Esimerkiksi näihin alv-muutos vaikuttaa
Vaatteet ja kengät
Sähkölasku
Uudet huonekalut
Uudet autot
Kodinhoito- ja taloustarvikkeet
Alkoholi- ja tupakkatuotteet
Siivouspalvelut
Kampaamo- ja parturipalvelut
Esimerkiksi näihin alv-muutos vaikuttaa Vaatteet ja kengät Sähkölasku Uudet huonekalut Uudet aut
13
214
Vastaukset
- Anonyymi
Laskin että kun kukausdessa mulla menee noihin edellisin maksuijin noin 2000e
Niin vuodessa maksan noin 400e enmänmveroja
Ja nouseehan hinnta sammakla muutenkin kun niitä muutellaan- Anonyymi
Petteripurran ohje on : KIERRÄTTÄKÄÄ.
- Anonyymi
Valtio saa tulloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteripurran ohje on : KIERRÄTTÄKÄÄ.
Petteri kierrättää .
- Anonyymi
Ruanhinta ei mukanouse ämiusee kun kuljetuskustannukset nousee rajustai
- Anonyymi
Hinnat nousevat 1,2 prosenttia.
- Anonyymi
Alv niusee 1,5 pros ja hinttatvilä,toisn 5 lisää
Buodessa aksat veeoja noin 400e enmmän ainakin jos ostaa muutkin kuin yhden karkkipussin
Autonhuolto ja bensakin kallistuu
- Anonyymi
Lisäksi tulee hintoihin se mukava puöristys lisä kuten wurojen tullessa laitetaan vähän extraa kun kerran muutelaan hintoja ja ruunahinta niusee koska polttoineet ja kulut nousee tietenkin
- Anonyymi
Kiitos EU:n ja Naton ja USA:n. Siinä meillä on kolmikko syyllisiä Suomen tilanteeseeen. Niitä, jotka Suomen noiden syliin ajoi, niin onkin sitten etsittävä omista päättäjistämme, nykyisistä ja entisistä, yli puoluerajojen.
- Anonyymi
01.01. 2025 korotamme loput arvonlisaverot 40 prosentilla.
- Anonyymi
Se on uus ennatyksemme veronkorottamisessa,kuittaa orpo
- Anonyymi
Petteri PARADOKSI ON veronkorotusten mestari .
- Anonyymi
KULUTTAJA HOITAA,KUITTAA PETTERI PARADOKSI .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702382Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1491094Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
- 120988
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979