Rahaa on vaikka lampaat söisi.

Anonyymi-ap

Kyllä meillä rahaa on, mitä se hallitus oikein valittaa?
Ei yhtään tee tiukkaa. Turun tunnin juna, nykyisin nimeltään Länsirata-hanke nielee 3 miljardia, nimenvaihto siksi kun juna ei millään ehdi tunnissa Turusta Helsinkiin, vaan ottaa aikaa tunnin ja 19 minuuttia.
Tai Turkuun rakennettava 90 miljoonan euron musiikkitalo. Olenkin aina halunnut laittaa veromarkkani musiikkitaloihin. Niistä kun on pirusti hyötyä meille jotka sen joudumme maksamaankin. Ihmetystä kuitenkin herättää, että näin rakentajaosakkaana, tai osaomistajana, mennessäni kuulemaan ehkä joskus jotain konserttoa, joudun vielä lipustakin maksamaan hirveän hinnan.

4

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Musiikkitaloahan ei kukaan tarvitse.Se, ja monet muut turhat kuten esimerkiksi guggenheim museota koitettiin saada alkuun, rakennetaan vain siksi että kaupungin päättäjät on voideltu rahasummilla jotta kansan rahat saadaan rakennusfirman persziiseen syvälle.

    • Anonyymi

      Kyllä Bonkin pitää saada myös arvoisensa rakennus. Ei alle kymmenen miljuunan pömpeliä voi ajatellakaan.
      Jyrki Käteinen olisi pelimies kilpailuttamaan hinnat, kokemusta kun löytyy.

    • Anonyymi

      kalliiksi on tullut EU aika suomelle , paljon vaatimuksia esin vihreä ajatusmaailma ja muut maat suoltaa paskaa mereen suoraan raakana putkista ja laivoista ilman mitään velvoitteira,samoin tehtaat sellaiset pöhötykset savupiipuista että ihmisten todella vaarallista HENGITTÄÄ ILMAN MASKEJA.
      Kaikenlaisia määräyksiä ja nootteja ja suomi maksaa itsensä kipeäksi pelastaessaan maailman
      samoin olemme lainanneet eu määrätessä espanjalle ja muille maille miljadreja joita emme koskaan tulee samaan takaisin ja ne maat porskuttaa komjasti , suomen talouden tila ihan suossa ja alamäki jatkuu konkurssien , työttömyyden lisääntyessä, irtisanotttuja valtavat määrät.onnneksi suomen hallitus hoitaa johtajille esim hussin sairaalan johtajille kovat bonukset samaan aikaan kun henkilökuntaa irtisanotaan ja ministereille suuremmat palkat ja lisäksi kokousrahat päälle jotka vastaavat siivojien kuukausipalkkaa. nato tulee viemään ihan hirveöästi rahaa kun täytyy tehdä lokoisat olot ja olla vieraanvaraisia naton päällystölle.
      matuille maksetaan samoin enemmänkuin siivojille että täällä heillä lokoisat olot, on sitten työttöminä taikka opiskelijoita ei huolta kyllä suomi hoitaa heille kaiken hyvän suomalaisten taviksien tietty pitää maksaa veroja lisää ja velkaa ottaa taas miljardeja lisää että tämä kaikki herrojen hyvinvointi on mahdollista , rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy, vanhukset ja vammaiset jätetään hoitamatta ja heidän omaishoitajat voidaan jättää ilman hoitokorvauksia ihan silmää rapäyttämättä .

    • Anonyymi

      Suomen päättäjät ovat todella tyhmiä. Siis TODELLA TYHMIÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe