matkoilla miehensä kanssa. Kuulin sattumalta asiasta. Ei päivitä Suomeen mitään etten vaan saa tietää. Vituttaa. Naivat siellä kuin kanit.
Rakastamani nainen on
19
600
Vastaukset
- Anonyymi
*someen
- Anonyymi
Yhyyy… sinunlainen ois kiva saada kiinni rysänpäältä!
- Anonyymi
Eihän sinulla ole ollut seksiä koskaan, puhumattakaan naisystävistä.
- Anonyymi
Kuka ääliö enää päivittää matkoilta someen? Viesti murtovarkaille, että kämppä on tyhjillään…
- Anonyymi
Voi olla syy. Olin vaan niin mustasukkainen. Itse kohtelin häntä väärin ja tuli ero. On kova paikka että hän on nyt toisen kanssa joka osaa olla hänelle parempi. Rakastan yhä hurjasti, eikä kukaan muu ole samanvertainen. Haluaisin vain itse olla hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla syy. Olin vaan niin mustasukkainen. Itse kohtelin häntä väärin ja tuli ero. On kova paikka että hän on nyt toisen kanssa joka osaa olla hänelle parempi. Rakastan yhä hurjasti, eikä kukaan muu ole samanvertainen. Haluaisin vain itse olla hänen kanssaan.
Miksi olet mustasukkainen, kun itse olit petollinen ääliö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen sinulle ihan rehellisesti että käyt keskustelemassa ammattilaisen kanssa tuosta sinun mustasukkaisuusongelmasta ja siitä että kyttäät vieläkin hänen someaan. Et sinä häntä rakasta. Sinä pelkäät itseäsi ja sitä kuinka heikko sinä oikeasti olet ja siksi roikut hänessä kiinni.
Hoida ensin oma pääsi kuntoon ja vasta sitten yritä parisuhdetta.
- Anonyymi
Miksi sinä vajakki teet näitä aloituksia yhä uudelleen?
- Anonyymi
Missä sinun vika mahtaa olla? Varmaan korvien välissä. Kun noin on vaikeeta. Vaikeat ihmiset on sairaita päästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinun vika mahtaa olla? Varmaan korvien välissä. Kun noin on vaikeeta. Vaikeat ihmiset on sairaita päästään.
Niinhän sitä vois luulla toiset taas on vaikeita tarkoituksella ja suomalainen nainen ny si taas ihan yleisesti on hankala etin jos et edes halua tätä yrittää ymmärtää toki se voi olla vaikeaa tai jopa mahdotonta jos et tiedä taustoista naisen takana yleensä kun kaikelle on syynsä ihminen ei tee yhtään mitään ilman syytä mulle sen pitää taas olla hyvä syy vähintään tosille taas riittää se raha syyksi ja jollekin se on taas ainoa mikä motivoi yhtään mihinkään siinä kohti toki on si jo taas isokasa ongelmiakin haalittu matkaan kun on keskitytty vai rahaan
- Anonyymi
Ei voi muuta kun todeta sulle että mitäs et ollut hänelle parempi mies. Joku toinen on sitä nyt. Ymmärtää asiat paremmin kun sinä joka olet näköjään pelkkä renttu.
- Anonyymi
Aloittaja tekee näitä samanlaisia aloituksia aika usein, ei ole pääkopassa kaikki kunnossa.
- Anonyymi
Mitä jos se vaan kaipaa, rakastaa ja haluaa sitä naista?
- Anonyymi
Ja mitä sitte onko sulla jo pitkäänkin viirannu korvienvälissä kun kaipaat toisen miehen naista missä kohtaa susta tuli niin tyhmä että et tajua että rakkautesi kyseistä naista kohtaan on turhaa koska hän on toisen kanssa toki ei sulla sinänsä ole vaihtoehtoja jos terve olisit et alkaisi itse oleen kenenkään toisen kanssa koska et pysty pääsemään rakkaudestasi häntä kohtaan yli mu hyvällä onnella saatat kohdata jonkun joka jotain toista kaipaa ni voitte yhdessä pilata toinen toisenne elämän si
- Anonyymi
Jos kirjoittaisit suomea, tuosta voisi joku ymmärtääkin jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kirjoittaisit suomea, tuosta voisi joku ymmärtääkin jotain.
Sovittasko että opettelet suomenkieltä lukemaan ja mitenkä vitussa se on minun vikani jos olit niin hölmö ettet oppinu koulussa lukemaan kun kirjakieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovittasko että opettelet suomenkieltä lukemaan ja mitenkä vitussa se on minun vikani jos olit niin hölmö ettet oppinu koulussa lukemaan kun kirjakieltä
Minä osaan lukea suomea, mutta sinä et osaa kirjoittaa suomea. Välimerkit opetettiin kaikille, paitsi sinulle, koulussa.
Minua ei kiinnosta alkaa suomentamaan tuollaisen päävammaisen tuotoksia, eikä näköjään kiinnosta muitakaan. Tajuatko että olet niin helvetin tyhmä että sen sijasta että haluaisit että viestisi joku oikeasti lukisi ja siihen vastaisi, tiedätkö, sitä kutsutaan keskusteluksi, sinä vain suollat tuollaista paskaa mihin ei kukaan ota mitään kantaa.
Etkö ole tosiaan huomannut sitä ettei sinun viesteihin vastaa kukaan muu kuin sinä itse?
Niin se näköjään on ettei tyhmyyttä voi parantaa ja sinä olet siitä elävä esimerkki. - Anonyymi
Olet sinä tyhmä ei voi muuta sanoa. Tuon ikäinen ja käyttäydyt kuin pieni lapsi.
- Anonyymi
Olen mustasukkainen koska rakastan häntä oikeasti. Tein mokan ja maksan siitä kalliisti. Mutta haluan vain hänet takaisin. Rakastin häntä silloin ja rakastan nyt.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712030Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san675109Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983136Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963059- 1372220
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221437Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301428- 1021382
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri49135140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2321326