Vihreät terrorisoi

Anonyymi-ap

Suomessa ei ole edellytyksiä yrittäjyydelle kun vihreä liike on koko ajan kimpussa. Ei ihme että ulkomaiset sijoittajat on hylänneet Suomen ja kotimaiset yritykset kaatuu viherterrorin takia.
https://yle.fi/a/74-20107600

Äänestä kunnallisvaaleissa Perussuomalaisia, äänestät Suomen puolesta. PS ei petä.

20

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vihervasudemareiden ELÄMÄNTEHTÄVÄ ON TUHOTA TEOLLISUUSTUOTANTO Suomesta ja muista Euroopan maista.
      Tätäkautta tuhota elintaso ja ajaa kurjistunut maa PUTIININ HALLINTAAN.

      Tämä on tiedetty jo 30 vuotta.
      Varo näitä punaisia, he ovat hengenvaarallisia.

    • Anonyymi

      Yrittäjienkin pitää noudattaa lakeja, muuten tulee rangaistuksia. Nimittäin jos jää kiinni ja valitettavasti jotkut yrittäjät ottavat riskin siinä toivossa, etteivät jäisi kiinni. Se on sitten vielä valitettavampaa, jos ovat korvauskyvyttömiä kiinni jäätyään, jolloin korvaukset rikollisilta yrittäjiltä jää saamatta tai ne maksatetaan veronmaksajien pussista.

    • Anonyymi

      Mitään ei ole vielä todennettu. Kaivinkonemies menee kartalla sinne mihin käsketään ja kaivaa. Maastotiedustelijan tehtävä on katsoa mistä kaivetaan, Ensolla joku on nukkunut tai sitten ei.
      Jokatapauksessa viherpunikkien masinoima tekaistu "kohu".
      Myrskyä vesilasissa.

      • Anonyymi

        Kauheita noi viherpunikit. Jani Mäkeläkin hermostui. Janista pitäisi tehdä perusuomalaisile ministeri, on substanssiosaaminen sillä miehellä kohdillaan.

        Tässä muuten satunnainen juttu substanssiosaamisesta, vaikka ei se liity mitenkään aiheeseen, mutta silti.

        https://www.johtajatilmanrajoja.fi/blogi/tag/substanssiosaaminen


      • Anonyymi

        Entä sitten, eikö persuille saa vittuilla? Edes sarkasmin kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten, eikö persuille saa vittuilla? Edes sarkasmin kautta?

        Persuilla on tunnetusti erittäin heikko itsetunto. Arvosteleminen aiheuttaa hyvin voimakkaan vastareaktion.


      • Anonyymi

        Mitään ei ole vielä todennettu, sanoo Laura Huhtasaari evoluutioteoriaa kumotessaan ja kertoo jumalan luoneen kaiken. Raamattu todentaa Lauralle tämän.
        Jumala jätti myös persut vaille järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheita noi viherpunikit. Jani Mäkeläkin hermostui. Janista pitäisi tehdä perusuomalaisile ministeri, on substanssiosaaminen sillä miehellä kohdillaan.

        Tässä muuten satunnainen juttu substanssiosaamisesta, vaikka ei se liity mitenkään aiheeseen, mutta silti.

        https://www.johtajatilmanrajoja.fi/blogi/tag/substanssiosaaminen

        Jani mäkelä on ammattihermostuja, mielensäpahoittaja ja tyhmä. Ei kelpaa edes persuministeriksi, vaikka joku Rydmankin kelpaa. Kyllä on taso matala persuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheita noi viherpunikit. Jani Mäkeläkin hermostui. Janista pitäisi tehdä perusuomalaisile ministeri, on substanssiosaaminen sillä miehellä kohdillaan.

        Tässä muuten satunnainen juttu substanssiosaamisesta, vaikka ei se liity mitenkään aiheeseen, mutta silti.

        https://www.johtajatilmanrajoja.fi/blogi/tag/substanssiosaaminen

        Onks tää Mäkelä se, joka Marinin hallituksen aikana huusi oppositiosta, että valtion täytyy maksaa kuluttajien sähkölaskut?


      • Anonyymi

        Persut kohisevat näkymättömista maahanmuuttajista.


    • Anonyymi

      Persuja ei kiinnosta Suomen tai suomalaisten hyvinvointi. Siksi VIHREÄT

    • Anonyymi

      Persut rasismin puolesta, persut rasismia vastaan, persut mukana, persut ei mukana, persut selittelee sekavia, mutta se onkin median syy taas. Kyllä persuilla on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Persut vihaavat yhtälailla raakkuja kuin maahanmuuttajia.
        Voi parkoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vihaavat yhtälailla raakkuja kuin maahanmuuttajia.
        Voi parkoja!

        Sitten ne vihaa toisiaankin ja mätkivät vasaralla päähän. Ja uhri sellaisessakin tapauksessa kertoo vasaralla lyöjän olleen arabin näköinen...


    • Anonyymi

      Aloittajan kanssa muuten samaa mieltä, mutta persut ovat samanlaisia kun vihreät. Populistijoukkioita kumpikin.

      • Anonyymi

        Älä nyt, taitaa kuitenkin vähän persuttaa? Etkös sä persuja ole aina kannattanut? Oletko pettynyt?


    • Anonyymi

      Purra terroorisoi Kouvolassa. Purra huusi punaisena, iski ja löi joka suuntaan, enimmäkseen vihapuhetta ja syytöksiä edellistä hallitusta kohtaan.
      Miten osa kansasta voi olla niin vähälahjaista, että uskoo sen palopuhesoopaa ?

      • Anonyymi

        Purrasta alkaa kehkeytyä varsinainen agitaattori. Hän toivoi kiitosta, mutta saikin
        haukkumisia. Onko ihme ?


    • Anonyymi

      Vihreät ja Persut ovat samanlaisia. Ei niitä erota mistään. Lupaavat ja puhuvat yhtenä päivänä toista ja seuraavana päivänä jo toista. Lisäksi Persut ovat viime aikoina menneet politiikassaan jo kokoomuksestakin oikealta ja lähentelevät äärioikeiston (halla-Ahon ym.) linjoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe