Miehelle, jota on ollut ikävä. On se pitkä aika jos ei kolmeen vuoteen olla nähty 😔
Tänään on tullut aika sanoa hyvästit
13
366
Vastaukset
- Anonyymi
Hauki on kala
- Anonyymi
Aika pitkään olet jaksanut tälle trollisedälle jankuttaa- joko olet saanut katharsiksen leikepöytä penska ja miten sujuu teennäinen sensaationhaku joka ei kiinnosta oikeasti ketään? Sinulla ei ole vaikutusvaltaa muiden kirjoitteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkään olet jaksanut tälle trollisedälle jankuttaa- joko olet saanut katharsiksen leikepöytä penska ja miten sujuu teennäinen sensaationhaku joka ei kiinnosta oikeasti ketään? Sinulla ei ole vaikutusvaltaa muiden kirjoitteluun
Ihanaa, jokapäiväinen sekoilu alkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mieheksiluulijalla kiintiömäärä mikä pitää saada vuorokaudessa täyteen ja randomistiko valitset vai omiinko aloituksiin vain lisäilet jonon jatkoksi?
- Anonyymi
Samaa mieltä. Koronarajoitusten aikaan vuosi pari olisi mennyt, mutta tällä hetkellä on liian pitkä aika kaivata jotain vuosia.
- Anonyymi
Ei koronarajoitukset mikää hyvä syy ole.
- Anonyymi
Jos kolmeen vuoteen ei ole näkynyt olisin jo aikasemmin jo heittänyt menemään sellasen rentun pusikkoon.
- Anonyymi
No hyvästi nyt sitten oi parahin m-nainen ihanainen 😘
- Anonyymi
Mitäs sä sit pelleilet sen miehen kans ole häneen yhteydessä
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
En pelleile. Olen ollut yhteydessä.
- Anonyymi
Oletko ap edes ehdottanut miehelle näkemistä?
- Anonyymi
Olen ehdottanut miehelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967