Vihreät terrorisoi

Anonyymi-ap

Suomessa ei ole edellytyksiä yrittäjyydelle kun vihreä liike on koko ajan kimpussa. Ei ihme että ulkomaiset sijoittajat on hylänneet Suomen ja kotimaiset yritykset kaatuu viherterrorin takia.
https://yle.fi/a/74-20107600

Äänestä kunnallisvaaleissa Perussuomalaisia, äänestät Suomen puolesta. PS ei petä.

20

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vihervasudemareiden ELÄMÄNTEHTÄVÄ ON TUHOTA TEOLLISUUSTUOTANTO Suomesta ja muista Euroopan maista.
      Tätäkautta tuhota elintaso ja ajaa kurjistunut maa PUTIININ HALLINTAAN.

      Tämä on tiedetty jo 30 vuotta.
      Varo näitä punaisia, he ovat hengenvaarallisia.

    • Anonyymi

      Yrittäjienkin pitää noudattaa lakeja, muuten tulee rangaistuksia. Nimittäin jos jää kiinni ja valitettavasti jotkut yrittäjät ottavat riskin siinä toivossa, etteivät jäisi kiinni. Se on sitten vielä valitettavampaa, jos ovat korvauskyvyttömiä kiinni jäätyään, jolloin korvaukset rikollisilta yrittäjiltä jää saamatta tai ne maksatetaan veronmaksajien pussista.

    • Anonyymi

      Mitään ei ole vielä todennettu. Kaivinkonemies menee kartalla sinne mihin käsketään ja kaivaa. Maastotiedustelijan tehtävä on katsoa mistä kaivetaan, Ensolla joku on nukkunut tai sitten ei.
      Jokatapauksessa viherpunikkien masinoima tekaistu "kohu".
      Myrskyä vesilasissa.

      • Anonyymi

        Kauheita noi viherpunikit. Jani Mäkeläkin hermostui. Janista pitäisi tehdä perusuomalaisile ministeri, on substanssiosaaminen sillä miehellä kohdillaan.

        Tässä muuten satunnainen juttu substanssiosaamisesta, vaikka ei se liity mitenkään aiheeseen, mutta silti.

        https://www.johtajatilmanrajoja.fi/blogi/tag/substanssiosaaminen


      • Anonyymi

        Entä sitten, eikö persuille saa vittuilla? Edes sarkasmin kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten, eikö persuille saa vittuilla? Edes sarkasmin kautta?

        Persuilla on tunnetusti erittäin heikko itsetunto. Arvosteleminen aiheuttaa hyvin voimakkaan vastareaktion.


      • Anonyymi

        Mitään ei ole vielä todennettu, sanoo Laura Huhtasaari evoluutioteoriaa kumotessaan ja kertoo jumalan luoneen kaiken. Raamattu todentaa Lauralle tämän.
        Jumala jätti myös persut vaille järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheita noi viherpunikit. Jani Mäkeläkin hermostui. Janista pitäisi tehdä perusuomalaisile ministeri, on substanssiosaaminen sillä miehellä kohdillaan.

        Tässä muuten satunnainen juttu substanssiosaamisesta, vaikka ei se liity mitenkään aiheeseen, mutta silti.

        https://www.johtajatilmanrajoja.fi/blogi/tag/substanssiosaaminen

        Jani mäkelä on ammattihermostuja, mielensäpahoittaja ja tyhmä. Ei kelpaa edes persuministeriksi, vaikka joku Rydmankin kelpaa. Kyllä on taso matala persuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheita noi viherpunikit. Jani Mäkeläkin hermostui. Janista pitäisi tehdä perusuomalaisile ministeri, on substanssiosaaminen sillä miehellä kohdillaan.

        Tässä muuten satunnainen juttu substanssiosaamisesta, vaikka ei se liity mitenkään aiheeseen, mutta silti.

        https://www.johtajatilmanrajoja.fi/blogi/tag/substanssiosaaminen

        Onks tää Mäkelä se, joka Marinin hallituksen aikana huusi oppositiosta, että valtion täytyy maksaa kuluttajien sähkölaskut?


      • Anonyymi

        Persut kohisevat näkymättömista maahanmuuttajista.


    • Anonyymi

      Persuja ei kiinnosta Suomen tai suomalaisten hyvinvointi. Siksi VIHREÄT

    • Anonyymi

      Persut rasismin puolesta, persut rasismia vastaan, persut mukana, persut ei mukana, persut selittelee sekavia, mutta se onkin median syy taas. Kyllä persuilla on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Persut vihaavat yhtälailla raakkuja kuin maahanmuuttajia.
        Voi parkoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vihaavat yhtälailla raakkuja kuin maahanmuuttajia.
        Voi parkoja!

        Sitten ne vihaa toisiaankin ja mätkivät vasaralla päähän. Ja uhri sellaisessakin tapauksessa kertoo vasaralla lyöjän olleen arabin näköinen...


    • Anonyymi

      Aloittajan kanssa muuten samaa mieltä, mutta persut ovat samanlaisia kun vihreät. Populistijoukkioita kumpikin.

      • Anonyymi

        Älä nyt, taitaa kuitenkin vähän persuttaa? Etkös sä persuja ole aina kannattanut? Oletko pettynyt?


    • Anonyymi

      Purra terroorisoi Kouvolassa. Purra huusi punaisena, iski ja löi joka suuntaan, enimmäkseen vihapuhetta ja syytöksiä edellistä hallitusta kohtaan.
      Miten osa kansasta voi olla niin vähälahjaista, että uskoo sen palopuhesoopaa ?

      • Anonyymi

        Purrasta alkaa kehkeytyä varsinainen agitaattori. Hän toivoi kiitosta, mutta saikin
        haukkumisia. Onko ihme ?


    • Anonyymi

      Vihreät ja Persut ovat samanlaisia. Ei niitä erota mistään. Lupaavat ja puhuvat yhtenä päivänä toista ja seuraavana päivänä jo toista. Lisäksi Persut ovat viime aikoina menneet politiikassaan jo kokoomuksestakin oikealta ja lähentelevät äärioikeiston (halla-Ahon ym.) linjoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe