Oli mukava laittaa ne kaikki

Anonyymi-ap

jakoon. Kyllä on saanut nauraa! :D oot yksinkertainen

150

1033

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerros enemmän?

      • Anonyymi

        Pyörykkä ahdistuu yhyy
        M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörykkä ahdistuu yhyy
        M

        Mä teen tästä ketjusta rikosilmotuksen, sorry.


      • Anonyymi

        Et taida Kojootti saada taaskaan skuupin skuuppia palstaäijältä millä pyörittää niitä vielä urpompia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen tästä ketjusta rikosilmotuksen, sorry.

        Hienoa yksäri, muista sitten että se menee koetun tapahtumapaikkakunnsn mukaan, sirllä mänsessä on varmaa ihan liian vähän paperityötä, jotain kuitenkin sanottiin pulleaksi ja sitten oli jotain muuta mäkin asiaa palstasedällä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa yksäri, muista sitten että se menee koetun tapahtumapaikkakunnsn mukaan, sirllä mänsessä on varmaa ihan liian vähän paperityötä, jotain kuitenkin sanottiin pulleaksi ja sitten oli jotain muuta mäkin asiaa palstasedällä. Sivusta

        Tässä kommentissa oli Kaimaanille ehkä vähän liikaakin kontekstia kun pitäis vaivata kaikkia omilla ongelmilla ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörykkä ahdistuu yhyy
        M

        Eräällä miehellä on nykyään jäätävän kokoinen uusi pyörykkä. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa yksäri, muista sitten että se menee koetun tapahtumapaikkakunnsn mukaan, sirllä mänsessä on varmaa ihan liian vähän paperityötä, jotain kuitenkin sanottiin pulleaksi ja sitten oli jotain muuta mäkin asiaa palstasedällä. Sivusta

        No hui. Olipa kauheaa nyt. Pitääkö ihan itkeä? Nyyh. Miten sekaisin olette täällä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen tästä ketjusta rikosilmotuksen, sorry.

        Juu teevaan. Tuo yksi yhyymies on myös sekottanu ihmiset keskenään. Yhyttelee täällä ja seuraavassa hetkessä on kädet ristissä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu teevaan. Tuo yksi yhyymies on myös sekottanu ihmiset keskenään. Yhyttelee täällä ja seuraavassa hetkessä on kädet ristissä.

        Ai se hörhö jonka mielestä ns koko netti koskee nimenomaan häntä? Kuuluu lataamoon tms


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen tästä ketjusta rikosilmotuksen, sorry.

        Kannattaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa.

        Tehkää kaikki nyt vaikka joukkokanne, en muuten vinoilis mutta kun tiedän varmuudella, että turhan kohkaajilla on aivan väärä kohde tähtäimessä ja aivan suhteettomat epäilyt. Muistakaa vaivata Suomen poliisia, mitään muuta tekemistä ei voi olla kuin kirjata psyykkisesti epävakaiden ilmoituksia. Näkeehän sen heti, että intentio on toksinen ja pyrkimys on käyttää koneistoa keppihevosena


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää kaikki nyt vaikka joukkokanne, en muuten vinoilis mutta kun tiedän varmuudella, että turhan kohkaajilla on aivan väärä kohde tähtäimessä ja aivan suhteettomat epäilyt. Muistakaa vaivata Suomen poliisia, mitään muuta tekemistä ei voi olla kuin kirjata psyykkisesti epävakaiden ilmoituksia. Näkeehän sen heti, että intentio on toksinen ja pyrkimys on käyttää koneistoa keppihevosena

        Mitä ihmettä sulla oikein on sitä vastaan, että joku tekee rikosilmoituksen? Miksi kannat huolta poliisien resursseista, sinäkö ne heille kustannat?

        Itse väität että täällä heiluu joku hakkeroiva gubbe ja ”esittää” ihmisiä, siitäkö sitten ei saa tehdä rikosilmoitusta muut kuin sinä?

        Aivan ristiin menee jutut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sulla oikein on sitä vastaan, että joku tekee rikosilmoituksen? Miksi kannat huolta poliisien resursseista, sinäkö ne heille kustannat?

        Itse väität että täällä heiluu joku hakkeroiva gubbe ja ”esittää” ihmisiä, siitäkö sitten ei saa tehdä rikosilmoitusta muut kuin sinä?

        Aivan ristiin menee jutut.

        No siitäkö sinä sitten nimenomaan kannustat tekemään rikosilmoituksia vai miksi otit juuri tämän aiheen esille? Jotenkin luen aivan muuta tästä hermostuneesta lätinästä, jota gubbe on käynyt varmaan itse peukuttamassa jollekin nikillään. Senkun teet vaikka kaksi, minua enemmänkin huvittaa, että mahtaapa kyrsiä. Minusta tuntuu että kannustit tätä toista tyyppiä, koska ajattelet sen jollain logiikalla edistävän ”jotain muuta” agendaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitäkö sinä sitten nimenomaan kannustat tekemään rikosilmoituksia vai miksi otit juuri tämän aiheen esille? Jotenkin luen aivan muuta tästä hermostuneesta lätinästä, jota gubbe on käynyt varmaan itse peukuttamassa jollekin nikillään. Senkun teet vaikka kaksi, minua enemmänkin huvittaa, että mahtaapa kyrsiä. Minusta tuntuu että kannustit tätä toista tyyppiä, koska ajattelet sen jollain logiikalla edistävän ”jotain muuta” agendaa

        Tietenkin jos ei ole tehnyt sillä puolella päivääkään töitä se voi tuntua jotenkin maagiselta soidintanssilta lain kanssa🧐


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitäkö sinä sitten nimenomaan kannustat tekemään rikosilmoituksia vai miksi otit juuri tämän aiheen esille? Jotenkin luen aivan muuta tästä hermostuneesta lätinästä, jota gubbe on käynyt varmaan itse peukuttamassa jollekin nikillään. Senkun teet vaikka kaksi, minua enemmänkin huvittaa, että mahtaapa kyrsiä. Minusta tuntuu että kannustit tätä toista tyyppiä, koska ajattelet sen jollain logiikalla edistävän ”jotain muuta” agendaa

        Taaskaan et vastannut kysymykseen. Mitä sulla on sitä vastaan että joku tekisi rikosilmoituksen tästä kirjoittelusta, kun samaan hengenvetoon julistat joka paikassa että täällä on hakkeroiva gubbe? Sinuako se vain hakkeroi? Mistä tiedät? Vaikuttaa kovin ihmeelliseltä, että olet ottanut tällaisen elämäntehtävältä vaikuttavan tehtävän. Hoet kaikkialla että rikosilmoituksen tekeminen on poliisien resurssien haaskaamista, mutta itse täällä siviilihenkilönä jaagaat jotain gubbea.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taaskaan et vastannut kysymykseen. Mitä sulla on sitä vastaan että joku tekisi rikosilmoituksen tästä kirjoittelusta, kun samaan hengenvetoon julistat joka paikassa että täällä on hakkeroiva gubbe? Sinuako se vain hakkeroi? Mistä tiedät? Vaikuttaa kovin ihmeelliseltä, että olet ottanut tällaisen elämäntehtävältä vaikuttavan tehtävän. Hoet kaikkialla että rikosilmoituksen tekeminen on poliisien resurssien haaskaamista, mutta itse täällä siviilihenkilönä jaagaat jotain gubbea.

        En ole esim tässä ketjussa maininnut sanallakaan hakkeroimisesta, vaan maininnut aloittajan olevan palstamies, mutta eräs toinen kirjoittelija tuntuu tietävän aiheesta enemmän, emmekä suinkaan ole ainoita jotka aiheesta kirjoittelee. Toisekseen minä kirjoitin tarkentavan kysymyksen, että kenestä tällainen rikosilmoitus pitäisi tehdä sinun mukaasi tästä gugestako vai jostain muista? Itse väistit tämän kysymyksen täysin meuhkaamalla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole esim tässä ketjussa maininnut sanallakaan hakkeroimisesta, vaan maininnut aloittajan olevan palstamies, mutta eräs toinen kirjoittelija tuntuu tietävän aiheesta enemmän, emmekä suinkaan ole ainoita jotka aiheesta kirjoittelee. Toisekseen minä kirjoitin tarkentavan kysymyksen, että kenestä tällainen rikosilmoitus pitäisi tehdä sinun mukaasi tästä gugestako vai jostain muista? Itse väistit tämän kysymyksen täysin meuhkaamalla

        Kolmanneksi sivilihenkilö, niin mitä siitä positiosta? Siviiliyttä ei voi ainakaan menettää ja neitsyydenkin vain kerran


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole esim tässä ketjussa maininnut sanallakaan hakkeroimisesta, vaan maininnut aloittajan olevan palstamies, mutta eräs toinen kirjoittelija tuntuu tietävän aiheesta enemmän, emmekä suinkaan ole ainoita jotka aiheesta kirjoittelee. Toisekseen minä kirjoitin tarkentavan kysymyksen, että kenestä tällainen rikosilmoitus pitäisi tehdä sinun mukaasi tästä gugestako vai jostain muista? Itse väistit tämän kysymyksen täysin meuhkaamalla

        Väitätkö että et ole sama ihminen joka on monessa yhteydessä maininnut myös hakkeroinnin? Se samainen henkilö on kuitenkin myös tätä gubbe-jankutusta ylläpitänyt.

        Miksi kukaan kehottaisi tekemään turhia rikosilmoituksia? Itse asiassa tuo ensimmäinen viesti n. 20 min aloituksesta vaikuttaa trollaukselta. Kolmen viestin perusteella rikosilmoitus?

        On vain huomiotaherättävää tuo jatkuva vaikutusyritys, kuinka naurettavaa olisi mennä tekemään rikosilmoitus ja kuinka naurettavaa olisi luulla oman laitteensa tietojen levinneen vääriin käsiin ja niillä trollattavan täällä. Kuitenkin väität että täällä joku ”esittää” naista. Millä tavalla ”gubbe” voisi esittää ketään tiettyä naista ilman mitään tietoja hänestä? Ja jos kerran ei esitä ketään tiettyä naista, niin missä se rikos on? Aivan täysin epäloogisia nämä sun kirjoitukset.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että et ole sama ihminen joka on monessa yhteydessä maininnut myös hakkeroinnin? Se samainen henkilö on kuitenkin myös tätä gubbe-jankutusta ylläpitänyt.

        Miksi kukaan kehottaisi tekemään turhia rikosilmoituksia? Itse asiassa tuo ensimmäinen viesti n. 20 min aloituksesta vaikuttaa trollaukselta. Kolmen viestin perusteella rikosilmoitus?

        On vain huomiotaherättävää tuo jatkuva vaikutusyritys, kuinka naurettavaa olisi mennä tekemään rikosilmoitus ja kuinka naurettavaa olisi luulla oman laitteensa tietojen levinneen vääriin käsiin ja niillä trollattavan täällä. Kuitenkin väität että täällä joku ”esittää” naista. Millä tavalla ”gubbe” voisi esittää ketään tiettyä naista ilman mitään tietoja hänestä? Ja jos kerran ei esitä ketään tiettyä naista, niin missä se rikos on? Aivan täysin epäloogisia nämä sun kirjoitukset.

        En minä mitään yritä vaikuttaa, senkun meet ja teet rikosilmoituksen joko gubesta tai gubeksi väittäjästä tai kolmannesta henkilöstä enkä edellenkään tiedä, että mihin kommenttiin viittaat tai miksi jumit juuri tässä hakkeroimisessa. Tai toisaalta naisena esiintymisessäkään. Ei se minulta pois ole jos joku tekee rikosilmoituksia tai (sinä) etsii suurennuslasi kourassa rikoksia tai rikollisuutta keskustelupalstalta. Minusta tuntuu ettet itsekään tiedä mitä linjaa yrität tai mistä syystä tai ehkä saatan vähän tietääkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään yritä vaikuttaa, senkun meet ja teet rikosilmoituksen joko gubesta tai gubeksi väittäjästä tai kolmannesta henkilöstä enkä edellenkään tiedä, että mihin kommenttiin viittaat tai miksi jumit juuri tässä hakkeroimisessa. Tai toisaalta naisena esiintymisessäkään. Ei se minulta pois ole jos joku tekee rikosilmoituksia tai (sinä) etsii suurennuslasi kourassa rikoksia tai rikollisuutta keskustelupalstalta. Minusta tuntuu ettet itsekään tiedä mitä linjaa yrität tai mistä syystä tai ehkä saatan vähän tietääkin.

        Linjaa?

        Linjani on se, että toimintasi on ristiriitaista. Ainoa mikä sen voisi selittää on ylettömiin mittasuhteisiin paisunut vainoharha, jossa luulet lähes kaikkia kirjoittajia täksi gubeksi. Toisaalta et vaikuta muuten paranoidilta, joten mikä syy tähän juontamiseesi on (lainaan sanaasi, jos et loukkaannu)? Juonnat tämän guben paikalle jokaiseen keskusteluun käsittämättömillä kierteillä, kuten tässäkin keskustelussa.


    • Anonyymi

      Kuulostat pelokkaalta pikkutytöltä! Isot pojat uskaltavat sanoa asiansa kasvokkain 🤣

      • Anonyymi

        Kuulostat siltä aloittajmies, että tyttöjen kovistelu on paras mihin pystyt. Etpä ole ainoa lajissasi tosin😉K.O


      • Anonyymi

        No tämä. Ihme vajukki ukkeli. Pitää itseään fiksuna vaikka on hieman turruttanut jo aivojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat siltä aloittajmies, että tyttöjen kovistelu on paras mihin pystyt. Etpä ole ainoa lajissasi tosin😉K.O

        Niinpä, on tullut vastaankin usein, huomiota yrittää sillä hakea!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, on tullut vastaankin usein, huomiota yrittää sillä hakea!

        Toiset ei saa naisten kovistelua kummempaa elämässään aikaan, joko henkisesti tai fyysisesti siis, mutta pitää ymmärtää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ei saa naisten kovistelua kummempaa elämässään aikaan, joko henkisesti tai fyysisesti siis, mutta pitää ymmärtää

        Ei Suomen lain mielestä


    • Anonyymi

      Kaikki alusvaatteet jakoon

      • Anonyymi

        Yritätkö keventää palstamiehen raskasta tunnelmaa vai omaa raskasta tunnelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö keventää palstamiehen raskasta tunnelmaa vai omaa raskasta tunnelmaa?

        Ei kun se on oikeasti käynyt jonkun naisen asunnossa hakemassa alushousuja. Sitten vielä kehuskelee asialla. Linkkaan tähän kohta lehtiartikkelin, jossa kerrotaan jonkun talonmiehen jääneen kiinni tällaisesta. Nuuski asukkaan alushousuja asunnossa asukkaan poissaollessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se on oikeasti käynyt jonkun naisen asunnossa hakemassa alushousuja. Sitten vielä kehuskelee asialla. Linkkaan tähän kohta lehtiartikkelin, jossa kerrotaan jonkun talonmiehen jääneen kiinni tällaisesta. Nuuski asukkaan alushousuja asunnossa asukkaan poissaollessa.

        Nytkö tämä paranoidisten neljän tunnin intressin kohde liittyykin AP-mies naisten alushousuihin, vähänkö mälsää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö tämä paranoidisten neljän tunnin intressin kohde liittyykin AP-mies naisten alushousuihin, vähänkö mälsää

        Miksi yrität lavastaa täällä toisia kirjoittajia tuoksi ”mieheksi”? Mikä syy voi olla tuollaiseen pakonomaiselta vaikuttavaan väittämiseen? En ole aloittaja. Haluatko oikeasti lukea sen lehtijutun jossa talkkari tunkeutui yleisavaimella alushousuja nuuhkimaan? Voin kyllä linkittää sen tänne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yrität lavastaa täällä toisia kirjoittajia tuoksi ”mieheksi”? Mikä syy voi olla tuollaiseen pakonomaiselta vaikuttavaan väittämiseen? En ole aloittaja. Haluatko oikeasti lukea sen lehtijutun jossa talkkari tunkeutui yleisavaimella alushousuja nuuhkimaan? Voin kyllä linkittää sen tänne.

        No linkitä ihmeessä ei ole nettisetä ensimäinen kerta kun sekoitat lehtiartikkeleita tarinoihisi, varsinkin jos luet nääs rötös_uutisia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No linkitä ihmeessä ei ole nettisetä ensimäinen kerta kun sekoitat lehtiartikkeleita tarinoihisi, varsinkin jos luet nääs rötös_uutisia

        Eipä löydy enää pikaisella nettihaulla (miksiköhän), mutta jos maltat odottaa, se kyllä lopulta löytyy. Asiasisältö jutussa oli se, että talonmies oli tunkeutunut naisen asuntoon nuuhkimaan pikkuhousuja.

        Jos et ymmärtänyt, niin jutun tarkoitus oli osoittaa, että ei tuo nyt niin tavatonta toimintaa ole, kun jotkut ovat jopa jääneet siitä kiinni. Eihän tuollaistakaan uskoisi kukaan, että joku kiinteistöhuollon työntekijä voisi tehdä tuollaista. Mutta tällainen lehtijuttu on kyllä ollut.

        Se että jatkat tuota palstasedästä ja gubesta jankuttamista ei muuta minua kuvittelemaksesi henkilöksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä löydy enää pikaisella nettihaulla (miksiköhän), mutta jos maltat odottaa, se kyllä lopulta löytyy. Asiasisältö jutussa oli se, että talonmies oli tunkeutunut naisen asuntoon nuuhkimaan pikkuhousuja.

        Jos et ymmärtänyt, niin jutun tarkoitus oli osoittaa, että ei tuo nyt niin tavatonta toimintaa ole, kun jotkut ovat jopa jääneet siitä kiinni. Eihän tuollaistakaan uskoisi kukaan, että joku kiinteistöhuollon työntekijä voisi tehdä tuollaista. Mutta tällainen lehtijuttu on kyllä ollut.

        Se että jatkat tuota palstasedästä ja gubesta jankuttamista ei muuta minua kuvittelemaksesi henkilöksi.

        Tarkoitin lähinnä sitä (nyt tarkkana), että on aikamoinen antikliimaksi, että näiden ”sensaatiomaisten” tarinoiden taustaksi paljastuu joku uutisartikkeli alibista tai hesarista minkä gubbe eli sinä koet osaksi omaa todellisuuttasi. Hevosetkin nauraa jo


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin lähinnä sitä (nyt tarkkana), että on aikamoinen antikliimaksi, että näiden ”sensaatiomaisten” tarinoiden taustaksi paljastuu joku uutisartikkeli alibista tai hesarista minkä gubbe eli sinä koet osaksi omaa todellisuuttasi. Hevosetkin nauraa jo

        Mistä lähtien lehtiartikkelista keskusteleminen tai sellaiseen viittaaminen olisi ollut sen ”kokemista omaksi todellisuudeksi”? Niistähän keskustellaan kaiken aikaa tällaisillakin foorumeilla ja kahvipöydissä. Ei niitä kukaan mitenkään erityisesti ”koe omaksi todellisuudekseen”.

        Mutta lehteen päätynyt alushousujen nuuhkija todistaa että tuollainenkin on ihan mahdollista, ei mitään vainoharhaista utopiaa ainakaan kyseisen asukkaan kohdalla.

        Jos viittaat sensaatioimaisilla tarinoilla aloitukseen tai jonkun ilmoitukseen alushousujen jakamisesta, niin osoita viestisi heille. Minä en ole missään vaiheessa kertonut muusta kuin tuosta lehtiartikkelista, sori jos siitä tuli sulle antikliimaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien lehtiartikkelista keskusteleminen tai sellaiseen viittaaminen olisi ollut sen ”kokemista omaksi todellisuudeksi”? Niistähän keskustellaan kaiken aikaa tällaisillakin foorumeilla ja kahvipöydissä. Ei niitä kukaan mitenkään erityisesti ”koe omaksi todellisuudekseen”.

        Mutta lehteen päätynyt alushousujen nuuhkija todistaa että tuollainenkin on ihan mahdollista, ei mitään vainoharhaista utopiaa ainakaan kyseisen asukkaan kohdalla.

        Jos viittaat sensaatioimaisilla tarinoilla aloitukseen tai jonkun ilmoitukseen alushousujen jakamisesta, niin osoita viestisi heille. Minä en ole missään vaiheessa kertonut muusta kuin tuosta lehtiartikkelista, sori jos siitä tuli sulle antikliimaksi.

        Niin se on aivan totta, että jos kerronta koostuu siitä, että joku äijä väittää netissä tuntevansa esim minfon keskustelun aiheen henkilön, hän saattaa itse uskoa siihen, mutta sillä on huono lähteä piirtämään mitään profiilikarttaa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on aivan totta, että jos kerronta koostuu siitä, että joku äijä väittää netissä tuntevansa esim minfon keskustelun aiheen henkilön, hän saattaa itse uskoa siihen, mutta sillä on huono lähteä piirtämään mitään profiilikarttaa

        Mitenkäs tää nyt tähän liittyy?
        Se ei vissiin oo sun asias tai ongelmasi kenet joku tuntee? Ja kyllä mä uskon siihen itse että tunnen ihmisen. Uskoo moni muukin koska tietää asiasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on aivan totta, että jos kerronta koostuu siitä, että joku äijä väittää netissä tuntevansa esim minfon keskustelun aiheen henkilön, hän saattaa itse uskoa siihen, mutta sillä on huono lähteä piirtämään mitään profiilikarttaa

        Tämä ei nyt avaudu, en tiedä mihin viittaat.


    • Anonyymi

      Sukatkin

    • Anonyymi

      Onko alottaka se Joni Räsänen? serkun kaipaaja?

    • Anonyymi

      Ei mitään käsitystä mistä puhut, mutta kuka on yksinkertainen. Kuka elää 24:llä ja kuvittelee keskustelevansa täälllä tuttujensa kanssa? Kuka on alkohoIiongelmainen mitättömyyys. No sinä ap ;)

      • Anonyymi

        Yksinäinen, katkera, alggis.


      • Anonyymi
        UUSI

        Älä esitä ja valehtele.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä ja valehtele.

        En osaa aina sanoa kumpi teistä kahdesta on sakeampi, sinä vai hymiömiesaapee..😬


    • Anonyymi

      Kaikki jakoon. No sähän se osaat jakaa sitä erästä asiaa ainakin kaikille. 🤓

      Sellainen halpa pesusieni jossa reikä.

      • Anonyymi

        Miksi esität ettei aloitus olisi joltakin miespuoliselta vastenmieliseltä vainoajalta alushousutarinoita myöten?


      • Anonyymi

        Eihän se ees osaa mitään. Eikä tajuu ku vttuillaa päin naamaa. Kaikkien aikojen pskin tyyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ees osaa mitään. Eikä tajuu ku vttuillaa päin naamaa. Kaikkien aikojen pskin tyyppi

        Otan kuvakaappauksen joka kerta kun poistat tästä viestin. On sitten esittää todistusainestoa tästä ylläpidon osallistumisesta ihmisten vainoamiseen.


      • Anonyymi

        Älä selitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä

        Tuosta älä selitä-viestiä ennen on poistettu se viesti johon se oli vastaus. Se ei siis ole vastaus siihen mihin näyttää olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta älä selitä-viestiä ennen on poistettu se viesti johon se oli vastaus. Se ei siis ole vastaus siihen mihin näyttää olevan.

        Alkoi selittää jostain työkaveristaan ja koki ylitsepääsemäntöntä tarvetta poistaa viesti siihen tulleen vastauksen jälkeen. Joka siis oli ”älä selitä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ees osaa mitään. Eikä tajuu ku vttuillaa päin naamaa. Kaikkien aikojen pskin tyyppi

        Poistettiin tästä vastaus neljännen kerran. Talk about puolueellinen ylläpito = yp itse jaarittaa palstoilla.

        Etkö kestä kuulla, että tuo sun ”päin naamaa vittuilu” ei ole päin naamaa vittuiua, vaan takanapäin paskan jauhamista?

        Miten tämä viesti on muka pahempi kuin tuo johon vastataan? Pska-sana ei voi olla syynä, ei ole ennenkään ollut, mut okei menen korjaamaan ne nyt tästä viestistä. Poista vielä viidennen kerran, kaikki on todistusaineistoa!


    • Anonyymi

      Sellaisen avuttoman ihmisen aloitus, joka ei saa toista ja harmittaa. Nolaat vain itsesi kuka oletkin.

      • Anonyymi

        Sekasinhan toi on vetää eri rooleja ja juttelee itselleen, kirjotusasu paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekasinhan toi on vetää eri rooleja ja juttelee itselleen, kirjotusasu paljastaa.

        Viestit 23.47, 23.42 ja 00.02 on samalta kirjoittajalta eli minulta. Voit laskea ne pois yksinkirjoittelustasi, ovat vastauksia viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestit 23.47, 23.42 ja 00.02 on samalta kirjoittajalta eli minulta. Voit laskea ne pois yksinkirjoittelustasi, ovat vastauksia viesteihin.

        Kovasti näet painoarvoa tälle missiollesi anomuumipalstalla kun luulet että oikeasti kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näet painoarvoa tälle missiollesi anomuumipalstalla kun luulet että oikeasti kiinnostaa.

        Ja sinä et tiedä syytä siihen, niin mitä jos olisit hiljaa. Sinua ei tarvitsekaan kiinnostaa, minua kiinnostaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Miten vois olla mahdollista, että miehen aloitus voisi liittyä siihen, ettei saa naisia ja siksi kirjoittelee puutaheinää palstalle jota epävakaat tapaukset pyörittelee ja mietiskelee mikä sen monologeista eli vastauksista itseltä itselleen voisi pitää paikkansa tai mikä ylipäätään on aloituksen sisältö. Ketä tällainen kiinnostaa ylipäätään? Esim itse aloitus- jotain abstraktia aikoo laittaa jakoon, yhtäkkiä ne onkin alusvaatteita ja seuraavaksi yypee on jo mukana jossain salaliitossa. Se on herran haltuun tämä suunnaton mielikuvitus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekasinhan toi on vetää eri rooleja ja juttelee itselleen, kirjotusasu paljastaa.

        Niin yleensä mies pitää mm räyhäkän naisen esittämisestä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti näet painoarvoa tälle missiollesi anomuumipalstalla kun luulet että oikeasti kiinnostaa.

        Mutta mikä on sinun motivaatiosi pilkkoa tätä miespuolisen aloittajan teatteria?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä on sinun motivaatiosi pilkkoa tätä miespuolisen aloittajan teatteria?

        Kuten jo kirjoitin ajassa 00.07.00, nuo viestit olivat minulta siihen mennessä. En ole aloittaja.

        Tarpeesi vesittää kaikki keskustelut jonkun miehen teatteriksi vaikuttaa tarkoitushakuiselta.

        Yp poisti vastauksen 4 kertaa. Miksi? Vastaus näkyy edelleen, eli loppujen lopuksi siinä ei ollutkaan mitään poistamista. Ei ainakaan ollut yhtään ikävämpi kuin se viestikään johon se oli vastaus. Vaikuttaa täysin siltä ja on vaikuttanut jo pitkään, että täällä yp osallistuu itse keskusteluun ja poistaa itselleen epämieluisia viestejä. Tässäkin tapauksessa puolsi viestiä jossa vihjailtiin epämääräisesti jostain paskimmasta tyypistä. Miksi puoltaa tällaisia viestejä ja poistaa vastaväitteet? Olet dorka, jos sun mielestä tuollainen on asiallista moderointia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo kirjoitin ajassa 00.07.00, nuo viestit olivat minulta siihen mennessä. En ole aloittaja.

        Tarpeesi vesittää kaikki keskustelut jonkun miehen teatteriksi vaikuttaa tarkoitushakuiselta.

        Yp poisti vastauksen 4 kertaa. Miksi? Vastaus näkyy edelleen, eli loppujen lopuksi siinä ei ollutkaan mitään poistamista. Ei ainakaan ollut yhtään ikävämpi kuin se viestikään johon se oli vastaus. Vaikuttaa täysin siltä ja on vaikuttanut jo pitkään, että täällä yp osallistuu itse keskusteluun ja poistaa itselleen epämieluisia viestejä. Tässäkin tapauksessa puolsi viestiä jossa vihjailtiin epämääräisesti jostain paskimmasta tyypistä. Miksi puoltaa tällaisia viestejä ja poistaa vastaväitteet? Olet dorka, jos sun mielestä tuollainen on asiallista moderointia.

        Nyt en nettigubbe eli aapee ymmärrä, että millä tavalla tämä ylläpito liittyy tähän puheenparteen minkä pitäisi avata jotain? Eiköhän se ole botti joka kommenteja poistelee melko randomilla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä et tiedä syytä siihen, niin mitä jos olisit hiljaa. Sinua ei tarvitsekaan kiinnostaa, minua kiinnostaa.

        Miksi sinua kiinnostaa se, että äijä netissä tuulettelee kainaloita kuinka hänellä on jotain mitä laittaa jakoon?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo kirjoitin ajassa 00.07.00, nuo viestit olivat minulta siihen mennessä. En ole aloittaja.

        Tarpeesi vesittää kaikki keskustelut jonkun miehen teatteriksi vaikuttaa tarkoitushakuiselta.

        Yp poisti vastauksen 4 kertaa. Miksi? Vastaus näkyy edelleen, eli loppujen lopuksi siinä ei ollutkaan mitään poistamista. Ei ainakaan ollut yhtään ikävämpi kuin se viestikään johon se oli vastaus. Vaikuttaa täysin siltä ja on vaikuttanut jo pitkään, että täällä yp osallistuu itse keskusteluun ja poistaa itselleen epämieluisia viestejä. Tässäkin tapauksessa puolsi viestiä jossa vihjailtiin epämääräisesti jostain paskimmasta tyypistä. Miksi puoltaa tällaisia viestejä ja poistaa vastaväitteet? Olet dorka, jos sun mielestä tuollainen on asiallista moderointia.

        Tutki sellasta asiaa ku L uo tsi täällä sivustolla.
        Saakohan tämä jäädä vai poistaakohan tuo tän?
        Kaapataan varmuudeksi kuva talteen.
        -jostainkauempaajokujollekinjuuh


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en nettigubbe eli aapee ymmärrä, että millä tavalla tämä ylläpito liittyy tähän puheenparteen minkä pitäisi avata jotain? Eiköhän se ole botti joka kommenteja poistelee melko randomilla

        En edelleenkään ole aloittaja enkä gubbe.

        Vastaa kysymykseen äläkä kieroile. Miksi tuosta poistui viesti 4 kertaa? Siinä oli samat sanat kuin siinäkin joka lopulta jäi? Mikään botti ei poista esim viestiä ”siltä se vaikuttaakin”.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään ole aloittaja enkä gubbe.

        Vastaa kysymykseen äläkä kieroile. Miksi tuosta poistui viesti 4 kertaa? Siinä oli samat sanat kuin siinäkin joka lopulta jäi? Mikään botti ei poista esim viestiä ”siltä se vaikuttaakin”.

        Kyllähän poistelee kuten muutaman sanan aloituksetkin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki sellasta asiaa ku L uo tsi täällä sivustolla.
        Saakohan tämä jäädä vai poistaakohan tuo tän?
        Kaapataan varmuudeksi kuva talteen.
        -jostainkauempaajokujollekinjuuh

        Olen nähnyt tuon luotsi-tehtävän mainittavan, mutta olen käsittänyt, että on jotain menneisyyden juttuja. Jotkut puhuvat vieläkin sherffeistä, eikö tuo luotsi ole samoja peruja?

        Olen käsittänyt tätä toimintaa aikoinaan pyöritetyn vapaaehtoisvoimin, eli kuka vain on päässyt moderoimaan. Nythän he mainostavat, että on jotkut ”viralliset valvojat”. Vaikuttaakin todella viralliselta… not.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän poistelee kuten muutaman sanan aloituksetkin

        Kuule, jos EI poisteta vainoamiseen ja uhkailuun liittyviä aloituksia, vaikka monet ovat tehneet niistä ilmoituksia, mutta kuitenkin samaan aikaan poistuu viesti ”siltä se vaikuttaakin”, niin ei se kyllä mitenkään millään botilla selity.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt tuon luotsi-tehtävän mainittavan, mutta olen käsittänyt, että on jotain menneisyyden juttuja. Jotkut puhuvat vieläkin sherffeistä, eikö tuo luotsi ole samoja peruja?

        Olen käsittänyt tätä toimintaa aikoinaan pyöritetyn vapaaehtoisvoimin, eli kuka vain on päässyt moderoimaan. Nythän he mainostavat, että on jotkut ”viralliset valvojat”. Vaikuttaakin todella viralliselta… not.

        Saattaahan asiat olla jotenkin muuttuneet
        ja hieman eri nimikkeillä nyt.
        Ja onhan täällä kirjottelemassa kyl sellasia joilla noh, yhteyksiä y pitoon ja siellä jännästi myös entisiä palstalaisia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, jos EI poisteta vainoamiseen ja uhkailuun liittyviä aloituksia, vaikka monet ovat tehneet niistä ilmoituksia, mutta kuitenkin samaan aikaan poistuu viesti ”siltä se vaikuttaakin”, niin ei se kyllä mitenkään millään botilla selity.

        Tää kommentti ei ole tarkoitettu kenellekään!!!!!

        Tai siis toi loppu mitä laitan..
        Pieni testi ...
        Kuinkahan kauan tää saa olla tässä...

        Kuole,kuole, kuole


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaahan asiat olla jotenkin muuttuneet
        ja hieman eri nimikkeillä nyt.
        Ja onhan täällä kirjottelemassa kyl sellasia joilla noh, yhteyksiä y pitoon ja siellä jännästi myös entisiä palstalaisia.

        Ahaa. Tähän voisin laittaa taas lauseen SILTÄ SE VAIKUTTAAKIN. Virallisista valvojista jauhaminen on siis Suomi24:ltä sinun mukaasi valehtelua?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kommentti ei ole tarkoitettu kenellekään!!!!!

        Tai siis toi loppu mitä laitan..
        Pieni testi ...
        Kuinkahan kauan tää saa olla tässä...

        Kuole,kuole, kuole

        Minä jonka viestiin vastaat, en aio poistattaa. Jos koku poistattaa, se on joku muu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jonka viestiin vastaat, en aio poistattaa. Jos koku poistattaa, se on joku muu.

        Ai sulla on kuitenkin mahdollisuus poistattaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulla on kuitenkin mahdollisuus poistattaa?

        Ei sen enempää kuin kenelläkään muullakaan. Tuo joka väittää että botti poistaa on väärässä. Jos botti poistaisi, se poistaisi kaikki viestit jotka on ilmoitettu. Ei niin, että jotkut viestit eivät poistu kirveelläkään, vaikka sisältävät kaikenlaista laitonta materiaalia, mutta toiset joissa on kolme tavallista sanaa poistuvat. Ja eivät ole olleet aloituksia.


    • Anonyymi

      Niinpä niin, mutta totuus saattaa olla ihan toinen, heh!

      • Anonyymi

        Totuus mistä? Kaikkien ”niiden” laittamisesta jakoon vai kirjoituksen kohteen ”yksinkertaisuudesta”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus mistä? Kaikkien ”niiden” laittamisesta jakoon vai kirjoituksen kohteen ”yksinkertaisuudesta”?

        Siinähän mietit ihan itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän mietit ihan itse!

        Miksi kirjoitat mitään kun et halua ihmisten umymmärtävän viestejäsi? Olwt todennäköisesti aloittaja tai yp joka on palkattu keskustelun pöhinöittäiseksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus mistä? Kaikkien ”niiden” laittamisesta jakoon vai kirjoituksen kohteen ”yksinkertaisuudesta”?

        En minä ainakaan ensimmäisenä olisi vakuuttunut siitä, että palstamiehellä on mitään mitään mitä laittaa jakoon tai että tämä liittyisi juuri minuun itseeni, muuta neuvoa en osaa sinulle juuri nyt antaa. Pärjäile


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ensimmäisenä olisi vakuuttunut siitä, että palstamiehellä on mitään mitään mitä laittaa jakoon tai että tämä liittyisi juuri minuun itseeni, muuta neuvoa en osaa sinulle juuri nyt antaa. Pärjäile

        Ok. Eli sinua ei olekaan koskaan hakkeroitu? Miksi meuhkaat aiheesta sitten täällä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Eli sinua ei olekaan koskaan hakkeroitu? Miksi meuhkaat aiheesta sitten täällä?

        No ehkä vaikka sen takia, etä aloittajagubbe esittää itse sitä osapuolta jolla olisi jotain jakoon laitettavaa?😬


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä vaikka sen takia, etä aloittajagubbe esittää itse sitä osapuolta jolla olisi jotain jakoon laitettavaa?😬

        Vastaa kysymykseen. Miksi meuhkaat täällä jostain naisia ja lapsia esittävästä ja heitä hakkeroivasta gubesta, jos sinua ei edes ole koskaan hakkeroitu?

        ”Aloittajagubbe esittää itse sitä osapuolta jolla olisi jotain jakoon laitettavaa”? Miksei yhtä hyvin voi suoraan jauhaa tekemisistään? Eli kertoo tehneensä noin. Miksi tuohon pitää lisätä ylimääräinen kierros että esittää jotain jolla olisi jotain jakoon laitettavaa? Menee jo aika monelle kierteelle tuo ajattelusi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kysymykseen. Miksi meuhkaat täällä jostain naisia ja lapsia esittävästä ja heitä hakkeroivasta gubesta, jos sinua ei edes ole koskaan hakkeroitu?

        ”Aloittajagubbe esittää itse sitä osapuolta jolla olisi jotain jakoon laitettavaa”? Miksei yhtä hyvin voi suoraan jauhaa tekemisistään? Eli kertoo tehneensä noin. Miksi tuohon pitää lisätä ylimääräinen kierros että esittää jotain jolla olisi jotain jakoon laitettavaa? Menee jo aika monelle kierteelle tuo ajattelusi.

        En edelleenkään ymmärrä mistä yrität selostaa ja minkä vuoksi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään ymmärrä mistä yrität selostaa ja minkä vuoksi

        Minä ymmärrän sinun selostuksiasi vielä vähemmän.


    • Anonyymi

      Ai vi**u kun mä jo arvaan että aamulla tämä ketju on kokonaisuudessaan poistettu. Jos ei raukkamaista niin ainakin säälittävää.

      • Anonyymi

        Ei ole kovin tukevissa kantimissa tämä missiosi siis, mutta aina voit aloittaa uuden ja toivoa että joku lukee jota kiinnostaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin tukevissa kantimissa tämä missiosi siis, mutta aina voit aloittaa uuden ja toivoa että joku lukee jota kiinnostaa.

        On kuitenkin paradoksaalista että intät siitä huolimatta tälle palstaukkelilille sen tekstejä nostaen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuitenkin paradoksaalista että intät siitä huolimatta tälle palstaukkelilille sen tekstejä nostaen

        No mutta, eikö se tue vain sinunkin agendaasi kun tunget tätä palstagubbe-skeidaa joka ketjuun arvon botti, tai toivon näin, kellään järjellisellä tai edes järjettömällä elävällä ei pitäisi olla tuota määrää aikaa käytettävissä saman jatkuvan narratiivin suoltamiseen, joka väliin, joka ketjuun. Puhumattakaan lukuisista sivupersoonista.

        Eipä oikeastaan muuta kommentoitavaa. Analyysit tehty, jatkakaa. Ja nostetaan nyt vähän samalla sen verran mielenkiintoista settiä tosiaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, eikö se tue vain sinunkin agendaasi kun tunget tätä palstagubbe-skeidaa joka ketjuun arvon botti, tai toivon näin, kellään järjellisellä tai edes järjettömällä elävällä ei pitäisi olla tuota määrää aikaa käytettävissä saman jatkuvan narratiivin suoltamiseen, joka väliin, joka ketjuun. Puhumattakaan lukuisista sivupersoonista.

        Eipä oikeastaan muuta kommentoitavaa. Analyysit tehty, jatkakaa. Ja nostetaan nyt vähän samalla sen verran mielenkiintoista settiä tosiaan.

        Yrität kiinnittää tähän samaan outoon kommentaariin niin monta kokonaisuutta, että tämän voi varmasti jättää omaan arvoonsa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität kiinnittää tähän samaan outoon kommentaariin niin monta kokonaisuutta, että tämän voi varmasti jättää omaan arvoonsa

        Eihän siinä näy olevan kuin ihmettelyä siitä, miten jollain voi olla noin paljon aikaa jauhaa tätä gubbe-tarinaa täällä, joka ikisessä ketjussa. Tähän liittyen sitten kysyy, että eikö se sinullekin passaa, että joku ”inttää palstaguben kanssa” kun itse innokkaimpana haluat tätä tarinaasi täällä markkinoida.

        En ole tuo jolle vastasit.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihanaa jos olet saanut minusta iloa elämääsi. 💕

    • Anonyymi
      UUSI

      originellinainen sekoilee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei sellaista henkilöä olemassakaan viiden centin maalittaja, tiedät aivan hyvin sen olevan mies ja aloituksessa olevan hyvin vähän sisältöä kakettirastas


      • UUSI

        Mikä vee sun ongelmasi on?

        Sä oot kyllä hyvä syyttää tollei anona piilosta rohkeesti mua mistä lie kaikesta...


        Eikä muuten tosiaa oo mun aloitus...

        Jos mulla tälläsii on nii en mä niitä anona laittaisi mulla on ihan pokkaa sanoa nikilläkin nää asiat...

        Ainiiiin.......

        Justhan mä sanoin tossa yks päivä että
        annan kaikki tiedot jollekin...

        Tää vois oikestaa vähän olla

        " vastaus "

        siihen...

        Eli käsky kehotus mikä lie olla antamatta niitä....

        Niissä on paljon ja monestakin juttua..


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista henkilöä olemassakaan viiden centin maalittaja, tiedät aivan hyvin sen olevan mies ja aloituksessa olevan hyvin vähän sisältöä kakettirastas

        Mä en tiiä sun rastaista mitään mutta,
        mä en ole mies,
        ja mä.olen kyllä ihan olemassa oleva henkilö..

        Mutta tosiaan koittaahan tuo maalittaa tätäkin mun kirjoitukseksi...


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mä en tiiä sun rastaista mitään mutta,
        mä en ole mies,
        ja mä.olen kyllä ihan olemassa oleva henkilö..

        Mutta tosiaan koittaahan tuo maalittaa tätäkin mun kirjoitukseksi...

        Maalittaa myös minun viestejäni tuon ”guben” kirjoituksiksi. Puhuttelee aloittajaksi ja gubeksi samassakin viestissä. Seuraavaksi tulee väittämään minua sinuksi, niin teki edelliskerralla kun olin täällä.

        Ihmeellistä että halveeraa sekä tätä gubbea jonkin mitälieneekään lähettelystä, mutta sitten lisäksi halveeraa mahdollisia lähetyksen uhrejakin ja yrittää kaikin keinoin vaikuttaa siihen, ettei vain kukaan mene tekemään rikosilmoitusta, kun se olisi niin naurettavaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalittaa myös minun viestejäni tuon ”guben” kirjoituksiksi. Puhuttelee aloittajaksi ja gubeksi samassakin viestissä. Seuraavaksi tulee väittämään minua sinuksi, niin teki edelliskerralla kun olin täällä.

        Ihmeellistä että halveeraa sekä tätä gubbea jonkin mitälieneekään lähettelystä, mutta sitten lisäksi halveeraa mahdollisia lähetyksen uhrejakin ja yrittää kaikin keinoin vaikuttaa siihen, ettei vain kukaan mene tekemään rikosilmoitusta, kun se olisi niin naurettavaa.

        Ei ole onneks naurettavaa eikä hölynpölyä. Mulle on ihan sama vaikka täällä kukaan ei uskoisi näitä juttuja. Ne ei merkitse mitään, ainostaan irl jutut merkitsee. Mut kyllähän täällä nyt huomas et joku koittaa saada mut nujerrettua ja "hiljaseks" kun sanoin et annan noi kaikki jollekin joka haluaa ne.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei ole onneks naurettavaa eikä hölynpölyä. Mulle on ihan sama vaikka täällä kukaan ei uskoisi näitä juttuja. Ne ei merkitse mitään, ainostaan irl jutut merkitsee. Mut kyllähän täällä nyt huomas et joku koittaa saada mut nujerrettua ja "hiljaseks" kun sanoin et annan noi kaikki jollekin joka haluaa ne.

        Onpa palstan mies yllättävää että ilmestyt omaan aloitukseen vähintään kahdella eri rekisteröityneelä nikillä ns keskustelemaan, etkä osaa päättää tarinan kulkua että oletko itse hakkeri vai uhri vai onko aloutuksessaaasi sittenkin kyse alusvaatteiden haistelusta, kuten edellä kirjoitit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalittaa myös minun viestejäni tuon ”guben” kirjoituksiksi. Puhuttelee aloittajaksi ja gubeksi samassakin viestissä. Seuraavaksi tulee väittämään minua sinuksi, niin teki edelliskerralla kun olin täällä.

        Ihmeellistä että halveeraa sekä tätä gubbea jonkin mitälieneekään lähettelystä, mutta sitten lisäksi halveeraa mahdollisia lähetyksen uhrejakin ja yrittää kaikin keinoin vaikuttaa siihen, ettei vain kukaan mene tekemään rikosilmoitusta, kun se olisi niin naurettavaa.

        Ehkä juuri tästä syystä on hyvä todeta tästä junnaavasta keskustelusta, että mene sinäkin gubbe/originel tekemään se rikosilmoitus itsestäsi, se vaatii varmasti suunnatonta rohkeutta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juuri tästä syystä on hyvä todeta tästä junnaavasta keskustelusta, että mene sinäkin gubbe/originel tekemään se rikosilmoitus itsestäsi, se vaatii varmasti suunnatonta rohkeutta

        Tässähän alkaa olemaan aika paljon sellasta tuntumaa että sinä olet kaiken takana.
        Siksikös jatkuvasti maalailet ja lyttäät orggista?
        Uhkailet sitä niin että lapsetkin pelkää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä juuri tästä syystä on hyvä todeta tästä junnaavasta keskustelusta, että mene sinäkin gubbe/originel tekemään se rikosilmoitus itsestäsi, se vaatii varmasti suunnatonta rohkeutta

        Eihän originalpieninainen ole tässä keskustelussa kirjoittanut alusvaatteista mitään. Joku perverssi kirjoitti että ”kaikki alusvaatteet jakoon”. Minä kommentoin siihen, että mennyt oikeastikin jonkun asunnolle hakemaan alushousuja, ettei olisi ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa. Siihen sinä tulit jankkaamaan juttujasi. En ole originalpieninainen, vaikka väittäisit sitä siinä loppuillan, en ole myöskään aloittaja.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän originalpieninainen ole tässä keskustelussa kirjoittanut alusvaatteista mitään. Joku perverssi kirjoitti että ”kaikki alusvaatteet jakoon”. Minä kommentoin siihen, että mennyt oikeastikin jonkun asunnolle hakemaan alushousuja, ettei olisi ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa. Siihen sinä tulit jankkaamaan juttujasi. En ole originalpieninainen, vaikka väittäisit sitä siinä loppuillan, en ole myöskään aloittaja.

        Joo en mä ole mistää alusvaatteista
        tai muistakaan kyllä sanonut tavuakaan.

        Ei tässä mistään sellasista ees ole kysymys.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän alkaa olemaan aika paljon sellasta tuntumaa että sinä olet kaiken takana.
        Siksikös jatkuvasti maalailet ja lyttäät orggista?
        Uhkailet sitä niin että lapsetkin pelkää.

        Ja oliko tällä hahmosellasi oroginalilla mies isokin katras esim kouluikäisiä kotona? Taidat keskittyä nyt eläytymään uhkailun uhrin positioon erityisesti tämän originalhahmom kautta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän originalpieninainen ole tässä keskustelussa kirjoittanut alusvaatteista mitään. Joku perverssi kirjoitti että ”kaikki alusvaatteet jakoon”. Minä kommentoin siihen, että mennyt oikeastikin jonkun asunnolle hakemaan alushousuja, ettei olisi ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa. Siihen sinä tulit jankkaamaan juttujasi. En ole originalpieninainen, vaikka väittäisit sitä siinä loppuillan, en ole myöskään aloittaja.

        Mutta yhä edelleen itseäsi älykkäänä tarinankertojana pitävä mies kenen jalassa ne alushousut nyt on? Vähän katkesi ja jatkui keskeltä ei mitään nimittäin tämä kerronta, jossa jonkun asunnolta haettiin alushousuja, mutta se et ollut sinä mutta sw olit sinä joka siitä kertoili. Se olkoon omiaan kertomaan kuinka relevantti tämä aloituksesi on. Mutta ei, minua ei harmita jos puoli Suomea menee kiusaamaan virkavaltaa vaikka kuinka toisistaan poikkeavilla tulokulmilla keskustelupalstan aloituksesta. Olisipahan varaa valita


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yhä edelleen itseäsi älykkäänä tarinankertojana pitävä mies kenen jalassa ne alushousut nyt on? Vähän katkesi ja jatkui keskeltä ei mitään nimittäin tämä kerronta, jossa jonkun asunnolta haettiin alushousuja, mutta se et ollut sinä mutta sw olit sinä joka siitä kertoili. Se olkoon omiaan kertomaan kuinka relevantti tämä aloituksesi on. Mutta ei, minua ei harmita jos puoli Suomea menee kiusaamaan virkavaltaa vaikka kuinka toisistaan poikkeavilla tulokulmilla keskustelupalstan aloituksesta. Olisipahan varaa valita

        Kysyin jo kerran, miksi yrität lavastaa täällä ihmisiä tuoksi ”gubeksi” jatkuvalla syötöllä? En ole aloittaja enkä gubbe enkä kummaksikaan muutu vaikka kuinka juonnat.


    • Anonyymi
      UUSI

      Joku some stalkun provo miks uskotte näitä

      • UUSI

        Sitä en tiiä onko tää sellanen vai mikä.
        Mut ne mitkä liittyy muhun ja millä mut halutaan pysyy hiljaa ei kyl ole mitää some juttuja.
        Mulla ei ole somessa mitään sellasia...


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sitä en tiiä onko tää sellanen vai mikä.
        Mut ne mitkä liittyy muhun ja millä mut halutaan pysyy hiljaa ei kyl ole mitää some juttuja.
        Mulla ei ole somessa mitään sellasia...

        Ensin palstaGUBBE (noniin siinä se sana tuli) väitit että kiva pikku tarinallisuutesi liittyy alushousujen haisteluun ja nyt yhtäkkiä vaihdat täysin linjaa eikä ole epäilystäkään ettei tyhmät ihmiset yrittäisi ratkoa arvoitusta mitä ei ole, kuten mitä piti laittaa jakoon housut paidat kattilat mitkä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin palstaGUBBE (noniin siinä se sana tuli) väitit että kiva pikku tarinallisuutesi liittyy alushousujen haisteluun ja nyt yhtäkkiä vaihdat täysin linjaa eikä ole epäilystäkään ettei tyhmät ihmiset yrittäisi ratkoa arvoitusta mitä ei ole, kuten mitä piti laittaa jakoon housut paidat kattilat mitkä

        Näytä mulle missä mä olen sanonut jostai pikkareitten haisteluista 😂

        Kyllä mulla pikkareista on ihan muuta puhuttavaa jonkun muun kanssa jos niistä puhun. 🤭😉🤫


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin palstaGUBBE (noniin siinä se sana tuli) väitit että kiva pikku tarinallisuutesi liittyy alushousujen haisteluun ja nyt yhtäkkiä vaihdat täysin linjaa eikä ole epäilystäkään ettei tyhmät ihmiset yrittäisi ratkoa arvoitusta mitä ei ole, kuten mitä piti laittaa jakoon housut paidat kattilat mitkä

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Miten sulle menee perille, että se joka puuttui perverssiin ilmoitukseen ”kaikki alushousut lähtee jakoon” olin minä, ei tuo originalpieninainen. Emme ole sama henkilö.

        Sulla on tarve yrittää saada kaikki keskustelu joka viittaa mihinkään epämääräisyyksiin liittyen palstaan ns. neutraloitua tuolla gubbe-jankutuksella ja syyttelyllä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mielihyvää tuottaa vähitellen kyllä. Sullehan sanottiin että jätä lapset rauhaan mutta et uskonut, nyt maksat kohtalokkaasti.

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi miten ihanaa. Kerroitko kaikille miten rakastat mua ja mä sua? Kerrotko vielä mullekin sen rakas. Odotan sitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Meneekö tämä homma todella näin, että tietyt tahot sekoilee ja töhöilee siitä syystä, että palstalla lukee, että joku aikoo laittaa jotain jakoon? Sitä päivää odotellessa että tällaisilta ihmeiivareilta menee lopullisesti uskottavuus

      • Anonyymi
        UUSI

        Eihän tuossa mistään aikomisesta puhuta. On jo laittanut. Tuo ilmoitus on ollut täällä ennenkin ainakin kerran.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa mistään aikomisesta puhuta. On jo laittanut. Tuo ilmoitus on ollut täällä ennenkin ainakin kerran.

        Millon on ollut toi?

        Tää ei ole mun aloitus ainakaan.

        Ne mitä mä annan jollekin ei tosiaan ole mitään sellasta mikä naurattaa yhtään ketään.

        No helpotuksen hymy joillekin kyllä saattaa tulla mutta ei mitään veetuilu naureskelua.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Millon on ollut toi?

        Tää ei ole mun aloitus ainakaan.

        Ne mitä mä annan jollekin ei tosiaan ole mitään sellasta mikä naurattaa yhtään ketään.

        No helpotuksen hymy joillekin kyllä saattaa tulla mutta ei mitään veetuilu naureskelua.

        Onko tämä miesaloittaja aina ratkaisusi kun sinulla menee ihan vihkoon narratiivit alkaa länkyttää asian vierestä eri hahmoilla, eri toteen tällä hahmolla johon todella raskaat ihmiset ainakin yrittää parhaansa mukaan uskoa luonnollisena henkilönä?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä miesaloittaja aina ratkaisusi kun sinulla menee ihan vihkoon narratiivit alkaa länkyttää asian vierestä eri hahmoilla, eri toteen tällä hahmolla johon todella raskaat ihmiset ainakin yrittää parhaansa mukaan uskoa luonnollisena henkilönä?

        Mulle on ihan sama mitä mieltä oot ja länkytät.
        Koitahan nukkua hyvin yös kun kiusaat ilman syytä ihmisiä. Muista että joskus se tulee takas.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Millon on ollut toi?

        Tää ei ole mun aloitus ainakaan.

        Ne mitä mä annan jollekin ei tosiaan ole mitään sellasta mikä naurattaa yhtään ketään.

        No helpotuksen hymy joillekin kyllä saattaa tulla mutta ei mitään veetuilu naureskelua.

        Siitä on aikaa. Ehkä olen ottanut siitä kuvakaappauksen, niin voisi ajankohta paljastua. Vuosi tai parikin saattaa olla. Tulen korjaamaan tähän, jos muistan tarkemmin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Joo ei tässä nääs muuta voi todeta kuin, että jos vuodet kuukaudet viikot kuluu etsiessä kuin pahainen kaalimaan kakara jostain keskustelupalstalta aina uudelleen jotain kääk-otsikkoa niin tämä ei kovin väkivahvalta vaikuta

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä on vain sellainen ajanvietto- ja ajatustenpurkupaikka, koska joutunut kokemaan liikaa sellaista, mitä ei olisi koskaan halunnut kokea!


      • Anonyymi
        UUSI

        En usko hetkeäkään, että olet työelämässä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko hetkeäkään, että olet työelämässä

        Sinäkin vietät niin paljon aikaa täällä, että olet ehkä töissä tällä palstalla. Korkeintaan!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin vietät niin paljon aikaa täällä, että olet ehkä töissä tällä palstalla. Korkeintaan!

        En esiinny sentään valepoliisina tai retostele että minulla on oma kotipollari järjestyksestä vieressä ja finleksi on auki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En esiinny sentään valepoliisina tai retostele että minulla on oma kotipollari järjestyksestä vieressä ja finleksi on auki

        Touko&Pouko fundeeras


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En esiinny sentään valepoliisina tai retostele että minulla on oma kotipollari järjestyksestä vieressä ja finleksi on auki

        Sinä vain kertaat KRP:n peruskauroja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vain kertaat KRP:n peruskauroja.

        Nyt en ymmärrä, saako sellaisenkin kotitontun tilata kotiin jos on ongelmia tai kokee olevan ongelmia esim järjestäytyneen rikollisuuden kanssa? Ehkä et ymmärrä itsekään mitä yrität sanoa, minä en ainakaan🙄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä, saako sellaisenkin kotitontun tilata kotiin jos on ongelmia tai kokee olevan ongelmia esim järjestäytyneen rikollisuuden kanssa? Ehkä et ymmärrä itsekään mitä yrität sanoa, minä en ainakaan🙄

        Sinä se kirjoittaja olit. Sen näytönlukija-hakkeroinnin yhteydessä siitä puhuit. Mutta kirjoitat niin järkyttävän paljon, että on ihan ymmärrettävää, että jo unohtaakin mitä on kirjoittanut. Lisäksi siinäkin nimittelit vastapuolta gubeksi ja ties miksi ja kirjoittelit niitä pärjäile-kehotuksiasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko hetkeäkään, että olet työelämässä

        Kyllä hän on, mutta kirjoittaa harvakseltaan, eikä näköjään enää edes kommenttia näy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se kirjoittaja olit. Sen näytönlukija-hakkeroinnin yhteydessä siitä puhuit. Mutta kirjoitat niin järkyttävän paljon, että on ihan ymmärrettävää, että jo unohtaakin mitä on kirjoittanut. Lisäksi siinäkin nimittelit vastapuolta gubeksi ja ties miksi ja kirjoittelit niitä pärjäile-kehotuksiasi.

        Vastapuoli on aika vahva ilmaisu keskustelupalstalla, mutta ei se mitään. En kyllä ole ollut mikään kirjoittaja joka kirjoittaa esimerkkisi spesifiä tietoa keskusrikospoliisista tai näytönlukuhakkeroinnista, on omasta arjestani tai asiantuntemuksestani aika kaukana. Et pärjäää keskustelussa sillä, että yrität inttää jotain tekstiä esim minun kirjoittamaksi jos se ei pidä paikkaansa. Mitä lie eri kappaleita olet yhdistellyt päässäsi Ehkä olet tottunut liian hyvään elämässä, että senkun inttää ja inttää niin tuloksia syntyy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapuoli on aika vahva ilmaisu keskustelupalstalla, mutta ei se mitään. En kyllä ole ollut mikään kirjoittaja joka kirjoittaa esimerkkisi spesifiä tietoa keskusrikospoliisista tai näytönlukuhakkeroinnista, on omasta arjestani tai asiantuntemuksestani aika kaukana. Et pärjäää keskustelussa sillä, että yrität inttää jotain tekstiä esim minun kirjoittamaksi jos se ei pidä paikkaansa. Mitä lie eri kappaleita olet yhdistellyt päässäsi Ehkä olet tottunut liian hyvään elämässä, että senkun inttää ja inttää niin tuloksia syntyy.

        ”En esiinny sentään valepoliisina tai retostele että minulla on oma kotipollari järjestyksestä vieressä ja finleksi on auki”

        Selvennyksen vuoksi: sinäkö et ole kirjoittanut tätä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ”En esiinny sentään valepoliisina tai retostele että minulla on oma kotipollari järjestyksestä vieressä ja finleksi on auki”

        Selvennyksen vuoksi: sinäkö et ole kirjoittanut tätä?

        ”Nyt en ymmärrä, saako sellaisenkin kotitontun tilata kotiin jos on ongelmia tai kokee olevan ongelmia esim järjestäytyneen rikollisuuden kanssa? Ehkä et ymmärrä itsekään mitä yrität sanoa, minä en ainakaan🙄”

        Etkä tätä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapuoli on aika vahva ilmaisu keskustelupalstalla, mutta ei se mitään. En kyllä ole ollut mikään kirjoittaja joka kirjoittaa esimerkkisi spesifiä tietoa keskusrikospoliisista tai näytönlukuhakkeroinnista, on omasta arjestani tai asiantuntemuksestani aika kaukana. Et pärjäää keskustelussa sillä, että yrität inttää jotain tekstiä esim minun kirjoittamaksi jos se ei pidä paikkaansa. Mitä lie eri kappaleita olet yhdistellyt päässäsi Ehkä olet tottunut liian hyvään elämässä, että senkun inttää ja inttää niin tuloksia syntyy.

