Mönkkäriajelua keskustan alueella.

Anonyymi-ap

Olin käymässä keskustassa paikallisessa kesäterassilla, paikka hyvä ja viihtyisä pitäjä kohtelias. Sitten tuli Polaris mönkijällä paikallinen häirikkö ajelemaan edestakaisin ilman pakoputkija, kamat kasaan ja matka jatkui pois lieksasta. Eikö teillä ole minkäänlaista poliisi valvontaa näitten rakkarien varalta. Muutama mopon vinkuttaja myös välikaasun kautta isomalle vaihteelle ja loppuun asti huuvatus. Muutkin asiakkaat ihmeissään.

Ohiajaja turisti.

17

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työttömät siellä harrastaa ja testailee uusia sossun kustantamia kulkupelejään.

    • Anonyymi

      Noin vähästä jos vedät herneen nenään, niin parempi ett'ä lähdit,,jos nyt lienetkään mikään turisti, taidat olla paikallinen mulkvisti. Joka puolella on päristelijöitä ja mopomiittejä, mutta ei Lieksassa. Mene toiseen kaupunkiin valittamaan mopomiittiin, niin saat varmaan silmiisi tummennuksen aika äkkiä.

      • Anonyymi

        Olen entinen lieksalainen, onneksi. Mopomiiteistä sinä siis hyväksyt laittomat vehkeeet joissa nuoria kuolee. Kunpikas meistä sitten onkaan se mulkivisti. Työnperässä jouduin lähtemään ja en ole katunut. Käyn kyllä usein katsomassa sukulaisia sekä marjastan ja tietysti kalalla. Vedä sinä vaan herneitä nenääsi. En vastusta missään muodossa nuorien ajelua kunhan se pysyy lain sallimissa rajoissa. Hyvää loppu kesää lieksalaiset, syksyllä kunhan tulee pakkasyöt sitten puolukan keräykseen.


    • Anonyymi

      Samaa olen katsonut bemupojista. Kymmenien autojen letka bemuja ilman pakoputkea ajaa yötä päivää. En pysähdy enää lieksan abc:lle kahville.

      • Anonyymi

        Kymmenien ja ilman pakoputkea yötäpäivää??? Yksikylähullu enemmän palstalla. Hakeudu hetihoitoon. Sulla on vakavakohtaus menossa.


    • Anonyymi

      yx mönkiä mänkii u-käänöksessä kuuluu laakerien kolinaa ja rengas vunkuu yöllä. siinäki reokä pakosarjassa ja kypärässä. kasvihuone ohjaamo

    • Anonyymi

      Eräältä sälliltä vois poliisit tarkistaa mopon viritykset.

      • Anonyymi

        Paikkakunnan tekoturisti kirjoitti paskaa joutessaan.


    • Anonyymi

      Jokainen Jonnemopo on viritetty. Työtön iskä maksaa ja juo kaljaa päivät. Humussa neuvoo jonnea miten männätappia viilataan isommaksi sössöttäen sammuen 2-tahti öljyyn.

    • Anonyymi

      Puliris pulimönkijä aina neliveto päällä päästöt brutaalit.

    • Anonyymi

      Katolleen ajoin bemarin Lieksa-Nurmes välille. Siihen loppui minun ajelut.

      • Anonyymi

        Kuka autoilija hurjasteli Yläviekintiellä?


    • Anonyymi

      Antakaa nuorten elää ja nauttia nuoruudesta.

      • Anonyymi

        Just just! Toivotaan nyt että nuoret tulee elämään ja nauttimaan nuoruudesta sinun ikkunasi alle aamuyöllä mahdollisimman usein ja mahdollisimman kovaäänisillä mönkijöillä sun muilla rakkineilla! Aika moni muu on joutunut nauttimaan, niin saat sitten sinäkin ettet ilman kjää siitäkään ilosta!!


      • Anonyymi

        Jonnet ajelee kaupanki sisällä, jos ei vielä mopolla nii jopolla keulitaan cittarin aulan läpi. Punasena mollotetaan sit pihalla vape poskessa ja yskitään.


    • Anonyymi

      Jatkis trollailee täällä.

      • Anonyymi

        Sinähän teet sitä itse.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe