Suomessa olisi yhdenvertaiset mahdollisuudet.
- Valtioneuvosto haluaa käynnistää laajaa yhteiskunnallista keskustelua ja konkreettisia muutoksia kaikkialla yhteiskunnan eri osa-alueilla. Me kutsumme kaikki yritykset, yhteisöt, järjestöt, harrastusseurat ja organisaatiot rakentamaan yhdenvertaista ja rasismista vapaata Suomea, Orpo sanoi.
Ei Perussuomalaiset ole mukana, eikä Vaeltajan Eräreppu,älä valita liikkeestä valita kaupungille
En ole mukana
18
76
Vastaukset
- Anonyymi
En ole missään mukana missä ovat perussuomalaiset ja Vaeltajan eräreppu, kaupungin hallitus varapuheenjohtaja
- Anonyymi
Älä valita liikkeestä Vaeltajan Erärepusta valita kaupungille,uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valita liikkeestä Vaeltajan Erärepusta valita kaupungille,uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua
Tapaan Riikka Purran;en usko että perussuomalaiset ovat mukana kampanjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaan Riikka Purran;en usko että perussuomalaiset ovat mukana kampanjassa
Riikka Purran mielestä liian kilttiä toimintaa
Älä valita liikkeestä Vaeltajan Erärepusta valita kaupungille uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmo
Pitäs haukkua kovemmin - Anonyymi
Mitähän olisi vanhuksen kanssa old baronissa Monttubaarissa Joutsenkulmassa juoneet on
Jos sattuisi omalle kohdalle - Anonyymi
Liian kilttiä toimintaa sanoo Rikka Purra
Tiina Grönlund tapaa Riikka Purran - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian kilttiä toimintaa sanoo Rikka Purra
Tiina Grönlund tapaa Riikka PurranEntä jos olisi sama tapahtunut
1998-2002
Panee kissaa sormella sossun huoli-ilmoja valetta syö äidin ruuat kotipalvelu ja ruokapalvelu hakkaa äitiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos olisi sama tapahtunut
1998-2002
Panee kissaa sormella sossun huoli-ilmoja valetta syö äidin ruuat kotipalvelu ja ruokapalvelu hakkaa äitiäSilloin otettiin viinaa
Minä, äiti, isä
Muut old baronissa Monttubaarissa Joutsenkulmassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin otettiin viinaa
Minä, äiti, isä
Muut old baronissa Monttubaarissa JoutsenkulmassaUhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua älä valita liikkeestä valita kaupungille olisi persu huudellut old baronissa Monttubaarissa Joutsenkulmassa
- Anonyymi
Monttubaarissa olisi sellainen sönkötys loppunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monttubaarissa olisi sellainen sönkötys loppunut
Ja sama juttu joutsenkulmassa
Omistaaja ei olisi kuunnellut sellasta paskaa asiakkaasta - Anonyymi
Juotiin Joutsenkulmassa josta käveltiin yöllä nukkumaan vaeltajan Eräreppu yläkerran osakkeeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juotiin Joutsenkulmassa josta käveltiin yöllä nukkumaan vaeltajan Eräreppu yläkerran osakkeeseen
Luikkii karkuun
Ollaa oltu liian kilttejä Riikka Purra Persut 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luikkii karkuun
Ollaa oltu liian kilttejä Riikka Purra Persut 🤣Joutsenkulmassa en päässyt laulamaan
Tarjoilija karaoke vetäjä itse vapaalla
Veti turpaan karaokevetäjää pihalla
Minä kävelin Vaeltajan eräreppu yläkerran osakkeeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutsenkulmassa en päässyt laulamaan
Tarjoilija karaoke vetäjä itse vapaalla
Veti turpaan karaokevetäjää pihalla
Minä kävelin Vaeltajan eräreppu yläkerran osakkeeseenNää Persut Riikka Purra ei edes ole elänyt sellaista elämää
Vaikka istuu terassilla yökerhossa
On sitä muutkin tanssinut teknoa
Harleginossa iltatorit
Oscar terassilla
Hotel Oscarissa yökerhossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää Persut Riikka Purra ei edes ole elänyt sellaista elämää
Vaikka istuu terassilla yökerhossa
On sitä muutkin tanssinut teknoa
Harleginossa iltatorit
Oscar terassilla
Hotel Oscarissa yökerhossaRiikka Purra mussuttaa lakritsaa stressiin
Musiikki ja kitaran soitto ajaa sen asian - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra mussuttaa lakritsaa stressiin
Musiikki ja kitaran soitto ajaa sen asianKitaraa soitettu1993-98
Otettu viinaa ja päikkäriin ravintoloihin
Ei stresissiä kuten 1998-2002
Kauppakadulla soitettu kitaraa otettu viinaa ja ravintoloihin ei stressiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitaraa soitettu1993-98
Otettu viinaa ja päikkäriin ravintoloihin
Ei stresissiä kuten 1998-2002
Kauppakadulla soitettu kitaraa otettu viinaa ja ravintoloihin ei stressiäOn kesä kävelen Hakaniemen rantaan, sinä tarjosit lakaritsaa minä menin marketin vessaaan
Jytkylle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l251898- 1171141
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1331138Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei9946Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.140881Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta34793Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54740- 62737
- 142736
- 38699