        Missä helvetin kuulusteluissa? Sama gubbe-jankkaajahan sinä olet. Silloinkin jankkasit gubesta kun kirjoittelit KRP:n peruskauroista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ”En esiinny sentään valepoliisina tai retostele että minulla on oma kotipollari järjestyksestä vieressä ja finleksi on auki”

        Selvennyksen vuoksi: sinäkö et ole kirjoittanut tätä?

        Tämän olen kirjoittanut ja ihan vidduilua oli


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Nyt en ymmärrä, saako sellaisenkin kotitontun tilata kotiin jos on ongelmia tai kokee olevan ongelmia esim järjestäytyneen rikollisuuden kanssa? Ehkä et ymmärrä itsekään mitä yrität sanoa, minä en ainakaan🙄”

        Etkä tätä?

        Tämänkin kyllä ja edelleen ihan osoittaakseni kirjoitustesi utopistisuuden.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä helvetin kuulusteluissa? Sama gubbe-jankkaajahan sinä olet. Silloinkin jankkasit gubesta kun kirjoittelit KRP:n peruskauroista.

        Ei tässä kommentissa mainita mitään kuulusteluista, mutta onko sinulla ollut haave päästä joskus kuulustelemaan kun otit asian esiin esim airamin lampulla silmiin tuijaten? Nk gubbejankkaajia on enemmänkin ja luulen että olet sekoittanut guben levottoman kirjoittelun tästä jostain näytönlukutouhusta johonkin muuhun kerrontaan. Niinikään en tiedä mikä on KRP:n peruskauraa ja tuskinpa tiedät sinäkään, sinusta kun erikoismiestä koskaan tullut. Voin minä sinulle selostaa mitä olen kirjoittanut ja mitä en jos se noin tavattoman tärkeältä tuntuu, vaikka mitään velvollisuutta minulla ei tähän ole etkä sinä ole sellainen henkilö, jolla mitään selontekovelvollisuutta tai oikeutta on. Jos puhutaan oikeasta virantoimituksesta niin se ei taida pitää sisällään esim kovaäänistä keskustelua metodeista sun muista, sehän olisi täysin absurdiakin mokeltaa netissä, että poliisi tässä hei alahan kertoilla minulle kaikki tähän julkiselle foorumille tai lärpötellä ylimääräisiä muutenkaan. Aika kehnoa työtä itseasiassa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kommentissa mainita mitään kuulusteluista, mutta onko sinulla ollut haave päästä joskus kuulustelemaan kun otit asian esiin esim airamin lampulla silmiin tuijaten? Nk gubbejankkaajia on enemmänkin ja luulen että olet sekoittanut guben levottoman kirjoittelun tästä jostain näytönlukutouhusta johonkin muuhun kerrontaan. Niinikään en tiedä mikä on KRP:n peruskauraa ja tuskinpa tiedät sinäkään, sinusta kun erikoismiestä koskaan tullut. Voin minä sinulle selostaa mitä olen kirjoittanut ja mitä en jos se noin tavattoman tärkeältä tuntuu, vaikka mitään velvollisuutta minulla ei tähän ole etkä sinä ole sellainen henkilö, jolla mitään selontekovelvollisuutta tai oikeutta on. Jos puhutaan oikeasta virantoimituksesta niin se ei taida pitää sisällään esim kovaäänistä keskustelua metodeista sun muista, sehän olisi täysin absurdiakin mokeltaa netissä, että poliisi tässä hei alahan kertoilla minulle kaikki tähän julkiselle foorumille tai lärpötellä ylimääräisiä muutenkaan. Aika kehnoa työtä itseasiassa

        Tuota samaa sinä silloinkin kirjoitit. Mulla on ne viestit tallessa, niin voin kyllä toistaa ne kellonaikoineen sanasta sanaan, jos tahdot? Sinä pärjäile- ja onnea matkaan -toivotuksin teit selkoa näytönlukijahakkeroinnista, josta ”on nyt tässä parempi olla kertomatta enempää” tms, ja gubeksi tai jampaksi nimittelyä perään. Siinä yhteydessä mainitsit että ovat peruskauraa KRP:lle nämä.

        Onpas erikoista, että nyt ilmeisesti väität että joku toinen kirjoittaa täällä myös gubesta peräti juuri samalla kirjoitustyylilläkin. Ihme ettei se häiritse sua yhtään, sen verran samanlainen on tyyli ja ilmaukset sekä myös asiasisältö.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oo sää vajukki hiljaa. 😝

    • Anonyymi
      UUSI

      Vi**e. Susta on tehty jo ilmoitukset. Poliisille ja muille tahoille. Turhaa sä nyt vielä kunnianloukkaussyytettä haluat? Tai yksityisyyttä loukkaavan tiedon levitys? Tahallinen?

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä vaikuttaa kyllä nyt aloittajamies sinulta itseltäsi. Taisit kiihtyä kovin muiden yhtä kaoottisten kohkaamisesta. Kerro silti nämä muut tahot onko sisäministeriötä jo tiedotettu?


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko se joka koisaa töissä erilaisia ihmisiä joilla on jonkinasteinen sairaus/vamma/häiriö jolle eivät voi mitään? Tunnetko itsesi paremmaksi nyt?

      • Anonyymi
        UUSI

        Siis kiusaa* ja töissä sä varmaan koisaat. Toki en ihmettelis, jos et ole töissä. Vaikutat kuitenkin vähän kiusaajalta. Entinen koulukiusaaja vai nykyinen työpaikkakiusaaja? Ehkä vaan nettikiusaaja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kiusaa* ja töissä sä varmaan koisaat. Toki en ihmettelis, jos et ole töissä. Vaikutat kuitenkin vähän kiusaajalta. Entinen koulukiusaaja vai nykyinen työpaikkakiusaaja? Ehkä vaan nettikiusaaja.

        Tai sitten häiriköi muuallakin!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten häiriköi muuallakin!

        Kerro parhaat fantasiasi missä kaikialla tämä palstaäijä häiriköi, anna tulla kaikki järjestyy. Vastasit muuten sille🤦‍♀️


    • Anonyymi
      UUSI

      Se on mukava kuulla että teillä on ollut hauskaa töissä!

      • Anonyymi
        UUSI

        Eli pala kurkussa, naama kalpeana ja pukamat ärtyneenä liiasta istumisesta? Johonkin posseen voisi sopia hyvinkin


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin olet sinäkin anonyymi aloittaja, yksinkertainen. Sitä minä olen saanut nauraa.
      🤡

    • Anonyymi
      UUSI

      tämä ketju selvästi puhuttelee

    • Anonyymi
      UUSI

      Ilonen kamala luonto yhtä kaikki.

    • Anonyymi
      UUSI

      Harvinaisen sekoa keskustelua. Sain hyvät naurut.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      74
      2139
    2. Autolla markettiin

      Kiire ollut ku ovista läpi tyhjään kauppaan. Liekö sairauskohtaus.
      Kajaani
      69
      1684
    3. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      30
      1598
    4. Mä oon niin patti tilanteessa

      Vaikeassa sellaisessa!!
      Ikävä
      30
      1450
    5. Anna sellainen tunniste josta voin tietää että kaipaat minua

      ja otan yhtettä sinuun ja kyselen kuulumisia.
      Ikävä
      138
      1261
    6. MONIKO kansansta OIKEASTI on ns. "Naton puolella" ?

      Kertokaa tässä ketjussa omia havaintojanne lähipiiristänne ja omia mietteitänne. Sana on vapaa mutta kohtuus kommenttei
      Maailman menoa
      328
      1064
    7. Oli mukava laittaa ne kaikki

      jakoon. Kyllä on saanut nauraa! :D oot yksinkertainen
      Tunteet
      150
      1033
    8. Martina osti talon Lapista

      – Unelmat on tehty toteutettavaksi. Usein ne ei tule helpolla, mutta kun olet valmis tekemään töitä ja jatkamaan niin ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1020
    9. Moto team Tauriainen Oy

      Metsä Groupilta KENKÄÄ!Siinä Stora ensolle mallia.
      Kajaani
      14
      964
    10. Idän oppilaiden hyväntahtoinen hourailu

      On vakava ja surullinen tosiasia, että sielujen ja Jumalan totuuden vihollinen johtaa tuhansia ihmisiä kyseenalaistamaan
      Idän uskonnot
      331
      865
    Aihe