Me puhumme teoin:
-vastaanottorahan pienentäminen
-pienempi työttömyyspäiväraha kielitaidottomille
-käännytyslaki
-maahanmuuttajien sosiaalietuuksien eriyttäminen
-varhaiskasvatuksen yhdenvertaisuussuunnitelmasta luopuminen
-pyrkimys rajoittaa paperittomien oikeuksia terveydenhuoltoon
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010658345.html
Me puhumme teoin
12
373
Vastaukset
- Anonyymi
Oppositio on käärmeissään koska rasismi on heidän omaisuuttaan eikä kukaan muu saa käyttää sitä.
- Anonyymi
Tuo on rasistista!
Ei ulkomaalaiset ole aina sosiaalipummeja! - Anonyymi
Minkäslaisia tekoja on luvassa?
Joko niitä on? - Anonyymi
Paskahallituksen paskasuomi.
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010659737.html - Anonyymi
Fazer vai Brünberg?
- Anonyymi
Suomessa on yli 200 000 matua ;afgaania, irakilaista ja syyrialaisia.Montako heistä tekee oikeasti töitä ja montako on työttömänä tai Kelan tuellä?Yritin saada Kelasta ja Tilastokeskuksesta tietoja niistä, sitä ei ollut tai sitä ei haluttu antaa.Pystyisin työllistää asiantuntijan, ei niitä löydy elystä, laitan hakuun eu työmarkkinoille.Parhaita maahanmuuttajia löytyy virolaisista ja ukrainalaisista.Asenne,osaaminen ja kielitaito on heillä hyvä tai ne haluaa oppia asiat pian.
.Samaa ei voi sanoa muista eo.kansallisuuksista.Se siitä työperäisestä maahanmuutosta. - Anonyymi
Ulkomaalaiset eivät ole yhtä "huolissaan" kuin oppositio.
Töihin haluavien ulkomaalaisten määrä on kasvanut.
Taitaa olla niin, ettei ahkerat mamutkaan halua olla maassa, jossa rahaa käytetään töitä karttavien tukemiseen.
Mamu ei ole vihervassari vaan ahkera - Anonyymi
Hallitus prööööööt
https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000010659464.html
Prööööööt prööööött
Hallitus alas! - Anonyymi
Hallitus pröööööt
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010659774.html
Kauhukabinetti on täysi katastrofi! - Anonyymi
Kauhukabinetti mielisairas!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010657906.html
Prööööööt - Anonyymi
Mielisairas kauhukabinetti teurastaa koko kansan!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010659160.html
Kauhukabinetti pröööööttt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481