Olin käymässä keskustassa paikallisessa kesäterassilla, paikka hyvä ja viihtyisä pitäjä kohtelias. Sitten tuli Polaris mönkijällä paikallinen häirikkö ajelemaan edestakaisin ilman pakoputkija, kamat kasaan ja matka jatkui pois lieksasta. Eikö teillä ole minkäänlaista poliisi valvontaa näitten rakkarien varalta. Muutama mopon vinkuttaja myös välikaasun kautta isomalle vaihteelle ja loppuun asti huuvatus. Muutkin asiakkaat ihmeissään.
Ohiajaja turisti.
Mönkkäriajelua keskustan alueella.
17
334
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömät siellä harrastaa ja testailee uusia sossun kustantamia kulkupelejään.
- Anonyymi
Noin vähästä jos vedät herneen nenään, niin parempi ett'ä lähdit,,jos nyt lienetkään mikään turisti, taidat olla paikallinen mulkvisti. Joka puolella on päristelijöitä ja mopomiittejä, mutta ei Lieksassa. Mene toiseen kaupunkiin valittamaan mopomiittiin, niin saat varmaan silmiisi tummennuksen aika äkkiä.
- Anonyymi
Olen entinen lieksalainen, onneksi. Mopomiiteistä sinä siis hyväksyt laittomat vehkeeet joissa nuoria kuolee. Kunpikas meistä sitten onkaan se mulkivisti. Työnperässä jouduin lähtemään ja en ole katunut. Käyn kyllä usein katsomassa sukulaisia sekä marjastan ja tietysti kalalla. Vedä sinä vaan herneitä nenääsi. En vastusta missään muodossa nuorien ajelua kunhan se pysyy lain sallimissa rajoissa. Hyvää loppu kesää lieksalaiset, syksyllä kunhan tulee pakkasyöt sitten puolukan keräykseen.
- Anonyymi
Samaa olen katsonut bemupojista. Kymmenien autojen letka bemuja ilman pakoputkea ajaa yötä päivää. En pysähdy enää lieksan abc:lle kahville.
- Anonyymi
Kymmenien ja ilman pakoputkea yötäpäivää??? Yksikylähullu enemmän palstalla. Hakeudu hetihoitoon. Sulla on vakavakohtaus menossa.
- Anonyymi
yx mönkiä mänkii u-käänöksessä kuuluu laakerien kolinaa ja rengas vunkuu yöllä. siinäki reokä pakosarjassa ja kypärässä. kasvihuone ohjaamo
- Anonyymi
Eräältä sälliltä vois poliisit tarkistaa mopon viritykset.
- Anonyymi
Paikkakunnan tekoturisti kirjoitti paskaa joutessaan.
- Anonyymi
Jokainen Jonnemopo on viritetty. Työtön iskä maksaa ja juo kaljaa päivät. Humussa neuvoo jonnea miten männätappia viilataan isommaksi sössöttäen sammuen 2-tahti öljyyn.
- Anonyymi
Puliris pulimönkijä aina neliveto päällä päästöt brutaalit.
- Anonyymi
Katolleen ajoin bemarin Lieksa-Nurmes välille. Siihen loppui minun ajelut.
- Anonyymi
Kuka autoilija hurjasteli Yläviekintiellä?
- Anonyymi
Antakaa nuorten elää ja nauttia nuoruudesta.
- Anonyymi
Just just! Toivotaan nyt että nuoret tulee elämään ja nauttimaan nuoruudesta sinun ikkunasi alle aamuyöllä mahdollisimman usein ja mahdollisimman kovaäänisillä mönkijöillä sun muilla rakkineilla! Aika moni muu on joutunut nauttimaan, niin saat sitten sinäkin ettet ilman kjää siitäkään ilosta!!
- Anonyymi
Jonnet ajelee kaupanki sisällä, jos ei vielä mopolla nii jopolla keulitaan cittarin aulan läpi. Punasena mollotetaan sit pihalla vape poskessa ja yskitään.
- Anonyymi
Jatkis trollailee täällä.
- Anonyymi
Sinähän teet sitä itse.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683267
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272333Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301829Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187