Eli tuossa kysymys mitä mieltä miehet asiasta noin niin kuin tosissaan , asiallisia vastauksia kiitos ei mitään löylykauha tai purjo huuteluja . meillä vaimo antaa minulle 2krt viikossa lasidildoa jonka koko on 18.5 pituus 3.5 halkaisija .
Tykkääkö kuin moni mies jos vaimo antaa dildoa anaaliin .
7
1301
Vastaukset
- Anonyymi
yleensä suu-seksin aikana silikoni vibraa vaimo käyttää sen jälkeen olen auki suurta straponia niin kauan että laukeen uudestaan en saa runkata kyllä on hyvä potenssi tollasessa
Mulla on kans todella kova potenssi , kun saan sen 2krt viikossa eturauhas hieronnan lasidildolla . sen jälkeen voi panna vaimoa saman tien ei laske ennenkuin laukean uudestaan.
- Anonyymi00009
tykkään.
- Anonyymi00011
Hyi saatana
- Anonyymi00012
Vaimolla teko penis lykkii takaapäin samalla runkkaa sitten vaihdetaan osia ensin pilluun sitte b rappuun.
- Anonyymi00013
Hyvältähän tuo tuntui.
- Anonyymi00014
mahtava tunne ensin liukuu sisään 23cm 6cm sitten värinä päälle täysille edestakaisin vaimo tekee niin kauan että laukean sitten hänen vuoronsa ihanaa leikkiä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4562294Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371218
- 941208
- 1041073
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780