Kaikkien aikojen parhaat pelit löytyvät aina Pelikahvila Kurkosta ja kuukausikortilla pelaamme nyt rajattomasti joka päivä! Kortteja on saatavilla tämän viikon ajan edulliseen tutustumishintaan 40€/kk ja kahdelle hengelle yhteensä 60€!
Pelikahvila Kurko
Anonyymi-ap
32
292
Vastaukset
- Anonyymi00002
magic the catheringia
kannapista
ja chili maistelut - Anonyymi00003
vp tissarilla on kitaralla soittaa on louhitie
n - Anonyymi00004
vammaset polttaavat ja juovat ittesä vielä tyhmemmiks
- Anonyymi00071
Kurkon tarina taitaa olla pian taputeltu. Nämä eivät ole ymmärtäneet täysin sosiaalisen median markkinoinnin voimaa. Tiktokkaajia, tubettajia, twitchaajia, kickaajia yms. olisi voinut valjastaa mainostamiseen suhteellisen edullisesti. Olen pieniäkin yrityksiä nähnyt päätyvän kovaankin nousuun vähällä mainosbudjetilla kun tuo on ymmärretty.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701