Olin käymässä keskustassa paikallisessa kesäterassilla, paikka hyvä ja viihtyisä pitäjä kohtelias. Sitten tuli Polaris mönkijällä paikallinen häirikkö ajelemaan edestakaisin ilman pakoputkija, kamat kasaan ja matka jatkui pois lieksasta. Eikö teillä ole minkäänlaista poliisi valvontaa näitten rakkarien varalta. Muutama mopon vinkuttaja myös välikaasun kautta isomalle vaihteelle ja loppuun asti huuvatus. Muutkin asiakkaat ihmeissään.
Ohiajaja turisti.
Mönkkäriajelua keskustan alueella.
16
346
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömät siellä harrastaa ja testailee uusia sossun kustantamia kulkupelejään.
- Anonyymi
Noin vähästä jos vedät herneen nenään, niin parempi ett'ä lähdit,,jos nyt lienetkään mikään turisti, taidat olla paikallinen mulkvisti. Joka puolella on päristelijöitä ja mopomiittejä, mutta ei Lieksassa. Mene toiseen kaupunkiin valittamaan mopomiittiin, niin saat varmaan silmiisi tummennuksen aika äkkiä.
- Anonyymi
Olen entinen lieksalainen, onneksi. Mopomiiteistä sinä siis hyväksyt laittomat vehkeeet joissa nuoria kuolee. Kunpikas meistä sitten onkaan se mulkivisti. Työnperässä jouduin lähtemään ja en ole katunut. Käyn kyllä usein katsomassa sukulaisia sekä marjastan ja tietysti kalalla. Vedä sinä vaan herneitä nenääsi. En vastusta missään muodossa nuorien ajelua kunhan se pysyy lain sallimissa rajoissa. Hyvää loppu kesää lieksalaiset, syksyllä kunhan tulee pakkasyöt sitten puolukan keräykseen.
- Anonyymi
Samaa olen katsonut bemupojista. Kymmenien autojen letka bemuja ilman pakoputkea ajaa yötä päivää. En pysähdy enää lieksan abc:lle kahville.
- Anonyymi
Kymmenien ja ilman pakoputkea yötäpäivää??? Yksikylähullu enemmän palstalla. Hakeudu hetihoitoon. Sulla on vakavakohtaus menossa.
- Anonyymi
yx mönkiä mänkii u-käänöksessä kuuluu laakerien kolinaa ja rengas vunkuu yöllä. siinäki reokä pakosarjassa ja kypärässä. kasvihuone ohjaamo
- Anonyymi
Eräältä sälliltä vois poliisit tarkistaa mopon viritykset.
- Anonyymi
Paikkakunnan tekoturisti kirjoitti paskaa joutessaan.
- Anonyymi
Jokainen Jonnemopo on viritetty. Työtön iskä maksaa ja juo kaljaa päivät. Humussa neuvoo jonnea miten männätappia viilataan isommaksi sössöttäen sammuen 2-tahti öljyyn.
- Anonyymi
Puliris pulimönkijä aina neliveto päällä päästöt brutaalit.
- Anonyymi
Katolleen ajoin bemarin Lieksa-Nurmes välille. Siihen loppui minun ajelut.
- Anonyymi
Kuka autoilija hurjasteli Yläviekintiellä?
- Anonyymi
Antakaa nuorten elää ja nauttia nuoruudesta.
- Anonyymi
Just just! Toivotaan nyt että nuoret tulee elämään ja nauttimaan nuoruudesta sinun ikkunasi alle aamuyöllä mahdollisimman usein ja mahdollisimman kovaäänisillä mönkijöillä sun muilla rakkineilla! Aika moni muu on joutunut nauttimaan, niin saat sitten sinäkin ettet ilman kjää siitäkään ilosta!!
- Anonyymi
Jonnet ajelee kaupanki sisällä, jos ei vielä mopolla nii jopolla keulitaan cittarin aulan läpi. Punasena mollotetaan sit pihalla vape poskessa ja yskitään.
- Anonyymi
Jatkis trollailee täällä.
- Anonyymi
Sinähän teet sitä itse.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422997Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262859Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342826Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392531Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521848Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 291106