni on pahoittanut mielensä persujen kusetusten takia.
Persut ei vassareita pelkää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei vassareita pelkää!
Persut puhuu pelkkää paskaa....
- Anonyymi
Ei mennyt kauan kun TJ meni vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997