20:39
Sinulle
50
4
13
axefire.ca Elämässäni oli ajanjakso (ei liian kauan sitten), jolloin olin päättänyt saada kitarataitoni takaisin vanhalle tasolleni GIT:ssä ollessani.
Jotkut teistä eivät ehkä tiedä tätä, mutta käsittelen joitain fokaalisen dystonian aiheuttamia käsiongelmia, mikä tarkoittaa periaatteessa sitä, että olen menettänyt lihashallinnan joillakin tietyillä alueilla pelatessani.
Tunsin tämän ensimmäisen kerran vuonna 2016, ja kun sain diagnoosin, olin täysin murtunut.
Silloinen tyttöystäväni (joka on nyt vaimoni) ehdotti, että aloitan alusta vasenkätisenä. Menin all-in, ja kahden vuoden sisällä rakensin tekniikkani uudelleen vastaamaan vanhaa oikeakätistä tasoani ja jopa ylittämään sen.
Pelasin vasenta 3,5 vuotta. Sitten tila levisi toiseen käteeni. Mutta huonompi tällä kertaa. En voinut pelata ollenkaan.
Vaihdoin takaisin pelaamaan oikeakätisesti. Ja tässä olen nyt, 3 vuotta sen jälkeen, kun otin jälleen oikeakätisen kitaran.
Minun piti keskittyä kehittääkseni taitojani siirtymän jälkeen. Intensiivisesti. Nousin useimpina päivinä kello 5 ja harjoittelin ennen töihin lähtöä 10 tuntia.
Vaimoni ja minä saimme myös vastasyntyneen vauvan tähän aikaan, joten voit kuvitella kuinka rajallinen aika oli.
Tarkoitan tässä, että jos haluat jotain tarpeeksi pahaa, nouset ylös ja laitat aikaa. Kukaan ei estä sinua, paitsi sinä itse.
Tästä inspiroi tämä lause täällä AxeFiressä:
Ja ei kiinnosta warkaus lehteä kaupunkia
Cristian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja seuraa minua Instagramissa
Anonyymi-ap
7
137
Vastaukset 7
- Anonyymi
höpöhöpö
- Anonyymi
Kaverilla meni lihakset molemmat kädet
Harjoitteli 10tuntia päivässä
Päästäkseen sille tasolle jossa oli
Kun opiskeli Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen- Anonyymi
Menee lihakset käsistä ei voi soittaa kitaraa
Treenaa että pääsee takas samalla tasolle
Joku Petteri Mäkiranta ole mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee lihakset käsistä ei voi soittaa kitaraa
Treenaa että pääsee takas samalla tasolle
Joku Petteri Mäkiranta ole mitäänSiitä vaan vapaasti haukut tyhmä
- Anonyymi
Sinun höpinät ei kiinnosta ketään, hankkisit elämän
- Anonyymi00008
vp tissarin kitaransoitto
- Anonyymi00009
sihonen nuotta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407