Miehelle, jota on ollut ikävä. On se pitkä aika jos ei kolmeen vuoteen olla nähty 😔
Tänään on tullut aika sanoa hyvästit
13
340
Vastaukset
- Anonyymi
Hauki on kala
- Anonyymi
Aika pitkään olet jaksanut tälle trollisedälle jankuttaa- joko olet saanut katharsiksen leikepöytä penska ja miten sujuu teennäinen sensaationhaku joka ei kiinnosta oikeasti ketään? Sinulla ei ole vaikutusvaltaa muiden kirjoitteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkään olet jaksanut tälle trollisedälle jankuttaa- joko olet saanut katharsiksen leikepöytä penska ja miten sujuu teennäinen sensaationhaku joka ei kiinnosta oikeasti ketään? Sinulla ei ole vaikutusvaltaa muiden kirjoitteluun
Ihanaa, jokapäiväinen sekoilu alkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mieheksiluulijalla kiintiömäärä mikä pitää saada vuorokaudessa täyteen ja randomistiko valitset vai omiinko aloituksiin vain lisäilet jonon jatkoksi?
- Anonyymi
Samaa mieltä. Koronarajoitusten aikaan vuosi pari olisi mennyt, mutta tällä hetkellä on liian pitkä aika kaivata jotain vuosia.
- Anonyymi
Ei koronarajoitukset mikää hyvä syy ole.
- Anonyymi
Jos kolmeen vuoteen ei ole näkynyt olisin jo aikasemmin jo heittänyt menemään sellasen rentun pusikkoon.
- Anonyymi
No hyvästi nyt sitten oi parahin m-nainen ihanainen 😘
- Anonyymi
Mitäs sä sit pelleilet sen miehen kans ole häneen yhteydessä
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
En pelleile. Olen ollut yhteydessä.
- Anonyymi
Oletko ap edes ehdottanut miehelle näkemistä?
- Anonyymi
Olen ehdottanut miehelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2543866TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee242853Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä82091Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1341863Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93531826Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851330Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211255Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171212Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti271202Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311100